Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2010 19:22 - Издивял съм!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2904 Коментари: 21 Гласове:
16

Последна промяна: 04.05.2010 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Издивял съм!
 Паля от четвърт, от една искра даже, не защото съм избухлив по природа, а по простичката причина, че вече ми е писнало до немай къде, отново и отново да се боря с едни и същи глупости!
 Добре де, нали уж човекът бе единственото същество в природата дарено с Ум и Разум?
 Е, де ги тия хора в наши дни бре?
Не знам, под знака на кое животно от китайският календар е тази година, но знам под чий знак е епохата в която съм - под знакът на Олигофрена!
 Олигофренична  Е от където и да я погледнеш!
И как няма да съм ядосан тогава, когато виждам всеки един ден, как всичките усилия които влагам пропадат заради поредният олигофрен по веригата от идиоти през които преминавам за деня?
 Боря се да променя работната си обстановка към един истински професионализъм, а с всеки един ден затъвам във все по-дебилна и посредствена среда?!
 Искам да живея в страна велика на велико племе, а около мен дебил до дебила, вегетиращи самодоволно до нивото на Фък Мадър Дебили.
 Надявам се, да доживея достойни управници да водят нацията ни напред, а то.. всичките са все от кол и въже събрани, от идиота по-идиот, да се чудиш направо - тия от лудницата ли ги изкараха или са преждежременно помилвани пандизчии с тежки присъди?

 Накъде??!

То, накъдето и да погледнеш - положението е все по-отчайващо!

Да тръгнеш да трепеш? Че, то кого по-напред бре? За ситуация като настоящата, вече и атомна бомба няма да помогне!

Гледам с надежда към календара на маите и се моля - А дано, а дано поне този път да си дойде краят на света, че с него да се избавим и от глупоста що го е превзела напълно!

 Гледам и се моля, ама ме гризе едно тихичко и гадно съменение - Ами, ако и там са оплескали нещата с изчисленията, поради намесата на поредният дебил в процеса?
 И избавлението се окаже съвсем не толкова близо, колкото ми се иска да е?
 Ами тогава?




Гласувай:
17


Вълнообразно


1. haralanov - Какво да коментирам...
04.05.2010 19:29
Не знам...Трудно е наистина!Понякога признавам си и аз издивявам!Защо не имигрираш..?В края на краищата,никой не е задължен да живее в условия на постоянна идиотия!Пък и ,,юнашкото племе,, е романтично и хиперболизирано от дядо Вазов поетическо клише!Бъди здрав!
цитирай
2. gothic - Радо, като нищо и там ще се е намесил ...
04.05.2010 19:34
Радо, като нищо и там ще се е намесил някой дебиляга. Я някой пуснал рушвет, я някое протеже на висш сановник (и пълен некадърник по дифолт) се е добарал до местенцето на царски звездоброец - и сметките са отишли поврага. Въпреки усилията на кадърните......
цитирай
3. vmir - По-малко надавай ухо на приказките наоколо, повече мисли с главата си и ще видиш по-добра действителност.
04.05.2010 19:35
В противен случай е наистина най-добре да емигрираш, вместо да внушаваш това желание на останалите.
цитирай
4. valsodar - Това се чудя и аз? Иде ми да се гр...
04.05.2010 19:41
Това се чудя и аз?
Иде ми да се гръмна, ама като си знам, че за подобно дезертьорство следващият път ще ме насадят в още по дълбоки лайна и ... стискам зъби, скърцат, ронят се вече от стискане, само си викам - издръж и този път, устискай още малко!

За какво да ходя на готово в чуждите държави, когато нашата може да стане по-добра от тях. А за това се иска толкова малко, наистина много малко - да не се примиряваме с посредственоста около нас, а да се стремим да правим нещата по възможно най-добрият начин.

Е, те тая всеобща посредственост и безхаберие ме карат да се чувствам, че се давя в тях.
Как можахме да оцелеем толкова хилядолетия като нация, да минем през толкова превратности и изпитания като народ, за да стигнем накрая точно до това ли??!

За какво ли наистина са се лишавали и страдали всичките тези българи преди нас? За какво?

Дали, ако можеха да видят до къде ще я докарат потомците им, нямаше да теглят една майна и да се разпилеят без да оставят следа след себе си, като толкова много други народи и цивилизации преди тях?

И... ако оня Горе, се ядосваше поне наполовината колкото мен на случващото се, отдавна човечеството да е отмряло както динозаврите и да е отстъпило мястото си на един наистина по-Разумен вид от природата.
цитирай
5. stefanni - има една закономерност - нещата са ...
04.05.2010 23:17
има една закономерност - нещата са толкова по-продължителни , колкото са по-гадни ...та по тая логика маите не са познали изобщо ))))
цитирай
6. vmir - 4. valsodar,
05.05.2010 00:42
valsodar написа:
Това се чудя и аз?
Иде ми да се гръмна, ама като си знам, че за подобно дезертьорство следващият път ще ме насадят в още по дълбоки лайна и ... стискам зъби, скърцат, ронят се вече от стискане, само си викам - издръж и този път, устискай още малко!

За какво да ходя на готово в чуждите държави, когато нашата може да стане по-добра от тях. А за това се иска толкова малко, наистина много малко - да не се примиряваме с посредственоста около нас, а да се стремим да правим нещата по възможно най-добрият начин.

Е, те тая всеобща посредственост и безхаберие ме карат да се чувствам, че се давя в тях.
Как можахме да оцелеем толкова хилядолетия като нация, да минем през толкова превратности и изпитания като народ, за да стигнем накрая точно до това ли??!

За какво ли наистина са се лишавали и страдали всичките тези българи преди нас? За какво?

Дали, ако можеха да видят до къде ще я докарат потомците им, нямаше да теглят една майна и да се разпилеят без да оставят следа след себе си, като толкова много други народи и цивилизации преди тях?

И... ако оня Горе, се ядосваше поне наполовината колкото мен на случващото се, отдавна човечеството да е отмряло както динозаврите и да е отстъпило мястото си на един наистина по-Разумен вид от природата.


Не, че нямаш основания, но пък и от прекалено много терзания няма да ти остава време да правиш нещата с необходимото внимание и търпение. Ами, ако всеки, който проявява твоите стремежи, през повечето време се поддава на същите терзания и следователно, не му остава време или желание да прави нещата както трябва? Днес началниците ми отнеха помощника (по работа, която изисква квалификации) - младо докторче, и го пратиха да върши работа за общ работник за фаворитката на директора. За награда, са му дали утре почивен ден, а сроковете ме принуждават да работя и по празниците (а съм и в платен годишен отпуск). :(

В такива случаи си припомням, че не е важно да се харесам на всички, а на малкото, но умни хора.
цитирай
7. анонимен - Двай,
05.05.2010 00:58
слабо ми звучи за истинско издивяване.
цитирай
8. анонимен - Не бързай
05.05.2010 06:33
Подготвям атомна бомба за БГ-то. След като я пусна, ше населя тези хубави земи с унгарци :-D
цитирай
9. kass - valsodar,
05.05.2010 07:34
като човек с биволско търпение съм на прага да вдигна ръце и да се предам, наистина не издържам повече, каквото и да правя все е тая, язък за усилията, но това е положението, трябва да устискаме и да се преборим с олигофренията или да се пуснем по течението. За второто сме млади още тъй, че няма как ще роним зъби от стискане и ще се справяме...
Кураж и упорство от мен!
цитирай
10. streetsmart - Така така
05.05.2010 09:41
valsodar написа:

За какво да ходя на готово в чуждите държави, когато нашата може да стане по-добра от тях.

Точно същото, но от позицията на чужденеца ми каза преди време една млада гъркиня. Цитирам по памет "Защо вие българите все гледате да емигрирате, не ви ли харесва страната ви?" И беше твърде възпитана, за да продължи "Като не ви харесва, защо не си я оправите, а идвате на готово?" Добре е всеки, който поглежда навън, да се замисли над този въпрос. Защото колкото и да сме граждани на света, докато не си оправим нашата кочинка, никой няма да ни признае за хора.
Разбирам, че ти е дошло до зъбите. Случва се на всеки нормален човек. И ще ти мине, при това много преди 21.12.12. Кураж и здрави зъби от мен!
цитирай
11. lelya - Хм, колко добре те разбирам. Луд...
05.05.2010 11:12
Хм, колко добре те разбирам. Лудница е, ужас. Не ме питай като съм държавен служител какви чудесии съм видяла. На 4 години идват началници на талази. Първо уреждат автопарка...За заплати става дума едва 2 месеца преди да сдадат поста. За работа? Не обичат да слушат за работа, защото, където се работи има проблеми, а проблемите са...толкова досадни. Вече ми е време да се махна, не мога да дишам връзкарите, натегачите и интригантите, много ми дойде.
Е, стискам ти палци. Ако искаш да се трампим, аз да работя на твойта работа, а ти на мойта за 1 месец...голям купон ще бъде. Шегичка...
цитирай
12. mamkamu - :)
05.05.2010 12:37
Всъщност още от Древността броят на олигофрените е бил в пъти по-голям от броя на неолигофрените. Вторите са успявали някак да ръководят нещата в продължение на векове, като от време на време олигофрените взимали връх и правели по някой пакост връщаща човечеството стотици години назад. Днес обаче поради наличието на вид информационно и горе-долу свободно общество всеки олигофрен си мисли, че е гении и тогава се получава ефектът, който наблюдаваме около себе си :)
цитирай
13. анонимен - Извънземното
05.05.2010 12:42
"Тежко брате се живее между глупци неразбрани
Душата ми в огън тлее, сърцето ми в люти рани" Хр. Ботев

"Слуховете за наличие на Разум на планетата Земя са силно преувеличени"
Аз
цитирай
14. mikino - Защо ли изпитвам същите чувства. . . ...
05.05.2010 12:56
Защо ли изпитвам същите чувства...? Колкото повече се опитваш да въведеш някакъв ред и човещина в отношенията си с околните, толкова повече се забиваш в кални истории. Отношенията между нас - обикновените хора са загрубяли до неузнаваемост - злоба, интриги и мърсотии. Ако добавя и вчерашният ми ден, който бе изпълнен с неуредици - като започнеш от работно място и стигнеш до елементарни разправии с администрация и завършиш с това, че на никой не му пука за проблемите ти....просто думи нямам! Обичам България, не искам да я напускам и се надявам да не ми дойде в повече, защото все пак и ние сме хора и имаме нерви, а когато те са ежедневни вредим на здравето си. Нека се опитаме, да се уважаваме един друг и да правим добро, защото според мен друг изход няма.
цитирай
15. анонимен - Краят
05.05.2010 12:59
На всички които не вярват в календара на маите искам да кажа, че има още един шанс - астероида 99942. Само трябва да почакаме до към 2036 година. Акосе постараем още малко, може и да ни уцели.
цитирай
16. andreya - Чакахме...
05.05.2010 17:37
9 млн българин през 1989 г. Около милион се изнесоха, половин милион измряха... Отидоха си образованите и т.н. дейни хора, които може и да не са образовани, но правят от стотинката лев-два. Енергията на нацията демек.
А всичко започва от училището. Е, и семейството... двайсет години то не бяха удари по тях... В името на демократизирането. Е, всичко има някакви граници... И я докарахме до тук... Съчувствам ти. Искрено.
цитирай
17. diana12 - Няма беда, която да не се превърне в ...
05.05.2010 17:52
Няма беда,която да не се превърне в благословия.Няма и благословия, която да не се превърне в беда.
цитирай
18. misbis - разбирам те
05.05.2010 18:20
но аз не бих заложила много на 2012....“спасители“ няма да има...
а те вече си ни трепят бавно и мъчително
http://www.youtube.com/watch?v=kHwam9tQYq0
цитирай
19. ka4ak - Фък Мадър Дебили
05.05.2010 18:22
това е точната характеристика,а не го написах аз/щото съм Българин и съм еретик/,съжалявам/Sorry/,както би написал даващият акъл!:(
цитирай
20. damnation - Освен да те подкрепя в надеждите за ...
05.05.2010 18:41
Освен да те подкрепя в надеждите за 2012-та :)
цитирай
21. valsodar - Ще ми е трудно да отговоря на всички ...
06.05.2010 01:22
Ще ми е трудно да отговоря на всички писали по темата, още повече че като мислене и светоусещане за случващото се около нас по-скоро се допълваме, от колкото разминаваме.

Имам усещането за едно напрежение витаещо във въздухът над нас, напрежение нагнетено от въпросът, който не спираме да си задаваме от как повярвахме, че имаме шансът от една тоталитарна държава на гнет и терор да станем държава водена от ценностите на съвременният ни свят.
Въпрос, който винаги е бил един и същ за всичките тези години през които сме се чувствали лъгани, предавани, ограбвани. Години през които неведнъж сме си клели късметът да се родим точно тук и сега, но и години през които нещо тихо в нас ни е подсказвало, че точно това е нашето време и ние сме тук да дадем своят дан, своята воля, мечти, търпение и болка за да го променим.

Въпросът - А сега, накъде?!

Въпрос, носещ в себе си и отговорът си, отговор, който все ни се струва че сме открили, но все нещо в него ни се и губи, когато срещнем поредната преграда по пътя си, която трябва да преодолеем.

Изгубихме една голяма част от мечтите си.
Заменихме вярата си.
Охладихме ентусиазмът си във вълните на отчаянието.

Сега, сега май ни е останал само голият ни български инат, единствено способен да ни накара да продължим там, където всички други вече са се отказали да продължават и се връщат наобратно.

Инат, събрал в себе си всичко това, което считаме за напълно изгубено в безпътицата си до тук.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7395527
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив