Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2010 17:17 - Имаш билет - ядеш риба
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1098 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 05.07.2010 17:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ей, голяма работа е това Интернет.
Помня преди години, много години, как за да си заверя един риболовен билет, ходех на собствен ход до местният Ловно-рибарски съюз, че как ми гледаха снимката, гледаха мене, па пак снимката и така няколко тежки минути, дорде ударят заветният печат.
 А днес, влизаш си в нета, попълваш за няколко минути данните, лепваш една снимка от фейсбука,  на която да не си съвсем страшилище и до ден-два ти идва билета по куриер.
 Всичко това  си е супер, ама със снимките все късмет нямам.
 Преди година-две, пак така ми притрябва фото на моя милост, да ама тек ме няма нийде - все съм чифт с някоя друга персона.
 А да си пуснеш групово фото, като многоглавата ламя Спаска - не върви! Иди и разбери сетне, коя от многото глави на снимката е твоята и иди доказвай на горският, че междувременно не си сменил пола, ако си хареса някоя от мацките на фотото и почне да сравнява с тебе!
 Първият път рязах една снимка така, ама на ревера ми една чужда ръка остана.
Леле, докато я изрежа от снимката, колко зор падна - не е истина направо.
И физиономията ми една такава , пиянска... колкото пъти ме спрат за проверка, толкова пъти ми рекнат съжалително - А бре момче, пий по-малко бре, не е на убаво твойта ша знайш!
 Тоя път си викам - Айде, дай да се докараме малко по-убав и спретнат! - ама то, от всичките снимки де съм в анфас, баш пред пивница "Селска мъка" имам свястно фото. Разгеле само туй ми трябваше на главата и вече да почнат да ми викат - Ей, алкохолика, кълве ли, кълве ли?!
 Изрязах табелката, изрязах авера до мене, всичко уставно , красиво, само дето зад мене едни решетки си личат. Решетките, де запречват прозореца на пивницата.
 А бе, не ми върви на снимки и това си е!
До сега алкохолик, от утре бивш пандизчия... как и аз не можах да си направя една снимка като за портрет не знам и т"ва си е!



Гласувай:
4



1. karambol5 - :)))))))))))))))) Мъка с това ф...
06.07.2010 08:54
:)))))))))))))))) Мъка с това фото ,нали :)))))
цитирай
2. valsodar - Мъка е!
06.07.2010 10:59
Колкото пъти съм си правил снимка преди години за зелена карта, толкова пъти съм излизал на нея като колумбийски наркотрафикант. Радостното е, че поне от DEA не са ме "интервюирали" след нея! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7426919
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив