Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2010 11:53 - Блокада или обявяване на война е това?!
Автор: valsodar Категория: Политика   
Прочетен: 10105 Коментари: 54 Гласове:
15

Последна промяна: 25.01.2010 19:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Гръцките "фермери" за пореден път затвориха южната ни граница. Фермери в кавички, защото за мен не е фермер (Земеделец) , човек който наместо да се грижи за земята си, блокира граници.
 За мен такъв човек си е най-обикновен бандит и лумпен, който нарушавайки основният принцип на държавите членки в еврозоната, а именно свободното движение на хора и стоки между държавите му членки, се опитва да извлече финансова изгода за себе си.
 Най-обикновена форма на рекет си е това, но не рекет насочен срещу правителството на "протестиращите", а срещу съседните му държави.
 Ако феремерите искаха да притиснат правителството си, защо блокират границата си с България, а не жизненоважните за гръцката икономика портове и магистрали, а?

 Да си го кажем направо, Гърция ни обяви война!

Защото, как иначе биха могли да се нарекат действията на една държава, която чрез бездействието си, вреди на националните ни интереси, чрез подкопаването на и без това залинялата ни икономика?!!
 А на война, трябва да се действа като на война!
И гръцката държава следва да си плати бездействието в пълен размер, че и отгоре, за да си й държи влага всеки следващ път, когато предприеме враждебни действия срещу съседите си!
 Защото, как ако не враждебно действие можем да наречем блокадата ни?
Кога има блокади на една държава?
По време на война!
Е, още ли се съмнявате във факта, че Гърция е обявила война на страната ни?

 И след като Брюксел наблюдава безучастно, подкрепяйки по този начин негласно обявената война срешу държавата ни, то нека тогава наместо пред парламента и президентството ни всички наши настоящи и бъдещи протестиращи да протестират и да  блокират пристанищата на Пирея, на Амстердам, заедно със всички ключови инфраструктирни възли   на Европа.
 Единствено по този начин явно, ще можем да й покажем сериозноста на блокадата, която ни е наложена.
 Блокада приложима в случай на война, но приложена като награда за това, че сме член на Европейският Съюз.
 Е, след като на Гърция явно всичко й е позволено, то време е и ние да си покажем рогата като опърничава нация.
 И да се надяваме, че поне тогава бюрократите ще осъзнаят случилото  се по границите ни!





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Хе. . . и как да стане, като показваме ...
25.01.2010 12:08
Хе...и как да стане, като показваме рога само по кварталните бирарии?
цитирай
2. valsodar - Много просто - нали забраниха ми...
25.01.2010 12:11
Много просто - нали забраниха митнингите пред парламента и президентството?
Е, ще ги правим на пътя към Промахон, като блокадата ще спира всички коли с гръцка регистрация.
Със същото законно основание, с което те сега са спрели всичките коли на границата ни.
Но ще го направим през лятото, когато им върви туристическият сезон.
Да видим, дали ще ги заболи, когато им дадем от същото лекараство??! :)
цитирай
3. valsodar - А пък Амстердам ще го блокират пр...
25.01.2010 12:12
А пък Амстердам ще го блокират проститутките ни - то и без това половината от всички там са нашенки.
Така де, да дадат и те своя принос към държавата ни! :)
цитирай
4. gothic - Тя и Миралюб имаше подобна идея, за ...
25.01.2010 12:21
Тя и Миралюб имаше подобна идея, за КПП-тата. Иначе нали ги видя "фермерите" как протестират в казиното? А за Амстердам идеята ти е блестяща :))))
цитирай
5. valsodar - Така де, след като се приема от Бр...
25.01.2010 12:28
Така де, след като се приема от Брюксел за нормална блокадата на страната ни, какво пречи за в бъдеще да блокираме целият ЕС - малко ли емигранти имаме пръснати из него?
Няма никакво значение за какво ще се протестира, както няма и значение за гръцките "фермери" - важното е джангър да става и някой друг да си го отнесе.

Последният им бидер е, че не протестирали срещу тяхното правителство, а срещу нашето??!

Нали някой вдига преди време врява в сайта по време на анархическите им бунтове, че това била демокрацията - що не я вдига и сега, а?
цитирай
6. gothic - Май за всеки демокрацията е това, ...
25.01.2010 12:38
Май за всеки демокрацията е това, което му отърва лично на него. Само не и това, което е в действителност. И тук не мога да се стърпя да не цитирам един виц....

Върви лисицата през гората и гледа - гаргата лети с опашката напред!
Пита я тя:
- Защо ма, сврако, летиш на обратно?
- Еми на, Лисо, то нали е демокрация, правя каквото си искам, кой ще ми каже нещо?
- Бре! То хубаво нещо било демокрацията - си казала Лиса и взела и тя, нали е демократ, да върви със задника напред. Както вървяла, не щеш ли изскочил от едни храсталаци Кумчо Вълчо и тя докато се усети я наебал. Лиса:
- Чакай бе Вълчо, какво правиш?
- Абе Лисо, нали е демокрация, правя каквото си искам. Кой ще ми каже нещо?
Тръгнала пак Лиса с дупето назад. Оппа-а-а, изскочил от едни шубраци Заека и той нали е бързак я надупил за секунди.
Лиса:
- Чакай бе Зайко, недей така, какво направи?
- Спокойно Лисо, тука е демокрация, кой ще ми каже нещо? Ти ли?
Продължила нататък пак Лисанка със задника напред и тъкмо си мислела хубави работи, и усетила познато чувство - обърнала се тя и какво да види - Мечо я напънал на задна прашка и шиба като луд.
- Ауууу, Мечо, какво правиш? Какви са тия неприлични действия?
- Тихо Лисо! Вече е демокрация, какво протестираш? Ти май искаш нещо да ми кажеш а? Тихо, щото да не те зачеша пак!
Продължила Лиса и кой да види - Свраката - пак по стария начин си лети безгрижно. Лиса си казала - "Сега ще й търся отговорност на тая!" и вика:
- Ей Гарго! Какво ме излъга ти за тая демокрация - тука половината гора ме наеба вече!
Гаргата се обадила:
- Е Лисо, така е то, за нас горе е демокрация, за вас долу живо преебаване!
цитирай
7. panazea - Защо не си затвориха границата с Турция или Македония?
25.01.2010 13:05
Защо не обградят Атина?
Те обявяват блокада на България!
Как ще отвърнем ние?
цитирай
8. valsodar - Това е въпросът - Как?
25.01.2010 13:08
Според мен правилният начин е да съдим Гърция до дупка.
цитирай
9. mitternacht - ..
25.01.2010 13:31
абе мрънкате, ама има ефект, нали?

Нашите фермери (еколози? ли какви бяха...) като протестираха какво стана?Ядоха бой от ченгесарите и полза никаква- млъкнаха- а на гръцките фермери с'я цяла Европа ще им пада на колене.

(ъъ.... 2000 оставащи символа, ама що не намаляват? а, явно е бил бъгнат брояча)
цитирай
10. valsodar - Ефект за кого? За българите де ...
25.01.2010 13:39
Ефект за кого?

За българите де от всеки си го отнасят или за гръцкото правителство, доволно наблюдаващо ефекта на блокадата върху страната ни?
цитирай
11. xfire - Собствениците на тировете, чиито ...
25.01.2010 13:49
Собствениците на тировете, чиито стоки се развалят докато чакат на границата да съдят България, защото й плащат данъци, а тя не защитава бизнес интересите им. Това с армията на работещите момичета срещу фермерите не става, защото скара+бира+момичета и те просто никога няма да си тръгнат:)))
цитирай
12. valsodar - Именно!
25.01.2010 13:50
Именно!

Ролята на българските държавници е да защитават интересите на всички плащащи данъци, от които те се издържат!

И е много правилно предложението ти - превозвачите съдят държавата, а тя на свой ред да си търси парите от Гърция!
цитирай
13. mitternacht - ...
25.01.2010 14:35
ефект върху Гърция, щото ЕС после ще и се стовари като цял тон тухли.Затова и би трябвало правителството да е доста наплашено.Да не мислиш, че Гърция не търпи и икономически загуби, освен всичките процеси които би трябвало да последват?Ама те гърците не са заспели като нас.
Докато тук забраняват митингите.
цитирай
14. valsodar - Точно защот фермерите блокират ...
25.01.2010 14:45
Точно защот фермерите блокират нашата граница, а не пристанището на Пирея да речем, точно за това и от гръцка страна няма никакво желание за разрешаване на случая - в момента не е туристически сезон, не се нуждаят и от нашите работници за селското си стопанство - дреме им на шмайзера, че ни закопават в тинята с тая блокада!

И за какво ли да им дреме изобщо на гърците за загубите, които ежедневно търпим, след като от наша страна предният път реакция нямаше никаква?

Виж, по съвсем друг начин щеше да е, ако предният път Гърция бе осъдена да си плати за щетите, които ни прични с блокадата си!
цитирай
15. gothic - Ами. . . как виждате България да о...
25.01.2010 14:49
Ами...как виждате България да осъди Гърция? Докато не го видя, няма да повярвам....
цитирай
16. valsodar - Е, точно това ще е мерилото за държавноста ни.
25.01.2010 15:11
Докато не стане, всичките приказки за защита на националните ни интереси ще са били приказки нахалост.
цитирай
17. gothic - Ох, Радоооо! За да има защита на н...
25.01.2010 15:13
Ох, Радоооо! За да има защита на национални интереси, трябва да има и национална доктрина. А при нас тя, от десетилетия насам е лизането на задниците на великите (към дадения момент) сили....
цитирай
18. valsodar - Тук, за съжаление си прав
25.01.2010 15:20
Иска ми се да грешиш, но уви - прав си, колкото и да не ми харесва констатацията ти!
цитирай
19. gothic - И на мен не ми харесва, обаче. . . за ...
25.01.2010 15:27
И на мен не ми харесва, обаче...за жалост това е положението към днешна дата. "Национална кауза" е мръсна дума за "националните" медии...
цитирай
20. анонимен - Блокадата
25.01.2010 15:36
Бойко Борисов добре започна. Само сега да не се откаже под въздействието на големите братя
цитирай
21. krassko - Добре е да сме търпеливи и да ги съдим до дупка... по европейски :)
25.01.2010 16:39
Но това не пречи да пуснат момчетата от затвора за десетина дена да ошушкат половината гръцки банки :)

Че и келепир ще има за полицията, съдиите и прокурорите :D
цитирай
22. djgator - Радо
25.01.2010 17:41
Ти ми подейства като вдъхновител днес и аз написах нещо по темата.
цитирай
23. valsodar - За ошушкването на банките. . . те ...
25.01.2010 19:02
За ошушкването на банките... те техните банки не са съвсем като нашите, де кой не се е пробвал той не ги е ошушкал.
А и нашите обирджии са по-добри от гръцките, ония ги ошушкат с пистолет, а нашите си ги заметат отвътре, че цял народ после ги помни с години, като го питаш де са му спестяванията от периода 1989-1997-ма.
Шушкат нашите, ама с размах!
Те скоро номера пак ще го повторят, ама тоя път ошушквачите ще са банките майки, де ще си оставят дъщерните им банки у нас да си отгърмят с размах! :)))
цитирай
24. анонимен - То си е война, пък ние чакаме да се отдръпнат и да хукнем да им даваме парите си...
25.01.2010 19:03
Моят отговор ще бъде да си избера друга дестинация през лятото...
цитирай
25. valsodar - ;))
25.01.2010 19:10
анонимен написа:
Бойко Борисов добре започна. Само сега да не се откаже под въздействието на големите братя

За Бойко, как ги е започнал мога да кажа като видя какви са станали нещата на финала им.
До тук виждам само едни големи приказки на човек "от народа".
Познато от недалечното ни минало.
цитирай
26. valsodar - Прав си
25.01.2010 19:12
анонимен написа:
Моят отговор ще бъде да си избера друга дестинация през лятото...

В интерес на истината наливаме немалко пари в икономиката им.
И освен пари, немалко хора им работят при нечовешки условия за едните жълти драхми.
Така че... си е в напълно в реда на нещата, след като са ни навредили със золумите си, да вземат и да си платят.
цитирай
27. ka4ak - това го писах при Слави,когат искаше да ги нагърчим!
25.01.2010 19:18
"3. ka4ak - изключителна провокация от нашите комшии,показваща и нашата путювщина!
21.01 14:46
Що не блокираха границата с Турция или фериботите за Италия,за да ги видя тогава!!!Допуснахме преди, 21 дни да си правят каквото искат и си траехме,без никакви компенсации,сега трябва като един президент където си отиде да кажем:ТАНКОВЕТЕ ДА ДОЙДАТ!Това си е чист тероризъм с мирни действия и е недопустимо,но тъй като и нашите фирми не са чисти,всеки си трае,щото компенсации се доказват със съд,а документално никой не иска да го разровят!"
Не съм си променил мнението
цитирай
28. valsodar - Е, сега фирмите ли да съдят Гърци...
25.01.2010 19:47
Е, сега фирмите ли да съдят Гърция?
Ами тогава е нормално следващата стъпка да бъде, работещите в тях, които няма да сиполучат заплатите или ще бъдат съкратени за да се минимизират загубите им, направо да грабнат по една пушка и всеки да си решава проблема както може?!

За мен това не е правилният начин.

Правилният начин е - държавниците ни да си бъдат по местата си и да си вършат работата, за която сме ги изпратили!

И ако всеки един в тази изстрадала държава, започне да върши поне половината на това, което се иска от него, едва тогава ще можем да претендираме за каквото и да е било уважение от страна на останалите държави.

А не както до сега - опре ли до данъци и такси, държавата да те стриже до голо, а опре ли до защита на населението от враждебни действия на друга държава да се държи като пръднал заек в люцерна!
цитирай
29. ka4ak - Не виждам вариянт,ако съм редовен,да не мина границата,с камиона си!
25.01.2010 20:06
Просто ще трябва да ме разстрелят,но иначе ще мина,защото няма друга пречка!А тракторите съм ги разхвърлял,защото те не могат да ме лишават от пътя!Записано е свободно преминаване!!!
цитирай
30. анонимен - -
25.01.2010 20:24
Фермерите блокират не само границата с България, но и основни гръцки пътища и градове (например Лариса или Атина-Солун), също така летища и пристанища, включително и Игуменица - пристанището с фериботите за Италия.
Не знам защо по българските новини съобщават, че едва ли не само границата с България е блокирана.
Който владее гръцки може да се убеди сам - http://www.tanea.gr/
цитирай
31. ka4ak - Нали сме натовци,Белград да не беше нещо друго?!!!
25.01.2010 20:38
Просто сме си путювци и никой не иска да се прежали!Сега има закони за тероризма и е елементарно!!!
цитирай
32. valsodar - Не искам да псувам гърците, но...
25.01.2010 20:45
Прочетох много внимантелно статията за стачката от сайта и определено гърците са не за съд, ами за бой!

В тяхната си страна може да осигуряват алтернативни маршрути, а на нас, може да ни затворят цялата южна граница, а за капак, за да демонстрират нагледно византийската си вероломност и да блокират единствената ни алтернатива - ЖП транспорта!
цитирай
33. ka4ak - Византийски номер!Имат ново правителство,на които им е удобно да казват че са нови и това са техните избиратели!
25.01.2010 21:05
Те поне са хванали цаката,видяли са че не пискаме и ни използваха,да дигнат и други гърци и ще успеят,защото Европа колкото и да се пъне,винаги ще има дупедавци!А гърците на работа ги няма,но иначе им се възхищавам!
цитирай
34. spasunger - Пфф хаха :-)
25.01.2010 21:11
нека тогава наместо пред парламента и президентството ни всички наши настоящи и бъдещи протестиращи да протестират и да блокират пристанищата на Пирея, на Амстердам, заедно със всички ключови инфраструктирни възли на Европа.


Ами давай! Ама искам ти да дадеш първия пример! ;-)
цитирай
35. valsodar - И какъв пример искаш да ти дам? ...
25.01.2010 21:16
И какъв пример искаш да ти дам?
Забит самолет в търговски център ще е достатъчен ли?
Те и едни мургавели на времето така се предизвикваха, пък то какво взе че стана, а?

Или ако искаш, я дай по-добре да взривим гръцкото посолство, а? Това навярно напълно ще задоволи любопитството ти по въпроса, докато люпейки семки пред телевизора изразяваш гражданската си позиция??!
цитирай
36. predater - Мдааа
25.01.2010 21:38
Те хората си го казаха блокада на границата ни с Гърция по време на великденските и новогодишмите и коледните и всички празници с които те издържат икономиката си. Лошото е че няма кой да го организира. От Българската Стопанска Камара дето само реват че българите са мързеливи да си съберат дневните които сигурно са стотици хиляди и да платят храна , пиене и тоалетни преди празниците за великден и гергьовден и ви казвам че гърците са клекнали, ама нейсе тея наще бизнесмени искат само да лапат не име се дават пари за такива неща.
цитирай
37. evrazol - Българо - Византииски спор
25.01.2010 21:43
****Защото, как иначе биха могли да се нарекат действията на една държава, която чрез бездействието си, вреди на националните ни интереси, чрез подкопаването на и без това залинялата ни икономика?!!
А на война, трябва да се действа като на война!
И гръцката държава следва да си плати бездействието в пълен размер, че и отгоре, за да си й държи влага всеки следващ път, когато предприеме враждебни действия срещу съседите си!
Защото, как ако не враждебно действие можем да наречем блокадата ни?
Кога има блокади на една държава?
По време на война!
Е, още ли се съмнявате във факта, че Гърция е обявила война на страната ни?****

Да мземем пълвото изречение: Защото, как иначе биха могли да се нарекат действията на една държава, която чрез бездействието си, вреди на националните ни интереси, чрез подкопаването на и без това залинялата ни икономика?!! - Става ясно че Грция бездейство в лицето на държавата. Гръцките фермери искат да покажат че държавата им бездейства. Демек постигнали са една от целите си.
Второ изречение: И гръцката държава следва да си плати бездействието в пълен размер, че и отгоре, за да си й държи влага всеки следващ път, когато предприеме враждебни действия срещу съседите си! – В лицето на Валсодар гръцките фермери вече са постигнали поставената цел. Някой, по-силен от тях, в лицето на българската държава се присъединява към техния протест. Някой ще принуди тяхната държава да им обърне внимание. Да потърси сметка. Те са пробвали и не са успели. Сега провокират БГ /защо ли/ и намират съюзник /неволен/.
Трето изречение: Е, още ли се съмнявате във факта, че Гърция е обявила война на страната ни?
Идеята е постигната. На гръцкото правителство някой му търси сметка, която фермерите не могат да потърсят.
И ние ще ги съдим н-я-к-ъ-д-е-си. Понеже техните фермери не могат. На това му се вика Византииска работа. Има кой да вади горещите картофи от огъня.

И НИЕ протестираме. Срещу какво? – Правото на свободно преминаване-е. Ех че смешно. Ако не бяха фермери, а глигани, щяхме да съдим гърция за нехуманно отношение към животните. А сега за какво? За нехуманно отношение срещу фермерите ли – това е намеса във вътрешните работи. Ако ги съдим за ПРАВОТО НА ПРИДВИЖВАНЕ – никой няма да ни обърне внимание, щото институцията и държавата Гърция не е издала постановление за ограничаване на това право.
Византииска работа . Пипната.

Следват и коментарите: - Я да им го върнем през лятото?! Въх. Тва БГ патриот много ще го иска, но няма да направи. Ще вреди на себе си.
Нашите емигранти са едва ли не пета колона на „българизма“. Пак ВЪХ! „Няма никакво значение за какво ще се протестира, както няма и значение за гръцките "фермери" - важното е джангър да става и някой друг да си го отнесе.“ Казва Валсодар като един грък същи. И добре го казва човека. Само дето гърците го правят докато ние приказваме.
Да съдим гърция означава да свършим работа на „фермерите“. Как стоят нещата от гледна точка на правителството: Запушили България?? Браво! Да си стоят там. Хем ни върши работа, хем не сме криви. Ако ни съдят значи ни се месят. Ако си траят – КОЙ ГО Е ЕНЯ ЗА БЪЛГАРИ И ФЕРМЕРИ. Супер!!!
Собствениците на тирове ще натискат държавата. Тя ще натиска ЕС. Само че ЕС не е големия брат с големите шамари. Правителствата си работят перфектно, а това че фермерите на едните оправяли ТИРовете на другите са си вътрешни работи.

Ох, Радоооо! За да има защита на национални интереси, трябва да има и национална доктрина. А при нас тя, от десетилетия насам е лизането на задниците на великите (към дадения момент) сили.... казва Готик. И тъкмо да му сваля шапка се изцепва: И на мен не ми харесва, обаче...за жалост това е положението към днешна дата. "Национална кауза" е мръсна дума за "националните" медии...
Медиите демек да се земат у ръце:))))))))))))))))))))))))))))

Бойко Борисов добре започна. Само сега да не се откаже под въздействието на големите братя
Тва е друг чакащ оправяне.

Че и келепир ще има за полицията, съдиите и прокурорите :D Казва Краско със сарказъм

Елате ни вижте...
И Финала е истински: Що не блокираха границата с Турция или фериботите за Италия,за да ги видя тогава!!!Допуснахме преди, 21 дни да си правят каквото искат и си траехме,без никакви компенсации,сега трябва като един президент където си отиде да кажем:ТАНКОВЕТЕ ДА ДОЙДАТ!Това си е чист тероризъм с мирни действия и е недопустимо,но тъй като и нашите фирми не са чисти,всеки си трае,щото компенсации се доказват със съд,а документално никой не иска да го разровят!"
Кви танкове, къв тероризъм. На Италия и на Турция не им дреме дали ще се затвори границата им с Гърция. Пука ни на нас, дет пътуваме за Италия. Допуснали сме били??? Да бе . Изобщо никога не сме допускали, че гражданско движение може да бъде толкова добре обмислено.
А тероризъм с мирни действия си е чиста проба демокрация , да ме прощава Качак.

Та големото реване не е по принцип, не е от гордост и патриотизъм. От чист интерест измерваем с левове е.
На това разчитат фермерите на Гърция. И правилно разчитат. С тоя протест ни назначиха за безплатен адвокат пред правителството си.

Аз не можах да посоча изхода от ситуацията. Но смятам врявата за преждевременна и необмислена. Както всичко у нас де.

Едва ли домакина ще ме извини за нахалството с толкова дълъг пост. Просто сметнах че е добре различните гледни точки да се събират на едно място.
Ясно е че и правителството и фермерите на Гърция си имат проблеми, влияещи на нашите интереси. Но като не можем да пратим умиротворителни сили, бихме ли могли просто да се обърнем на правителствено ниво към „Братята“ да ни осигурят коридор. С копие на „просбата“ до Брюксел. Пък да ги съдим ПОСЛЕ. Или да предложим заем на „фермерите“ – Би било добър популистки ход. Нали сме най-по-в ЕС по едни показатели. Ако бях държавник с лостове и информация, сигурно щях да имам и други идеи.
Айде стига с провокациите ми че оаках хубавия пост.
цитирай
38. valsodar - Защо бре, верни неща си казал
25.01.2010 22:17
И имаш право за голяма част от написаното.

Но, надали гръцките фермери са толкоз хитри?

До скоро, че искам утре на спокойствие пак да си прочета коментара ти и да ти отговоря на бистра глава

Проблемът ни като нация е основно в това, че за първи път от половин век насам, се опитваме да мислим сами как да си помогнем, наместо да чакаме друг да ни посочи единствено възможният правилен отговор, в негова си изгода.
цитирай
39. evrazol - Ние ревем за евтиния път
25.01.2010 22:34
За нищо друго. Гръцки ли, български ли фермер стачкува - няма значение. Евтинкото ни е грижата. Дли ако през 97ма у нас протестираше грък, че не може да мине щяхме да го чуем.
И между другото, къде са нашите ТИРОВЕ? В БГ, нали. И знаеш ли защо. Тука има едни гешефтари дето им продават чай по два лева, а в търция - не. Тука някой им носи химически тоалетни, там - не. Затова си стоят и си чакат тука. Ако бяха там - двеста метра оттатък, нещата щяха да стоят по друг начин. Нали не са ги спрели нашите граничари. Никой не ги е спрял. Балканизъм. Когато видя муцуната на наш камион опряла в гръцки трактор, едва тогава ще смятам за нарушен български интерес и право. Другото са византииски номера в които и ние не сме по-малко добри. Онези хора имат стратегия, а ние тактика. Изхода е ясен:))
цитирай
40. valsodar - Изходът наистина е ясен, но е нев...
25.01.2010 23:01
Изходът наистина е ясен, но е невидим!

Невидим по една проста причина - пушилката около него е прекомерна.

А бе, че ще се оправим - ще, ама няма да е со добро, а со дърво, както се е видяло.
Че, исторически погледнато, все сме си помагали сами, едва когато дървото е почвало да играе по гърба на тези, чакащи спасение от други.

Апропо, четохте ли сензационната новина?
За ЧЕЗ и Столипиново? Е, има начини, а?
Само дето, не на всички им отърват, нали?
Че и с гръцките блокади е това, въпросът е - кой от всичките начини ще си изберем? Правилният или този, който най-малко ни касае?
цитирай
41. ledzeppelin - ..
26.01.2010 00:01
E,да ама въпросът е,че нищо няма да направим ами само ще си подпръцкваме и ще чакаме Европа да ни реши проблемите(при все,че това очевидно не се случва). И аз питам това - защо гръцките т.нар. фермери не си блокират техните си магистрали.Все едно водачите от градския транспорт в София да отидат да блокират границата ...
цитирай
42. spasunger - Re: И какъв пример искаш да ти дам? ...
26.01.2010 10:38
valsodar написа:
И какъв пример искаш да ти дам?


Ами например...

...иди да блокираш пристанището на Пирея. Нали за това настояваш? В смисъл, дай пример.

Чакай малко. Гражданска позиция още не съм изразявал. А семки не обичам - изприщва ми се езика ;-)
цитирай
43. valsodar - Нямаш грижи бре, тръгвам! Отивам ...
26.01.2010 10:46
Нямаш грижи бре, тръгвам!
Отивам да го торпилирам както японците Пърл Харбър

И докато ние са наумуваме, как да си защитим интереса, те гърците ще се налудуват, наклащайки си феса.
И пак с лекота ще ни блокират границите след време, защото явно са осъзнали, че ще им е най-безпроблемно да го правят с нас.


цитирай
44. borsi - Гърците за разлика от нас имат смелост да бранят интересите си
26.01.2010 10:52
Не обичам много гърците, но има една много голяма разлика между тях и нас.

Гърците за разлика от българите не са страхливи.

Ако това бе български протест, да бяха пратили още в ден първи полиция да ги набие и въпроса да приключи. Както и става тук (Да не забравяме колко пъти биха тук нашите фермери, всеки път като си искаха парите по еврофондовете)
Там обаче е Гърция, а не България!

Ако се изпрати полиция да изгони гръцките фермери (които впрочем си искат парите които им се полагат по закон), в Гърция ще избухне гражданска война!


За това, ако и да не обичате някого, поне уважавайте доста по-голямата му смелост от вас.
цитирай
45. valsodar - Виж едно линкче по-горе
26.01.2010 11:04
Към един от гръцките новинарски сайтове, отразяващи стачката. (Гугъла ще ти направи доста читав превод, не бой се от факта, че е на гръцки език сайта)

Разгледай внимателно, как протича стачката в Гърция и един факт няма как да не ти се набие на очи - никъде в Гърция, фермерите не са блокирали икономиката на държавата си, отрязвайки напълно потока на стоки, както с блокадата на нашата граница. Навсякъде, където за кратко се блокират шосета, има и алтернативни маршрути през които полицията пренасочва движението.

Как мислиш, защо ли не са направили тотална блокада на страната си, а?

Щото са много демократични ли??!
И не си мисли, че гръцката полиция не бие. :))
цитирай
46. borsi - Нормално е ако гръцките фермери ...
26.01.2010 11:13
Нормално е ако гръцките фермери покрай нашата граница имат проблеми да блокират тук, а не да ходят до другия край на Гърция да правят блокади.

Още по-нормално е, ако се занимавам с бизнес и знам, че ще има стачка да не минавам от тук.

Относно блокадите, просто не сте обръщали внимание. Това не е първия случай или да е било само на нашата граница.
Ще цитирам:

анонимен написа:
Фермерите блокират не само границата с България, но и основни гръцки пътища и градове (например Лариса или Атина-Солун), също така летища и пристанища, включително и Игуменица - пристанището с фериботите за Италия.
Не знам защо по българските новини съобщават, че едва ли не само границата с България е блокирана.
Който владее гръцки може да се убеди сам - http://www.tanea.gr/

цитирай
47. valsodar - Може и да си прав, но
26.01.2010 11:16
Но, блокадата на границата с една държава, е акт враждебен насочен към конкретната държава.

Каква вина има нашата държава за неуредените им отношения в тяхната?
Това не е демокрация, а терор упражняван от добре дирижирани лумпени.
цитирай
48. borsi - Всичко това е медиен шум който цели да се отвлекат хората тук от истинските им проблеми в БЪЛГАРИЯ
26.01.2010 11:30
Абе човек, те са на тяхна територия - Това е проблем на гръцките власти, на Гръцка територия. Те са блокирали не само нашата граница, пък и нашата не е блокирана за пръв път.
Просто сега така се случи и е много удобно да се раздуха в медите да се отвлекат хората тук от истинските ни проблеми. Нима 30 трактора са причина да сме най-бедната и ограбена държава в Европа? Не нали!
Блокада е неприятно нещо но имаше такава на пристанището в Солун - и какво? Нашите пристанища дори намазаха от всичко това.
Дори сега, ако не бе този вятър - пристанищата ни Варна и Бургас щяха да са на печалба от блокадата :))) Дааа.. Реално ние не губим, а печелим от стачката.
Всичко това е медиен шум който цели да се отвлекат хората тук от истинските им проблеми в България.
За мен моята сметка за ток в това студено време (не ми се мисли колко сметка ще получа) ми е много по-интересна от всички гръцки стачки.

Пък и какво пречи ако имаш тир да заобиколиш 150 км и да влезеш през друг пункт.
Нищо.

Не се сърдете, но се оставяте медиите да ви манипулират както си поискат.

Я помислете колко пъти вие сте лъгани от нашите медии? Само този факт щеше да ви покаже, че "има нещо гнило в Дания" (Да цитираме Хамлет :))
цитирай
49. valsodar - Ето и карта на блокадите
26.01.2010 11:36
По въпросът за това, че са блокирали не само нашата граница ( http://maps.google.com/maps/ms?hl=el&ptab=2&ie=UTF8&oe=UTF8&msa=0&msid=101102542946204898319.000478e3f5ed68d550fda&source=embed&ll=40.296287,23.90625&spn=3.929471,7.064209&z=7 )

Кои други граници, на съседни държави са блокирали? От кога?

Я поразгледай линка с блокадата внимателно и виж кои пътища са наистина затворени и кои не! :))

А за загубите, сметката се прави много лесно в твоя случай - пробег по разход на гориво, + загубено време и неустойки от това! :))
Смятай, не вярвам да ти е особено трудно.
цитирай
50. borsi - Сега ще видя приятелю, но ти казах - ...
26.01.2010 11:44
Сега ще видя приятелю, но ти казах - Пристанище Солун бе блокирано предните години много пъти - Реално имало ли е блокада в Гърция ние сме били на печалба :)))
Някой и друг тир хабят повече гориво, но някой и друг печели пък пари от това - При блокадата миналата година България спечели повече пари отколкото загуби :))) Факт :)).
Не се оставяйте медиите да ви казват кое е полезно и кое не ;)

Не съм много на ясно, но от тази карта не се ли вижда че блокади има и по границте с Албания, Македония и Турция?
цитирай
51. valsodar - Виж легендата. Вдясно от картата. ...
26.01.2010 11:46
Виж легендата.
Вдясно от картата.
Има тракторчета навсякъде почти, но някои от тях са за демонстрация на сила, а с други реално блокират.
Виж кои артерии са блокирани, виж къде са ни КПП-тата с Гърция и най-малкото ще се позамислиш малко над термина демокрация, преди да го употребиш по техен адрес. :)

ПП,. Апропо, заради честите блокади на пристанище Солун, спряхме да поддържаме сервиза с контейнери от Гърция и се пренасочихме към други, далеч по-надежни терминали.
Но надежден, не означава автоматично и по-евтин сервиз, вервай ми :))
цитирай
52. borsi - Вие се молете да блокират приста...
26.01.2010 11:49
Виждам, че са блокирани и връзките им с Италия?!

Вие се молете да блокират пристанище Солун пък после се оплаквайте :)

Във всеки случай много повече вярвам на техните фермери отколкото на нашите политици и медии :)))

А ако ние като българи не бяхме такива страхливи овце, то за 21 години поне щяхме да стигнем по жизнен стандарт гърците.
Не обичам гърците, но поне признавам факта, че всеки път като настъпят интересите, излизат на улицата, а не са като нас.

Един стар социалистически виц :))))

Имаше по соц време един виц за българите:

Дали на чужденец наше предприятие - Онзи чул, че българинът е много търпелив и решил да пробва.
Събрал овцете в първия ден и казал:
- От утре няма пари и ще работите без пари! Има ли въпроси?
Всички мълчат забили поглед в краката си.
Минали месец, два и чужденецът си казал "егати тия не гъкнаха даже"
Събрал ги пак и казал:
- От тази седмица ще се работи и в събота и неделя! Въпроси - и ги загледал с надежда.
Обаче нъцки, всички пак си зяпат обувките и мълчат.
Минали още няколко месеца, българите през цялото време безропотни като овче стадо.
Събрал ги вбесен от такова овчедушие чужденецът и казал:
- Ей, не мога да ви гледам направо, утре сутрин всички в 8 тук и да се обесите! Въпроси има ли?
Казал си - поне сега някой ще каже нещо! Обаче всички пак мълчат забили поглед, само в дъното плахо някакъв вдига ръка.
- Кажи! Кажи си! - с надежда казва чужденецът, а нашия:
- Ние ли са ди носим въжетата или тук от администрацията ще ни ги раздавате?

:)))
цитирай
53. giorgiocbr - Икономическа война, факт!!!
26.01.2010 11:58
На Банско беше пълно с доволни гръцки туристи които харчеха с кеф парите си в България, явно на "фермерите" им се подсказва как да протестират така че да спре наливането на гръцки парички в нашата икономика, за сметка на избушената им гръцка каца.

Мързеливи завистливи крадливи византийци!!!
цитирай
54. borsi - В момента всички товари на конте...
26.01.2010 12:02
В момента всички товари на контейнери - които преди се разтоварваха в Солун и се превозваха с тирове през и до България, се пренасочват към пристанища Варна и Бургас. :)

Така е било всеки път като е имало стачки и блокади в Гърция!
Реално ние печелим от блокадата, както и е било винаги когато има блокади там :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392415
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив