Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2010 16:38 - Е, как да не сме шибан народ?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9778 Коментари: 68 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А бе, защо всички наскачахте да се правите на обидени, когато се намери поне един сред политиците да ви каже истината за вас, за целият ни народ?
 Ами естествено, че сме шибан народ бре!
Кой друг народ на света, претендиращ че провежда демократични, честни и правдиви избори, цели 20 (ДВАДЕСЕТ) години ще избира едни и същи говеда да го управляват?
 Естествено, че народ на шибаняци, на които им харесва все някой да ги преебава от мандат до мандат, а той да си ги псува и да чака следващите избори, на които пак да избере същите говеда!
 Кой друг народ, освен най-шибаният в умствено отношение ще позволи малцинствата да имат повече права от мнозинството и не само това, ами и да се гордее, че в парламента му има чужда етническа партия прокарваща интересите на нация, която близо пет века го е държала като роб и се е отнасяла по скотски с него?!!
 Нация от шибаняци - в това се е превърнал българският народ!
Не ви се вярва още?
Ами огледайте се бре!
Вижте как са ви турцизирани сериалите, които поглъщате жадно с години подред!
Вижте по какъв скотски начин живеете и как е откраднат шансът ви за едно по-добре бъдеще!
Вижте, как ви крадат парите взимани за данъци и как срещу тия данъци, държавата ви гарантира единствено това, че ще бъдете шибани с корупция, престъпност и нагло лицемерие!

Вижте себе си!
Какво друго, ако не пълни шибаняци сте, щом все някой друг ви е виновен за живота, а вие не?!


Тагове:   как,   народ,


Гласувай:
18



1. galatceq - Не съм съгласна - не хората са &qu...
07.08.2010 16:43
Не съм съгласна - не хората са "шибани", а втълпеното мислене , трябва да се прави разлика между двете !
цитирай
2. valsodar - А бе, как му се казва на това
07.08.2010 16:46
да те преебават цели двадесет години с лъжата, че нещо ще се промени и нищо всъщност да не се променя освен ШИБАНЕ!

И как се нарича този, който вярва по овчи на това и пак застава пред урните, ако не ШИБАНЯК?!!
цитирай
3. injir - Да...Ама че казус...
07.08.2010 16:51
Да...Ама че казус...
цитирай
4. galatceq - да те преебават цели двадесет го...
07.08.2010 16:55
valsodar написа:
да те преебават цели двадесет години с лъжата, че нещо ще се промени и нищо всъщност да не се променя освен ШИБАНЕ!

И как се нарича този, който вярва по овчи на това и пак застава пред урните, ако не ШИБАНЯК?!!

Разбирам колко гняв си натрупал, за да кажеш това, но то не помага с нищо, напротив ! И специално аз никога не съм ходила пред урните - от това поколение съм , което бе принудено да узрее рано ;)
цитирай
5. valsodar - Истината винаги помага
07.08.2010 16:58
Дори и да я чуем от човек, който не харесваме, дори и да сме пристрасти, а може би и именно заради това - помага ни, да видим защо не можем да продължим напред.
До момента, в който не приемем цялата истина за годините на прегода, за изгубеното в наивитета си поколение, до тогава няма да можем да направим и крачка напред заедно като народ.
А до тогава, до тогава си оставаме просто нация от шибаняци, които управниците им шибат денонощно и безотказно с дивотиите си.
цитирай
6. lado - Правилно си го написал с червен ш...
07.08.2010 17:00
Правилно си го написал с червен шрифт, че и по-едричко. Да се възприема по-първосигнално. Според аудиторията - разбира се!
Аз имам две забележки , но не към теб.
Че си прав - е ясно от приведените доводи. А и всеки средностатистически български ...... го усеща на гърба си (на ...... си).
Леко цинично обаче звучи от устата на този , който е участвал, и продължава да участва в процеса на шибането - и като пишман - историк, и като агент от ДС, и като безпартиен комунист.
Дори да е заслужено, пак си е цинично.
И кога го заяви ? Когато представител на друга пишман - археологическа кохорта се обяви против прибързаното идентифициране на костите в реликвария.
Когато тезата му не се възприе от шибаняка Овчаров и сие ...- е то не може ........................ и душата в рая!
цитирай
7. valsodar - Да цинично е.
07.08.2010 17:08
Но, ако не бе толкова цинично и прямо, щеше ли да стигне до съзнанието на дебелокорият и вегетиращ българин? Едва ли?
До там сме вегетирали като народ, че хората вече се усещат, че нещо нередно им се случва само ако усетят, че ги колят или ебат. Ей така, между другото.
Едва тогава казват - Ама не може така, ама защо на мен?!
В останалото време си казват само - Мен това не ме засяга.
цитирай
8. despinida - И аз така го рекох преди време, но с други думи...:)
07.08.2010 17:15
http://despinida.blog.bg/drugi/2010/04/13/shto-za-izpadnal-narod-triabva-da-sme.527933

Поздрави!
цитирай
9. анонимен - valsodar, напиши го в първо лице, ...
07.08.2010 17:21
valsodar, напиши го в първо лице, единствено число. Чакаме, целия народ те чака.
цитирай
10. lado - Но, ако не бе толкова цинично и пр...
07.08.2010 17:22
valsodar написа:
Но, ако не бе толкова цинично и прямо, щеше ли да стигне до съзнанието на дебелокорият и вегетиращ българин? Едва ли?
До там сме вегетирали като народ, че хората вече се усещат, че нещо нередно им се случва само ако усетят, че ги колят или ебат. Ей така, между другото.
Едва тогава казват - Ама не може така, ама защо на мен?!
В останалото време си казват само - Мен това не ме засяга.

Нищо не им е достигнало никъде , освен четвъртития...
Сега ще видим как ще се разделят процентно коментарите тук - на "сме" и "ама хич не сме" :))))))
цитирай
11. valsodar - Илюстрацията която си приложила ...
07.08.2010 17:23
Илюстрацията която си приложила нагледно, говори колкото и текста.
Започвам с течение на времето да се питам, дали наистина сме народ, щом нищо от това, което ни е правило като такъв с течение на времето е станало на пепел и спомен.
Такава страхлива и малодушна нация като нашата, едва ли има на друго място в Европа?!
цитирай
12. анонимен - Айде, бе, напиши какъв си, в един...
07.08.2010 17:26
Айде, бе, напиши какъв си, в единствено число, първо лице, айде, чакаме.
цитирай
13. анонимен - радославчо, айде кажи какъв си.
07.08.2010 17:27
радославчо, айде кажи какъв си.
цитирай
14. lado - Радо , това брои ли се?
07.08.2010 17:28
Шибан народ ли сме? как може от днес.Бг да пускат такава анкета! от gatekeeper
цитирай
15. valsodar - Ладо, те анкетата я пускат, само за да се свикне с реалноста,
07.08.2010 17:33
а не за да се промени.
Виждаш, как поредният шибаняк постоянно ме пита в коментарите, дали няма и по-голям от него, че да може да спи спокойно. :)
С това най-добре се преебаваме сами, никой не иска да осъзнае, че поотделно сме вечно преебаните, а обединени около една кауза, вече сме народ.
цитирай
16. анонимен - Обиждаш другите, смяташ себе си за ...
07.08.2010 17:35
Обиждаш другите, смяташ себе си за герой?

Димитров има предвид едни определени дрънкала от народа, ти приличаш ли на тях?
цитирай
17. valsodar - Защо да обиждам
07.08.2010 17:37
Ако на един вегетиращ тъпанар му кажеш открито в очите, че е такъв, нима това е обида?

Смешни сте ми, всичките вие самосъзерцаващи самодоволно пъповете си, със самочувствието че има и по-зле от вас! Смешни сте ми и именно по тази причина ми е толкова лесно да ви кажа истината открито.
цитирай
18. анонимен - Той Димитров има предвид такива ...
07.08.2010 17:40
Той Димитров има предвид такива като тебе - вечно мрънкащи, недоволни, народа им пречи, археологията им пречи, вечно ровят и търсят на баба си кюлотите. Такива като тебе има предвид Божидар Димитров.
цитирай
19. анонимен - Сами сме си виновни, че се оставяме ...
07.08.2010 17:43
Сами сме си виновни, че се оставяме да ни шибат...:(
цитирай
20. анонимен - Обиждаш другите, смяташ себе си за ...
07.08.2010 17:55
анонимен написа:
Обиждаш другите, смяташ себе си за герой?

Димитров има предвид едни определени дрънкала от народа, ти приличаш ли на тях?

Слушай, анонимен. Дай подкрепа на твърдението си, ЧЕ НЕ СМЕ ШИБАН НАРОД. Защото ми писна заради овце и курви, да ме тикат и мен в стадото и да ме шибат с помощта на държавата. Искаш ли още доказателства в подкрепа на valsodar ?
Ето ти ги. Умен и беден народ няма. Умен народ, с чувство за собствено достойнство, ще виси и днеска и нощеска по улиците и ще отстоява правата си. Бащите на децата, които бяха пребити пред Парламента, щяха да са до тях на следващия ден и на политици и полиция щеше да им се разкаже играта.
Така че..ето ти критериите.
цитирай
21. анонимен - В крайна сметка
07.08.2010 18:18
шибан народ ли сте? :-D

\m/
//
цитирай
22. анонимен - шибан народ ли сте? :-D \m/ ...
07.08.2010 18:32
galinbalin написа:
шибан народ ли сте? :-D

\m/
//

:-))))))))))))))) Не само! Свикнал да бъде шибан..Е, по-голямата част.
цитирай
23. lado - Малко светкавици имаше, та се за...
07.08.2010 18:36
Малко светкавици имаше , та се запилях.
Кой иска да прочете ,че съм откъм страната на шибаните, пък не са ме излъгали ?
Ето ви признание - шибат ме, значи съм шибаняк.
Нямам инструменти ,с които да противостоя, и гледам да не мърдам,че да им доставям удоволствие...
Е, не съм им съдействал да ме шибат - даже напротив, но толкоз са ми силиците.
И си стоя при шибаняците. Но поне ми е ясен процеса, не се лъжа,че ме обичат, докато ме шибат.
цитирай
24. анонимен - Малко светкавици имаше, та се за...
07.08.2010 18:56
lado написа:
Малко светкавици имаше , та се запилях.
Кой иска да прочете ,че съм откъм страната на шибаните, пък не са ме излъгали ?
Ето ви признание - шибат ме, значи съм шибаняк.
Нямам инструменти ,с които да противостоя, и гледам да не мърдам,че да им доставям удоволствие...
Е, не съм им съдействал да ме шибат - даже напротив, но толкоз са ми силиците.
И си стоя при шибаняците. Но поне ми е ясен процеса, не се лъжа,че ме обичат, докато ме шибат.

:-))))))))))) Ладоооооооо! Време е да обърнем посоката на ... абе, шибането. Отворил съм аз едни инструкции и си мисля/наивно/, че е възможно.Аз ще опитам.
цитирай
25. ilteko - И то много шибан
07.08.2010 19:02
Колкото и да не харесвам Б. Димитров, не мога да не се съглася с него. Давам елементарен пример, който е пред очите ни:
Статия. Под статията 200-300 мнения. Почваш да четеш и разбираш, че хората коментира/плюят/, без да знаят съдържанието на статията. Дай ни да плюеме, да обиждаме и т. н..
За съжаление не разбрахме царя, когато каза за чипа. Ама чипа ни става все по-зле. Май и Господ не може да ни помогне.
цитирай
26. lado - Малко светкавици имаше, та се за...
07.08.2010 19:05
katana написа:
lado написа:
Малко светкавици имаше , та се запилях.
Кой иска да прочете ,че съм откъм страната на шибаните, пък не са ме излъгали ?
Ето ви признание - шибат ме, значи съм шибаняк.
Нямам инструменти ,с които да противостоя, и гледам да не мърдам,че да им доставям удоволствие...
Е, не съм им съдействал да ме шибат - даже напротив, но толкоз са ми силиците.
И си стоя при шибаняците. Но поне ми е ясен процеса, не се лъжа,че ме обичат, докато ме шибат.

:-))))))))))) Ладоооооооо! Време е да обърнем посоката на ... абе, шибането. Отворил съм аз едни инструкции и си мисля/наивно/, че е възможно.Аз ще опитам.

Опитай, лошо няма.
Каса уиски - сингъл барел давам, ако успееш.
Щото мога-по възможностите ми е.
Но май няма да се наложи...
цитирай
27. ok3223 - Стоиш, а
07.08.2010 19:13
не мърдаш. Хем им рязваляш кефа и демонстрираш смирение.
Знаеш, разбираш, анализираш научно процеса и се утешаваш с мисълтта, че не те оправят с обич. Горкичкият..., с какво се утешава.
valsodar добре го е казал. "Единението прави силата, байно!".
цитирай
28. lado - Колкото и да не харесвам Б. Димит...
07.08.2010 19:15
ilteko написа:
Колкото и да не харесвам Б. Димитров, не мога да не се съглася с него. Давам елементарен пример, който е пред очите ни:
Статия. Под статията 200-300 мнения. Почваш да четеш и разбираш, че хората коментира/плюят/, без да знаят съдържанието на статията. Дай ни да плюеме, да обиждаме и т. н..
За съжаление не разбрахме царя, когато каза за чипа. Ама чипа ни става все по-зле. Май и Господ не може да ни помогне.

Както не се и разбира от вас,че скандалното не е самата констатация, която е вярна. Скандалното е,че ни държат сметка още по-големи шибаняци от нас - като доносника БД, крадлив дедо - Симеончо . Що има поговорка - "крадеца вика: - дръжте крадеца!" ? Ей за такива случаи като този.
А кой е по-голям шибаняк - пасивния или активния?
цитирай
29. valsodar - Виж, това е интересен въпрос - от коя страна на шибането се падаш?!
07.08.2010 19:24
Ако си от страната на тия дето шибат си изтъкнат демократ и строител на съвременна България, а ако си от страната на шибаните, то значи си един нещастен шибаняк без никакви права, освен това да бъде шибан регулярно и под отчет.

А целокупно си ни шибат всеки един ден. Всеки.
Просто, човек ако си отвори веднъж очите за случващото се - няма как да му хареса и да остане със същото отношение към него.
Ама и Ладо е тарикат - чака да го обявят за фригиден и да го оставят на мира! :)))
цитирай
30. анонимен - Така е,
07.08.2010 20:44
ма ти защо говориш от ІІ лмн.ч., да не се смяташ за НЕшибаняк? :))
цитирай
31. valsodar - Ma аз си говоря, както си ща
07.08.2010 20:52
В това е едно от предимствата на комуникационната мрежа, а тя определено ще е все по-голям трън в гъза, за всека една манипулативна кампания за в бъдеще.
А и ... не си чел все пак внимателно постинга до тук - лицата са повече от едно.
цитирай
32. анонимен - 28. lado
07.08.2010 20:52
Естествено е активния е по-голям шибаняк :))))
цитирай
33. анонимен - не мърдаш. Хем им рязваляш кефа и ...
07.08.2010 21:10
ok3223 написа:
не мърдаш. Хем им рязваляш кефа и демонстрираш смирение.
Знаеш, разбираш, анализираш научно процеса и се утешаваш с мисълтта, че не те оправят с обич. Горкичкият..., с какво се утешава.
valsodar добре го е казал. "Единението прави силата, байно!".

Окейчо, не знам дали ще прочетеш това, но ще ти кажа нещо. Единението става, когато група хора имат обща цел и обща база.Как да се единим с правърженици на червеното и Русия? Което е едно и също.Трябва да си избереш позиция и чак тогава.
цитирай
34. gothic - Стига тая позиция да не е поза &qu...
07.08.2010 23:50
Стига тая позиция да не е поза "партер". Заемеш ли я, накак си единението не се получава....
цитирай
35. анонимен - Поредното тъпо изказване. . . много ...
08.08.2010 00:52
Поредното тъпо изказване ... много ми е интересно ако ги нямаше малцинствата с кого щеше да се оправдаваш!
цитирай
36. анонимен - Браво!
08.08.2010 01:05
А някои шибани даже коментират тука;)
цитирай
37. valsodar - Поредният тъп анонимен коментар
08.08.2010 01:07
Толкова тъп, че да му се чуди човек, дали изобщо да му отговаря?
Интересно ми е само, къде точно в текста на постинга си видял оправдания?
Да не излезеш и ти от вида на дежурните коментиращи с готов коментар от рода на " Не го четох цялото, ама нека да кажа..." ?!

Чудно ми е, но... я по-добре не се хаби да отговаряш, че пак ще станеш за смях! ;)
цитирай
38. анонимен - Тази
08.08.2010 01:21
Тази държава е закрита. Не са го разбрали все още всички. Въпрос на време... Един мъртъв, изроден народ сме. Който става за нещо се маха и ще продължи да се маха... Не заслужаваме тази прекрасна земя.
цитирай
39. valsodar - Идеята бе точно тази
08.08.2010 01:27
Да се унищожи държавата, чрез физическото изтребление на народът й, прогонване на непокорните и укротяване на опърничавите. Това, като погледне човек назад и сравни настоящето с миналото се вижда с просто око, поне за мен. За другите... зависи от опита, мисленето и гледната точка.
Интересното за мен е целта, поради която това се прави - дали е просто един процес в глобален мащаб целящ да инфантилизира масите до ниво идеален потребител и покорен изпълнител или просто е част от нечии геополитически интереси касаещи Балканският полуостров - тук вече в уравнението си влиза и унищожението на Югославия и фалирането на Гърция.
цитирай
40. анонимен - Никой
08.08.2010 01:51
Никой не ни е унищожил - самите ние си го направихме. Никой не може да унищожи народ, който не иска да бъде унищожен в наши дни. Виж албанци, палестинци - с матките си вървят напред и спиране няма. Но посредством изроденото природата прави две неща (не едновременно) - движи развитието напред или просто трие грешките си. Кое е в нашия случай - no comment
цитирай
41. анонимен - Mariq
08.08.2010 04:09
Радославе,в коментара ти 39 е ключа за бараката.Това е истината! Целенасочена инфантилизация, идиотизация и разоряване на масите с всички възможни средства-не само в България! Но в цивилизованите държави с традиции хората си отстояват правата, българинът си трае и слухти. Чатавото масово се изнася навън.
цитирай
42. анонимен - "Шибучица" по Хайтов
08.08.2010 04:36
Изшибахте ли се , шибалници ?
цитирай
43. анонимен - Шийбаняко, още може, не ти е кипнало, не е, остани си тих революционер-мечтател
08.08.2010 04:57
Пич, като не ти изнася, си събирай партакешите и се изнасяй! До летище София се ходи с 32 - иди у чужбина да видиш кво е шибания! Опциите на Хофстед - Глас или Изход: или изчезвай от страната, или надай вой, но не в интернет блоговете! Няма веч оръжие! Има хекатомба! Всяко дръво меч е, всякой камък –бомба ! Един Макаровец е 250 лева, не ти трябва ръководство, шибаняците , приятелю, са ей такива малки душички, като тебе, дето създават бури във винени чаши и търсят някои да им държи ръката. Щом не си се полял с керосин и не си си дръпнал клечката пред Парламента, значи може и още.. още много може. Не си го слагай за щяло и нещяло, гледай по - ведро на живота, ще си докараш инфаркт. Шийбаняк!
цитирай
44. анонимен - тъпите анонимни коментари са собственост на тъпи анонимни коментатори...........ИЛИ
08.08.2010 06:16
valsodar написа:
Толкова тъп, че да му се чуди човек, дали изобщо да му отговаря?
Интересно ми е само, къде точно в текста на постинга си видял оправдания?
Да не излезеш и ти от вида на дежурните коментиращи с готов коментар от рода на " Не го четох цялото, ама нека да кажа..." ?!

Чудно ми е, но... я по-добре не се хаби да отговаряш, че пак ще станеш за смях! ;)



------------------------------------------------

са Машина за производството и преброяването им ;)

нямам впечатлението , че авторът / блогърджия е доброто изключение..........по-скоро е доброто потвърждение..........всъщност ......на кой му пука..........оФча държава,оФчи приоритети , оФче потомство..........оФчи финал !
----------
Авторът/ блогърджия се впечалява от нечие словозаключение , пък било то и на 130 кг-ов министър , гаче ли досега за него това е било тайна/новина ;)
Тънка е разликата между това: Аз имам блог (к) или Блогът (к) ме има мен.........това не е функция а аргумент за правовпечатляването от подобни министерски откровениия (естествено,ракията е била читава , но ....)
БГ се управлява по телевизора (Сергей Станишев) - валсодаре-ТАТУИРАЙ СИ ГО за да то запомниш !
валсодаре , когато ПРЕоткриваш топлата вода ползвай термометър , със собствения пръст ще се изгориш !!!

спец. за Тъпите коментари и техните бащи - (истината не е комплимент)
цитирай
45. swanlake - Това правителство за една година ...
08.08.2010 07:06
Това правителство за една година реши всички проблеми на България-излови всички престъпници за има няма 3 седмици,построи всички магистрали и вече почна да рови и чудодейни кости на свети хора. Чудя се какъв ли ще е следващия сценарии и се чудя също да се смея ли или да плача , защото в момента само клатя глава в недоумение и съм останала без думи!
За господина Димитров/който по една случайност ми се явява министър и защитник на интересите в чужбина-пази Боже!/ мога да кажа само че такова просташко изказване може да направи само един пълен цървул. Което ме връща назад във времето когато един друг " министър " беше се изцепил пък че " егати държавата щом аз съм и министър "... какво ли повече да кажа-супер тъжно , много жалко и беднадеждно песимистично бъдеще. Поредния неуспешен опит за управление ! Както беше казал някой - в тази държава има едни хора, по които здраво око и здрав зъб не трябва да остане...
цитирай
46. injir - 10 неанонимни и 16 анонимни коме...
08.08.2010 07:20
10 неанонимни и 16 анонимни коментара . Ей затова сме в такава държава. Винаги има някой, който ти забива нож в гърба.
цитирай
47. svet80 - Не народа, а политиците са шибани!
08.08.2010 08:16
Не народа, а политиците са шибани!
цитирай
48. анонимен - Като погледна през прозореца,
08.08.2010 09:12
нито един шибаняк не виждам.Повече ми приличат на неонодени хората.Иначе си карат колите,работят си в жегите на климатик и си разказват за децата,които или са на бабин дом,или учат нещо в чужбина.На всички не им стигат парите и все са нещо незадоволени.Но,всеки от своята си камбанария гледа.Божидар Димитров явно има предвид политическата класа ,че е съставена от редовно ошибвани,защото обикновените хора ги тресе тихо недоволство.
цитирай
49. анонимен - от lina
08.08.2010 09:18
И от къде са дошли тия политици? Да не би да сме си ги внесли от чужбина?
Конфуций го е казал навремето... "Всеки народ заслужава управниците си."
И от изток и от запад ще ни шибат и по-шибани ще ставаме, защото повечето от нас са мърши - слушащи долнопробна чалга клюкари, кефещи се на нещастието на другите.
На колко от българите им "пука" за истинските неща в изкуството и културата? На колко от българите им "дреме" когато прецакват, лъжат и крадат?!
Колко от хората възпитават децата си да са добри, справедливи, да не обиждат и унижават по-слабите?
Шибан народ сме и по-шибани ще ставаме, докато ни го нашибат наистина от Анадола, също както преди няколко века!
цитирай
50. boristodorov56 - Сами сме си виновни за всичко.
08.08.2010 11:16
Дори и за това, че тоз мазен доносник Б.Д. си позволява да нарича народа с обидни епитети.

Да уточним - народа се дели на шибани и шибащи!
За едни е удоволствие да ги щибат и да го приемат охотно,
за други не е много комфортно,
за някои не е допустимо -
но истината е, че всички сме шибани(аз бих казал ебалници),
щом сме допуснали това да се възприема като неизбежна неотменимост.
Не че Б.Д. не трябва да се съветва с лопата - по дюлгерски
цитирай
51. pumona - Може и да сме шибан, а може и да не сме...
08.08.2010 12:32
Само ако погледнем - като пример, колко дни ми бяха нужни да си подам документите за паспорт. И как след дългото чакане и желание да се организираме, решихме, че е нужно да поискаме съдействие от полицията. Е, не се получи. Та си спах в градинката на полицейското районно, за да опазя списъка.
Е, дали сме шибаняци - всички?! Робското е в нас - вероятно сме.
Организирахме се, когато решихме че ще си стоим и цяла седмица - значи не сме.
Кой е шибаняк, тогава?! м?!
цитирай
52. valsodar - Искаш да кажеш..
08.08.2010 12:46
че държавата те е изшибала яко с тромавата си бюрокрация, с липсата на порядък и ред, а ти даже не си го и усетила?
Просто сте се подредили в реда, в който да ви шибат.
Нямаше да е шибаняшко, ако чрез граждански натиск, начинът за издаването на документи за лична индентификация бе направен така, че първо да няма опашки, второ обслужването да е бързо и любезно и още по-добре, ако бе оставена възможност да ти бъдат доставени на адрес, както е нормална практика да се прави в държави, с не толкова заспал в умствено отношение народ. :)
цитирай
53. pumona - искам да кажа, че жертва бях,
08.08.2010 13:01
но от следващия ден, след суровите погледи на изпълнителните полицаи и нашето неподчинение да напуснем районното, се наложи да помислят за организацията и от понеделник вече има ред.
това казвам
цитирай
54. pumona - и като допълнение...
08.08.2010 13:06
нужни са действия - не само приказки.
цитирай
55. vangen - Дори и да е казал истината, тези думи ...
08.08.2010 14:08
Дори и да е казал истината, тези думи подхождат на каруцар, не на министър!Но като се сетя кой е началника му и как се изразява-точно са си лика-прилика!
цитирай
56. raders - За съжаление е така, но преимуще...
08.08.2010 14:09
За съжаление е така, но преимуществото на шибаняка е, че не може да го осъзнае.
"Кон до коня, юнак до юнака..." - друг път.
По-вярно звучи: "Боклук до боклука, простак до простака..."
цитирай
57. semtomovi - Мила Играта е неравностойна, но народът не е виновен!
08.08.2010 14:14
Не е вината на НАРОДА, че е поставена ЛЕТВА от 50 000 подписи за да основете партия. Та дори големите партии в ГОЛЯМА Русия имат по 10 000 членове. А в малка и изчезваща България управляващите изискват 50 000 подписа за регистрация. Това ако не е ГЕнОЦИД???

Освен това партии с по 0 стотинки не могат и да се забележат от тези чиито синчета и колежки мъкнат по 40 000 евро за партията месечно от Бриксел днес. Питайте тия Еврокомисарите от Брюксел защо е така.
цитирай
58. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
08.08.2010 14:37
galatceq написа:
Не съм съгласна - не хората са "шибани", а втълпеното мислене , трябва да се прави разлика между двете !

Чвек е това което мисли и това което прави. Следователно в този смисъл няма никаква разлика между двете. Ако ти мислиш като шибаняк, то ти си шибаняк. Причина и следствие. Две неразделни неща.
Ан43 интересно що не виждам какво е да шибания, пък съм в чужбина...
Ан44 толкова си чел и ти значи. Авторът, не се впечатлява от думите на министъра, а от мрънкащото население, което изведнъж взе, че се обиди...
цитирай
59. haralanov - Това за ,,шибания народ,, ми се стори познато...
08.08.2010 15:25
Виж постинга ми ,,Кютек,, от 09.10.2009г.Не вярвам БоДи да ме е копирал!Но съм удивен от съвпадението на мислите.Още и още веднъж...На маса с приятели,гледайки футболен мач примерно,на чаша ракия и салатка,може да си говорите всякакви глупости.За настроение...Нооооо,когато си министър пък било то и без портфейл,си длъжен да си мериш приказките.Езиковият ти речник трябва да бъде максимално ясен и изчистен от вулгаризми!Задължително е дори!Иначе ниският уличен стил ще се превърне в норма!Щом може министъра-значи всеки може!Не трябва,не трябва да е така...
цитирай
60. valsodar - За съжаление, уличният, вулгар...
08.08.2010 15:34
За съжаление, уличният, вулгаризиран стил на говор, отдавна е навлязъл в политиката ни - да почнем с тъпизмите на премиера, да преминем през откровенните обиди към БАН на Дянков и да стигнем до "изтърваните" фрази на Б.Димитров - всичко това показва едно - обществото ни се лумпенизира с далеч по-бързи темпове от очакваното за народ с хилядолетна култура. ( Уж, защото от нея към момента не е останало почти нищо, заличено от угодническите напъни на интелегенцията ни, да се докара в поза удобна на властта!)

Просто, цялата простотия се ражда от практиката на постове да се слагат не тези, които биха били най-полезни на Родината ни там, а тези които ще са най-лоялни, послушни и лесно управляеми от тези, които са ги назначили на тях.

Не мога да си обясня, защо има изисквания, интервюта, тестове и пр. бариери пред длъжности с обществено не до там значима сила, а за тези от които ще се определя бъдещето на държавата ни - не ?!!
Излиза, че е по-отговорно да работиш в една частна фирма, от колкото да управляваш правилно съдбините на една държава?!!
цитирай
61. анонимен - ЕЙ, МНОГО СТЕ ТЪПИ .....ТОВА ПЛЕМЕ "ПИШЕШТИТЕ БРАТЯ"!
08.08.2010 15:43
НЕ ЗНАМ КАКВО ТОЧНО ВИ ОБЕДИНЯВА ,ТОЛКОВА....ОСВЕН ГЛУПОСТТА И ТЪПОТИЯТА!
ВАДИТЕ НЯКАКВА ДУМА ОТ КОНТЕКСТА, НА НЕЧИЕ ИЗКАЗВАНИ ИЛИ ИЗПУСНАТА РЕПЛИКА И ......ПРАВИТЕ ОТ МУХАТА СЛОН!

ТОВА Е ИЗКЛЮЧИТЕЛНО "СЕЛСКИ ТРИК" ,ЗА ПРОДУЦИРАНЕ НА НОВИНИ И СКАНДАЛИ!
ТИПИЧНО ЗА "ПРОБИВНИ СЕЛЯНЧЕТА", С ПОСРЕДСТВЕНИ ПОЗНАНИЯ ПО ЖУРНАЛИСТИКА , НАЕТИ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ ОТ НЯКОЯ ПРОПАДАЩА РЕДАКЦИЯ, С АКТИВНО НАМАЛЯВАЩ ТИРАЖ!
цитирай
62. valsodar - Не се и съмнявам в това
08.08.2010 15:48
Измества се много успешно центърът на общественото внимание, от важните към маловажните проблеми.
Ей така, незабелязано за всички ще се прокара закон, който цели спасяване на банките от фалити (раздавали масово необезпечени кредити), чрез задължителното безкасово разплащане, т.е. всеки един от вас докато е жив, ще бъде длъжен да плаща такса на банките за своите пари!

Това няма да го видите, въпреки, че то ще ви струва много по-скъпо от думите на Божидар Димитров, които просто изразяват една истина, за която обществото ни не е готово да я приеме по този й начин на казване ( не знам дали по-който и да е друг някога ще е готово?)
цитирай
63. анонимен - Авторът, кога ще протестираш пред ...
08.08.2010 17:07
Авторът, кога ще протестираш пред Парламента? Само празни думи пишеш, а действия - никакви. Не може така, само да надъхваш народа. Ти започни да протестираш ефективно, активно и всекидневно, да те видят хората какъв си, що си, пък може да ти пратят първо духовна подкрепа, а след това и от психодиспансера двама санитари. Не за друго - на тях също им се протестира да си вършат работата за ниски заплати.
Кой беше казал: "Дела, дела и пак дела".
цитирай
64. tortinka2 - Спри бе!!
09.08.2010 10:48
Много познаваш другите държави...Е,има и такива,които свалят рейтинга,но не дей така...например ученици -Отличник и двойкаджия,който сваля рейтинга.Не всички политици са ужасни както ги представи.
цитирай
65. анонимен - шибан народ ли сме?
17.08.2010 21:35
Ама разбира се че сме Ебан народ
цитирай
66. valsodar - Боже, до там ли само ви стига въоб...
21.08.2010 00:40
Боже, до там ли само ви стига въображението - до един лумпенски протест пред парламента??!
цитирай
67. анонимен - СЛЕД ДВЕХИЛЯДИ И ДВАНАДЕСЕТАТА ...
21.08.2010 21:48
СЛЕД ДВЕХИЛЯДИ И ДВАНАДЕСЕТАТА ГОДИНА СЛЕД ТРИ ВЕКА ЩЕ НАМЕРЯТ КАДЕ СА ЖИВЕЕЛИ ВАРВАРИТЕ .
цитирай
68. njakoja - Добре го е казал дядо Славейков
25.08.2010 14:27
Само знаеме и можеме,и щеме
един други злобно да се ядеме,
и всеки казва "Аман ни е нам хала!"
пък всекиму меракът е РАЗВАЛА!!!
За съжаление и аз изпитах това последните 3 години в работата си- нон-стоп саботажи от колеги,на които вярвах и помагах- направо съм срината психически,чудя се какво да правя!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7394476
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив