Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2012 12:55 - В Неделя идва Кошмарът.
Автор: valsodar Категория: Новини   
Прочетен: 7534 Коментари: 2 Гласове:
27

Последна промяна: 16.02.2012 12:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  И пак ще има изненадани и неподготвени за него. Въпреки предупреждението на синоптиците за рязко затопляне на времето с произтичащо от това разтапяне на снежната покривка в по-голямата част от страната, ще преливат язовири, ще се късат диги, ще има жертви и разрушения.
 Което е нещо напълно нормално в провежданата от 20 години политика на пълен геноцид към българите.
 Това, което не успеят да свършат "реформите" ще го свърши природата.
 А тя няма навика да прощава човешките грешки породени от глупост и безхаберие.
 Трагедията предстои.
 И няма как да я спрем.



Гласувай:
29



1. gothic - Цитат
16.02.2012 15:38
от Елин Пелин в "Напаст Божия":

— Бог не е милостив — не молете му се! Нека като жабите, кога им пресъхне блатото — да прокълнем и да умрем.

Няма какво да добавя друго.....
цитирай
2. muerte - И кво прайм ако не дойде?!?
16.02.2012 15:56
Тва малко като 20.12.2012. А в понеделник, кво?!?
цитирай
3. valsodar - Тва малко като 20. 12. 2012. А в по...
16.02.2012 16:54
muerte написа:
Тва малко като 20.12.2012. А в понеделник, кво?!?



Отговорът е много прост - заравяме си главата в пясъка и се надяваме да не ни се случи.

Защото, досега все на молитви се кара, ама Бог не винаги е българин. И слава богу, че не е , защото ако се е метнал на нас - съвсем я окъсахме.

Всичко у нас се прави кампанийно и винаги постфактум.

Чака се трагедия, за да направим поредната СМС кампания в подкрепа на жертвите и пострадалите от ... ( тук винаги има с какво да се попълни ).
Като, колкото и цинично да звучи, жертвите сами са се обрекли на трагедията си. Било с упованието си в някой друг да се погрижи за тях, било с безхаберието си, че то Злото тях ще ги подмине. А междувременно всичко се руши или краде.
После... - кой ми сра в гащите?
цитирай
4. swan16 - И аз ще се спра на Елин Пелин като П...
16.02.2012 18:26
И аз ще се спра на Елин Пелин като Пламен, но ще мина на ''Другоселец'':
''Нито имаше кой, нито можеше някой да му помогне.''
И ние всички сме другоселци в тази държава, която уви отдавна е абдикирала от нас.....
цитирай
5. valsodar - Точно в това е и Проблемът - в абдикацията
16.02.2012 18:46
Но нека да си дадем и сметка за това, че Държавата абдикира, когато на гражданите й не им пука изобщо за нея.
Няма как да сме само в ролята на мълчаливи свидетели и да търсим все кой ни е виновен.
Ние самите сме си виновни, за това което позволихме да се случи с държавата ни.
Но, все още не е изтърван последният влак за промяна. Все още, но докога?
цитирай
6. swan16 - Да, напълно съм съгласна с теб, че ...
16.02.2012 18:53
Да, напълно съм съгласна с теб, че ние самите сме си виновни за положението. Явно девет жертви от наводненията не стигат. Явно нищо не стига. Чудя се как така яростно протестираме срещу АСТА, а срещу смъртта на тези девет човека не? Що за хора сме изобщо?.....
цитирай
7. allvin - !!!
16.02.2012 18:58
Не е виновен Бог,а егоизма,безхаберието и глупостта на нашите ,,първи партийни и държавни ръководители",както се казваше преди 10.11.1989 г.,но като гледам,то и сега си е същото - иначе хората нямаше да умират ...
цитирай
8. valsodar - Отговорът не е приятен, но. . . Срещу ...
16.02.2012 18:59
Отговорът не е приятен, но...

Срещу АКТА протестите се получиха, защото застрашените от нея видяха директно опасността, която ги грози, ако не се активират навреме.

Докато с природните бедствия виждаш как е - Постоянно се говори какви са причините за наводненията, а хората все си изхвърлят боклука и строителните отпадъци по поречието на реките. Жива Андрешковщина, която не остава ненаказана, ако не от хората, поне от природата.

Ако щеш го наречи обремененост тоталитарна, но не е нормално да чакаш все някой друг да се грижи за теб, а ти през това време само да си зяпаш новините по телевизора и да цъкаш съпричастно с език.

Държавата ни ще се промени едва в тоя момент, в който хората започнат да си помагат, преди държавата да се е сетила за това. Кога ще стане... искрено се надявам преходът да не трае 40 години, колкото обикновено са нужни за изчистване на наследствените грешки в мирогледа на хората.
цитирай
9. nekov - Има едно нещо...
16.02.2012 20:22
swan16 написа:
И аз ще се спра на Елин Пелин като Пламен, но ще мина на ''Другоселец'':
''Нито имаше кой, нито можеше някой да му помогне.''
И ние всички сме другоселци в тази държава, която уви отдавна е абдикирала от нас.....




Има едно нещо, дето се казва "ЗАСТРАХОВАНЕ". То работи по следният начин: Викаш един такъв човек (застраховател), той ти оглежда къщата, описва покъщнината и ги оценява. Плащаш му някаква сума на година или на 6 месеца. Ако стане беля (наводнение, пожар, торнадо, падане на метеорит) викаш го тоя същия, той оглежда и описва щетите. До седмица-две компанията, която той представлява, ти плаща толкова, колкото ти струват нанесените щети.

Просто нещо, познато и използвано по целият свят.
цитирай
10. valsodar - Напълно си прав за застраховките, ...
16.02.2012 20:28
Напълно си прав за застраховките, но... хората се чудят как да оцелеят физически, застраховките им са на заден план, ако изобщо се сетят за тях. Е, сещат се, но... все след като се обърне каруцата.
цитирай
11. nekov - ... колко струва това удоволствие...
16.02.2012 20:33
...в една обикновена селска къща най-скъпото е земята под нея. Ако предположим, че къщата бъде застрахована за 15 000, обзавеждането за 5 000 и още 5 000 - техниката, цената на това удоволствие - застаховка за пожар, наводнение, буря, земетресение, свличане на земни маси, мълния, токов удар (и още куп други малко или повече възможни събития), ще бъде около 50 лева НА ГОДИНА - сума съвсем по силите дори за хората на село. Да, загиналите никой не може да ги върне, но как може селяните от Бисер да твърдят, че са знаели, че стената на язовирът е в трагично състояние и едва ли не са я ЧАКАЛИ да се скъса и никой да не си е застраховал домът?
А случаят в Цар Калоян? Там пак така - кампании, СМС-и, помощи (защото пак никой нямаше застрахован) - направиха им нови къщи... да хванем ли бас, че тези нови къщи ОТНОВО не са застраховани?

Или пак държавата нещо е виновна за безотговорността на хората към собственият им имот?
цитирай
12. nekov - Напълно си прав за застраховките, ...
16.02.2012 20:35
valsodar написа:
Напълно си прав за застраховките, но... хората се чудят как да оцелеят физически, застраховките им са на заден план, ако изобщо се сетят за тях. Е, сещат се, но... все след като се обърне каруцата.

Кое е по-лесно - да дадеш 40-50 лева за застраховка или 20-25 000 за нова къща? А ако никой не иска да ти помогне? А ако политиците кажат (и не без право) "Това е твой частен имот, държавата не ти е длъжна"? - Тогава?
цитирай
13. valsodar - Изцяло на едно мнение сме с теб в с...
16.02.2012 20:35
Изцяло на едно мнение сме с теб в случая.
" Или пак държавата нещо е виновна за безотговорността на хората към собственият им имот?"
цитирай
14. balgarski7vinarki - njama strashno-NATO shte izdigne DIGI
16.02.2012 23:41
I vsemirnia potop
tochno tuk da se iz-sipe
za balgarite neboskloin
ot Pakta shte izdignat.
цитирай
15. swan16 - И аз ще се спра на Елин Пелин като П...
17.02.2012 07:46
nekov написа:
swan16 написа:
И аз ще се спра на Елин Пелин като Пламен, но ще мина на ''Другоселец'':
''Нито имаше кой, нито можеше някой да му помогне.''
И ние всички сме другоселци в тази държава, която уви отдавна е абдикирала от нас.....


Тук отчасти ще се съглася за застраховането. Казвам отчасти защото аз самата също съм застраховала това, което притежавам като дом и имущество и съм привърженик на това. Обаче аз говоря за човешки живот. Дори той да е застрахован и да се заплати някаква сума на близките след смъртта му това ще го втрне ли? И на каква сума може да се оцени човешкия живот?
Така че да, нека сами се грижим за домовете и собственността си ако имаме тази възможност разбира се, но мисле, че е редно и държавата да прави същото за нейната собственост, а в такива случаи и за гражданите си.


Има едно нещо, дето се казва "ЗАСТРАХОВАНЕ". То работи по следният начин: Викаш един такъв човек (застраховател), той ти оглежда къщата, описва покъщнината и ги оценява. Плащаш му някаква сума на година или на 6 месеца. Ако стане беля (наводнение, пожар, торнадо, падане на метеорит) викаш го тоя същия, той оглежда и описва щетите. До седмица-две компанията, която той представлява, ти плаща толкова, колкото ти струват нанесените щети.

Просто нещо, познато и използвано по целият свят.

цитирай
16. gothic - Хм,
17.02.2012 11:09
Има едно нещо, дето се казва "ЗАСТРАХОВАНЕ". Ама не съвсем.....

http://www.blitz.bg/news/article/130974
цитирай
17. valsodar - Кофти история наистина
17.02.2012 11:19
"Поради фактора "човешка грешка" при застрахователното събитие хората не могат да претендират за обезщетение, смятат застрахователните експерти. Назрява грандиозен скандал заради многобпройните потенциални жертви на наводнения, които ще бъдат ощетени. " - И сега какво излезе - хем да им вземат парите, ама хем и да не им плащат обезщетения? Малко странно ми звучи. Човешка грешка може да се открие навсякъде, дори и в това, че си построил къща в близост до реката. Доста широки тълкувания дава този неясен термин и определено ще се злоупотреби във вреда на потърпевшите с него.
цитирай
18. gothic - Радо,
17.02.2012 11:26
бъди сигурен в това. Защото и ЗК са като всичко останало тук....
цитирай
19. demonwind - Някъде четох, че
17.02.2012 12:43
Кърджали е обречен град - язовирът над него може да отприщи вълна от над 40 метра, която да залее и бая части от Гърция и Турция... Е тогава ще ни се види бая нанагорно, защото този път и ЕС ще ни подпука както си знае... За съжаление обаче пак на наш гръб.
цитирай
20. анонимен - Имам смътен спомен, че съм чела някъде целта на точно този язовир е военна....
27.02.2012 20:32
demonwind написа:
Кърджали е обречен град - язовирът над него може да отприщи вълна от над 40 метра, която да залее и бая части от Гърция и Турция... Е тогава ще ни се види бая нанагорно, защото този път и ЕС ще ни подпука както си знае... За съжаление обаче пак на наш гръб.


Така е направен, че ако ни нападнат да се взриви стената и да ''потече'' водата към врагЪт, но може и да е Градска легенда:))
цитирай
21. valsodar - Партенка е определено :) Пр...
27.02.2012 21:01
Партенка е определено :)

Просто човек стига да види карта на местността и сам ще може да се убеди, че там както и да заграждаш за язовир, все в посока на юг ще е водата излизаща от него :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392936
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив