Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2010 17:30 - A, мерси - не желая!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1004 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Писна ми, от тия изкачащи прозорци в сайтовете, през които все ме подканят да участвам в поредното проучване.
 И защо бре булка, да ти давам аз безплатно информация, която ти прескъпо ще продадеш, като маркетингови нагласи на мастити компании? То да бе един въпрос, да бяха пет, а то цели фермани, с уж... несъществена информация, а в крайна сметка с такава, чрез която ти създават потребителски профил и този профил се продава на едро и на дребно!
 За анкетираният остава само изгубеното време и едно усещане, че е поредният прецакан, вързал се на номерът им, А номерът си е типично византийски - бутонът с който се набутващ в анкетният лист е огромен и ще ти извади очите, а този, с който искаш да скриеш изкачащият прозорец, пречещ ти на екрана, е един такъв дребен - с лупа да го търсиш.
 И това, ако не е нагло - здраве му кажи!

Анкети, проучвания... ясно ми е, че някои така си вадят хляба, но сложете и малко сиренце в капана бре будали родни! Да не говорим, как си оформят социологическите проучвания сетне, родната стъкмистика де ЕС изпищя от нея направо си бледнее по натъманени резултати. И после що маркетолозите дето ги ползват и за пет пари работа не могат да свършат? :)


Тагове:   Мерси,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. doaiva - :)
16.08.2010 17:36
И аз като една "византийка" да се покажа засегната от същия наплив "прозорчета".
Да беше само за маркетинг, ами що народ събира идеи от млади леко тъповати творци жадни за необмислена изява...Какво по-хубаво от безплатния обяд?
цитирай
2. valsodar - А да, това също не е за подценяване
16.08.2010 17:42
И да ти кажа - аз съм движима собственост на в-к Монитор ( нямам правото да си чета краден от тях мой постинг, без да им платя! )

:)))
цитирай
3. doaiva - Ахахаха
16.08.2010 17:56
:) внимавай, да не те хванат! Че ще има едни неустойки! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391779
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив