Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2013 15:37 - Защо протестите не постигат успех?
Автор: valsodar Категория: Политика   
Прочетен: 14459 Коментари: 41 Гласове:
18

Последна промяна: 05.07.2013 15:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Кой не скача е червен, кой не скача е червен - с това мото за дебили с челна лоботомия се опитват взаимно да се надъхат подскачащите "протестиращи", защото ако ги попиташ сериозно срещу какво точно протестират, доста сериозно ще ги затрудниш.
 Искат оставка на правителството?!
 Чудесно, но след нея какво правителство искат? - Синьо, Червено, Зелено, Пембено или..., или май самите те не знаят какво точно искат.
 И как ли да го знаят, след като е далеч по-лесно да се скандират заучени лозунги подсказвани през мегафон, отколкото сами да изведат исканията си.
 Да ги изведат и обединят, в няколко основни, най-належащи проблема за разрешаване, с посочени пътища за развитие.
 Лесно е да си вечният недоволен, лесно е да си мърморкото, да подскачаш и дюдюкаш по площадите. Трудно е да мислиш, да кажеш - Това не ми харесва, защото... -, а още по-трудно е да кажеш - Това наместо да се направи така, следва да се прави така.. и така!
 Да, ама не било работа на протестиращите да мислят, на тях не им плащали за това!?
 А нима им плащат за да протестират?
 Добре де, нали сте умни, красиви, интелигентни - цвета на нацията и върха на сладоледа!
 Е как тогава сред вас не се намериха поне няколко специалиста, експерти в своите си области, които да кажат - Това може да се направи по-добре по този... начин!
 И по-добрият начин да залегне като искане към политиците ни.
 И да се следи за изпълнението му!
 Докато не се изпълни и нещата наистина заработят по-добре.

 Защото в противен случай, протестиращите няма да се окажат нито умни, нито интелигентни, а още по-малко пък будни за предизвикателствата на нашето време.
 Просто ще са ... Употребени, от същите тези чийто лозунги повтарят, подскачайки като шугави овце по площадите.
 Учудени и озадачени защо са толкова малко и без подкрепа.

 А какво да подкрепим по-точно?
 Заучените лозунги ли?
 Писнало ни е от тях, не правете така, че да ни писне и от вас!



Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Прав си Радо, но ако не направиш с...
05.07.2013 16:14
Прав си Радо, но ако не направиш скандал с Гинка или Камосутров, ще гледаш "първа" през крив макарон. Не, че ти дреме за "първа", но мързеланковците четат само първите напомпани 7 постинга. Освен това, ти вместо да скачаш-разсъждаваш, докато хубавите са на принципа "не ме карай да мислим, че те намразим".
цитирай
2. valsodar - Пари от прочити не взимам, славата ...
05.07.2013 16:52
Пари от прочити не взимам, славата ми е ненужна, така че де с Първа, там и без нея. По-важното за мен е дали насреща имам мислещ човек, дори и да е с позиция различна от моята, склонен съм да приема неговата за правилна, ако неговите аргументи са по-добри от моите. Защото именно чрез силата на конструктивният диалог ние можем да научаваме нещо ново и полезно един от друг. Да се развиваме и променяме, на база свой и чужд опит.
Не е лесно да се разсъждава, защото това изисква база от знания, опит, изграден светоглед и склонност към нови знания. А не всяка една промяна е безболезнена за нас. По-тази и причина сме по-склонни да се примирим с добре познатото лошо старо, отколкото да рискуваме с неизвестното и непредвидимо бъдещо добро.
Но... в живота си има моменти, в които ако ти не се промениш навреме, той самият те смачква и променя, при това доста болезнено.
Болезнено преди всичко заради разминаването между действителност и очаквания.
А погрешните очаквания са преди всичко плод на погрешно построено мислене или заимствано чуждо наготово!
цитирай
3. tomcat2 - Гледам сеира на протестиращата ...
05.07.2013 16:54
Гледам сеира на протестиращата платена паплач и се изумявам колко са малоумни,надминаха дори и най-смелите ми очакавания!
цитирай
4. valsodar - Кои са платени си личи по лозунгите ...
05.07.2013 17:09
Кои са платени си личи по лозунгите им.
Има и свестни хора там, по-лични убеждения, но те са по-скоро за цвят и пълнеж.

Добре, ще има оставка, ще има нови избори - това не ме тревожи, не ме притеснява чак толкова много, отдавна съм си извоювал някаква независимост от държавата, в която живея.
Въпросът, който за мен е по-важен е - Как нещата след новите избори могат да станат по-добри и изобщо има ли шанс да станат такива??!
цитирай
5. apostapostoloff - Всеки, който протестира у нас,
05.07.2013 17:19
е глупак, защото не разбира най- важното, основното: СИСТЕМАТА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПРОМЕНЕНА!

Една истинска промяна изисква Ленин, Октомврийска революция и т. н. Ама и това вече е напълно невъзможно. Видяхте какво стана с Милошевич, Садам, Кадафи и Бин Ладен...

Затова и ти, Къжъль, си налягай парцалите. Колелото на историята се въртя до окончателната победа на КАПИТАЛИЗМА. Точка. Толкоз. Туй то!
цитирай
6. tomcat2 - свестни хора трудно могат да се н...
05.07.2013 17:32
свестни хора трудно могат да се нарекат,ако не са платени от сорос са полезни идиоти !
цитирай
7. alegatora - И какво сега - против протеста ли ...
05.07.2013 17:40
И какво сега - против протеста ли си?
Не намираш нужда от промяна?
Доволен си от политиците?

Просто намираш кусури на протестиращите, дааааа!
Ограничени, грозни, бедни! - а ти си широко скроен, красив, богат и дори се имаш за умен!

Браво на теб!

цитирай
8. анонимен - Апостолофф, в грешка си. Колелото ...
05.07.2013 17:45
Апостолофф, в грешка си. Колелото на историята никога не спира да се върти. Никога няма нищо окончателно, особено пък тоя капитализъм.
цитирай
9. valsodar - Промяна Трябва да има, но ...
05.07.2013 18:16
Промяната идва с няколко крачки.
Първо с натрупване на недоволство от настоящето.
Второ с невъзможност да се кара по старият начин.
Трето - с раждането на идеята за по-добрият начин.
С нейното конкретизиране и изграждане.
С воля, с пот и много, много труд за нейната реализация!

Ще го обясня малко по-простичко, защото явно е над капацитета за разбиране на повечето посетители в сайта.
За да се промени качеството на Управляващите, трябва да се променят критериите за правилно и неправилно на управляваните!
Не може с обществена подкрепа на кражбата като явление, с нескрита завист към незаконно забогателите и с толериране на видни криминални фигури начело на светския елит, да очакваме някакво морално израстване на политиците ни, които са обвързани с тях!
Не може с наивен примитивизъм в мисленето делящ света единствено на червени и сини или на капиталисти и комунисти, да се стигне до идеята за една силна държава, в която всеки допринася с качествата си за нейният просперитет и изисква от другите достойно гражданско поведение. Хора с подобен примитивен опростенчески светоглед са манна небесна за всеки един манипулатор, който само трябва да ги насъска едни срещу други под едно или друго мото и използвайки суматохата да реализира безпрепятствено целите си, чието постигане ще е невидимо от заслепените в омразата си един към друг.

Говорим за гражданско общество, а имаме ли граждани за него??!
Хора отговорни към държавата си, допринасящи за нея, хора родолюбци, патриоти?!
Кое е по-лесно, да вдигаш врява на площада или да излезеш с визия за новата посока в която да се върви.
От кое има повече полза за бъдещето на един народ - от една дирижирана тълпа или от шепа истински държавници и общественици??!
Аз мисля точно в тази посока. Искам промяна, но не чакам друг да ми каже каква да е тя. Търся път, но не чакам друг да ми го покаже.
Най-малкото на Улицата, в тълпата, сред провокатори и хора целящи да използват моята енергия срещу мен самият!
цитирай
10. анонимен - Радо, кой каквото и да говори, всеки ...
05.07.2013 18:36
Радо, кой каквото и да говори, всеки протест има социален подтекст.
Какво означава борба с олигарсите. В преводтова означава, че макар да искаме капитализъм, ние не обичаме богатите и никога няма да приемем разделението на бедни и богати. Но, като избираме капитализма, трябва да сме наясно, че той предполага съществуването на свръхбогата класа на политици и предприемачи, които обаче не притежават сантименти, иначе нямаше да са такива каквито са.
Значи богаташи ще има и те чрез своите огромни материални ресурси винаги ще дърпат конците в своя полза. Такава е капиталистическата система и такива са неписаните и правила. Или ги приемаме или трябва да сменим системата с по-спраедлива, т.е. такава в която ножицата на доходите е само открехната а не отворена под 90 градуса. Надявам се, да съм ясен.
цитирай
11. tomcat2 - Искам и аз промяна но истинска и п...
05.07.2013 18:44
Искам и аз промяна но истинска и промяна към добро,протестът в този му вид е окупиран от седерасти,герберасти,реститути и прочие продажна сволоч!Не мога да протестирам заедно с хора ,които издигат транспаранти гласящи "Костов спаси България ПАК" или 'При Бойко беше по-добре" .Никакъв шанс просто,нито патриотизмът ми нито интелектът и моралът ми го позволяват!
цитирай
12. kbalenciaga - valsodar, ти пишеш толкова конкретни, ясни, точни и смислени искания за промяна
05.07.2013 20:19

но как очакваш тези алчни, егоистични, неналапали се опростачени тъпанари-протестиращите да те разберат?!
ТОАВА ПРОСТО НЯМА КАК ДА СТАНЕ!

Не че ще им влезе в тъпите тикви на протестиращите, но пак ще им напиша.

За протестиращите тези дни.

Протестиращите, тез говеда прости!

И тези, които ги подкрепяте.
Още не можете ли да схванете голямата измама с тези днешни протести???

Това, че се протестира не в края на мандата, независимо на кое правителство, а в началото(и то основно от "средната столична класа") ОТБЛЪСНА МАСОВО БЪЛГАРИТЕ!
Това не го ли виждате?!

Ако бяхте протестирали в края, дори и на това правителство, и народа щеше да е с вас!
Ама като сте прости, алчни и егоистични, така ще се връзвате на номерата на Червените олигарси!

И така се опорочи идеята за реална голяма промяна на политическия живот в България!
РАЗБРАХТЕ ЛИ БЕ ТЪПАЦИ?!
цитирай
13. valsodar - Квалификации под общ знаменател не ...
05.07.2013 20:36
Квалификации под общ знаменател не мога да раздавам, първо че ще са погрешни в обобщението си, второ, че на протеста има и хора които уважавам.
Уважавам и правото на всеки един да изразява свободно гледната си точка, така че да не пречи и на другите да правят това!
В конкретния случай, с конкретния протест освен въпроса който лично мен ме вълнува, а именно - Каква точно положителна промяна ще настъпи с оставката на Орешарски? - има и няколко интересни момента, а именно:
1. Протеста не се подкрепя от нито една браншова организация - защо?
2. Протеста не се подкрепя в повечето градове и в почти всички села - защо?
3. Протеста не се подкрепя от профсъюзите - защо?

В търсене на отговор на тези въпроси си зададох и въпроса - А с какво точно протестиращите биха могли да привлекат към каузата си горните три групи?
Защото именно протести подкрепяни поне от две от тях имат реален шанс за успех, изключенията са форма на дирижиран театър.

Има и други тревожни моменти по отношение на подмяната на протеста - новата партия на любовницата на Бойко Борисов, чийто "представители" ни се рекламират през последните дни от медиите като граждански лица.
Явно проекта ГЕРБ който претърпя пълно фиаско се сменя с нов, за нови балами?

Но... явно това само мен ме тревожи, останалите са спокойни - те искат само една оставка и нищо повече не искат да знаят!
цитирай
14. анонимен - Забеляза ли профсъюзите как шик...
05.07.2013 20:49
Забеляза ли профсъюзите как шикалкавят и с половин уста подкрепят работата на Орешарски? Във всички страни доколкото съм забелязал, протестите се водят от профсъюзните лидери.
цитирай
15. kbalenciaga - valsodar, не може без обобщаващи квалификации
05.07.2013 21:16
Разбира се, че има и изключения, има и малцинства в тези групи.
Но говоря като цяло, то се подразбира.
Ти не квалифицираш, ама кажи честно.
Същите тези тъпаци от "средната столична класа" не квалифицират ли милиони българи като чалгари?!
Не квалифицират ли милиони българи като лош материал?!
Не квалифицират ли милиони българи като второ качество хора спрямо тях?!
Е! Защо ние останалите да нямаме право да ги квалифицираме?

Отговарям и на въпросите:
1. Протеста не се подкрепя от нито една браншова организация - защо?
Защото така им е наредено от горе.

2. Протеста не се подкрепя в повечето градове и в почти всички села - защо?
Защото виждат какви алчни тъпаци са протестиращите.

3. Протеста не се подкрепя от профсъюзите - защо?
Защото така им е наредено на профсъюзите.
Между другото профсъюзите са едни от най гнусните и долни оръжия в ръцете Червените олигарси, насочени срещу българския народ!
цитирай
16. valsodar - Е точно по тази причина съм проти...
05.07.2013 21:26
Е точно по тази причина съм противник на крайните обобщения, а инак на въпроса ти - мърша има навсякъде, дори и в редиците на протестиращите.

Немалко хора са на протестите, защото търсят някаква надежда, някакво усещане за промяна. Дано не останат излъгани в очакванията си, лично аз нямам големи.
Промяната ще отнеме време.
Да, протестите могат да бъдат полезни, но е важно да се опази енергията на протеста и да не се предава на точно тези, срещу които се протестира.
Мафията има много лица, но единствено у нас тя си има всички управляващи (бивши и настоящи) партии.
цитирай
17. kbalenciaga - Тук не говорим за изключенията, за мършите в стадото
05.07.2013 21:54

А говоря, че стадото на "средната столична класа" се е опростачило цялостно и тотално.
Ето тава е голям проблем!

"Немалко хора са на протестите, защото търсят някаква надежда, някакво усещане за промяна."
Търсят на "баба си хвърчилото"!
А в същото време болшинството от тях си клатят краката на много по високо платена работа, спрямо останалите българи.
Говорим за няколко пъти по платена работа.
И тук е въпроса кои са им работодателите, сещаш ли се???
Точно така, същите тези политици, бизнесмени-олигарски, срещу които протестират!
През деня работят да лапат големите заплати, а през вечерта протестират срещу тези, които им плащат тези големи заплати?!

Е що за простотия е това питам аз.
цитирай
18. bojil - Отговор
06.07.2013 01:55
Защото руснаците и турците не ги подкрепят. Те затова ли свалиха Бойко- за да си подават оставкаа? А-а-а,не сте познали! Това да не са ви някои наивни демократи?
цитирай
19. bojil - Отговор
06.07.2013 01:57
Защото руснаците и турците не ги подкрепят. Те затова ли свалиха Бойко- за да си подават оставка? А-а-а,не сте познали! Това да не са ви някои наивни демократи?
цитирай
20. анонимен - Както виждаш, Радо, разбирател...
06.07.2013 07:49
Както виждаш, Радо, разбирателството между само трима българи е невъзможно, какво остава за цял народ. По студията се наблюдават такива комични картини. Уж протестиращите, които са подскачали заедно на прлощада, започват да се изясняват и се оказва, че всъщност не знаят какво точно искат. Проблемът е, че те не искат правителство, което да подобри животът им, защото техния е подобрен и не произвеждат домати.
цитирай
21. jeremy231 - Според мен, вместо да демонстрираш демоверсия на интелект, би трябвало да
06.07.2013 10:31
valsodar написа:
Квалификации под общ знаменател не мога да раздавам, първо че ще са погрешни в обобщението си, второ, че на протеста има и хора които уважавам.
Уважавам и правото на всеки един да изразява свободно гледната си точка, така че да не пречи и на другите да правят това!
В конкретния случай, с конкретния протест освен въпроса който лично мен ме вълнува, а именно - Каква точно положителна промяна ще настъпи с оставката на Орешарски? - има и няколко интересни момента, а именно:
1. Протеста не се подкрепя от нито една браншова организация - защо?
2. Протеста не се подкрепя в повечето градове и в почти всички села - защо?
3. Протеста не се подкрепя от профсъюзите - защо?

В търсене на отговор на тези въпроси си зададох и въпроса - А с какво точно протестиращите биха могли да привлекат към каузата си горните три групи?
Защото именно протести подкрепяни поне от две от тях имат реален шанс за успех, изключенията са форма на дирижиран театър.

Има и други тревожни моменти по отношение на подмяната на протеста - новата партия на любовницата на Бойко Борисов, чийто "представители" ни се рекламират през последните дни от медиите като граждански лица.
Явно проекта ГЕРБ който претърпя пълно фиаско се сменя с нов, за нови балами?

Но... явно това само мен ме тревожи, останалите са спокойни - те искат само една оставка и нищо повече не искат да знаят!

осъвремениш познанията си. Цветелина отдавна не е "любовница" на Борисов. По твои мерни единици, от петилетка и половина. Но, карай, във вашия стил са полуистините. Всъщност, мога да разбия тезите ти точка по точка, но не виждам смисъл. Защото е ясно. Ти пишеш пасквилчета, ние сме на улицата. Безплатно. Ферщеен зи?
цитирай
22. valsodar - Ум царува, Ум робува, ум на площада - патките пасе
06.07.2013 10:38
Разбрах те, как да не те разбрах - такива разбирачи като теб са ми прозрачни!
Скачай си, викай си на воля, прави се на Гражданин ( ако това ще ти избие някой излишен комплекс), но ако наистина няма с какво да допринесеш за дискусията, то наистина няма полза от теб тук!
цитирай
23. анонимен - Не вярвам Катана да скача с това б...
06.07.2013 10:58
Не вярвам Катана да скача с това бирено коремче. Вероятно имитира. Пък за дискусия...забрави. Ако махнеш културната маска на Катана, отдолу ще се покаже обикновен дребнав егоист.
цитирай
24. lubara - Поздрави, valsodar!
06.07.2013 12:16
Много преди двата протеста съм казал, омразата и разделението не води до нищо добро. Говоря за обикновените люде, не за политиците и олигарсите. А има толкова жлъч и ненавист в някои хора, че чак не знам ... Освен, че са много ограничени в мисленето си. Според тях, ако не си с нас, си за тях. Ама това ми напомня някои отдавна минали времена, против които те самите скачат най-много. Но скачат сега, а когато е трябвало са мишкували край фустите на жените си, а сега си въобразяват, че лятото на 2003 ще поправи стореното през 89-а. И лъжат младите, че всичко зависело от тях. Зависи, ама друг път.
цитирай
25. jeremy231 - Е, защо го играеш и психолог? Не си ме виждал, а говориш за комплекси. Напиши един пост,
06.07.2013 12:20
valsodar написа:
Разбрах те, как да не те разбрах - такива разбирачи като теб са ми прозрачни!
Скачай си, викай си на воля, прави се на Гражданин ( ако това ще ти избие някой излишен комплекс), но ако наистина няма с какво да допринесеш за дискусията, то наистина няма полза от теб тук!

в който да поясниш на драгите зрители, как така се придобиват спонтанни знания по психоанализа. При тебе няма дискусия. Или поне това не е дискусия. Има еднолично налагане на заключения. Айде, пиши си на спокойствие, червено-черните фенове това и чакат.
цитирай
26. jeremy231 - Айде още един психоаналитик. Абе, образ, що не се ограничиш в рамките на женски дупета и
06.07.2013 12:22
kushel написа:
Не вярвам Катана да скача с това бирено коремче. Вероятно имитира. Пък за дискусия...забрави. Ако махнеш културната маска на Катана, отдолу ще се покаже обикновен дребнав егоист.

пуберска поезия?
цитирай
27. valsodar - Единственото по-важно от присъ...
06.07.2013 12:28
Единственото по-важно от присъствието на Протеста са снимки във Фесйбук с участието ти в него, така лайковете под тях ти дават усещането за значимост.
Усещане което се заличава в денят след следващите избори.
цитирай
28. valsodar - Привет Любо :)
06.07.2013 12:38
Благодаря за репликата ти, бях го пропуснал този момент в поста, въпреки че съм го отразявал в реплики към други - Силата на управляващите у нас се крепи изцяло върху взаимната омраза и невежество на избирателите им.
За да се промени в качествено отношение политическият ни елит, първо това трябва да сторят самите им избиратели!
цитирай
29. valsodar - Катана, спамиш. По тази и причина ...
06.07.2013 12:39
Катана, спамиш.
По тази и причина спирам да ти репликирам.
цитирай
30. turb04 - Виж, работещите неща в живота са ...
06.07.2013 13:10
Виж, работещите неща в живота са прости, дори много прости, но не са изгодни. Поне не и у нас, а защо - сам ще се досетиш.
Най-смисленото и ефективно нещо, което би могло да се направи, да удовлетвори протестиращите, а и да положи основите за нещо наистина градивно е:
- приемане на кратък изборен кодекс, само и единствено за следващите избори, като се улеснят действията за регистрация на лица и партии за участие.
- ниска бройка за регистрация на политически субект (партия), за да могат наистина да участват повече хора в едно тяхно реално представителство.
- (само за тези избори) безплатно време за предизборна агитация в националните медии и забрана за платена агитация.
- дерегистрация на съществуващите партии, за да може всички да имат реален шанс за равнопоставено начало, а не да ни се натрисат само клонинги на БКП.
- възможност за мажоритарен избор и отзоваване на депутати.

Това би проработило и би удовлетворило по-голямата част от населението.
Друг е въпросът, че едва ли партии ще се навият сами да си отрежат главите, а с тях и пипалата на октопода-кукловод.
цитирай
31. krassko - Ти явно не си стъпвал на протестите :))))))))
06.07.2013 13:22
Никой не подскача на протестите.
Лозунга: "Кой не скача е червен" явно ти е някакъв лош спомен.
Колкото до исканията на протестиращите наистина има разнопосочни искания, но основното е :

1. Оставка на Правителството.

2. Промени в изборния кодекс.
цитирай
32. valsodar - Прав си, както винаги!
06.07.2013 13:27
http://www.youtube.com/watch?v=K_oBFrzTjtc
цитирай
33. batimetriq - ВСИЧКО РОДОЛЮБИВО - ВЕДНАГА В МОЩНА ЕДИННА ОРГАНИЗАЦИЯ
06.07.2013 13:56

Има една латинска сентенция която казва, "Прави каквото правиш, но мисли и за края".
Навсякъде в интернет пространството се чете следното: "Протести, протести, а после?". После поробителите, притежавайки пари и много продажни хора, ще овладеят протестите и ще ги насочат натам, накъдето си искат, освен ако, не създадем една, поне 500-хилядна национална, мощна, стройна организация на родолюбивите честни и почтени българи. Чрез нея ще се предпазваме, ще въздействаме и ще постигаме целите си. Иначе кой ще ни чуе тук и по света. Но тази организация заработи ли, скоро ще нарастне до два и дори до три милиона членска маса. И това ще бъде краят на робството на българският народ. Организацията ще има и телевизионен канал – Телевизия на истината, а също така и Вестник на истината. Тогава всичко, което е било на тъмно, ще излезне наяве. И няма да има повече колебания.
Ако примерно се сформира кръгла маса и там не искат да ни чуят, тогава тази организация ще може да изкара 500 хиляди човека на протест и нещата ще се решат веднага.
След това организацията трябва да участва на всички нива в централната и местната власт, а още на първите избори да има в парламента 100 – 150 народни представители.
Веднъж създадена, организацията остава да съществува завинаги като гаранция за успехи и като страж на всички нейни демократични завоевания и постижения. Тя ще възпитава и ще издига своите бъдещи родолюбиви политици.
Кой да създаде организацията и как да стане това.
Сигурно ще е най-правилно да я създадат тези, които въпреки репресиите и съблазните, останаха верни на българският народ - Босия, Ифандиев, Янко Янков, Георги Жеков, Галев и още многото други техни съмишленици, доказани патриоти. Сега оттук нататък ние честните и почтените българи, родолюбците ще управляваме. Ще поискаме подкрепа от Европа и веднага ще я получим.
Такава организация е изход за всички. Тя предлага мирен и цивилизован
път за излизане от кризата, който всички желаем – пътят на преговорите.
цитирай
34. apostapostoloff - Мистър Къжъль, аз не съм в грешка, но
06.07.2013 13:58
ти че си психически болен, болен си. Бас ти турям. Страдаш от обсебване, а това е една мания, която в наши дни се нарича биполярно разстройство.
цитирай
35. valsodar - Марине, с едно нещо не мога да се съглася, от предложените от теб
06.07.2013 14:16
и то е - дерегистрация на съществуващите партии.
Едно, че по законов път няма как да се случи, а незаконният е военен преврат.
Второ, че дори и това да стане, не виждам особенно голяма полза от това.

Редом с еволюцията на партиите трябва да върви еволюция и на избирателите, едното без другото няма как да се получи. Точно в тази връзка е особено значима ролята на българските общественици (дума изгубила смисъла си през последните 70 години ).
Но, има все пак нещо положително и то е, че хората наместо да търсят постоянно различията помежду си, започнаха да търсят решение на проблема, път за промяна, без да чакат решение Отгоре. Лека-полека българинът се излекува от това, на което нацията ни бе приучена в ерата на развитият социализъм и диктатурата на пролетариата - и ще започне да мисли самостоятелно, да действа спрямо убежденията си, за да вземе живота си в своите ръце.
Има положителни индикации, но... иска се време, наистина е нужно време, за да може определени процеси, през които са минали други народи да си протекат и у нас!
цитирай
36. valsodar - batimetriq :)
06.07.2013 14:19
Предложеното от теб е примамливо, но някак си леко утопично.
Утопично, от към това, че от Нищото се появяват ненадейно 500 000 твърди защитници на предложената от теб идея. Ако бяхме не 5 млн а поне 50, можеше и да се получи. Казвам го от гледна точка на наблюденията ми върху виртуалните Революции у нас - каузи с над 50'000 последователи във виртуала не могат да съберат и 50 последователи присъстващи в реала.

Има и други моменти над които може да се дискутира по твоята идея, организационни, идейни и чисто финансови, които ако не се изчистят, идеята си остава чисто утопична.
цитирай
37. antikom - Автора се взема доста насериозно, ако си мисли, че протестиращите, а и не само те, не знаят какво искат!!!
06.07.2013 14:26
Хората не искат да ги управляват наследниците на комунистическата номенклатура и джелатите от тяхната преторианска гвардия - ДС!
Трудно ли е да се разбере или не се чува какво казват?
Нима искаш, valsodarе , всеки втори протестиращ да носи в джоба си написан трактат по гражданска доблест, публична етика или за механизмите на обществените взаимоотношения? Нима управниците могат да формулират сложна мисъл обясняваща разтърсващото битие на некомфортно създалата се обстановка за личното им облагодетелстване?
Не се надценявай, не абсолютизирай собственото си объркано отношение към света, когато преценяваш действия на хора, които не разбираш поради хиляда и една причини. Все едно какви.
Харата не искат да живеят в лъжа, без морал и безжалостно ограбвани, както насаждат вече четвърт век комунистическите уроди, ченгесарски дебили и педерастки русофили!!!

Хората искат те да си отидат с мир, но по всичко изглежда - ще има секира!

Не ме причислявай към боковите мъдолизци!
цитирай
38. valsodar - Анти.. какво?
06.07.2013 14:31
"Хората не искат да ги управляват наследниците на комунистическата номенклатура и джелатите от тяхната преторианска гвардия - ДС!" - чудесно искане. подкрепям го!

Само че,... посочи ми ако можеш една партия за последните 20 години била на власт или в опозиция, която да не е произлязла от там?!

Ще можеш ли?

И по-леко с емоциите, в прекомерна степен те са опасни за здравето!

:)
цитирай
39. idealist - Аз пък искам
06.07.2013 15:09
Оставка на протестиращите - сега и веднага! Те категорично доказаха, че изобщо не знаят какво искат. Още по-малко пък могат да претендират, че представляват някаква значителна част от народа. Тъй че - оставка веднага и нови избори за протестиращи!
И - който не скача по моята свирка е червен! :)))
цитирай
40. batimetriq - Казваш, че предложението ми изг...
06.07.2013 16:06
Казваш, че предложението ми изглежда примамливо и леко утопично и си прав. То е примамливо, защото всички това желаем, това е избавлението. А изглежда утопично, защото на пръв поглед просто не ни се вярва, че можем да го постигнем. Но, само на пръв поглед, защото ако малко се напънем ще стане.
Това, което предлагам, не е някаква идея, която върви така, отстрани, заедно с живота ни, но можем и без нея. Тук става въпрос за целия ни живот. Ние, агонизираме, загиваме и нямаме време. Всеки го е разбрал това. Край вече на това робско мислене, че все „те” трябва да ни управляват, а „Ние” да протестираме и да им се молим, та дано се смилят и престанат да ни дерат на живо. Няма да стане, те са дегенерирали и жестоки и трябва да бъдат отстранени. Имаме уникалният шанс като членове на Европейския съюз, това да стане по мирен начин. Не че те го искат, но няма как. Тогава единственият път е обединението на честните и почтени хора в единна организация и поемане на управлението на държавата. Въпросът е можем ли да се съберем 500 хил. човека и да се запишем като членове в тази организация.
Със сигурност можем. Водачи трябва да бъдат такива хора като тези, които посочих, защото те останаха верни на народа, и страдат от това - Босия, Ифандиев, Янко Янков, Георги Жеков, Галев и т.н. И най-важното, за спасението на България мислим по един и същи начин. Нека най-напред да си спомним, преди да закрият предаването "Диагноза" на Ифандиев, колко хора го гледаха и одобряваха. Истината е, че бяха милиони. Виж постингите на Босия колко прочитания има. Стотици хиляди от семейства на репресирани са зад Георги Жеков. Това са хора с огромно влияние, народа им вярва, и около тях трябва да се събере. Босия създаде ГД "Освобождение" и чрез него показва на цял свят колко са неграмотни управляващите и какво е положението в страната ни. В него членуват и българи, които живеят по целия свят. Ако трябва да отидем в тази организация всички - да отидем. Ако трябва да се създаде друга - да се създаде.
цитирай
41. minevv - съгласен
24.07.2013 11:08
умен пост
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392176
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив