Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2009 18:56 - пържолите вървят като за последно
Автор: valsodar Категория: Политика   
Прочетен: 1355 Коментари: 14 Гласове:
0



 Как се нарушават законите у нас?
Много просто - правиш се на ударен и ако не те ударят, значи номерът е минал.
Агитацията в денят за избори е забранена по закон. Както и всяко едно действие или бездействие водещи до такава.
 Да, да ама не!
 Не и за милите собственици на сайта, решили чрез "креативноста" на нюзрума си, не само да заобиколят закона, ами направо да преджапат през него.
  Час преди да дойде сметката: пържолите вървят като за последно 05.07.2009 18:14 292 Царската туршия – вкисната в жегата, малко я искат

Естествено е, че ЦИК за подобни заигравки ще спи, все пак членовете на ЦИК  и те хляб ядат, няма да тръгнат да си го ритат точно днес я.

ДАНС си е агенция кьорава по рождение, проглеждаща единствено, ако правилната ръка й посочи във верната посока и се чуе властен глас - Дръж ДАНС, добро куче  ДАНС, браво на ДАНС.

Защо пиша всичко това наместо да си гледам кефа ли?

За да покажа, че има поне един който вижда, на фона за заспалите от кеф в днешният ден.

Йежте си ся пържолите, че наесен ще са само спомен!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miralyub - Ти пък- всички сайтове си правят ...
05.07.2009 18:59
Ти пък- всички сайтове си правят такива класации.
Гледам на това като гражданин- не виждам нищо лошо да ме ориентират накъде вървят нещата още през деня.
Мина времето, когато чакахме резултати чак в 20,30 вечерта.
цитирай
2. valsodar - Глупаците ще ги трия!
05.07.2009 18:59
Всеки един глупак спамещ извън темата ще се трие, един вече го изяде зад врата - да влиза следващият!
цитирай
3. valsodar - Отговорът е много простичък!
05.07.2009 19:02
miralyub написа:
Ти пък- всички сайтове си правят такива класации.
Гледам на това като гражданин- не виждам нищо лошо да ме ориентират накъде вървят нещата още през деня.
Мина времето, когато чакахме резултати чак в 20,30 вечерта.


И той е следният - Как може да искаш законова държава, да гласуваш уж за такава, а точно в денят в който го заявяваш и зависи от теб, да се примиряваш с очевадното нарушаване на закона?

Тогава, за каква ли законност си се борил изобщо?
цитирай
4. drakulla - Май си
05.07.2009 19:02
изнервен.
цитирай
5. miralyub - Значи ситуацията е такава, т. е. ...
05.07.2009 19:12
Значи ситуацията е такава, т.е. разсъжденията ми са от тази гледна точка. Малко химерна ,разбира се- защото включва абсолютно законова кампания и от ответната партийна страна-без злоупотреби. Та аз отдавна съм направила избора си, не продавам гласа си, другите също гласуват по съвест. Всичко е законово.Тип-топ. Ако гледаме на такива предварителни класации само като ориентир и информиране, но не се използват за натиск в последния момент- не е лошо да ги има.

цитирай
6. lado - Радо, сигурен съм, че не си изнен...
05.07.2009 19:16
Радо, сигурен съм ,че не си изненадан.Аз пък се успокоих малко - все пак нашата партия взе 50%.
цитирай
7. valsodar - Няма вече от какво
05.07.2009 19:52
lado написа:
Радо, сигурен съм ,че не си изненадан.Аз пък се успокоих малко - все пак нашата партия взе 50%.

- Иска ми се да бъда изненадан, но вече няма от какво.

Единственото над което не спирам да се чудя е над това, доколко могат да са упорити хората в глупостта си, но то това ще да е отражение на Чернобил навярно?
цитирай
8. valsodar - изнервен. - напротив, аз в момента ...
05.07.2009 19:53
drakulla написа:
изнервен.

- напротив, аз в момента съм много спокоен, защото случващото се изцяло покрива очакванията ми.


Изнервените ще са в началото на зимата.
цитирай
9. lado - 12. drakulla - Изнервен си нещо. ...
05.07.2009 20:14
12. drakulla - Изнервен си нещо.
19:19
Вредно е за здравето. Повече здравословна храна и поддържай мозъка!
цитирай

Изтрий

ти кво,некъф психотерапевт ли си ,та кукаш като кукувица по чуждите гнезда : "изнервен си" - фъркай си на воля
цитирай
10. анонимен - от iяtinataa
06.07.2009 10:17
Не си ли доволен господин негласуващ - с твоето негласуване дойде Бойко, а мен ме изтриха!!! Ха празнувай сега!!!
цитирай
11. valsodar - ХАхаххаа първият Репресиран
06.07.2009 10:24
анонимен написа:
Не си ли доволен господин негласуващ - с твоето негласуване дойде Бойко, а мен ме изтриха!!! Ха празнувай сега!!!



- Така се получава, когато лаеш по не тоз, по който трябва.

Другият път, преди да оплюеш някой - мисли!
И имай настройката да си носиш отговорността за делата! :)
цитирай
12. анонимен - Xfire
06.07.2009 12:14
Естествено, че след като има законово решение за забрана на агитацията в изборния ден то е за всички. Но съобщаването на резултати през 5 мин. също е агитация, както и spam-a с измислени социологически проучвания 100 дни преди изборите, защото се получава така нареченото "самоизпълняващо се пророчество" - "Аха, то е ясно, че Х ще спечели, я да гласувам за него да не ми се загуби гласа..." Така, неубедените вземат решение за кого да гласуват на овчия принцип. Така или иначе едва ли някой се е съмнявал, че точно Герб ще спечели. Не се дърпай от премиерския пост, Бойко. Народът те иска и гласува за теб, а не за Герб, точно както стана с царя.
цитирай
13. haralanov - Здравей,приятелю!
06.07.2009 14:34
От доста време насам,водехме един спор с теб.И не само с теб де...И с доста други тук в блога.Става дума за т.нар.,,мажоритарен избор,, или за т.нар.,,мажоритарни кандидати,,.Надявам се,че вчера се убеди в правотата ми!Знам,че ще ми кажеш,че ,,мажоритарният вот сега е опошлен и отвратителен докрай,,.Нещо в този смисъл.Така е и за това няма да спорим!Мисълта ми е друга.Че в едни чисти мажоритарни Избори,кандидатите на една Партия,която реално има електорална тежест от около 35%,могат чрез такива Избори да спечелят 95 процента от местата!!!Знам,че ще ми кажеш,че става дума за ,,чисти мажоритари,,но ти въобще мислиш ли,че може да има такива..?Аз съм сигурен,че НЕ МОЖЕ ДА ИМА!Ето вчера,ГЕРБ печелят Изборите с 40% но мажоритарите им вземат 85%от гласовете.Всички останали партии(изключвам само ДПС)по никакъв начин не са представени!Мажоритарният Избор е такава беля,че ако бъде въведен изцяло в България,ти ще си първият,който ще е най-отвратен!Спомням си как преди Осем години,никому неизвестната тогава Любка Качакова,направи на пух и прах едновременно и Иван Костов и Стефан Данаилов.Така,че...Очаквам твоят коментар!Надявам се,че разбра мислите ми!
цитирай
14. valsodar - Разбрах те.
06.07.2009 18:57
Дай сега да си отговорим на въпросът за какво или по-точно против какво гласуваха половината от ималите право на глас и защо не гласува другата половина!

Първите гласуваха за обещанието да се сложи край на досегашното политическо своеволие, наглост и безнравствено поведение.

Другата половина не видя, кой ще е способен да направи това!

И коя партия в България се оказа с най-голям електорат - с близо три милиона гласоподаватели?

Тази искаща да има действителното право на избор!

А не да избира по-малкото зло.
Няма малко и голямо зло, има зло в малък и в по-голям мащаб!

Все още в тази страна няма достойни хора, които да се явят на мажоритарни избори, сред тези които искат да са във властта и няма желаещи сред достойните да са в нея- ето това следва да се промени!

Но то ще е налице, едва след създаването на действащо гражданско общество, което да излъчи говорителите си, тези които се явяват лидерите му на дела, а не на приказки! :)))

Едва след това ще има реално основание за чисто мажоритарна система на гласуване.

За това и всичко у нас е безкрайно изкривено, политическата ни система е компроментирана в основите си в очите на българският гласоподавател и не се ли положат изцяло нови основи за нея, няма да се промени нищо!

Сега надеждите са огромни, но колцина от надяващите се осъзнават, че бъдещето на нацията ни зависи от тях??!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7408225
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив