Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.08.2009 18:59 - моята Молитва
Автор: valsodar Категория: Поезия   
Прочетен: 725 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 13.08.2009 19:18


Каква е моята Молитва,
каква ще е към Тебе,  моята молба?
Ти чакаш, чакаш вече доста дълго,
а тя си все остава,
така и  неизречена в нощта.

Теб, другите в мъка все те молят
и все за помощ нощем те зоват.
Но аз, така .. не знам защо не мога -
не е това присъщо и на моята душа.

Да, бих те молил, аз за много!
Не съм безгрешен и дано е все така!
И опрощение от тебе... аз не ще потърся,
че сам се съдя, тежко - с моята ръка.

И знам, ще страдам още дълго.
Това за себе си, аз Там си пожелах.
И помня, на сбогуване как дълго
говорихме със теб - за моята съдба.

Ще имам, аз от всичко и по много.
Ще знам, какво е Радост и .. какво Печал.
Ще си говорим нявга с теб тихо,
но ... често и с гняв ще спорим -
за туй,  де аз съм Пожелал!

Но, да те намразя - аз не мога!
За туй, де още ти не си ми дал.
Обичам те мой Боже, чак до изнемога
обичам те в цялата си мъка, радост и печал.



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - 10х :)
13.08.2009 19:07
"Но, да те намразя - аз не мога!
За туй, де още ти не си ми дал.
Обичам те мой Боже, чак до изнемога
обичам те в цялата си мъка, радост и печал."

Поздрав!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7393833
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив