Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2008 13:33 - Спирам анонимните за деня !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1505 Коментари: 14 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2008 16:21


 Поради зачестили злоупотреби от страна на регистрирани потребители , влизащи в ролята си на анонимни, с единствената цел да провокират интриги, спирам достъпа на анонимни потребители за деня.

 А ако още се чудите кой е - ето го image
Добре познат ни блогър - допреди няколко месеца постоянно тръбящ , че е най-четения.
Понастоящем с IP адрес - клиниката на 4-ти км.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lelya - Как в същност ги познаваш, защото аз ...
20.08.2008 13:47
Как в същност ги познаваш, защото аз не съм още навътре с тази материя?
цитирай
2. valsodar - Личи си им
20.08.2008 13:58
Има 5-6 елемента, за които това е основната им цел за пребивание в блогосферата, стила им ги издава безпогрешно, колкото и да си мислят, че са неразпознаваеми.

Трих спам, трих простотии, но на поредното изсрано от тях лайно - подигравка с друг потребител на блога, просто им ударих резето за деня върху тази им възможност за золуми в блога ми.

Предпочитам темите ми да са с по-малко реплики , но да са с реплики по дискутираните въпроси , отколкото келешки изблици на серизозни комплекси.
цитирай
3. gothic - Не ги и пускай повече. . . отрязах ги ...
20.08.2008 14:09
Не ги и пускай повече...отрязах ги още преди половин година...
цитирай
4. valsodar - Знам го и кой е .
20.08.2008 14:31
Но просто, за момента , ограничението което съм наложил върши работа.
Жалко само за свестните хора, на които им е отрязан достъпа заради него, но... който има наистина голямо желание да репликира може да се регистрира, дори и само с тази цел - не боли.
цитирай
5. анонимен - ми айде
20.08.2008 14:31
кажете ги аджеба кои са тия блогери.
цитирай
6. valsodar - Тинет, няма да ти вляза в играта
20.08.2008 14:37
Тоя път парашута няма да ти се отвори :)
цитирай
7. анонимен - хаха
20.08.2008 14:39
яко ви гони параноята вас. Каква игра, какви парашути.

Ама да сте ми живи и здрави всичките, че без вас ще умра от скука в тоя сайт.
цитирай
8. krotalka - С по няколко регистрации
20.08.2008 14:45
се чувстват безнаказани. Плюят под един НИК, а под друг са по умерени. Като анонимни са направо неудържими в изливането на помия...
Добре правиш, че им затваряш достъпа. Жалко за някои наистина свестни хора без регистрация, но нищо не им пречи, след като посещават блога да си направят.
цитирай
9. анонимен - ***
20.08.2008 14:48
Публикувам в този сайт от година и полвина близо и никога не съм писал анонимен коментар и винаги съм си бил тлнет. Но пак казвам, повече рибки като вас - повече фън за тлнет.
И сега като се замисля точно кроталка да говори за хора, които си правят други регистрации, за да плюят блогери е просто уникално.
Кроти да пусна ли пак постинга с твоите изпълнения?
цитирай
10. valsodar - Всеки си има уникален стилов отпечатък
20.08.2008 15:01
и не е трудно да бъде разпознат по него.
От тези, които могат :)
цитирай
11. valsodar - А ето я и въпросната простотия , която изтрих
20.08.2008 15:03
Внимание, конкурс!
12:13 Скъпи съблогери,

Аз съм анонимната администраторка estrela. Бих искала да благодаря на всички вас за огромните усилия, които полагате за да може блог.бг да е това прекрасно място, което е. С екипа анонимни модератори взехме решение да обявим специално за вас един конкурс. Трябва да напишете есе на тема

КАКВО Е ЗА ВАС БЛОГ.БГ?

Наградата все още не е решено каква да бъде, но най вероятно спечелилият ще има удоволствието да види циците на анонимнаиа модераторка estrela.

Очакваме есетата в блоговете ви!
цитирай
12. valsodar - Все още стои в горещите теми
20.08.2008 15:08
и всеки може да го види там !
цитирай
13. viovioi - естрела има регистрация в един сайт berbatov.eu
20.08.2008 16:38
И му пише любовни стихове!!!! Аз я бъзнах и тя ми се разсърди. Е какво толкова???
цитирай
14. valsodar - viovioi , не знам какви са им взаимоотношенията
20.08.2008 16:43
и честно казано, слабо ме интересува.
Но винаги съм бил непримирим към подлярщинката и двуличието, не мога да ги толерирам в живота си, не мога и в отражението му - блога си.

Има си много начина за задявки, но показания не е сред тях - просто си е еталона за поредна проява на простащина и бабаитски келешлък.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7436944
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив