Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 02:39 - Нещата
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10081 Коментари: 45 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Нещата без значение:

  1.Постингът ти да е на челна страница в сайта
  2.Да имаш много прочити
  3.Да си събрал много гласове
  4.Под всеки един постинг да имаш само палчета нагоре
  5.В коментарите постоянно да те хвалят и ласкаят
  6.Да има много линкове към твоя блог в другите блогове и сайтове
  7.Да си популярен в сайта
  8. Да си харесван от всички в него
  9.Да си начело в класациите му
 10.Да направиш тук име и известност.

 Нещата от значение:

 1. Да имаш умни читатели.
 2. Да има интересна дискусия след постингите ти.
 3. Посланието ти винаги да е ясно, разбираемо и кратко.
 4. Винаги да си готов да застанеш зад думите си.
 5. Когато и да прочетеш това, което си написал някога- да разпознаеш себе си.
 6. Да казваш и да пишеш само това, което наистина мислиш.
 7. Да не ти пука от глупаците, но да чуваш конструктивната критика на умните.
 8. Да си готов да промениш възгледите си, ако видиш, че някъде си сбъркал.
 9. Да търсиш новите познания и да им позволиш те да те променят.
10 Да бъдеш просто себе си.

Ти си единственият човек, от който не можеш да избягаш през живота си.




Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Нещата от значение са също така
03.07.2011 04:34
без значение. От значение би било, ако печатно издание ти предложи да отпечата твой материал и да ти ПЛАТИ за него!
цитирай
2. mt46 - Да, това е от значение..
03.07.2011 08:40
apostapostoloff написа:
без значение. От значение би било, ако печатно издание ти предложи да отпечата твой материал и да ти ПЛАТИ за него!

Но духовността, умственият труд у нас са обезценени / и неплатени/... По-скоро някой ТВ сценарист /шоумен.../ ще си крадне някоя идейка, отколкото да ти плати за нея... Някоя плагиатка ще си издаде "стихосбирка" с крадени стихове... Чудо ще е някоя медия да "дойде", да ти предложи пари, за да публикува оригинален твой текст. Обикновено журналистите, редакторите публикуват себе си - за да си вземат хонорарите...
цитирай
3. sowhat - радо
03.07.2011 08:45
едното не изключва другото :Р
цитирай
4. анонимен - Материал, който не предизвиква ...
03.07.2011 08:54
Материал, който не предизвиква коментари, пукната пара не струва.
Единствено коментарите си заслужават труда, дори и само да набиеш канчето на някого. :)
цитирай
5. boristodorov56 - 10. Да бъдеш просто себе си -
03.07.2011 09:04

и да не ти пука кой, какво и защо мисли?
Правиш всичко за собствено удоволствие и оправдание.
Не дължиш никому никакво обяснение.
Никой не е длъжен да те понася, уважава и да е в резонанс с теб.
И все пак - моралът има значение.
цитирай
6. sowhat - кушел, а замислял ли си
03.07.2011 09:32
че понякога няма коментари, защото няма адекватна реакция?
не допускаш ли , че пишещия може да хвърли читателя в потрес?

хубаво е, човек, когато каже нещо, да е помислил преди това
цитирай
7. miaa - Споделям:)))))
03.07.2011 09:46
Поздравления!
цитирай
8. joysii - 1 и 2 от "без" са задъл...
03.07.2011 11:00
1 и 2 от "без" са задължителни за "нещата от значение".
На първа трябва да са постинги на умни и интелигентни хора.
Също - талантливи стихове или проза.
Съвсем малко копи пейст на вишни и куп други.
То трябва, ама понеже не може, защото болшинството от публиката е тъпа и наивна...ще се примиряваме с четене и разбиране в тесен кръг.
Така е и в живота.Човек ограничава средата си, заобикаля се с хора, с които се разбира и му е приятно.
.............................
Изключително задълбочен анализ на явленията и взаимоотношенията в сайта, му удряш напоследък.
Явно много неща те дразнят и възмущават.
цитирай
9. joysii - 6. sowhat
03.07.2011 11:02
"че пишещия може да хвърли читателя в потрес?"
.................................
Соу, но може и читателят да изпадне във възторг, както често ми се случва при теб.
Тогава също е трудно да се коментира.
Поздрави.:):):):)
цитирай
10. despinida - Добър ден, Валсодар,
03.07.2011 11:55
винаги си хирургически прецизен в анализите и препоръките си...
Бих добавила към От : Да допринася за доброто настроение и баланс в отношенията, сред пишещите и четящите...:)
цитирай
11. анонимен - Колко любопитно -
03.07.2011 12:14
точно под тоя постинг за важните неща има друг, чийто автор гордо възкликва, че имал не видях колко посещения.
Тоя тип постинги, в които се хвалиш с брой гласове, четения и плюсчета, много ми напомня детска градина, където Иванчо гордо крещи пред Петьо, че камиончето му е по-голямо.

Няма нищо по-тъпо от броя на гласовете за един постинг.
Те не означават качество, а се пишат само на търговски начала - ето ти плюс, ама ти ще ми го върнеш.
цитирай
12. анонимен - Абсолютно вярно!
03.07.2011 12:16
kushel написа:
Материал, който не предизвиква коментари, пукната пара не струва.
Единствено коментарите си заслужават труда, дори и само да набиеш канчето на някого. :)

цитирай
13. sowhat - полигоре, да взема да ви покажа
03.07.2011 12:42
и на теб и на кушел постинг без нито един коментар, и пак да дойдеш тука и да ми кажеш, че не струва и пукната пара и да ми обясните и двамата, вие пък какво бихте измили да кажете, точно пък под този пост, както и още поне десетки такива на авторката.
хората са го рекли, лапни голям залък, и не мерете със собствения си аршин, защото няма гаранция вашия аршин да е верния.


http://virginblack.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/04/list.740893

айде да ви вида, изправете се и кажете - ей тая изповед не струва пукната пара, щото видите ли нема коментари!

глупости на търкала!
цитирай
14. mamas - Здравей, Радо!
03.07.2011 12:45
Нещата "от значение" наистина са важни. От №3 до №10 мисля, че ги спазвам. За №1 авторът на постинга не може да е отговорен - няма как да забраниш на глупаци да четат в блога ти (те толкова и четат всъщност...). За №2 - относително е. Не всяка тема е дискусионна. Например поезията ( срещу която толкова народ е скочил!) е по-скоро споделяне и най-често коментират съпреживяващи, настроени на същата вълна.
Относно първия ти списък бих казала следното: някои от нещата "без значение" в определен момент изкушават всекиго от нас. Важното е да не се превръщат в самоцел и единствено съдържание на даден блог. Едно е след поредица стойностни материали да вмъкнеш някой поздрав за (примерно) закръглен брой прочити или гласове в знак на уважение към своите читатели, друго - във всеки постинг да изтъкваш колко си велик и как "незаслужено" някои са на първа, а ти не си (или пък си бил, но за малко).
Това е само мое мнение, в подкрепа на най-важното нещо: да бъдеш просто себе си.
цитирай
15. sowhat - а на радо да му река
03.07.2011 12:45
понякога нещата със значение, водят до нещата без значение
както и обратното е вярно
но такъв е животът

и да те питам, радо, като направи читателска група във фб, колко често влизате вътре да кажете нещо?
или само си ляляме нещо, блогбеге да става
цитирай
16. анонимен - Не бях чел нещо толкова нелепо -
03.07.2011 12:54
sowhat написа:
и на теб и на кушел постинг без нито един коментар, и пак да дойдеш тука и да ми кажеш, че не струва и пукната пара и да ми обясните и двамата, вие пък какво бихте измили да кажете, точно пък под този пост, както и още поне десетки такива на авторката.
хората са го рекли, лапни голям залък, и не мерете със собствения си аршин, защото няма гаранция вашия аршин да е верния.


http://virginblack.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/05/04/list.740893

айде да ви вида, изправете се и кажете - ей тая изповед не струва пукната пара, щото видите ли нема коментари!

глупости на търкала!


че липсата на коментари можела да бъде от опиянение от съвършенството.?
Не споря, че много стойностни постове са без коментари, но винаги можеш да изразиш по някакъв начин одобрението си.
Не ти ли се струва, че постинг с 50 гласа и 2 коментара е фалшив и смешен -
нито един от гласувалите не пише нищо?
Това читатели ли са или бутончета за гласуване?
Гласовете по-важни ли са за теб от изразеното мнение?
цитирай
17. sowhat - полигоре
03.07.2011 13:04
не се опиянявай от собствения си глас, а чети внимателно.
и не се изживявай като мерило.
ако бяха значими гласовете за мен, щях да дремя по цял ден в блога и да цъкам гласове.

всъщност съм срещала и по -нелепи изказвания от твоето тук, светът е толкова широк и пъстър, а чукчите си остават чукчи
цитирай
18. анонимен - Тогава защо спорим?
03.07.2011 13:22
Има обаче много, които точно това правят - цял ден пишат плюсчета, за да им ги върнат след това. И аз това казвам, че не са значими гласовете и не значат нищо.
Не се изживявам за мерило.
Има други с това призвание.
Които непрекъснато критикуват лошите модератори, твърдят, че те са критерият и дори си правят своя класация на постингите, помниш ли го тоя титан на мисълта?
цитирай
19. virginblack - ХАХАХА
03.07.2011 13:22
poligor написа:
kushel написа:
Материал, който не предизвиква коментари, пукната пара не струва.
Единствено коментарите си заслужават труда, дори и само да набиеш канчето на някого. :)




Сталин и Хитлер са едни от най- коментиранте личности в историята. Евала! Бая качествени лайна са натворили. Че и като писатели. Ама карай де, някой пишат за да бъдат кементирани, както е и цялата тази тема. Е, човещинка- веки иска да своята доза внимание. Като малко бебе, което тропа с крака да му видят новите обувки. Аз имам мови буки. Хах. Леко патетично.
цитирай
20. marinero - Нещата без значение, които си изброил
03.07.2011 13:39
оформят ако не диагноза или личностно разстройство, то поне един доста неприятен типаж.
цитирай
21. sowhat - полигоре,
03.07.2011 13:46
прочети разказа на черната вдовица
и ми кажи
имаш ли сили да й напишеш коментар?
какво би могъл да й кажеш?

не струват ли пукната пара дрипите на душата й?
заради някакви си коментари?


това ме подразни, че се правят глобални обощения, без да се помисли- да, има и такива безмозъчни простотии, но това не позволява всичко да се слага под общ знаменател

и радо, това се отнася и за теб също
цитирай
22. virginblack - Тука ми се губи на мен
03.07.2011 13:59
8. Да си готов да промениш възгледите си, ако видиш, че някъде си сбъркал.

10 Да бъдеш просто себе си.

Е как да си себе си, пък да си променяш възгледите, да не сме в пубертета, човек вече е изгрден като система от такива. Един да падне, всичко пада. Или ще си себе си и ще седиш зад думите си, или ще се мяташ като мекица в тиган , белким те хареса аудиторията. Мухаха.
цитирай
23. valsodar - Соу, в групата се влиза, когато нещо ...
03.07.2011 14:01
Соу, в групата се влиза, когато нещо те впечатлило.
Примерно - поезията на непознатият за мен Детлеф фон Лилиенкрон (Фридрих Адолф Аксел барон фон Лилиенкрон). Чета постоянно, но съзнавам, че не мога да препоръчвам Дейвид Едингс (великолепен писател) на хора много далеч от жанра му ( фентъзи ).
Нито пък изключетелният хуманизтъм, скрит в един от героите на Салваторе ( Дризт До`Урден ) За да ме разбере човек, какво искам да кажа с горното, трябва да е чел и двамата писатели.
Понякога това е причината поради която не споделям част от наблюденията си - за да изясня мисълта си ще трябва да съм прекалено обстоятелствен, а напоителните фермани не са по вкуса ми.

Казваш, че понякога нещо може да е толкова хубаво, че то да не може да се коментира? Много, много рядко има и такива случаи. Но, не ти ли се е случвало, покрай съвместното съзерцание на нещо красиво, да проведеш интересен, смислен диалог с този, който ти прави компания в това? :))
Дори и на тема различна от обекта на съзерцание.
Не всяко мълчание е злато :)))
Понякога хората си мълчат, защото знаят каква глупост биха изрекли, а понякога и защото не могат да разберат по какво толкова се прехласваш :)))

За мен е по-важен този диалог, който би доразвил начинът ти на възприемане и на мислене. С хора умни и интелигентни ( с теб сме го правили - разбираш ме добре ). Да достигнеш момента, в който когато човекът като теб започне репликата си, ти да можеш да я завършиш, дори и да не сте съгласни в мненията си :)))
цитирай
24. valsodar - Да ти го обясня по-простичко ли?
03.07.2011 14:04
virginblack написа:
8. Да си готов да промениш възгледите си, ако видиш, че някъде си сбъркал.

10 Да бъдеш просто себе си.

Е как да си себе си, пък да си променяш възгледите, да не сме в пубертета, човек вече е изгрден като система от такива. Един да падне, всичко пада. Или ще си себе си и ще седиш зад думите си, или ще се мяташ като мекица в тиган , белким те хареса аудиторията. Мухаха.



- Няма проблем ще го направя.

Да се променяш, да се развиваш , да усвояваш нов опит и знания.
Да следваш принципите си, да си честен спрямо себе си, да носиш отговорност за делата и помислите си, да вървиш изправен по пътя си.

В кое едното противоречи на другото?
В това, че си приел за нормален фактът, че може да грешиш и не те е страх да си признаеш грешките ли?
цитирай
25. анонимен - Съгласен съм за тоя постинг.
03.07.2011 14:07
sowhat написа:
прочети разказа на черната вдовица
и ми кажи
имаш ли сили да й напишеш коментар?
какво би могъл да й кажеш?

не струват ли пукната пара дрипите на душата й?
заради някакви си коментари?


това ме подразни, че се правят глобални обощения, без да се помисли- да, има и такива безмозъчни простотии, но това не позволява всичко да се слага под общ знаменател

и радо, това се отнася и за теб също


Има такива силни текстове, но те не изместват проблема и са изключение от правилото.
Почти всички постинги без коментари са такива поради пълната им липса на качества.
Но и идиотските облизвания вместо коментари са още по-лоши, разбира се - при някои блогери те са с милиони.
цитирай
26. valsodar - Мамас, разбирам те, но моята гледна ...
03.07.2011 14:09
Мамас, разбирам те, но моята гледна точка е малко по-различна.
Благодарствените постинги към аудиторията за мен показват безпомощността на авторът да я задържи в желанието си да я умилостиви, чрез подмазване. :)))
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Мисля, че няма неща без значение, ...
03.07.2011 14:10
Мисля, че няма неща без значение, защото често втората поредица от неща, води и към първата.Прав си обаче, че има случаи, когато първата поредица, не е плод на втората. Понеже полигор е цитирал моя постинг искам да отбележа, че поздравителни постинги правя рядко и то не е за да се хваля с брой посещения, а за да уважа и поздравя моите читатели. Често темите, по които пиша, не дават плод за коментари, защото няма много специалисти тук за билките. В този смисъл, едва ли може да се получи някаква дискусия. Целта ми е да ви науча да ги разпознавате, за да можете да бъдете полезни, както за себе си, така и за хората около вас. За да не ви доскучее от тези теми пускам от време на време и развлекателни постинги, така по-лесно се възприемат останалите, пък и се запомнят. Броячът е само повод да напиша такъв, лично аз не съм наясно до колко реално показва броя на посещенията и имам известни подозрения, които не веднъж съм споделяла в блога си, както и ти. Ако трябваше да ни плащат за нещо тук, едва ли би се въртял с такава скорост. Поздрави!!!
цитирай
28. evrazol - Да ти предложа един показател
03.07.2011 14:12
В "статистика" виждаш колко време след влизането си някой е гласувал за поста ти. От тук става ясно дали въобще го е чел и колко струва напърчения палец:))
цитирай
29. sowhat - радо, аз чета фентъзи
03.07.2011 14:13
не подценявай хората.
чета всичко, включително и глупостите.
защото глупости правят умните хора.
а ти не се дръж като еразъм ротердамски. времето на йезуитщината отдавна отмина
цитирай
30. sowhat - а и излезе
03.07.2011 14:17
че да харесам нещо, трябва да съм го чела.
абе еййййййййййй
цитирай
31. virginblack - 8. Да си готов да промениш възгле...
03.07.2011 14:20
valsodar написа:
virginblack написа:
8. Да си готов да промениш възгледите си, ако видиш, че някъде си сбъркал.

10 Да бъдеш просто себе си.

Е как да си себе си, пък да си променяш възгледите, да не сме в пубертета, човек вече е изгрден като система от такива. Един да падне, всичко пада. Или ще си себе си и ще седиш зад думите си, или ще се мяташ като мекица в тиган , белким те хареса аудиторията. Мухаха.



- Няма проблем ще го направя.

Да се променяш, да се развиваш , да усвояваш нов опит и знания.
Да следваш принципите си, да си честен спрямо себе си, да носиш отговорност за делата и помислите си, да вървиш изправен по пътя си.

В кое едното противоречи на другото?
В това, че си приел за нормален фактът, че може да грешиш и не те е страх да си признаеш грешките ли?



Ама ако си тръгнал да пишеш от сърце, как може да си сгрешил? Сърцето не греши. Грешките се признават в живота, не на листата, когато си сам със себе си, а не с една глутница аудитория. И на мен ми дреме колко души са цъкнали да гласуват за блога ми. Пускам разказите си на български тук, защото се продават на други езици, а българте нямат пари за книги, та ги пускам за моята скромна, но вярна българска аудитория, понеже ще издавам на български чак януари.
Не ми обяснвай като на малоумна за развитието. Мосля че тез работи и аз ги знаех. Постулати без никакво значение за никого. Да се развивам, да ставам съвършен. Красотата е в нешлайфаните неща,а не в изчистените, докарани като за публика и критика тесктове.
цитирай
32. lisichka - Момчета искам да ви сопделя, че ми е ...
03.07.2011 14:21
Момчета искам да ви сопделя , че ми е изключително неприятно да се изказвате в блоговете ми. Предпочитам да нямам нито един допуснат от цензурата коментар , отколкото да си кореспондирам с Гестапо.
цитирай
33. valsodar - Нямам претенции, кой какво публ...
03.07.2011 14:24
Нямам претенции, кой какво публикува в блога си - този, който ми харесва си го чета, този, който няма с какво да привлече вниманието си - просто го прескачам.
Интересно, защо когато си кажа мнението относно това, как виждам някои неща в тоя сайт, след това започва една вълна от масови оправдания в него? Спокойно бре хора, нито ще ви ставам критик, нито ще ви слагам оценки на направеното.

Просто съм изброил кои от нещата са със стойност и кои са без такава тук за мен.
Не е задължително сега да почнете да ги заучавате като десетте божи заповеди и свещи да ми палите! Дайте малко по-спокойно, защото почвам да се притеснявам за вас :)))
цитирай
34. sowhat - ха, ти се правиш на гуру
03.07.2011 14:27
па после викаш
- не ми ритайте задника.

ми щи го ритам, винаги , когат знаеш, че съм права )))))))))))))))))))))))))))))

п.п аз не се притеснявам за теб
цитирай
35. comfy - А понякога
03.07.2011 14:31
влизаш, прочиташ (или разглеждаш, слушаш музика и т.н.) и просто ти се струва, че каквото и да напишеш като коментар ще е ненужно - най-малкото...

... В такива случаи, лично аз, ако ми е направил впечатление постинга, просто "гласувам"... нещо като "Здравей, бях тук, хареса ми и ти благодаря!" Мисля, че този варинат не се случва само при мен...

Хубава неделя!

к.к.
цитирай
36. valsodar - Соу, аз не се правя на Гуру - няма н...
03.07.2011 14:32
Соу, аз не се правя на Гуру - нямам никаква нужда от последователи тук.
Това, че някои са ме нарочили за такъв си е лично техен проблем - следвайки мен, те ще изгубят себе си.

Моето мнение е, че с това сляпо да следваш някой може единствено да изгубиш себе си, в сянката която той хвърля над теб.
Всеки трябва да следва собственият си път, да извърши собствените си грешки и абсолютно сам, да достигне до своят отрязък от истината за живота.
Всичко дадено даром лесно се взима.
Единствено това, което сам си постигнал, само то може да остане в теб.
цитирай
37. valsodar - Ама ако си тръгнал да пишеш от с...
03.07.2011 14:38
virginblack написа:

Ама ако си тръгнал да пишеш от сърце, как може да си сгрешил? Сърцето не греши.


Според мен е добре да се прави разлика между писане от сърце и писане от учестена сърдечна дейност ( високо кръвно ). В пъравият случай се ражда едно, а във вторият друго - По делата им ще ги познаете! :)

Емоциите замъгляват разсъдъка и това, че си подложен на силни емоционални вълнения докато си писал определен текст, не е гаранция че той ще е първо творчески, второ завладяващ. трето смислен и не на последно място - нужен някому.

Трябва да приемем и възможността, че понякога пишем единствено за себе си и единственият читател който трябва да прочете текста и да даде отговор на въпростите в него сме самите ние и никой друг.
Другите, могат да послужат като резонатор, но.. кой всъщност питаме - другите или самите себе си, търсейки отговора ?
цитирай
38. sowhat - пак, говориш глупости
03.07.2011 14:41
та понеже знам, че се занимаваш и източни философии , помниш ли
-че когато ученикът е готов, учителя го намира?

сега седиш тука и се опитваш да отречеш цялата тибетска мъдрост ли
я, се осефери малко, иди на теферич да пиеш бира с батето и не ме ядосвай повече
цитирай
39. valsodar - Соу, що си се набримчила така? ...
03.07.2011 14:47
Соу, що си се набримчила така?
Скука ли що ли?
Знам, че ти е кеф да ми глозгаш кокалите, знам и какво удоволствие ти доставя това, затова и няма да те спирам, а само ще се радвам :)))

Цялата тибетска мъдрост е напълно безполезна за мен, ако не съм я проверил в живота си. За мен е ценно единствено това, до което съм достинал по своят собствен път. Чуждите истини звучат красиво, но не всичко красиво е вярно и не всичко грозно е погрешно - просто критериите ни за красиво и грозно понякога са погрешни, в следствие от възпитанието ни и отраженията, които е оставила върху нас социалната ни среда :)

Човек се ражда за да се развива.
Умира и пак се ражда, но развитието му продължава.
Къде точно ще стигне в него ли?
Не знам или по-скоро не искам да знам.
За мен е по-важен пътят и нещата които ще видя по него. :)))
цитирай
40. sowhat - аха, скука ми е
03.07.2011 14:54
щото гледам и теб те е налегнала скуката, ама аз като ми е скука, гледам да не изпадам в дидактика.
а ти вместо да правиш психопрофил на блога, да беше споделил какво четеш, а не да правиш групи и да ги заебаваш :Р

пък и ми е кеф да те наритвам, де
цитирай
41. vladun - Във финалното изречение на публ...
03.07.2011 15:01
Във финалното изречение на публикацията "който" трябва да се замени с "когото", за да е правилно граматически.
цитирай
42. valsodar - Възможно е...
03.07.2011 15:05
vladun написа:
Във финалното изречение на публикацията "който" трябва да се замени с "когото", за да е правилно граматически.


Възможно е да се каже по много начини, твоят е един от тях.
цитирай
43. valsodar - То хубаво, ама нали се сещаш, че..
03.07.2011 15:06
sowhat написа:
щото гледам и теб те е налегнала скуката, ама аз като ми е скука, гледам да не изпадам в дидактика.
а ти вместо да правиш психопрофил на блога, да беше споделил какво четеш, а не да правиш групи и да ги заебаваш :Р

пък и ми е кеф да те наритвам, де


То хубаво, ама нали се сещаш, че "шутовете" ти са все във въздуха?
Но, щом така ще се раздвижиш малко - ми добре, не възразявам :))

ПП А за групата, не вярвам че излишен шум би й се отразил добре - тя е за хора четящи основно.
Предпочитам да видя какво ще напишат повече другите там, отколкото аз да ги ръчкам с вкусовете си :)))
цитирай
44. sowhat - звучиш
03.07.2011 15:43
като нещо хлъзгаво и в двата случая.
в крайна сметка ето сега имаш две грамоти и коментари и гласове и палчета
а аз изиграх ролята на черният ти пиар.

не мисля, че имаше полза от този ти пост, освен за егото ти- това си го дъвкал и предъвквал нам колко си там пъти.

понеже никой няма да ти го каже, ето аз ти го казвам, а ти направи поредния си хлъзгав завой и се опитай да се самоизлъжеш, че не съм права.

а и за групата - там всеки на твоя принцип, чака някой да каже нещо, докато драска в стихчеточкаком или откровения.
чукотка е навсякъде
а
аз вече изчерпах лимита си от време за глупости.
цитирай
45. valsodar - Ха, седнал и съм написал по десет ...
03.07.2011 16:57
Ха, седнал и съм написал по десет точки систематизирано, кое е и кое не е от значние за мен тук. Не ми се брои, колко народ дойде да пипне под вола има ли теле или няма?

Спори ти се днес, но ми е мързеливо нещо и не ти пускам много дикиш, та и затова хлъзгав ти се видя. А това, че съм егоист в този случай е много вярно, само че кажи си го направо, какво намесваш егото за щяло и нещяло? Ей, голяма мода е да се бориш с егото бре?! Аз не се боря с него, просто го приобщавам към целите си :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7391832
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив