Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2021 02:06 - Поет, който никога няма да бъде номиниран за Нобелова премия,
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 9109 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 24.10.2021 07:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 но го четат сълзят милиони очи. 

Юлке, чети и ако ти дават съвест и сърце, пак пиши маразмите си
https://www.youtube.com/watch?v=G8nZK58eDYQ&list=PLtKIVlUfUGARiVGlyrDKX0_TuCW2OlCR4&ab_channel=MilitaryForcesXXICentur







Гласувай:
8



1. notfun - https://zahariada.blog.bg/politika/2021/10/23/koshmaryt-na-sveta.1785390
24.10.2021 10:15
Благодаря, за посвещението..венци...)

ето, това, горе е Маразъм, в последна фаза!
омерзена съм....и погнусена, до дъното на Душата си!

...венци, ще ти дам, надвечер, един по-така, сериозен Материал..
за четене. за мен ЛИриката, е като..един..задочен Оргазъм @
няма лошо, но това е..просто кефф, аз преследвам, съвсем "други неща"
в моя Живот, от малка, Венци, от 10 годишна!!

как, мислиш, тогава, да ме...стреснеш..със "сладки локуми"..)

пп.
Венци, м у нас , с теб има Основополагащо...Различие, мой друг!
ти се занимаваш, с последствията, Аз търся Извора, Генезиса..
мога да го кажа, и по още 5 начина )
малко..да 'загрея"..
цитирай
2. анонимен - Нобелова награда?!! Сериозно! Че ...
24.10.2021 10:46
Нобелова награда?!! Сериозно! Че това и награда на фестивала на руската пропагандна помия няма да вземе.
цитирай
3. radostinalassa - Изворът на западната агресия е в...
24.10.2021 11:12
тюркските примеси на кръвта им. Инквизицията е избила само по външен вид и здравите зъби всички славяни, живеещи там.Останали са послушните хорица, които биха продали за живота си и майка си.
цитирай
4. анонимен - Джулайно,
24.10.2021 11:36
notfun написа:

от малка, Венци, от 10 годишна!!

знаех, че не си наред, но не предполагах, че от 10 годишна. Няма никаква надежда за спасение.
цитирай
5. vencivaleri1951 - И си прав. Ти си интелектуални ерудит, но пълните зали и сериозните тиражи за поезия
24.10.2021 11:45
са резултат от ,,скупчване,, на илитерати вероятно. Впрочем не знам награда да са получавали Висоцки и Окуджава например, макар, че те с поезията и авторските си песни по нея пълнеха стадиони. Гледам че истинските ценители, бутат паметници на Пушкин, обвинявайки го в национализъм. Признанието е за камерни и придворни на властите творци Какво си прочел , или какво знаеш за нобеловия лауреат Алексеевич? Джкер-дама е

quote=puk2]Нобелова награда?!! Сериозно! Че това и награда на фестивала на руската пропагандна помия няма да вземе.[/quote]
цитирай
6. vencivaleri1951 - Да различаваме се!
24.10.2021 12:04
Никога не съм харесвал , когато, някой опознавайки света, къса крилата на пеперудите. Природата, Бог, марсианците са създали едно прекрасно творение, което живее много кратко и някой за да покаже, че този шедьовър не е нищо друго освен гъсеница, къса крилата.
Защото ти често правиш точно това. Вчера нарече един велик народ пушечно месо.
Руският, съветският елит имат много грехове към народа си, но руската армия никога не е била наемана. В нея са наемали, германци, австроунгарци, но както писах солдат под чужд Пряпорец не се е строявал. И ти, момиче от Добричко, цанила се като гастарбайтер имаш експертизата да наречеш народ със сериозна история, с незаобиколим върхове в култура, наука, народно творчество, пушечно месо!?



notfun написа:
Благодаря, за посвещението..венци...)

ето, това, горе е Маразъм, в последна фаза!
омерзена съм....и погнусена, до дъното на Душата си!

...венци, ще ти дам, надвечер, един по-така, сериозен Материал..
за четене. за мен ЛИриката, е като..един..задочен Оргазъм @
няма лошо, но това е..просто кефф, аз преследвам, съвсем "други неща"
в моя Живот, от малка, Венци, от 10 годишна!!

как, мислиш, тогава, да ме...стреснеш..със "сладки локуми"..)

пп.
Венци, м у нас , с теб има Основополагащо...Различие, мой друг!
ти се занимаваш, с последствията, Аз търся Извора, Генезиса..
мога да го кажа, и по още 5 начина )
малко..да 'загрея"..

цитирай
7. marana69 - ..венци, става, още по-жалко..ти се ядоса?)
24.10.2021 12:37
защото, ти продължаваш, с примитивните си..емоции..
и,показността, и Болното си Его...
ноо, толкова, го можеш..и все пак, има едно зрънце,
ЛИЦЕМЕРИЕ, у теб!

жоро е груб, аз, тоже. но ние сме ЛИЧНОСТИ< а не..
маса, зомбирана, от водка, жестока пропаганда, и
мизерен живот "на ръба"...

не искам, и днес,да изпадаме в ненужни полит.полемики
Въпросът, е МНОГО, по дълбок, и сложен..

пп
пак да го отбележа, Срам ме е, да те репликирам.
насред жълтата, блогова тролска....котерия..
всеки си носи, "нивата и кварталите"..
аз, тоже )

цитирай
8. starforlife - ДругарюПатетичноБалалайкане51-ви, може да ме изтриеш като рефлексия на моето изтриване на теб при мен, но...
24.10.2021 12:37
... но ще има разлика и тя се състои в това, че аз не балалайкам като теб (при все океанословното си писане), особено с разни СВС, а говоря винаги по темата и/или коментари под нея и дори по СЪЩНОСТТА на нещата (затова и не съм балалайко), а не за някакви си частни случаи.
Та:
По темата на постинга съм ти го казал в "контра" - ха ха ха ха - постинга си от сутринта.
Сега по-скоро искам да поокеанословя ама прямо и отвесно по репликата на Пък2 във 2-ри коментар и ето този твой нищоговорещ патетизъм-реплика:

vencivaleri1951 написа:
puk2 написа:
Нобелова награда?!! Сериозно! Че това и награда на фестивала на руската пропагандна помия няма да вземе.
И си прав. Ти си интелектуални ерудит, но пълните зали и сериозните тиражи за поезия
са резултат от ,,скупчване,, на илитерати вероятно. Впрочем не знам награда да са получавали Висоцки и Окуджава например, макар, че те с поезията и авторските си песни по нея пълнеха стадиони. Гледам че истинските ценители, бутат паметници на Пушкин, обвинявайки го в национализъм. Признанието е за камерни и придворни на властите творци Какво си прочел , или какво знаеш за нобеловия лауреат Алексеевич? Джкер-дама е

Естествено, че е прав! Как да не е прав, когато говори правдиво, а не патетично като теб?
Еди кои си били пълнели стадионите и затова заслужавали Нобелови награди!
АМА ТИ СЕРИОЗНО ЛИ?
vencivaleri1951 написа:
какво знаеш за нобеловия лауреат Алексеевич?
А ти какво знаеш?
М?
Поне двете най-страхотни нейни книги, които съм презентирал тук, в снимкопоказващ постинг, чел ли си ги, м?

https://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/03/12/knigi-koito-spored-men-vseki-triabva-da-prochete-chast-i-va.1700301

ЧЕЛ ЛИ СИ НЕЩО ВЪОБЩЕ ОТ АлексИевич, ТА ДА ИМАШ ПОГЛЕД В/У КАЧЕСТВАТА Й И СЪОТВЕТНО ОЧИТЕ ДА БРЪЩОЛЕВИШ?
М?
Та ти дори фамилията й грешиш, ПОСРЕДСТВЕНЯКО, ама нали - капацитетИНЪТ си ти и твоето мнение е меродавно.
Бааси и пръдльото!
цитирай
9. starforlife - И да продължа в отделен коментар, за да може да диференцираш.
24.10.2021 12:45
Не, че ще ти помогне да осмислиш какво ти се говори и то с онова, стоящо ЗАД самите думи.
Защото за такива като теб думите са важни: по-просто е и не изисква разсъждения, а вие сте всеизвестни с посредствеността си.
Думите, а не същността на нещата, която се крие ЗАД тях - това ви е достатъчно, както казах - лесно е и удовлетворява осакатените ви мисловни модели.
Ето затова дори и да прочетеш "Време секънд хенд" (примерно) на Светлана Алексиевич - нищо няма да разбереш.
Защото промитото ти съзнание ще се самоизключи и ще затвори вратата на идиотския свят, в който си се самоизолирал и в който разчиташ на някакви изпразнени откъм смисъл клишета и някакви натрапени ти от същото това идиотско съзнание кумири и авторитети.

А казах, че ще отделя този коментар от предходното...
При все в началото му да продължих по нишката на предходния, но това е, за да те "подготвя" за въпросите, които вече ти задавах при така разранилата явно хемороидите на мозъка ти тема за Нобеловите награди, която бистрихме...
Но на които въпроси както винаги ти не отговори, защото така "дискутираш" ти: давиш опитите за дискусия в патетично нищоговорене и СВС и страниш от въпроси, които оборват тезите ти и мненията ти.
Такива са просто "нивото и квартала" ти - да пренебрегваш околните и да си мислиш, че все ти си авторитетът и знаещият, а останалите "ти не разбираш (Гетьо, Гоче, Юлке, Пък и прочее)".

Та... Въпросите ми...
ПО-N-ТВАМ ГИ, Звънци.

- Въпрос 1-ви:
Какви са условията, които самият Нобел поставя (дефинира) за това, на един Автор да бъде присъдена Нобелова (не Венцева, още по-малко комуняшка) награда за литература?
Ми да направи Пут(к)ин фондация... Да дари милиони... Да дефинира ИЗИСКВАНИЯ и правила... И да си раздава Пут(к)ински награди бе!
Пък да видим от целия "неразбиращ" свят не само кои ще имат желанието да получат такава награда...
Не само с какъв авторитет ще гледа света на нея...
А и най-вече кои и за какво ще бъдат награждавани.
М?
...М?
......М?

- Въпрос 2-ри:
Понеже от литература Е ЯВНО, че не разбираш и "нивото и квартала" ти си ги пришиваш сам...
Е... И ханъмата ти Пръцко те величае де, но това е тема на друг разговор.
Та да те попитам ПОНЕ ЗА ТРЕТИ ПЪТ като се праскаш и парче специалист по въпросите на Нобеловите награди - какво най-съществено би ми казал по отношение на Нобеловата награда за икономика?
Не за друго, а понеже нали си Доооктооор по икономика, ОТ КОЯ ГОДИНА ПАК ТЕ ПИТАМ, ЛЪЖЕЦО, и там би следвало да си поне на ниво.

Хайде съсредоточи се в/у двата простички въпроса...
Плюс страничния трети за това през коя година придоби докторската титла...
И дай КРАТКИ и КОНКРЕТНИ отговори.
Пък в нарочен коментар набалалайкай колкото щеш патетизъм по тези въпроси.
Първо (може и второ, но го направи) дай конкретни и кратки отговори, ако искаш да те приемат сериозно, а не като ТРОЛ.
Виж, ако да си ТРОЛ те устройва - това е друг въпрос.
цитирай
10. starforlife - Но всъщност, Звънци... За да може да звъниш как тук живея, колко съм "сам, дебел и злобен"...
24.10.2021 13:16
Та още един коментар.
Не за друго бе, а за да те "провокирам" като "благодарност" да дадеш КРАТКИ и КОНТРЕТНИ отговори на 2+1 ми въпроси.

Та:
(Аз те уча на компютърни неща, а ти мен как се лъже - нали така каза?)

В стринга...
Малийй, нова думичка съм научил и сега дори ще я пия, баси. А ти бЕгай да питаш настолната ти книга какво е това, при все, че и с обяснението му няма да разбереш реалния смисъл.
Та:
- В стринга
https://www.youtube.com/watch?v=G8nZK58eDYQ&list=PLtKIVlUfUGARiVGlyrDKX0_TuCW2OlCR4&ab_channel=MilitaryForcesXXICentur
цитиран от теб в постинга, "MilitaryForcesXXICentur" дефинира Ютюб канала, в който е качено (ли?) видеото и един човек с нормална себерефлексия (и това ще се пий) веднага си прави изводите и дори не би си губил времето да поглежда към какво насочваш с линка.
Просто защото осъзнава какъв тип канал е това и както нормалните хора не ходят по долнопробни кръчми - така нормалните блогъри не гледат такива канали.

- Символният низ (днес ще препия) PLtKIVlUfUGARiVGlyrDKX0_TuCW2OlCR4 във въпросния стринг дефинира плей-листа (списък, набор, "колекция" - имай предвид, че говоря на ниско ниво, за да ме разбере твоето техническо "ниво и квартал") от отделни клипове, които дори може да не са на един и същи Ютюб канал.

- Символният низ G8nZK58eDYQ пък, дефинира конкретният Ютюб-адрес на конкретното видео като запис в масивите на Ютюб.

И сега прояви малко комуняшка страст и хъс да проумееш, че в такива случаи, ако отделиш, цитирам:
https://www.youtube.com/watch?v=G8nZK58eDYQ
и го нанесеш в едно от 4-ти полета, отварящи ти се при създаването на постинга когато кликнеш в/у "Добави клипове от You Tube" под полето за писане, то това видео ще ти се вгради в постинга и ще присъства в него.
Което най-малко ще е по-удобно за Читателите.

Хайде сега направи го, ПРОУМЕЙ краткото ми разяснение по отношение на стринга в постинга ти и най-вече проумей, че така прави човек, претендиращ за "нива и квартали" - полага усилия да е "коректен" с околните и отношението му към тях да е максимално ползотворно.

ПОД "ТАКА ПРАВИ ЧОВЕК" НЕ ВИЗИРАМ МОЕТО ОТНОШЕНИЕ, А ТОЧНО ТВОЕТО, ВЕНЦИ.
Това да се научиш и следващия път така да проявяваш Уважение към Читателя, а не да го замерваш с някакъв стринг.
Защото един (Качак примерно) ще недовижда и поради това ще му е трудно да маркира линка и съответно да разбере постинга ти...
Друг ще му са немощни ръцете и особено на телефон или таблет ще му е трудно да направи същото...
Трети дори няма да знае какво трябва да направи...
А при вградено видеото в постинга - почти всеки ще съумее да цъкне и да го пусне.
Та схвана ли за какво "ниво и квартал" ти говоря аз от Марианската падина?
За това "ниво и квартал" като си се хванал на хорото ТУК, да го играеш коректно и с Уважение към ОКОЛНИТЕ.

Така аз ги виждам (по случая) нещата.
Ама какво ли разбирам аз - "Тъпото Гоче" - от "нива", "квартали" и ОТНОШЕНИЕ към ОКОЛНИТЕ?
цитирай
11. vencivaleri1951 - ти си си за триене
24.10.2021 14:56
Аз помсички блогове, ли ще ти отговарям на въпросите. И годината на нанасяне съм написал и годината на защитата на КАНДИДАКСКАТА, а не докторска. След 91ва ги приавниха към докторски, да сме западни, както и програмата е променена.написал съм ти и кандидатския ми минимум какъв е бил. Научния ръководител,темата, щото като тръгнеш да проверяваш да ти е лесно-84та година-коя комисия ти ще намериш, не помня
В същата година и се нанесох, но нотариален акт е от година , две по късно. Забавиха се заради едно семейство от собствениците, които се съдиха братът и сестрата по между си.
Алексеевич е на руски-от Алексей, а не от Алексий както е в белорусия. Дамата я знам първо като журналист в руските медии, после като опозиционер белорус. У нас също това име се произнася според диалекта - Алекси и Алексей.
И по натам... Няма да ти влизам в блога, не те ща и теб тук. Това , което съм ти обещал ще го направя-ще имаш снимки от новото жилище на нефелния програмист. И да знаеш светът е много малък.
Жал ми е за теб, за да ти покажа "картата " му.
Бъзи здрав!
пп от тук натам ще те трия и не за друго, а защото покрай теб и аз се опростачвам
starforlife написа:
... но ще има разлика и тя се състои в това, че аз не балалайкам като теб (при все океанословното си писане), особено с разни СВС, а говоря винаги по темата и/или коментари под нея и дори по СЪЩНОСТТА на нещата (затова и не съм балалайко), а не за някакви си частни случаи.
Та:
По темата на постинга съм ти го казал в "контра" - ха ха ха ха - постинга си от сутринта.
Сега по-скоро искам да поокеанословя ама прямо и отвесно по репликата на Пък2 във 2-ри коментар и ето този твой нищоговорещ патетизъм-реплика:

vencivaleri1951 написа:
puk2 написа:
Нобелова награда?!! Сериозно! Че това и награда на фестивала на руската пропагандна помия няма да вземе.
И си прав. Ти си интелектуални ерудит, но пълните зали и сериозните тиражи за поезия
са резултат от ,,скупчване,, на илитерати вероятно. Впрочем не знам награда да са получавали Висоцки и Окуджава например, макар, че те с поезията и авторските си песни по нея пълнеха стадиони. Гледам че истинските ценители, бутат паметници на Пушкин, обвинявайки го в национализъм. Признанието е за камерни и придворни на властите творци Какво си прочел , или какво знаеш за нобеловия лауреат Алексеевич? Джкер-дама е

Естествено, че е прав! Как да не е прав, когато говори правдиво, а не патетично като теб?
Еди кои си били пълнели стадионите и затова заслужавали Нобелови награди!
АМА ТИ СЕРИОЗНО ЛИ?
vencivaleri1951 написа:
какво знаеш за нобеловия лауреат Алексеевич?
А ти какво знаеш?
М?
Поне двете най-страхотни нейни книги, които съм презентирал тук, в снимкопоказващ постинг, чел ли си ги, м?

https://starforlife/lichni-dnevnici/2020/03/12/knigi-koito-spored-men-vseki-triabva-da-prochete-chast-i-va.1700301

ЧЕЛ ЛИ СИ НЕЩО ВЪОБЩЕ ОТ АлексеИвич, ТА ДА ИМАШ ПОГЛЕД В/У КАЧЕСТВАТА Й И СЪОТВЕТНО ОЧИТЕ ДА БРЪЩОЛЕВИШ?
М?
Та ти дори фамилията й грешиш, ПОСРЕДСТВЕНЯКО, ама нали - капацитетИНЪТ си ти и твоето мнение е меродавно.
Бааси и пръдльото!

цитирай
12. vencivaleri1951 - Ти вярваш ли, че ако имах болно его, щях да си пиша с теб и жоро
24.10.2021 15:46
Егото е много различно от достойнството. Жоро не е груб, той е с ниско самочувствие, ти също. Вие сте по учебник. Искате да ви обърнат внимание, крещите от липса на такова и смятате , че "растете " върху отрицанието на другите Езотерика...езотеричка!? Ти си истеричка драга, а не езотеричка.
Дали съм бил ядосан-да бях ядосан. И щях да съм ядосан, ако се беше произнесла за кой и да е народ по този начин. Казваш, че си в Германия а Германия е типичен пример за износ на войска. Русия е наемала цели подразделения и не само военни, а и занаятчии, прислуга, учители, учени и т н. Просто преди селектирането на растения и животиски видове, преди изкуствените торове, Германия не е могла да изхранва населението си. Аз съм виждал немски квартали, махали и дори малки отделни селищав Русия. И в Русия и в СССР руските германци са уважавани, заради тродолюбието, коректността, хигиената. Ами в омразният ГАЗПРОМ ръководи полу -немец - Милер. Няколко професора с немски произход съм имал.
И пушечно месо. Това е ариергарда , който първи поема удара. Наемниците са винаги там. И бъди сигурна, че германците не са отстъпвали дажбата си от водка, комуто и да е. Въпросът е кой, кого научи да воюва- и като съюзник и като враг
Разбира се , говорим за времето до ВСВ и през нея. Днес немският войник го направиха карикатура и за това се ядосах на фрауто и теб

marana69 написа:
защото, ти продължаваш, с примитивните си..емоции..
и,показността, и Болното си Его...
ноо, толкова, го можеш..и все пак, има едно зрънце,
ЛИЦЕМЕРИЕ, у теб!

жоро е груб, аз, тоже. но ние сме ЛИЧНОСТИ< а не..
маса, зомбирана, от водка, жестока пропаганда, и
мизерен живот "на ръба"...

не искам, и днес,да изпадаме в ненужни полит.полемики
Въпросът, е МНОГО, по дълбок, и сложен..

пп
пак да го отбележа, Срам ме е, да те репликирам.
насред жълтата, блогова тролска....котерия..
всеки си носи, "нивата и кварталите"..
аз, тоже )


цитирай
13. blackpredator - абсолютно!
24.10.2021 16:44
vencivaleri1951 написа:
Егото е много различно от достойнството. Жоро не е груб, той е с ниско самочувствие, ти също. Вие сте по учебник. Искате да ви обърнат внимание, крещите от липса на такова и смятате , че "растете " върху отрицанието на другите Езотерика...езотеричка!? Ти си истеричка драга, а не езотеричка.

и известният ни "програмист" и лелята, живеят в тяхното си Потьомкинско село некъде у Потьомкинския Бенелюкс, своя Потьомкински живот...
цитирай
14. notfun - ...тъй като съм нежна, добра, етична, и неглупава..
24.10.2021 17:41
..истерико, селско колхозноя- мигрантска леля )))))

ще ти дам..културен Отговор,в моята Аула @=@

Никой Дурак, не бива, да настъпва Мотиката в Реала, защото много боли!/ аз
пока..)
цитирай
15. krumbelosvet - О, звезда на живота
13.11.2021 17:13
Сега
Горби и Обама са лауреати. А ти си техен чуек.
И учиш хора които знаят несравнимо повече от твоята семпла душица, която се изпуска от възторг пред сичку американску.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5059390
Постинги: 1352
Коментари: 19556
Гласове: 5477
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031