Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 17:28 - С риск да направя поредният цирк в сайта
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8931 Коментари: 74 Гласове:
21

Последна промяна: 13.06.2011 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 С риск да направя поредният цирк в сайта, вече мога да кажа, че ми е ясно кои точно „блогъри” стоят зад постоянно създаващите се блогове с една едничка цел - да злословят срещу мен.  Въпреки, че в злото което лъха от тях слово дефакто няма поради неграмотноста на авторът му, в рамките на еднодневно събеседване с него успях да изясня, кои са поръчителите му.

 Кои са тези блогъри от сайта, които не смеят открито да комуникират с мен, а държат това да става чрез подставени лица, в трети нарочно създаден за целта блог?

1.mikaela19 - предоставила мои снимки от профила ми във Фейсбук, без мое съгласие.
 Понастоящем блокирана там.
2.
angpiskova  - главен вдъхновител, трескаво обикалящ сайта търсещ всеки един текст в който да се споменава моят ник, за да изрази публично Възмущението си от факта, че все още имам блог. Неуморен труженик за закриването му.
3. yotovava - не по-малко неуморна в коментарите си, където коментира Пискова, но по-добра на тихият фронт, с настройването на други блогъри за присъединяване към агитката ( за илюстрация Лидис, която ни в клин - ни в ръкав започна да сипе безпочвени обвинения по мой адрес ) 
4. тутанкамон, путанкамон или както там си води останалите 20-30 регистрации - ограничен и заблуден индивид, който е много лесно манипулируем от страна на женурята изброени по-горе. Гарги, Дефендъри, Ефендъри - всякакви никове прикриващи един озлобен, душевно болен и безкрайно прост човек. 
5. Има още двама души, които нарочно не споменавам.

 До момента бяха регистрирани общо три блога (marapodrobnata.blog.bg; piper4eva.blog.bg, rambo2.blog.bg,) изцяло в нарушение на правилата на сайта, по-точно т.3 от раздел недопустимо съдържание. За моя изненада, за разлика от многобройни подобни прояви в сайта, модераторите изтриха и трите.

 Не вярвам, че всичко ще приключи само с тях, виждам че е създаден вече поредният нов блог ( http://marapodrobnata.blog.bg/ ), но се надявам с този постинг, посочвайки лицата стоящи зад него, да се разбере каква цел се гони с тяхното създаване и от кого.   Винаги съм бил открит към критики и забележки към мен. От немалко от тях съм си извлякъл знания и поуки, помогнали ми да се променя към по-добро.   
 Но никога не съм търпял и няма да търпя помиярщини от подобен род и калибър. Знам кой стои зад тях и фактът, че досега не съм ги коментирал произлиза изцяло от това, че не ми се занимава с глупости и не искам да си губя времето с прости и долни хора. 
В този сайт винаги съм търсил и ще продължавам да търся за диалог, тези от публикуващите в него, които са мислещи, търсещи и най-вече... можещи!  



Гласувай:
26



1. frina - Аз нищо не разбрах,
13.06.2011 17:36
важно ли е и има ли дълга предистория, за да реша дали да се информирам или не?:)
цитирай
2. valsodar - Не, не е важна изобщо предистори...
13.06.2011 17:43
Не, не е важна изобщо предисторията.
Важен е начинът, който са избрали въпросните персони да комуникират с мен.
Явно ги е страх, да ми кажат право и открито, с какво точно не са съгласни от казаното от мен и използват подобни долни интригантски приоми да си разчистват сметките с мен.

Точно в тази връзка е и постингът ми.
Аз знам кои сте.
Няма смисъл да се криете зад изкуствено създадени за целта блогове.
Ако имате нещо за казване, застанете с името си зад него.
цитирай
3. pantaleev - Радо
13.06.2011 17:55
В фейса са най подмолни, пишат ти се приятели, а те шпионират. Все едно се връщаме във времето на ДС.
Радвам се че си разбрал кой те шпионира.

П.П не забравай и изпълнителят на поръчката Гарго. Ясно е че е направен сценарий с цел да се гаврят с теб.
цитирай
4. valsodar - В крайна сметка сценарият им зар...
13.06.2011 18:01
В крайна сметка сценарият им заработи срещу самите тях, защото Гаргов е толкова прост, че си ги издаде всичките в разговора си с мен. :)))
цитирай
5. pantaleev - valsodar
13.06.2011 18:05
Долни хора ей. Аз знам доста неща за Микаела, но няма да ги казвам. Доверих и се също преди време, но бързо я махнах от фейса.
Нека да ги видим как ще се защитят. Много добре направи че ги разкри.
цитирай
6. frina - OK,
13.06.2011 18:08
значи е призив за прозрачност, разбрах...

Защо обаче не следваш собствените си препоръки, Валсодар - нали точно ти писа тези дни, че дистанцията решава радикално проблемът с уязвимостта? Сега тук се спрягат някакви Фейсбук профили, измъкване на снимки без разрешение и т.н. Що чинят във френдлистата ти хора, на които нямаш доверие - пък и изобщо как ви хрумва (не визирам само теб) да се "сприятелявате" с хора, от които сте видели няколко написани реда и копнати картинки?!

Друго - настояването за прозрачност не кореспондира добре с НЕпрозрачността на позицията "ще кажа имената на трима, на другите двама - не". Или казваш всичко или нищо - или имам изкривени представи за справедливост?

С най-добри намерения казвам това, надявам се така да бъде прието.:)
цитирай
7. valsodar - Така се и приема :) питаш - Кои са д...
13.06.2011 18:27
Така се и приема :) питаш - Кои са другите двама? - тези, които нарочно не споменавам. Първият, е може би най-известният блогър на България, чието име бе посочено в самопризнанията на Гаргов, въпреки че по мое мнение, там дейно участие е взела приятелката му, която има немапко поводи да таи злоба срещу мен, във връзка с изказванията ми по негов адрес. Вторият участник е, една от най-видните и неуморни пУетеси на сайта, която след като видя, че хората се отегчиха от първият й блог си създаде още няколко такива и с подкрепата на дъщеря си, която модерира teenproblem.net успя не само да си гарантира дежурното място в избрани, но и да си поразчисти някоя и друга сметка с нехаресващите я, чрез бан. В момента, в който палачинката се обърна и баннаха точно нея, тя се фръцна обидено и изчезна оттук. В момента се изживява като велик администратор на сайт, тя е вторият човек получавал достъп до профилът ми във Фейсбук, но изтрита от мен преди половин година, така че едва ли е събрала много полезен материал от там срещу мен.
В сайта влиза народ всякакъв. Това е факт.
Има хора всякакви, в т.ч. и такива, с които с изненада констатираме колко ни е неприятно да общуваме - електронно и физически. Няма как, всички тук да сме с общи интереси и предпочитания, нормално е да възникнат търкания вследствие на противоположни гледни точки към един и същ субект.
Но, не е нормално, когато някой не е съгласен с нас или ни оценя по един начин, по който не бихме искали да е, да се правят подобни изкуствено създавани блогове, за да си му го върнем тъпкано.
Разбирам желанието им да ме видят унизен, паднал в калта, молещ за милост - явно това е тяхната представа за правосъдие?!
Моята е различна, но не правосъдие търся тук, а просто да се чуе истината за постъпката им.
цитирай
8. ketcakuatl - УФФ..Ф
13.06.2011 18:35
Луда работа са тия интриги кой-кого-защо.
цитирай
9. valsodar - Абсолютно луда, безкрайно умор...
13.06.2011 18:49
Абсолютно луда, безкрайно уморителна и най-вече безсмислена.
Хаби се енергия, колкото от блок на атомна централа за да се твори... глупост и простотия. Простите хора са неуморни в простотията си, защото това е пътят на най-малкото съпротивление.
Далеч по-трудно и уморително е да работиш над себе си, да усвояваш нови познания, да търсиш истината около себе си, за животът такъв - какъвто е, а не такъв - какъвто ти го представят рекламите по медиите.

Простотията е лесна за възприемане - тя винаги говори с първичният животински език. Всичко в нея е първосигнално, инстинктивно. Без мисъл, без идея.
По тази и причина толкова много блогъри в тоя сайт са се заразили от нея.

Знам, че е кофти да се четат подобни постинги на моя, но ако бях продължил да си мълча и да се правя на невеж за случващото се, още колко ли помия щеше да се излее в сайта?
цитирай
10. valsodar - Лъчо, какво да ги Уреждаме бре бр...
13.06.2011 18:50
Лъчо, какво да ги Уреждаме бре брат?
Те така самите себе си са повредили, че да иска човек да ги накаже, няма повече с какво. :)
цитирай
11. zaw12929 - Имате моята подкрепа винаги, за...
13.06.2011 18:55
Имате моята подкрепа винаги, защото имам уверение за добронамереността ви и умението да пишете интересно.
Затова! Успех! Късмет! Не им обръщайте вниманието!
Простотията не е болест и не се лекува. Върви ръка за ръка с омраза и нетолерантност!
цитирай
12. mt46 - Да,
13.06.2011 18:55
жалко е, че тук има злобни интриганти, подмолни играчи, манипулатори!... Но истината рано или късно излиза наяве... Подкрепям те, защото съм понасял злобните и коварни удари на някои от горепосочените...
цитирай
13. valsodar - Има ги и явно още дълго време ще ги ...
13.06.2011 19:01
Има ги и явно още дълго време ще ги има.
За жалост и за съжаление мое.
Не заради вредите нанасяни от тях, а просто защото този сайт имаше ( а се надявам, че и все още има ) възможността да се превърне в истински блогърски сайт.
Без жълти новини, без крадени чужди творби и материали, без опити да се налага псевдо-културата, а в един сайт, в който да се даде трибуна на най-будната и талантлива част от нацията ни.
Тази, която може чрез личният си пример и споделени идеи да събуди заспалите сред нас.
Тази, която да може да покаже чрез силата на прозата и поезията, че все още не сме изживели Златният си век. Че има бъдеще пред нас, като нация дала толкова много преди на света с будителите си, с творците си, с мислителите си.
В това вярвам.
В това искам да вярвам.
Защото, ако вярата ми един ден не стане реалност, ще вегетираме бавно до пълната си духовна и физическа смърт. За да бъдем забравени в историята, като други народи преди нас, поели по пътят на своят упадък.
цитирай
14. анонимен - Радо, ти си старо куче в сайта и не ...
13.06.2011 19:08
Радо, ти си старо куче в сайта и не мога да си представя, че някой е в състояние да ти пили мозъка, че и да му се впрягаш. Тегли им една... Имам едно филмче, което съм правил специално за теб и то как в движение им разказваш играта.
цитирай
15. valsodar - Знам за филмчето :))) Мерси за ...
13.06.2011 19:15
Знам за филмчето :)))
Мерси за което.

Не им се впрягам, просто си дойде време да им поразваля малко играта, защото ми писна от простотиите им. Колкото по-дълго си бях мълчал, толкова по-дълго те щяха да разнасят зловонието си в сайта.

А сега са се събрали всичките инициатори в блога на буля Ангелинка и вият като кучета срещу луната, за това че съм им развалил играта.
Буля Ангелина пак е влязла в ролята на политкомисар, зове блогърите на оръжие, но ... схватливите й се смеят, боязливите не смеят, а тарикатите изчакват развоя на престрелката за да преценят коя ще е печелившата страна за да се присъединият към нея и да се огреят в лъчите на славата от победата.

Хоремашки цирк.
цитирай
16. анонимен - Ей го тук. http://kushel. blog. ...
13.06.2011 19:15
Ей го тук.
http://kushel.blog.bg/drugi/2010/08/30/postingi-amp-komentari-18.598398
цитирай
17. tutankhamon661 - valsodar
13.06.2011 19:23
Имаш още малко време до довечера.
Като не ми махнат бана, от утре по-добре се оглеждай.
Аз може да съм охранител, ама не в Билла.
Едва тогава ще ти се изяснят някои неща, за които със сигурност ще държиш Рустам отговорен.
цитирай
18. valsodar - :)
13.06.2011 19:28
tutankhamon661 написа:
Имаш още малко време до довечера.
Като не ми махнат бана, от утре по-добре се оглеждай.
Аз може да съм охранител, ама не в Билла.
Едва тогава ще ти се изяснят някои неща, за които със сигурност ще държиш Рустам отговорен.


Тези твои приказки щяха да имат тежест, преди операцията ти за смяна на пола.
Мъжеството ти отдавна е на сметището за опасни биологични отпадъци, така че се надявам да ме разбереш, защо ти се смея, когато ме заплашваш на фалцет.

Опитай с някой от другите си профили, имаш достатъчно от тях, за да подкрепиш буля ти Ангелинка и слаботелесният - пред тях може и да минеш за мъж.

ПП Настрои ли си алармата за хапчетата, които ти предписаха наскоро?
Не забравяй, че само те могат да ти помогнат срещу раздвояването на личността.
Че днеска си прост охранител, ама утре и като Наполеон може да се събудиш, че тогава какво ще правим с такова величие в сайта, направо не знам!
цитирай
19. mt46 - Винаги
13.06.2011 19:49
посредствените , злобните, интригантите се обединяват - за да бъдат на първа линия, да бъдат най... Дали печелят пари от това?... Или - болни амбиции?...
цитирай
20. valsodar - Е, няма такъв цирка наистина!
13.06.2011 19:59
По-горе ме заплашва с телесна повреда, а минути след това..

Последни 20 гласували:
19:49 - tutankhamon661

Камоне, последно ще ме биеш ли или ще ме ухажваш?
Дай да се разберем, че ако ще е второто, да ти кажа отсега, че нищо няма да стане.

Нали знаеш виртуални ми приятелю, че след една твоя подобна писменна заплаха, утре ако случайно се препъна и си счупя я крак - я ръка, кой ще е първият заподозрян за това? Много внимавай, какви точно заплахи ми отправяш и доколко си склонен да ги реализираш, защото този блог не се чете само от мене и от тебе!
Не си ми ти на мерника, защото знам, че това което си направил е от едната ти простотия, която мога да простя.
На мерника ми са застанали подбудителите й, които гледам, че скоро ще са в пълен състав под строй при буля ти Ангелинка.

Лошото на браузването в интернет е, че следите винаги остават.
Посетени сайтове, разменени лични съобщения, всичко се пази, дори и да си мислите, че сте го изтрили.
Още по-лошото е, че има хора технически способни да го възстановят.
Така че, моля ви най-доброжелателно - стъпвайте внимателно, като по тънък лед. Не се знае, кога ще се пропука и кога ще потънете в лайната до шия.

Разбирам неистовото ви желание за популярност, вследствие на неосъществени лични амбиции за развитие, но все пак опитвайте се да я търсите с нужната мярка, без да газите останалите по пътя си.
цитирай
21. rustam - По модерацията ще ги познаеш
13.06.2011 20:01
малките човечета. Трият, пенят се и се зъбят на монитора.:)
Обаче, иначе, не им е неудобно да влизат тук нагло, в тази "свободна територия" и да се пенявят.
цитирай
22. valsodar - Рустаме само един факт е достатъчен ...
13.06.2011 20:11
Рустаме само един факт е достатъчен - блоговете на всички пищящи срещу мен при буля Ангелинка в т.ч. и нейният са с абсолютна модерация. Тоест, привидно дават трибуна за мнения, а дефакто ги изкривяват и манипулират, чрез триене на репликите на опонентите си.
Знаеш ли кое е комичното в случая?
Преди седмица-две Стефчо бе пуснал разказ, за чийто сюжет искренно го похвалих, бе хванало момчето наистина добра идея за разказ. Най-добронамерено и чистосърдечно му казах, че идеята е добра, но има нужда да поработи малко над стила си. Да ползва по кратки изречения където е възможно и да води текста си в по-пригледен вид, за да не получава читателят световъртеж, докато скита из него.
Отговорът му знаеш ли какъв бе?
Изтриване на репликата!

Ти решаваш да го похвалиш, да му кажеш, че и в него има наченки да се роди добро, то ти фръцва гръб обидено и се прави на неразбраният Буковски.
Е, как да не изпитвам съжаление към него тогава?
Как да не изпитвам съжаление към човек, заживял изцяло в измисленият си свят, с измислените си виртуални приятели, загубил пълна връзка с реалността?
Никога не ме е било яд на него, за каквото и да е било.
Ядосан съм бил единствено по адрес на тези, които го направиха напълно глух и сляп към всяка една критика, която би му помогнала да пише по-добре.
Това е страшното на тоя сайт.
Псевдоподкрепата и неспирните овации до краен предел могат да изкривят представата ти за самият себе си и да почнеш да се виждаш такъв, какъвто си в мечтите си, а не такъв какъвто реално си.
Защото, за да се видиш истински трябва да можеш да се виждаш не само през твоите очи, а и през очите на тези, които понякога ще ти казват неприятни за слушане неща.
цитирай
23. rustam - Ами
13.06.2011 20:25
те това е разликата. "Храбреци" и ревльовци с модерация, под лозунга "ние трием цинизмите и обидите", развяват байряка за спасяване на сайта.

На мене ми направи впечатление таз вечер цефулова реплика при Буля, в която рече, че неговият блог и тутанковия били "най-посещаванинте" в сайта.
Точна приказка! най-посещавани са. Но не и най-четени.
Сразни ботове и линкове на десетки места карат потребители да "влязат" в блоговете им и да помпат посещения, без да им четат глупостите.
цитирай
24. beckslover - Поздрави за цирка!
13.06.2011 20:34
Размърда клоуните.

И кривите им маски...
цитирай
25. valsodar - Явно там ги боли най-много, щом и...
13.06.2011 20:35
Явно там ги боли най-много, щом изрично го споменават.

И не тъгуват за аудиторията, която явно нямат съдейки по качеството на коментарите при тях, а за псевдо-популярността си, която явно са приели за истинска и им е трудно да заспят без увереност в собственото си величие :))
цитирай
26. valsodar - Знаех, че ще стане така
13.06.2011 20:37
beckslover написа:
Размърда клоуните.
И кривите им маски...


не е красив циркът наистина, няма изящество в клоунадата, няма артистичност на манежа, а само куци падания, но... поне за малко, нечии маски трябваше да бъдат свалени, за да се знае кой-кой е тук.

Просто е добре потребителите на сайта да си имат едно наум, а то е, че не всички които ги ласкаят открито им мислят доброто и не всички, които ги критикуват открито им мислят злото.
цитирай
27. valsodar - Фактите сами говорят за това, какво ...
13.06.2011 20:59
Фактите сами говорят за това, какво се случва в сайта и кой - кой е, какво да коментирам повече, след като и други ясно ги забелязват?

Търся в момента червеното килимче, което да постеля след полунощ за посещението на височайшата фараонска особа, че да си влезе и да ме набие с кеф,
цитирай
28. valsodar - Недей така, че ще се прочуем пак по света!
13.06.2011 21:03
Надали в БНР си нямат представа за качествата на служителката си, която така демонстративно ги показва и тук. Националното радио е стара структура, с доста циментирани стари апаратчици в нея и както в останалите медии не е важно кой си ти, а чий задник целуваш в момента.

Така че, приемам пожеланието по-скоро като шега, отколкото като практически изпълним съвет :)
цитирай
29. анонимен - А Ангелинка за пореден път се изл...
13.06.2011 21:04
А Ангелинка за пореден път се излага, като кифладжийка...
цитирай
30. lisichka - Тутанкамон няма БАН а е решил да се ...
13.06.2011 21:16
Тутанкамон няма БАН а е решил да се отегли по простата причина че снощи му казах, че от Коледа насам ми е станал най-противния блогър. Той много плака за това, но аз на чувствата си не мога да заповядвам.
цитирай
31. mikaela19 - Ти тотално си превъртял. И отдавна ...
13.06.2011 22:33
Ти тотално си превъртял.И отдавна съм те изтрила от там.Но след като намесваш без причина моето име и лъжеш нагло хората ще трябва утре да си поговоря и да покажа писанията ти на някой хора.Незнаех,че ще се окажеш толкова долен да лъжеш.Съжалявам,че те познавам.
цитирай
32. pantaleev - Тутанкамон много се е разлютил
13.06.2011 22:44
Ха-ха-ха. Радо хвърли бомбата. Приятели ставаме свидетели на неизбежното. Мога само да кажа че виждаме краят на блогъра Тутанкамон. Свърши се. Изплю се на сурата си, също направиха Пискова, Йотова, Стефан Кръстев и още няколко души.
Но знаете ли кой най много подскача от радост, мълчи и чете - Гаргоо.
Радо нали знаеш защо Гарго ти е казал тези неща - за да забие нож в гърба на Пискова, не е глупав толкова, хитър е.
Аз и рустам бяхме прави за сетен път. ЗА СЕТЕН ПЪТ. Правете си изводите драги читатели.
Спокойто нощ, и си пийте валидолите и не заплашавайте.
цитирай
33. pantaleev - shtrakalka
13.06.2011 22:58
То май беше на старият блогър Педераско. Мале колко неща знам за този боклук, ама ще ги запазя за себе си.
В днешно време е на мода Тутанкамон, утре някой друг... горкият съпруг само да кажем. ГОРКИЯТ СЪПРУГ КОЙТО ЛЮПА СЕМКИ ПРЕД ТЕЛЕВИЗОРА И СПОКОЙНО СИ ПИЙВА!
Жалко!
цитирай
34. valsodar - С Гарго си вкараха троянски кон в крепоста сами
13.06.2011 23:02
pantaleev написа:
Ха-ха-ха. Радо хвърли бомбата. Приятели ставаме свидетели на неизбежното. Мога само да кажа че виждаме краят на блогъра Тутанкамон. Свърши се. Изплю се на сурата си, също направиха Пискова, Йотова, Стефан Кръстев и още няколко души.
Но знаете ли кой най много подскача от радост, мълчи и чете - Гаргоо.
Радо нали знаеш защо Гарго ти е казал тези неща - за да забие нож в гърба на Пискова, не е глупав толкова, хитър е.
Аз и рустам бяхме прави за сетен път. ЗА СЕТЕН ПЪТ. Правете си изводите драги читатели.
Спокойто нощ, и си пийте валидолите и не заплашавайте.


Той всичко сам си изпя, без да го питам дори си влезе в подробности.
От къде иначе да знам целият списък с актьори в пиеската.

Микаела беснее, защото се видя коя е.
Изкарвай ми писанията драга, изкарвай ги - не ме плашиш с нищо повече от това, което вече си направила за мен.
цитирай
35. pantaleev - Хъм
13.06.2011 23:08
Май Гаргоо си проси амнистия от мен. Не няма да му простя, ненадеждем предател е. Иначе викаш изгракал е всичко.
Виж как те заплащват че ще настояват да те трият. Аз предлагам да изтрият тях.
цитирай
36. valsodar - И какво ще се случи, като изтрият ...
13.06.2011 23:17
И какво ще се случи, като изтрият блога ми?
Ще отида да се обеся или ще падна на колене в сълзи да ридая пред редакцията на Днес.бг - Моля, моля ви се бе хора, върнете ми блогчето, не мога да дишам без него!

:)))

Какво си въобразяват тези хора, че за цената на блога ми ще ме накарат да падна на тяхното ниво?

Какво си въобразява Писковата, че ще въведе тук с изтриването ми? Желязна комунистическа диктатура ли?! Всеки един неследващ линията на партията ( нейната линия ) да бъде трит, да бъде с бан, да бъде унижаван с нарочно създавани за целта профили?

Какво си въобразява Стефан Кръстев, че ще спечели с изтриването ми?
Ще стане истински писател ли? Ще почнат да го четат не само тези които го съжаляват на външен вид ли?

Какво си въобразява Панацея? Че ще има паметник синът й редом до тоя на Левски, защото се е изгаврил с темата по литература и е станал виден десидент в келешлъка си?

Микаела ще стане поетеса или Йотовата ще намери рима?

Какво си въобразяват?
Явно много неща, за които си мислят, че ще се случат след изтриването на блога ми.

Съжалявам, но ще ги разочаровам.
С този блог или без него, те няма да станат по-добри, по-умни, по-талантливи или свободни. Защото за свободата Санчо винаги се иска да си готов да жертваш нещо от себе си, а те са хора, които са свикнали само да получават. Свобода даром се не дава. Даром е само робството.
цитирай
37. mt46 - Да, когато ги настъпиш, беснеят и хапят...
13.06.2011 23:21
Ако бяха чисти, нямаше да се притесняват... Пантич, ти се оказа прав за някои неща...
цитирай
38. pantaleev - И какво ще се случи, като изтрият ...
13.06.2011 23:23
valsodar написа:
И какво ще се случи, като изтрият блога ми?
Ще отида да се обеся или ще падна на колене в сълзи да ридая пред редакцията на Днес.бг - Моля, моля ви се бе хора, върнете ми блогчето, не мога да дишам без него!

:)))

Какво си въобразяват тези хора, че за цената на блога ми ще ме накарат да падна на тяхното ниво?

Какво си въобразява Писковата, че ще въведе тук с изтриването ми? Желязна комунистическа диктатура ли?! Всеки един неследващ линията на партията ( нейната линия ) да бъде трит, да бъде с бан, да бъде унижаван с нарочно създавани за целта профили?

Какво си въобразява Стефан Кръстев, че ще спечели с изтриването ми?
Ще стане истински писател ли? Ще почнат да го четат не само тези които го съжаляват на външен вид ли?

Какво си въобразява Панацея? Че ще има паметник синът й редом до тоя на Левски, защото се е изгаврил с темата по литература и е станал виден десидент в келешлъка си?

Микаела ще стане поетеса или Йотовата ще намери рима?

Какво си въобразяват?
Явно много неща, за които си мислят, че ще се случат след изтриването на блога ми.

Съжалявам, но ще ги разочаровам.
С този блог или без него, те няма да станат по-добри, по-умни, по-талантливи или свободни. Защото за свободата Санчо винаги се иска да си готов да жертваш нещо от себе си, а те са хора, които са свикнали само да получават. Свобода даром се не дава. Даром е само робството.



Няма какво да добавя или да коментирам. Мисля че каквото и да напишат, каквото и да протестират, каквото и агитка да имат - всичко ще бледнее пред твоят коментар!!!
цитирай
39. pantaleev - Ако бяха чисти, нямаше да се прит...
13.06.2011 23:27
mt46 написа:
Ако бяха чисти, нямаше да се притесняват... Пантич, ти се оказа прав за някои неща...


Приятелю и теб ще нападнат сигурно, нищо че си в добри отношенияс техният човек Певеца.
Както виждаш прав съм, винаги имам интуиция за тези работи. Виж какво врякат изтрийте Валсодар, Рустам и Панто. Верно се държат като диктатори. А Катана го няма по простата причина че е загубил близък човек тези дни. Видях го та гробищата на задушница.
За първи ми стана жал за човек, хубаво че засега не очаства в тяхната клика.

П.П - Казвам това, за де знае защо Катана го няма в битката тази вечер
цитирай
40. mt46 - Защо да ме нападат?!
13.06.2011 23:37
Не съм им посвещавал постинг, не съм ги засягал лично... Не знам Певеца с кого е... Не участвам в никакви коалиции и задкулисни игри...
цитирай
41. valsodar - Може би, по същата причина, по която ...
13.06.2011 23:47
Може би, по същата причина, по която нападнаха и Тера?
Тя никога не е взимала отношения към тях, но бе нападната единствено защото аз съм коментирал доброжелателно и по темата, в нейн постинг?

Предполагам, че след това мое признание рязко ще намалеят желаещите за мои коментари по темите им :)))
цитирай
42. valsodar - По-добре да си стои там. Така, поне ...
14.06.2011 00:18
По-добре да си стои там.
Така, поне няколко часа дневно имаме свободата да е далеч от нас.
цитирай
43. 777 - Много готин тренд да вадиш на светло къртиците в блога!
14.06.2011 00:23
Както гласи първият закон на човешката глупост `Всеки подценява броя на глупавите личности, които са в обръщение.`
В блог.бг огледало до огледало, от криво по-криво. Не очаквай да те разберат хора, които вече си кастрирал с истината. ;)
Нямам идея кой чете Тутанкамон, защото текстовете му са далеч под средно ниво дори на посредствен човешки интерес, но от единствения си контакт с него в блога на `египтянката от свищов`(да не му е роднина нещо с тази Египетска връзка, хехе?), лъхаше простотия до шия.
Междуособиците в интернет илюжъна винаги ще си царуват с умовете, които патки пасат.
Пропуснал съм конфликта ви с Ангелина Пискова, но тя отлете по наклонената плоскост чудовищно май. ;)
цитирай
44. valsodar - Е, наложи се да поизчакам малко
14.06.2011 00:35
Наложи се, колкото и да ми бе неприятно, да ги оставя да се олеят до козирката, как инак щях да получа пълните самопризнание на машата им?
А, какво най-много обича един прост човек, ако не да се похвали, как е прецакал и орезелил някой по-умен от него? - всичко си каза човека, изброи си поръчителите по списък.
Гугъла все още пази кешираната версия на постинга му, така че може да се прочетат самопризнанията му.
Стефчо и Ангелинка най-смешно се издадоха, със съжаленията си за изгубените коментари там. Особен смях буди коментарът на Стефчо "Аз пък тъкмо отговарях и блога на Рамбо2 изчезна."
Кои са най-заинтересовани от изливането на помия по мой адрес си стана ясно.
Чудех се само, дали той или Неслънчеце имат пряко участие, когато в по-късен коментар, се оказа че са били в комбина, както винаги :)))
И двамата имат за какво да ме мразят, единият за откровенноста ми, а другият за това, че се възпротивих чисто рекламен блог да е постоянно на челна в сайта.
Микаела ми е ясна отдавна що за човек е, просто не исках да слизам на нивото й, но и до там ме принудиха да стигна в простотията им.

Не се чувствам удовлетворен от битката си с прасетата, но все някой, все някога, трябваше да я направи.

А за Писковата... там имам само притеснения.
Притесненията са ми изцяло в това, че ако един ден глупостта започне да дава криле, няма да има кой и как да я свали от стратосферата, където ще отлети незабавно.
цитирай
45. 777 - Поради придобита гнусливост в стил ...
14.06.2011 00:59
Поради придобита гнусливост в стил Монк, напоследък влизам в блога рядко.
За няколко кефа и человека, с които си се помним и дженка ни върви.
Не съм наясно в момента кой за кво се бори, обаче и нищо ново под слънцето, братче. ;)
Един надарен психолог може да напише трактати като изчете коментарите.
В навалицата обаче забелезах, че Микаела червеното сари, ти е приложила Парадокса на Епименит в неин си вариант. ;)
цитирай
46. valsodar - Абсолютно!
14.06.2011 01:16
На мен ми направи впечатление един много простичък факт.
Снимката от Барселона, от парка на Гауди, която извадиха за оплювателският блог, бе взета от моя галерия във Фейсбук, която е отворена само за тези в списък "приятели". Поради стари нейни издънки по мой адрес, данни за личният ми живот и т.н. тя и още една пУетеса бяха сред първите заподозряни.
Влязох във Фейсбук и блокирах профилът й ( да се радва, че не посочих точка педофилия ).
След блокирането й и съответно спирането на достъпът й до всички мои снимки във Фейсбук, на нейно разположение остана само профилната ми снимка, която се появи във следващият постинг по мой адрес.

Простичък факт, изясняващ до край някои мои съмнения.
цитирай
47. boristodorov56 - Модераторите са в основата на всички идиотии.
14.06.2011 08:13
Блог.бг се превърна във воняща клоака.
Благодарение интригите на скъпите ни модератори, които са в основата на цялата отвратителност на неидентифицираните тролираци обекти, които лично те създават и използват.
цитирай
48. valsodar - Борисе, донякъде си прав, но не м...
14.06.2011 08:30
Борисе, донякъде си прав, но не можем да търсим за абсолютно всичко вина в модераторите.
Точно по тази причина е крайно наложително в близко време, администрацията на сайта съвместно с потребителите му да изнамери приложими правила за добро поведение в сайта, които да важат за всички и най-вече за самите модератори, които е редно да бъдат известно кои са.
Винаги съм искал да има ясни критерии за модерация в сайта, а не да играем в игра, в която правилата й се менят на всеки час.
Как може да спазваш определени правила, ако в същият този момент те се нарушават масово?
Добрата модерация е модерацията, която самите потребители налагат.
В интерес на истината думата Модератор, в буквален превод означава човек насочващ дискусия в рамките на добрият й тон.
Модератор не трябва да се възприема и да бъде, някакъв садист който злобно да трие потребители или хигиенист, който да е длъжен да замита всичко изсрано от потребителите в сайта.
Там където има ясни правила, по които дискусиите да протичат в рамките на добрият тон и тези правила се спазват от всички без изключение, модераторите в един по-късен етап стават просто излишни. Демек, формирало се е определено общество, което търси полезноста, а не зрелищноста в дискусията по отделните теми.
цитирай
49. hamstera - Блог. бг се превърна във воняща к...
14.06.2011 09:08
boristodorov56 написа:
Блог.бг се превърна във воняща клоака.
Благодарение интригите на скъпите ни модератори, които са в основата на цялата отвратителност на неидентифицираните тролираци обекти, които лично те създават и използват.

Ми май си прав! Начи това не е пъривят път, аз съм от скоро и постоянно ми се набиват на очи такива нередности. Проблемът е, че в администрацията на блога и като цяло на Инвестор цари някакъв пълен хаос. Има виновни и това са мениджърите им - никакъв контрол! Оделно текучеството там трябва да ви говори що за птици са. Няма оправия, докато не се появи някой, който зверски да им стегне редиците, тогава ще оправят и модерацията. Силно се надявам да е скоро!
цитирай
50. анонимен - хахахха Валсодаре,
14.06.2011 09:15
изтъркаляха те като футболна топка на Герена:)) С кого си си "говорил"? Гаргата го изтриха и някой му взе ника. Дали не сте се чифтосвали на лични с някой върл трол?
Изкарай личните да се посмеем.
цитирай
51. valsodar - Всички изтъркаляни са при Писко...
14.06.2011 09:32
Всички изтъркаляни са при Писковата под строй, строени под знамето на анти-валсодарщината в нета.

Това, което ме интересуваше, вече си го знам.
Те също знаят, че аз знам.
За момента спряха да създават нови блогове, като цитираните три по-горе, което пак си говори в подкрепа на казаното от мен.

Гузен - негонен бяга.
Е, аз леко им палнах кибрита под опашките, но... каквото са повикали - такова се обадило ! :)))
цитирай
52. mikino - 50. valsodar
14.06.2011 09:37
Аз пък ще кажа, че с риск да ми се нахвърлят сто човека.... Смятам, че модерацията има вина, но основната вина е в хората! Ако не си създаваха сами интригите, никой нямаше да се възползва и да доосере работата /сори за израза ама е точно така/! Не може да ес нахвърлят едни на други, да си правят мърсотии и после да очакват другите да не им гледат сеира, че и да участват в него, ей тъй за по-интересно! Мисля, че ако спрете да се джокате и започнете да уважавате повече хората, нещата ще придобият друг вид. Липсата на възпитание у някои тук също е фактор, но ако трябва да сме честни пак от нас си зависи дали ще се поддадем на провокациите им. Стига сме търсили вината у другите! Да си погледвем в собствения гьол викам и после да се ровим в чуждия. Тези, които имат проблеми за решаване, просто да седнат и да се разберат, а всички останали просто да не участват в техните разговори. Така ще се избегнат всякакви злоупотреби, скандали и т.н., висящи на първа старица през ден! Личните конфликти, нека си останат лични. Тук липсва и уважение на чуждото мнение, което е примесено с изблици на простоия - просто ги трийте, не се ловете на въдицата. Блогът не е място за подобни неща!
Успешен и хубав ден!
цитирай
53. анонимен - Защо писка Пискова?
14.06.2011 10:06
http://cindy.blog.bg/zabavlenie/2010/12/21/zashto-piska-piskova.654581
цитирай
54. valsodar - Микино, изцяло съм съгласен с теб. ...
14.06.2011 10:18
Микино, изцяло съм съгласен с теб.
Намирам всичко казано за правилно и вярно - модерацията в сайта трябва да е основно в това, самите потребители да не позволяват лош тон в отношенията си, но за да има някаква предпоставка това да започне да става реалност, първо трябва да изясним помежду си какво точно е добрият тон и какво целим да постигнем в този сайт.

Има хора, които приемат за лош тон, каквато и да е критика към техен постинг или изразено ясно несъгласие с позицията им - христоматиен пример за това е Пискова. Тя винаги заплашва с изтриване несъгласните с нея и тези, които не искат да подкрепят тезата й с подходящите за целта коментари.
Добър или лош тон на модериране е това?

Добър тон ли е, да поканиш някой на дискусия, а в следващият момент да го завържеш на стола, да му запушиш устата и да започнеш да му задаваш предварително подготвени реторични въпроси, на които той естествено ще си мълчи? И после, вещо да разтълкуваш мълчанието му на слушателите си, като негово пълно съгласие с казаното от теб?
Това добър тон ли е?
Според мен не е.

Има много неща, които могат да се изгладят във взаимоотношенията ни, много неща да се променят към по-добро. Но... не трябва да търсим идеалната среда, защото тя ще е напълно стерилна!
Без различни мнения, без инакомислещи в нея.
Просто една наистина идеална среда за ... Фермата.
цитирай
55. kasnaprolet9999 - Беше ми интересно да прочета пос...
14.06.2011 11:16
Беше ми интересно да прочета постинга ти и всичките коментари с цел да си изясня, какво се случва в блога. Сега обаче направо се спусна мъгла в главата ми, лудост ще ме хване от простотиите, които се случват в блог.бг. Толкова ли няма с какво да се занимават блогерите, та водят тези безмислени войни.Ех, знаех си аз, че ми е най-добре в гората при моите билки, какво ли правя още тук. Исках да бъдете физически здрави и полагам грижи, но явно трябва да се обърне повече внимание на това, което става в главите ви. Не сте добре, модераторите са за бой, че ви пригласят, ама и вие се чудите как да се хапете един друг. Не те упреквам лично, вижда се че имаш причини да бъдеш такъв. Само искам да кажа на всички участници в битките, че е истина това "Каквото посееш, това ще пожънеш." Тава, което се случва тук е огледало на случващото се в нашата държава. Историята показва, че вътрешните раздори отслабват държавата и всяко общество. За това сме на този хал. Трябва повече култура в общуването и повече позитивизъм.
цитирай
56. vania23 - Много грозно
14.06.2011 11:26
изглежда всичко отстрани. Прилича на детска градина, в която децата са се разделили на две групички, които люто се мразят помежду си.
На практика нямаш право на свобода. Не можеш да харесаш нещо написано от ... Стефан Кръстев, панацея, Пискова и прочие и едновременно да харесаш нещо написано от Валсодар, защото те не се понасяли и си имали стар спор. Трябва да си избереш при кого да коментираш. Хайде бе! Защо пък?
Вчера едно ми харесва, днес второ, за утре... със сигурност ще е трето.
Що за инфантилизъм, що за детски обиди и сръдни? Този бил приятел във фейса, ама после извършил предателство, па сега бил блокиран. И т.н. до безкрай.
И всичко се помни, и прошка няма, и мнението да си промениш не можеш. Че тогава за какво ви е този сайт? Щом ви учи да тъпчете на едно място, без никакво развитие, за какво ви е наистина?
цитирай
57. valsodar - Трябва повече култура в общуването и повече позитивизъм.
14.06.2011 11:27
Именно.
Това е и моето кредо.
Но, за мое съжаление, как да общува човек с хора, които нямат културата на общуването?
цитирай
58. valsodar - Ваня :)
14.06.2011 11:32
Ваня, как мислиш, дали е детска сръдня, когато по един подъл и наистина долен начин, една групичка от хора прави тайна коалиция срещу теб имаща за една единствена цел, да те унижи и злепостави в очите на останалите?
Не можаха да ме унижат, защото техният опит унижи тях самите, показа до къде са готови да стигнат в унижението си, само за да изпитат удоволствието, че са ми го върнали тъпкано.
Казах го още в началото на постингът си, казвам го и сега също така открито - Хора, няма смисъл да се криете зад нови никове и изкуствено създадени блогове. Ако имате да ми казвате нещо, кажете ми го в очите, ще го приема, дори и да не ми харесва как звучи!

А инак, относно притесненията ти, аз никога не съм слагал разделителни бариери пред читателите си - Техен е вкусът и изборът, кога какво ще им хареса и какво ще искат да четат. Аз нямам правото да го определям, нямам и желанието да го правя. И се надявам никога да не доживявам мига, в който бих станал задължителен за четене. Както се опитаха да направят някои други и ефектът от което никак не им се отрази добре на развитието като творци :)))
цитирай
59. vania23 - Кой до къде ще стигне
14.06.2011 11:47
в развитието си не зависи от аплаузите на публиката, а от неговите лични способности. Всеки може да скочи до даден предел -ни повече, ни по-малко. Всичко, в крайна сметка трябва да се случи в неговата душа и независимо от чуждата подкрепа или неодобрение.
Относно, офанзивата срещу теб - имам сериозни основания да мисля, че можеш самостоятелно да се справиш :) Позволавал си си лукса да казваш какво мислиш - това е непростим грях :) Често е изглеждало злобно отстрани, трупала се е обида и да, сега отмъщението наистина прилича на отмъщение да обидени дечица, които още не са се научили да различават доброто от злото, но затова пък, могат силно да чувстват.
Разделителна бариера наистина не бива да има, защото се губи с нея цялото очарование на сайта. Аз не искам да бъда човек на никого. Аз съм си аз - днес една, утре друга и прочие. Само тези, които не могат да мислят, мислят винаги едно и също.
Навън е прекрасен ден - радвайте му се. Дори и да имате някакъв незначителен бан :)
цитирай
60. valsodar - Да, мога да се справям с подобни п...
14.06.2011 11:54
Да, мога да се справям с подобни проблемни ситуации.
Но това, определено не го прави приятно за мен.
Изгубих време и нерви в пълни простотии, а можеше през това време да се напише нещо далеч по-добро от това в последните дни.
За мое съжаление, не ми оставиха друг избор, не се усетиха кога да спрат.
цитирай
61. kasnaprolet9999 - Как да общуваш ли? Във всеки има по ...
14.06.2011 11:57
Как да общуваш ли? Във всеки има по нещо хубаво и трябва да се акцентира върху това, а не да се вадят мръсните ризи на показ. Така се настройват хората един срещу друг. Никой не е съвършен, а тук би трябвало да показваме най-доброто от себе си. Така мисля, пък и ти помисли дали е редно непрекъснато да критикуваш другите. Подходил си добре към Стефан, искал си да го посъветваш по човешки, но той не те е разбрал, защото често си много ироничен, а той е много чувствитилен, живее си в негов свят, ами остави го там, след като се чувства по-добре в него. Това е неговата защитна реакция за оцеляване, защо му се присмиваш сега? Давам ти само пример, не искам да ти насаждам привички, неприсъщи за теб, сигурно има и други начини, помисли, ти можеш.
цитирай
62. vania23 - Между другото,
14.06.2011 12:05
съгласна съм с къснапролет донякъде. В много краен случай бих критикувала писател или поет - това е тяхното изкуство и то им е свидно. Освен това душите им са по-чувствителни. Ако не харесвам нещо, мога просто да замълча.
Друг е случая с манипулативни постинги на различни политичски или исторически теми. Там трябва да се говори, дори и казаното да не се харесва на автора. Относно критиката към творец обаче - не бива, според мен. Той ще скочи толкова, колкото може.
цитирай
63. valsodar - А защо да се мълчи?
14.06.2011 12:08
А защо да се мълчи?
И какви са тия митове за префинени чувствителни души, да не би всички автори да са станали вече меки китки?
Напротив, градивната критика е това, от което най-много се нуждае всеки един автор. Ласкателствата и мълчанието пред грешките им, само могат да убият доброто начало в тях, стимулирайки навлизането в определени тесни коловози на клишираното мислене, от където няма лесно излизане.

Ако обичате авторите си - помагайте им.
Те се нуждаят от това!
цитирай
64. vania23 - Неудовлетворението
14.06.2011 12:24
се поражда в теб, когато си готов за него не от "градивна критика", а от вътрешна необходимост. Дори и всички да ти пляскат и те възхваляват и дори точно тогава, ако си достигнал до качествено нов етап в своето светоусещане, сам ще започнеш да не се харесваш.
По пътя на духовното узряване всеки в крайна сметка върви сам.
цитирай
65. valsodar - Но, съгласи се все пак с мен, че ла...
14.06.2011 12:29
Но, съгласи се все пак с мен,
че ласкателството има далеч по-пагубен, отколкото ползотворен ефект, върху качественото развитие на автора, карайки го да премине изцяло в количествено.

Не може хорът на Весталките постоянно да припява - Ах колко си велик в гениалността си, ах колко си неповторим! - и на човек да му остане какъвто и да е било мерак, да подобри нещо по себе си.
В един момент почва да им вярва, ами не само това, но и почва да пише само това, за което е сигурен, че ще получи дежурните си хвалебствия.

Това дали помага за развитието на стила му?
Дали ще го накара да експериментира с нови неща, търсещ нови похвати, чрез които да предаде още по-точно и още по-ярко визията си?

Едва ли.
Кротко, бавно, постепенно започва сам да се спира, да си казва - Това ще се хареса със сигурност - и... дотам.
цитирай
66. vania23 - Няма по-жесток стимул
14.06.2011 12:39
за всяко човешко същество от самокритиката. Спомням си, с предния си блог - случваше се от немай къде да напиша някаква пълна простотия и се появяваха дежурните коментатори с поздравите и усмивките. Точно те накрая ме накараха да намразя да напиша каквото и да е. Всъщност, уби ми се желанието да пиша. Вкарах се в техните рамки - това е самоубийство.
Та на всеки различно му понася хвалбата - на мен не ми понася.
Всеки е различен, но няма как в преценките си да не съди субективно за другите. За себе си само мога да говоря - когато не харесвам, просто си мълча. Когато харесвам - казвам, но искрено.
цитирай
67. mikino - Знаеш ли, има един мноооого основен ...
14.06.2011 14:23
Знаеш ли, има един мноооого основен проблем - неконтролируемата злоба! Това е причината за споровете, когато са лични. Сътветно, някои хора се хранят с тази злоба - само чакат да се появи нещо по-тенденциозно и се почва идилията, която доста често свършва или с напоскане на някой блогър или с бан. Ако трябва да гу визуализирам - снежна топка, която се движи по наклон и събира всичко по пътя си - колкото повече е изразена тази злоба, толкова повече събира негативи и прераства в конфликт. Нищо сложно и нищо ново! Просто, предлагам да престанем да се ядем едни други - така други няма да имат възможността да стъпят на арената и да се развихрят, без значение дали става дума за админи или други блогъри. И като финал ми се ще да кажа нещо, към което винаги съм се придържала: Срещу лошотията оръжие има, но срещу добротата не!
цитирай
68. borjanmljakov - тутанкамоне, нали си бил ли си доносник на ДС?
14.06.2011 14:28
Кво се чудиш, че те трият? Лустрацията почна.
цитирай
69. darcy - на кого да се подмажа
14.06.2011 15:00
за да ми махнат бан-а?
цитирай
70. kass - Радо,
14.06.2011 18:27
да се общува си е цяло изкуство, което много искам да усвоя, но все още не мога. С добър тон можеш да засегнеш много повече някого, отколкото с гневни излияния, въпросът е дали си струва. И блогът и ФБ са места в които можем да се научим на изкуството общуване, приеми това предизвикателство и се възползвай, защото е все тая дали ще затриеш някой виртуален познат, но не е все тая в реалния живот, където последиците от начина по който приемаме и се разбираме с хората има пряко въздействие... Вместо да се гневиш, извличай поуки...
цитирай
71. ph0b0s - Защо се държат като деца? Това са ...
14.06.2011 21:24
Защо се държат като деца? Това са детски историики и мисля че е адски тъпо да правиш блог само за да злословиш за някой. Бих казала не обръщай внимание но понякога е прекалено. Именно това да кажеш какво мислиш право в очите на човек те прави смел, а не това да седиш пред монитора, пишейки какви ли не глупости. Все пак това са хора които се злепоставят. Блогът не е създаден за това... Но аз какво знам нова съм ;д
цитирай
72. valsodar - на кого да се подмажа за да ми махнат ...
14.06.2011 22:05
darcy написа:
на кого да се подмажа за да ми махнат бан-а?


- Бих желал да е на мен, но не гарантирам никакъв резултат! :)

Пиши им, на лични и на мейл. Второто е задължително почти.
Питай за :
- причина
- срок
- от кого
Поне това трябва да му става ясно на човек, когато спрат или ограничат достъпа до блога му.
цитирай
73. valsodar - Защото, точно толкова им е акълът
14.06.2011 22:08
ph0b0s написа:
Защо се държат като деца? Това са детски историики и мисля че е адски тъпо да правиш блог само за да злословиш за някой. Бих казала не обръщай внимание но понякога е прекалено. Именно това да кажеш какво мислиш право в очите на човек те прави смел, а не това да седиш пред монитора, пишейки какви ли не глупости. Все пак това са хора които се злепоставят. Блогът не е създаден за това... Но аз какво знам нова съм ;д


Надявам се, че в близките промени в сайта и най-вече в начинът на редактирането му, всички подобни явления ще бъдат премахнати.

Просто се добавя едно бутонче - оплачи се на модератор, към всяко едно мнение.
В момента под всеки един постинг има една иконка на бутон "съобщи за нередност" но е толкова малка и незабележима, че явно никой не се е сетил да я ползва.
цитирай
74. valsodar - Удивен съм от количеството ...
14.06.2011 22:09
llllllllllllllllllll написа:


Удивен съм от количеството мъдрост на единица дума.


и аз.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7439443
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив