Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2008 12:35 - Чаят е от първа необходимост за китайците, нещо като гроздовата ракия за българите.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1206 Коментари: 3 Гласове:
0



 Култово изказване в култово предаване "Глобусът". 
Тече предаване за Китай в резон с олимпиадата.
И покрай любопитните факти тук там си пробива път и по някоя и друга подобна култова реплика.
 Според които ние българите сме една скромна нация от алкохолици, които ако не ударят по пет - шест гроздови ракии на гладно през деня, то просто не са българи.
 Ясно ми е, че водещата е поредната държанка изпратена да харчи пари по света, да си поразвее парцалките и да понатрупа малко слава .
 Но, всичко това ме кара да се връщам с носталгия във времето, когато съществуваха далеч по-скромни като бюджет предавания, с далеч  по-кадърни журналисти.
 Някой помни ли „Един мъж, една камера, един автомобил” ?
Да, то онова си бе по живково време, когато можехме само на малкия екран да видим света, би възкликнал дежурният ми опонент.
 Така е, но иска ли се наистина много при един огромен бюджет изразходван с единствената цел мутреса да обиколи света, някой по-талантлив текстописец да пипне малко текста преди епизода да се сглоби за ефир ?
 Или както вече сме свикнали, важното е да има шаренийка, екзотика, по някой и  друг любопитен факт и тюрлюгювеча за зрителя може да се счита за завършен продукт.
 Обичам да следя подобни предавания , не заради друго, а защото ми дават възможност да видя места, на които скоро няма да бъда.
 И ми се струва като подигравка за целия екип стоящ зад предаването, вътре да има подобни култови реплики от рода на "Чаят е от първа необходимост за китайците, нещо като гроздовата ракия за българите."
 Защото, дори и да си попийваме понякога с приятели, не сме изпаднали в делириум тременс до там, че да не можем да се усетим кога ни обсипват с пълни глупости.
 



Тагове:   ракия,   необходимост,


Гласувай:
0



1. slavuncho - И "Атлас" беше добро предаване.
09.08.2008 16:20
А иначе, аз съм на 8 (осма) ракия... хлъц... хлъц :)
цитирай
2. gothic - Предаванията на Идакиев бяха ку...
09.08.2008 17:43
Предаванията на Идакиев бяха култови, направени от истински професионалист със автентичен нюх към пътешествията. А за "Глобус" и аз не мога да кажа добри думи, така че по-добре нищо...А "Атлас" беше класика. Славнчо, наздраве!
цитирай
3. slavuncho - То здравие мноо не остаа, но нал съм си
09.08.2008 18:49
бългрн - нимоа бизззз неа...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7439074
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив