Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2010 13:48 - В началото
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1293 Коментари: 2 Гласове:
4



   Всяко начало е трудно, особено това. Да знам, важното е да избереш посоката и да направиш първата крачка, но как да определиш коя измежду всичките е вярна? Кое  е твоята посока, тази в която трябва да поемеш неподдавайки се на изкушенията отклоняващи те от пътя? Поглеждайки назад, виждам всички грешни пътища по които съм поемал, извиващи се причудливо в миналото ми, осеяни с грешките на младостта, наивността и глупостта, но не съжалявам за времето пропиляно по тях, та те всички те бяха плод на моят избор. На свободната ми воля, която няма как да не заложа и в творението си, защото то също ще е част от мен. Носещо в себе си част от мечтите ми, от моите тревоги и надежди, радост и болка. Дали ще е по силите ми, да създам този идеален свят, който винаги е съществувал дълбоко в мен и ме е карал да се питам какво има отвъд хоризонта на настоящето, за да продължа напред? Въпреки раните от паданията останали като белези по тялото ми. Кой съм аз, че да решавам кое в правилно и кое не, след като все още не знам кой съм аз самият?Търсейки се откривам света около мен, а познавайки него познавам и себе си. Разпръсквайки тъмата около мен с пламъкът на познанието, оставяйки зад мен част от себе си в делата си променили безвъзвратно една реалност създавайки нова. Достигайки до кръстопътят, в който трябва да избереш коя част от теб трябва да оставиш зад гърба си и с коя да продължиш напред. Кое да забравиш в миналото си и с кое да продължиш в бъдещето. Знам, че ще е трудно.image Знам, няма да мога да предпазя сътворението си от грешките ми, защото то ще носи част от мен, онази част която все още може да греши поддавайки се на изкушението да открие новото, да преживее неизживяното и да научи повече за себе си, чрез правото си на избор с произлизащите от това не винаги правилни решения. Нека то да е свободно, нека има силата ми да надживява грешките си, защото само чрез него, един ден аз ще мога да позная себе си истински.
 Време е за първата крачка. И тя е... - Да бъде светлина!image

Източник: http://valsodar-valsodar.blogspot.com/feeds/posts/default


Тагове:   Началото,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuatl - Калосоризе(гр.)-добре дошъл
02.11.2010 20:58
Да, хубаво е от време, човек да се спира, оглежда, ида си направи равносматка. Една малка забележка-шрифта е ужасно бледен. Аз нямам проблеми, но с всички не е така. Поздрави от Кипър!
цитирай
2. valsodar - Привет ) Научих нова думичка, ще я ...
03.11.2010 12:54
Привет )
Научих нова думичка, ще я запомня, че знае ли човек?

Шрифта е бледен, защото пробвах как работят каналите като опция в този сайт - в случая прехвърля публикация от активният ми блог ( http://valsodar-valsodar.blogspot.com) в този сайт. Видях, не ми допадна много като идея и я спрях.

Поздрави на слънчев Кипър! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391892
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив