Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2012 23:49 - Не се радвам, че съм бил прав!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15586 Коментари: 38 Гласове:
8

Последна промяна: 18.07.2012 23:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tamperto - "
18.07.2012 23:56
не се отваря линка. Пробвай да сложиш http отпред, а не да е ttp
До кога ще съм жив... Поне проверявай какво си пуснал.
цитирай
2. gothic - Ами как няма да има? Нали концепц...
19.07.2012 00:09
Ами как няма да има? Нали концепцията за национална сигурност на РъБъ (доколкото си спомням) се крепеше на дюнерджийниците на всеки ъгъл?
цитирай
3. анонимен - Предотвратиха го. Слава Богу!
19.07.2012 00:13
Предотвратиха го. Слава Богу!
цитирай
4. анонимен - ОХ – ПОРЕДНИЯ СПУКАН БАЛОН
19.07.2012 00:18
Даже беше гротеска как всички държавни мъже се изреждат да видят... абе и те не знаят какво, ама да отчетат присъствие!?! ГРОТЕСКА!
цитирай
5. анонимен - Подводни
19.07.2012 02:14
Можеш да се радваш, че никак не си прав, защото това е действие на Хизбула, колкото аз съм президент на Джибути.
цитирай
6. анонимен - Още на 5. І. си писал, че това ще се ...
19.07.2012 08:15
Още на 5.І. си писал, че това ще се случи. Аз го направих малко по-късно на няколко пъти. Не е възможно човек който мисли с главата си, да не предвиди такъв развой, а и много по-тежък. Поздрави, Радо! Ти си умно момче.
цитирай
7. анонимен - Абе, дебили с дебилите, кой ви каза, ...
19.07.2012 08:30
Абе, дебили с дебилите, кой ви каза, че това е атентат на "Хизбула"? Според мен си е чисто еврейска работа, за да имат повод за нападение на Иран! Впрочем, "Хизбула" официално заявиха, че нямат нищо общо с атентата!
цитирай
8. haralanov - Абсурдно е но...
19.07.2012 08:35
Нещо абсурдно каза премиерът Борисов.Хубаво било,че атентатът станал след,като от ЕК вече били качили на компютри доклада си за България!Възмутително е!!!Има ли значение дали преди или след?
цитирай
9. valsodar - В постингът, който съм писал преди ...
19.07.2012 09:23
В постингът, който съм писал преди време не се акцентира на Хизбула, а на надменното отношение към един възможен терористичен акт у нас и подценяването на заплахата от това.
За съжаление, наместо родните служби да ни пазят, те се занимават с неприсъщи за тях неща, като обслужване на чисто политически интереси.
Не се ли промени подходът към тази реална заплаха, не се ли промени начинът на мислене сред тези, които държат кормилото на държавата ни, подобни актове ще зачестят.
Ние не живеем в изолиран оазис на фона на случващото се в света.
Реална заплаха за сигурността на гражданите има.
Реално подготвени хора за справяне с нея - няма.
цитирай
10. анонимен - Абе, момче, ти наистина ли вярваш, ...
19.07.2012 09:45
Абе, момче, ти наистина ли вярваш, че е възможно да бъде предотвратен атентат, ако е решено, че ще стане? И на всеки ъгъл да има полицай и скенер, пак ще намерят начин да го направят! Дай сега, понеже имало заплаха от тероризъм, да ограничим правата на хората, да ги направим овце като в Америка...
цитирай
11. valsodar - В определени случаи може. Как ми...
19.07.2012 09:55
В определени случаи може.
Как мислиш, защо атакуваха на Българска територия израелските граждани?
Именно заради това, че условията у нас позволяват подобна терористична атака да се проведе с най-голяма лекота, поради слабите и неадекватни мерки в охраната на летищата ни.

Едно от нещата, които може да се направят е да се създат максимални затруднения пред тези имащи намерения да проведат подобни атентати и на други обществени места с големи струпвания на маси хора у нас.
А за тази цел, една от мерките е добър граничен контрол над влизащите в страната ни.

Как мислиш, доколко той е ефективен с това високо ниво на корупция и протекционизъм в коридорите на власта?

Те цели колони от тирове си пропускат, с непроверена стока натоварена в тях, а в случая говорим за едно скромно количество от пластичен експлозив?
А оръжието и експлозивите в ръцете на криминалният ни контингент?

Много неща могат да се направят в тая посока, много, но само ако има истинско желание за решаване на проблема, а не за имитация на работа по него.
цитирай
12. boristodorov56 - Че сме лесна мишена е ясно - дори преди Рапоня да стане управник на кочината.
19.07.2012 10:04
Кой и защо буни духовете - това е въпроса сега?
И не ме греят клетвите на Тел Авив.
цитирай
13. анонимен - А ти как мислиш, защо атакуваха к...
19.07.2012 10:06
А ти как мислиш, защо атакуваха кулите в Ню Йорк, Лондон, метрото в Мадрид, театъра в Москва, летището Домедедово? Защо има през седмица атентатив Израел? И там ли има слаб контрол?
Айде, писник от глупаци с претенции да са най-умните!!!
цитирай
14. анонимен - Ей го и нереализиралият се комсо...
19.07.2012 10:08
Ей го и нереализиралият се комсомолски секретар boristodorov56 - и то чуло-недочуло, че сме лесна мишена, и то гракнало...
цитирай
15. podvodni - Тараторостичен акт може да стане ...
19.07.2012 10:10
Тараторостичен акт може да стане повсяко време на всяко място. Даже ив Швецата стана където хорицата си живеят у баш социализъма. Един зомбиран шлякатарник изби чисто сам 90 души !!!! А сега в Бургус само 4 евреина. Наште терористи има още много хляб да ручкат ако искат да бъдат на европско и световно ниво. Ама нали знайш - какъв то ни министъра такива ни терористите.
цитирай
16. анонимен - "Хизбула" официално ...
19.07.2012 11:25
"Хизбула" официално заявиха, че нямат нищо общо с атентата!" - абе ти наистина си ултра-тъп малоумник - да не искаш да се изстъпят и да кажат - да, ние изтрепахме евреите и още много ще изтрепем.
цитирай
17. анонимен - 16. анонимен, това сам ли го изми...
19.07.2012 11:38
16. анонимен,

това сам ли го измисли, или ти го каза другарчето по чин в училището за малоумни?
цитирай
18. анонимен - KALTIN
19.07.2012 12:22
kabalata umre i vseki koito se zanimava s kabalisti 6te gi posledva
цитирай
19. анонимен - KKKK
19.07.2012 12:35
АМИ ДА, 2001 СИ ВЗРИВИХА КУЛИТЕ И ХИЛЯДИ УБИХА ЗА ДА ТРЪГНАТ ПРОДАЖБИТЕ НА ОРЪЖИЕ НАГОРЕ ( ВОЙНА СРЕЩУ ТЕРОРИЗМА ), ТА СЕГА 5-6 ЕВРЕИНА , МНОГО ВАЖНО...ВЕДНАГА ЗАЯВИ НЕТЕНЯХУ ЧЕ ИРАН ЩЕ СИ ГО ПОЛУЧИ....ХАБЕР ИМА ИРАН....
цитирай
20. voxpop - Поздрави, Радо! Разбира се, че ...
19.07.2012 13:40
Поздрави, Радо!
Разбира се, че акцентът не е върху самите терористи, които и да са те, а върху системите за сигурност.
Все още сме разграден двор, а може би и това влиза в "играта".
Бог да ни е на помощ!
цитирай
21. анонимен - В един руски сайт съжаляват, че е ...
19.07.2012 14:27
В един руски сайт съжаляват ,че е станал в България ,но 9 от 10 коментиращи не съжаляват за загиналите евреи .
Май още помнят кой им устрои Октомврийската революция в Русия
цитирай
22. анонимен - Терористът е американец, млад с ...
19.07.2012 14:46
Терористът е американец, млад с дълга коса и от бялата раса. Това е вече сериозен проблем и повод да се замислим, дали не е провокация с цел повод за война.
цитирай
23. boristodorov56 - Току-що ми звънна Путин - червеното гестаповче от ЧК-то - и ми вика:
19.07.2012 14:58
Дет барнат шат'те молодцы райграс не никне - не сме ние.

Се чудя кому да вервам!
цитирай
24. muerte - Не си прав.
19.07.2012 15:17
Нито в предишния си пост, нито в твърденията си тук. Май не си пътувал през летище напоследък - мерките за контрол са както навсякъде из ЕС. А атентат може да се направи НАВСЯКЪДЕ и да твърдиш, че можеш да го предотвратиш, при условие, че нямаш точна предварителна информация, си е меко казано наивно.

А сещаш ли се какъв вой ще настане за "полицейщина" и "нарушаване на права" ако контрола се засегне. Мислиш ли че няма да има рев, вой до небесата и призиви за бунт и мъст, ако на всеки ъгъл има полицай с автомат, а за да влезеш в летище (автогара или ЖП такава) ти отнема по 30-40 мин.??? А, как е?

И едно моя версия за случилото се в Бс - тоя малоумник на кадрите е само муле. Дали са му някой лев (долар, евро), за да подхвърли раницата. Може и дори да не е знаел какво носи. Ако беше камикадзе, щеше ли да крие самоличността си (шапка, очила, може би перука?!?). Така правят хората, които искат да бягат, да не ги забележат. Другите екзалтирано крещат "Аллах акбар!" (или редят молитви до последно), но НИКОГА не си крият лицата. За тях това е чест (проф. Чуков ме е мъчил два семестъра по Арабистика). Та нали отиват в Рая при девиците?!? А бомбата е вривена дистанционно, хем да се оттървеш от досадния наркоман, който си наел (да не те разпознае и изпорти) хем да спестиш втората част от обещаната сума. В този случай обаче пак има слаби звена, защото някой трябва да следи мулето и да даде знак точно в кой момент да се натисне копчето.

П. п. естествено може и де не е така - просто още една версия, която не е за изхвърляне.
цитирай
25. muerte - Аве кушеле, наистина си за 4-и км!
19.07.2012 15:27
kushel написа:
Терористът е американец, млад с дълга коса и от бялата раса. Това е вече сериозен проблем и повод да се замислим, дали не е провокация с цел повод за война.


1. Имал американска фалшива шофьорска книжка = американец?!?
2. Кое е проблем - дългата коса (много ги мразите нали, не е така, по военному) или бялата тениска?
3. "провокация с цел повод за война" - е те за тая фраза получаваш наградата Дарвин за 2012 г. "Провокация с цел повод" е недостижимо и достойно поне за Пулицър или Нобел за литература.
4. Война!?? - с кого бе старши?!? С Израел, САЩ, Сирия, Ливан, Иран, Татуин или с всички едновременно?

Ееее, ама поспрете се малко с простотиите де. А обръщането на атентата в политика пък и противопоставяне (отново) на сини, червени, зелени и лайняни на зелени точки е само признак за малоумие.
цитирай
26. анонимен - Аз съжалявам за мъртвите.
19.07.2012 15:33
И не ме интересува тяхната националност. Съжалявам и за избиваните в Сирия. Защото са хора. Колкото за сигурността - през нашите граници и атомна бомба може ако поиска някой да прекара. Но абсолютна сигурност в никоя държава няма.
цитирай
27. анонимен - Терористът е американец, млад с ...
19.07.2012 17:29
kushel написа:
Терористът е американец, млад с дълга коса и от бялата раса. Това е вече сериозен проблем и повод да се замислим, дали не е провокация с цел повод за война.


Провокациите ти са като на някакъв сирийски или ирански шпионин. Сирийски или ирански шпионин и дезинформатор си?
цитирай
28. kostadin - Не бъдете глупави -или е трябвало да ...
19.07.2012 17:31
Не бъдете глупави -или е трябвало да убият някой от групата или някой ни показва колко ни е силна охраната на границата или пък сега можем да си говорим за атентата ,а не за положението у нас
цитирай
29. анонимен - TOVA ATENTAT LI MU SE VIKA???
19.07.2012 18:07
TERORISTI4EN AKT??DA UBIESH NEVINNI GRAJDANI TURISTI;ZA DA PRATISH NQKAKVO POSLANIE??
KOI? I NA KOGO??
TOVA SE NARICHA__UBIISTVO!!
цитирай
30. valsodar - Според мен причините да се стигне до ...
19.07.2012 18:08
Според мен причините да се стигне до тук са основн няколко:
1. Унищожено по времето на Ф.Димитров разузнаване.
2. Дублиране на дейността на различни спец-служби, липса на синхор между тях.
3. Акцент върху следене на опозицията, показни акции срещу групи във Фейсбук и сайтове за обмен на данни, наместо усилията да се насочат в по-ползотворна област.
4. Сериозна умствена недостатъчност в средите на правителство и парламент, водеща до пълна неадекватност към новите условия, в които сме поставени.
5. Неадекватна реакция в случай на бедствия и аварии - терактовете са към тях.
6. Подценяване на заплахите за националната ни сигурност.

В крайна сметка, не мисля че сега или за в бъдеще държавата по какъвто и да е било начин би могла да ми осигури защита срещу подобни терористични прояви.
Напълно съм наясно, че както се атакуват израелски граждани у нас, така в мишена могат да се превърнат и българските. Основната цел на терора е всяване на страх - задачата на терористите в случая е напълно постигната.
Доверие в държавата реално няма, а и да е имало такова, едва ли е останало вече нещо от него. Шутове и лаладжии от екрана да се заканват на световният тероризъм е меко казано смешно.

Има два пътя за борба с тероризма.
Първият е с терор, който води до нов терор.
Вторият е с разбиране за причините, които го създават и елиминиране на условията за това.

Първият се практикува от силови държави като САЩ и Израел.
На вторият предстои да се научим.
цитирай
31. анонимен - Единственият правилен начин за ...
19.07.2012 18:43
Единственият правилен начин за избягване на терористични атаки е, моментално да посочим вратата на всякакви чужди войски у нас, незабавно да замразим членството си в НАТО и да възстановим традиционните си добри отношения с арабските държави. Нямаме никаква полза от конфронтация с тях, тъй като те са подложени на страхотен натиск и са способни на отчаяни действия.
цитирай
32. анонимен - елиминиране
19.07.2012 19:04
"...елиминиране на условията за това..." по втория, подразбирам нетерористичен т.е. мирен начин е въпрос на мнооооооого далечно бъдеще и по-скоро няма да се случи. Защото светът върви към още по-голям терор. Защото терорът, насилието над себеподобния, демонстрирацията на сила и надмощие, омразата, е в природата на хомо уж сапиенс, но сега има и ще има все повече и повече технически възможности за това, които достигат безпроблемно до хора, които се ръководят от фанатизма, омразата и личния си интерес. Психотронните оръжия са факт. Има все повече психо-терористи, които хакват личното пространство и бъркат нагло в душите на себеподобните си. Защото могат. Условията са такива.
цитирай
33. dimenzed - Нещата са повече от очевадни,
19.07.2012 20:30
На охранителните камери от летището, ясно се видя, че атентаторът е бял... Не ви ли стана ясна тираничната схема на държавите паразити Израел и САЩ - Мосад и ЦРУ удариха и на наша територия своите чифути, а сега гледайте към Иран какво става...
Смърт за еврейската интернационална клика!
цитирай
34. анонимен - Leave Britney and Israel alone !!!
19.07.2012 21:58
Leave Britney and Israel alone !!!
цитирай
35. bezmitove - Че българските служби са неадекватни няма какво да се коментира
19.07.2012 23:06

но дали този и подобни атентати са поръчани от мюсюлмани араби, или в основата им са управляващите в сащ, ционистите и най-вече тези над тях, истинските управляващи тази Земя, ето това е въпроса!
Колкото и конспиративен да звучи.

Защото хората лесно забравят, след като е включена огромната система за манипулация и измама!
Преди 11 септември са мислели в сащ силно да ограничат военния бюджет, защото вече не са имали такъв голям враг като СССР.
но след атентатите всичко се променя на 180 градуса.
А свободите на хората започват да се ограничават все повече и повече, не само в сащ, но и в останалия свят...а вече, след като са развързани ръцете на властващите в България(след атентата на летището в Бургас), свободите и на българите ще се ограничават все повече...
цитирай
36. анонимен - НА ТОЗИ ВЪПРОС МОЖЕ ДА ТИ ОТГОВОРИ ...
19.07.2012 23:30
НА ТОЗИ ВЪПРОС МОЖЕ ДА ТИ ОТГОВОРИ САМО СЕСТРА ТИ АЛА КОГА СЕ НАДРУСА И Я КАЧИШ ЦЯЛ ДЕН НА ПЪРВА ДА И ЧЕТЕМ ПРОСТОТИИТЕ
цитирай
37. анонимен - МУТРАФОНА МИ ЗАБРАНИ ДА ПУБЛИКУВАМ ...
19.07.2012 23:33
МУТРАФОНА МИ ЗАБРАНИ ДА ПУБЛИКУВАМ ИСТИНИТЕ В КОМЕНТАРИТЕ НА ДНЕС.БГ
МУТРАФОНА Е ВЪТРЕ В СЪБИТИЯТА И МУ ПЛАЩАТ ДА ОБЛЪЧВА ХОРАТА С ЛЪЖИ И ДА ГИ МАНИПУЛИРА
МУТРАФОНА Е ОМАЗАН ДО ГУША С ЛАЙНАТА НА ВЧЕРАШНИТЕ СЪБИТИЯ
КАКВО ДА ТИ ОБИЧАМ БЕ МУТРАФОНЕ? ПРЕЗИРАМ ТЕ ГНУС МЕ Е ОТ ТЕБЕ
цитирай
38. анонимен - ТИ МУТРАФОНЕ СИ СПОСОБЕН САМО ДА ...
19.07.2012 23:35
ТИ МУТРАФОНЕ СИ СПОСОБЕН САМО ДА РАЗСЛЕДВАШ МИРНИ ХОРА И ДА СЪЧИНЯВАШ ИНТРИГИ ЗА ТЯХ ДО ТАМ ТИ СТИГА АКЪЛА
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393196
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив