Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2009 19:44 - Бобец
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3227 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2009 19:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Следя с едно ухо "разкритията" по новините, а на печката си къкри бобец. Фасул де, ама нали съм скаран с имената на повечето манджи и все на мръвка си ме избива, постничкото все ми бяга по тъч линията в менюто.
 Тъщата бе на "гости", кога моето пиле окуця покрай травмата на ските, та си я посрещнах в началото на Март, като манна небесна, що ми се бе отелил вола да снова като мотриса на метрото, от кухнята до лежащото си обездвижено Чудо и обратно.
 А бе, странна работа сте т"ва жените да знаете!
Как не може да съберете в едно цяло смислено изречение това, което искате да свършим наместо вас, та се налага с нескрито задоволство да ни връщате за нещо, което ние уж сме забравили да свършим, а де факто вие не сте си го казали навреме?!
 Ей, за тва много и се израдвах на тъщата - сложи се край на едномесечните ми мъчения включващи ролята на бавачка, болногледначка, изслушвачка и готвачка.
  Слава на Бога, че покрай света е сътворил пералната и съдомиялна машини, че поне тези мъки ми е спестил!
  Ама, нали не му сече пипето да изобрети машина дето може и да готви, та виж - точно тук е добре мъжете да си усвоят някакви умения в случаи на бедствия и аварии от семейно естество.
 За мръвките проблеми няма - ние и без това сме си хищници по природа, така че приготвянето на мръвка в гарнитура с други мръвки си ни е дарба вродена и естествена.
 Ама да кълцаш разни треволяци и да им викаш постна манджа, ей това вече си е явление противоестествено на природата ни, чийто краен резултата приемаме често с примирение.
 Но странно нещо е природата човешка?
Колкото по-трудно ти се отдава да направиш нещо, то толкова по привлекателно и изкусително ти се види то.
 Та, има си и сред постничките ястия такива де си ме карат да си ги муам до припадък или по-точно казано, дорде не се издуя като щастлива хлебарка попаднала на витрина с виенски сладкиши.
 А не, за сладкиши дума няма да отварям - веднъж правих бухти и още ме е срам и тръпна от спомена за вкуса им.
 Ама виж, зелен бобец, жълт фасул или както там му викат женурята си е нещо, което свършва с тревожна скорост, ако тенджерката ми е на една ръка разстояние.
 И какво да се прави, когато жените ги няма да си оправят къщата, мъжете трябва да се нагърбят с това, ако не искат да ги чакат в ролята си на премалели от глад сомалийци - помощи от червеният кръст.
 Та срам - не срам, един бърз телефонен инструктаж и ей на ся - къкри си тенджурката кротко, даже и изкипя веднъж дорде я погледна, описвайки наблюденията си върху естеството на женската природа и вроденото й коварство, де зорлем ни прави готвачи, а после все гледа да натяква - Сготви ти, че го правиш по-хубаво!

 Та затуй и сега ще го оставя леко калпав, с една идея по зле от този, който тя ми прави, че поне с тая манджа да не ме мине, все аз да я правя за в бъдеще.

 Ама, като я гледам как си върви на вид и аромат - трудна задача ще да е това...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. halbabira - ohooo
07.07.2009 20:17
gotvete se za gosti,ei sega palim helikoptera i idvame na vkysen bobec.Ot nas zae6ko zady6eno i bqlo vino.
цитирай
2. valsodar - Лошо няма!
07.07.2009 20:21
Заешко до сега не съм готвил, защото зайчетата все ми напомнят за котака и го заплашвам кога не слуша, че за Коледа ще го правя на чумлек :)
цитирай
3. halbabira - ne znam kakvo e 4ymlek, a za zae6koto ...
07.07.2009 20:28
ne znam kakvo e 4ymlek,a za zae6koto prosto se abstrahirai ot misulta za tova,4e prili4a na kotka,zaeka vsu6tnost ne e kotka,a ako go poly4i6 gotov za gotvene e mnogo lesno i mnogo vkysno
цитирай
4. valsodar - Задушено с млади лукчета
07.07.2009 20:30
Това в общи линии е чумлека.

А инак, в интерес на истината, няма нещо, което да не може да се яде - има единствено лоши готвачи, както обичат да казват китайците :)))
цитирай
5. damnation - Хъх. . . това за котарака е добра и...
07.07.2009 20:49
Хъх... това за котарака е добра идея, моя като гледам - има за едно добро сготвяне заешко по него...
цитирай
6. valsodar - Така де, иде си криза!
07.07.2009 21:00
А по време на криза се търсят антикризисни решения.
Сякаш по времето на Виденов, малко кучешки кебапчета изядохме?
От ония, де бяха пресолени на вкус, за да се не усети магарешкото и кучешкото месо в тях, де го бяха направили на кайма циганите.

Сериозно - преди време обикаляха по дворовете с питането - Ай бати, крава, магаре, кон да имаш за продаване, може и някое по-едро куче!

От тогава насам си имам все едно наум на тема крайпътни барачки и капанчета.

Не че мои познати не са яли корейски специалитети, лъгани че е пилешко, то това е друга тема.
Аз и затова си предпочитам вратните пържоли, там мръвката не може се сбърка с друга!

А инак за да различиш котка от заек, трябва да знаеш някои техни анатомични разлики, като формата на ребрата например :)))
цитирай
7. damnation - В къщи зоолози и зоофили няма, пък и ...
07.07.2009 21:03
В къщи зоолози и зоофили няма, пък и напоследък аз съм главния кулинар. Махам опашката и заблудата е пълна :D
цитирай
8. valsodar - Недей така, че ще ни забранят достъпа до кухнята
07.07.2009 21:07
И на всяко едно влизане, първо ще ни броят домашните любимци и не дай си Боже, някой от тях да се изгуби и ние ще сме заподозрените ! :)))

Въпреки, че си има и нова мода - прасенца за домашни любимци - някаква нова мода в щатите и в Англия? :)
цитирай
9. damnation - Даа, навремето тъкмо като се появи в ...
07.07.2009 21:10
Даа, навремето тъкмо като се появи в Спешно Отделение Джордж Клуни, колко статии се изписаха за домашните му прасенца.
Гледам го - голям човек, на години, пък не са ли му казвали да не си играе с храната ?
Няма да пиша повече по темата, че котьо почна да ме гледа нещо подозрително :D
цитирай
10. halbabira - ha-ha-ha
07.07.2009 21:30
a moq kotio me gleda s gladen pogled
4aka ne6to ot zaio da hapne
цитирай
11. gothic - Абе
07.07.2009 21:45
аз от само себе си заготвих като минах на двудневни смени. Половинката е на редовна та нема начин. Иначе и аз съм медоядец яко и любимата ми манджа е печено прасе пълнено с кюфтета, с наденички наоколо и поръсено с настърган суджук. От постните - боб, картофи и гъби :)))
цитирай
12. damnation - gothic ти не каза "моя" ...
07.07.2009 21:58
gothic ти не каза "моя" бобец как беше :)
цитирай
13. valsodar - Как ме уцели бре?
07.07.2009 22:00
gothic написа:
аз от само себе си заготвих като минах на двудневни смени. Половинката е на редовна та нема начин. Иначе и аз съм медоядец яко и любимата ми манджа е печено прасе пълнено с кюфтета, с наденички наоколо и поръсено с настърган суджук. От постните - боб, картофи и гъби :)))

- И кожичката зачервена, и аромата му каращ всичките съседи да те кълнат люто за отвореният прозорец - ей, заедно сме се учили от Неволята! :)))
цитирай
14. gothic - Ами...
08.07.2009 01:26
damnation написа:
gothic ти не каза "моя" бобец как беше :)


още не съм го правил, но ще стане итова....
цитирай
15. gothic - Радо,
08.07.2009 01:27
valsodar написа:
gothic написа:
аз от само себе си заготвих като минах на двудневни смени. Половинката е на редовна та нема начин. Иначе и аз съм медоядец яко и любимата ми манджа е печено прасе пълнено с кюфтета, с наденички наоколо и поръсено с настърган суджук. От постните - боб, картофи и гъби :)))

- И кожичката зачервена, и аромата му каращ всичките съседи да те кълнат люто за отвореният прозорец - ей, заедно сме се учили от Неволята! :)))


Не е било баш заедно, ама при един даскал сме били, да знаеш ;)
цитирай
16. mikaela19 - Добро утро
08.07.2009 08:01
Много смях:))))Слведващият път ще ти подаря готварска книга:)))))
Ама с Готик като ви знам колко сте слаботелесни а месо ядете,ами качето две,три колца поне:)
И ти освен говене армагана случайничко да си го дал вече?
цитирай
17. gothic - Ми то точно от готвенето време не ...
08.07.2009 12:48
Ми то точно от готвенето време не остава...
цитирай
18. mikaela19 - Ех,готвачи:))))
08.07.2009 15:54
Готик моя градски много несириозно нещо се отнася:))Време е за бира:)
цитирай
19. анонимен - един приятел ми каза веднъж
09.07.2009 09:35
/докато ми готвеше най вкусните наденици, които съм яла/, че всеки мъж,който е е...л жена може да готви по-добре от нея;))) И да ти кажа може и да е вярно/поне по мои наблюдения/ Просто мъжете мразят да готвят поради естествената си нетърпимост да вършат безпреспективни неща./нали в края на краищата след всичкия този труд остават само мръсни чинии;))/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7435823
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив