Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.04.2010 09:19 - Интелектът на тълпата
Автор: valsodar Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 6389 Коментари: 56 Гласове:
16

Последна промяна: 14.04.2010 09:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Вярно ще се окаже казаното, че дори и интелигентни хора да се съберат заедно, те  принизяват себе си до поведението и мисленето на най-примитивният сред тях, наместо заедно да отбележат качествен скок напред в развитието си.
 Една илюзия, с която никак не ми се ще да се сбогувам, но наблюденията ми върху този сайт, само потвърждават истинноста в думите, на по-зрящите от мен,
 Да, сайтът дава достатъчно поводи за подобни размишления, защото какво ако не огледало е той на социалната действителност у нас?
 И ако цветът на нацията ни е сбран тук (хора грамотни, пишещи, с достъп до интернет и т.н.), то явно този цвят е цвят повехнал в колективното си старание да е оригинален, неповторим и елитарен на фона на другите.
 Скороста, с която се мултиплицира всяка една нова глупост в сайта, ме кара да се замислям все повече и повече над психологията на тълпата, защото колкото и да не ми се иска да го кажа, тук отдавна сме изгубили идеята си за общество и сме се примирили с положението да сме част от една виртуална обезличена тълпа.
 А положението е следното - отчайващо зле, на фона на възможностите, които ни дава една подобна среда за изява.
 Личностна изява, чрез която можем да променим себе си, читателите си и индиректно времето, в което живеем.
 А променяме ли нещо в действителност?



Гласувай:
19



1. edinman - Нямам никакво съмнение че си прав!
14.04.2010 09:34
Освен ,че малко ме смути израза за елитарност.Трудно ми е да приема ,че блог пространството може да има такава функция.
цитирай
2. mamkamu - :)
14.04.2010 09:36
Ооо, не всеки, който е грамотен и пишещ е интелигентен :) Достатъчно е да обиколиш един път "Славейков" -тонове глупости под формата на добре изглеждащи книги и сред тях тук таме нещо свестно. Но по-скоро като изключение :)

И тук е така.
цитирай
3. анонимен - Добре, ти това
14.04.2010 09:51
чак сега ли го забеляза. На пръсти се броите хората дето има смисъл да ги чете човек тука и това е от година назад, откакто чета блог.бг
цитирай
4. valsodar - 4 - не, не е от сега
14.04.2010 09:55
Но винаги ми се е искало да вярвам в идеята, че съберат ли се мислещи хора, те заедно могат да постигнат повече от колкото поотделно.
И в тази посока съм възлагал немалко надежди на този сайт, както и на други места даващи индикации да са инкубатор на един нов тип общество.

Но, няма как, без да променим собственият си манталитет и светоусещане да искаме да променяме този и на околните, още повече ако се принизяваме до лошите образци за подражание, в желанието си за оригиналност и неповторимост.
цитирай
5. gothic - Просто ми взе коментара. Ключа от ...
14.04.2010 10:06
Просто ми взе коментара. Ключа от бараката е в манталитета наш български. А за промяната му е нужно много дълго време.....
цитирай
6. анонимен - дано не си на страната на плагиатството
14.04.2010 10:29
щото неповторимостта е единствения път да бъдеш точно себе си
и никой друг не да джагъркаш и поизкривяваш всепризнати поети
имайки се за творец от класа ...
цитирай
7. valsodar - За съжаление се бърка неповторимост с простащина и опити за оригиналничене
14.04.2010 11:01
И то се бърка основно от хора, непознаващи себе си и копиращи сляпо другите като успешен модел за подражание.
цитирай
8. анонимен - а тези дето се взимат на сериозно
14.04.2010 11:07
и оргиналничат отричатайки всичко друго и различно?
търсейки облаги
цитирай
9. valsodar - И каква облага биха получили те?
14.04.2010 11:10
Кажи ми каква, че нещо... не мога да я видя като реална такава??!
цитирай
10. valsodar - Апропо Алби - що не си пишеш с ника, а ми влизаш като анонимна?
14.04.2010 11:11
Не считаш ли, че ако има какво да кажеш, можеш да си го кажеш и като регистриран потребител или не искаш да поемаш отговорност за думите си?!

Нямам нищо против да си ми репликираш и като анонимна, просто ми е интересно защо го правиш, от какво точно те е страх в този случай?
цитирай
11. valsodar - И каква е причината да не ти отговоря?
14.04.2010 11:15
Ти си питай, каквото си имаш за питане, а аз ще ти отговарям до там, до където имам отговори за въпросите ти.
цитирай
12. valsodar - Е, как да репликирам на реплики нямащи отношение по темата
14.04.2010 11:18
Не съм фен на общуване с реплики от рода на ;
Цун
Гуш
Усмихна денят ми
Ах
Ох

и други нечленоразделни звуци


За мен те не носят никава полезна информация като обратна връзка по темата, не ги трия, но не считам и за нужно лицемерно да им влизам в тона.
цитирай
13. valsodar - Малка гара си наистина
14.04.2010 12:59
Подаваш доста ниски топки и имаш досадният навик да се цупиш и да се тръшкаш на умряло, когато никой не ти се върже на акъла, който на моменти явно е в липса.

До тук, конкретно по самата тема какво направи ти в случая за да ти репликирам подобаващо спрямо очакванията?

Първо, пусна нещо в стихоплетна форма, което не бих нарекъл поезия, независимо от количеството на поетият алкохол, поради липсата на ритъм в него, на идея, на чувство дори.
Редила си някакви думички, колкото да хванеш някаква рима, нещо в стил Геновева Многострадалната Неразбрана, а където са ти свършили фантазията и речника съвсем си ги осрала нещата.
Както и да е, нямам навика да се изживявам като литературен критик, още по-малко пък за неща извън Литературата и Поезията като изкуства.

(Апропо копирам ти Чудото, защото си ти знам навика да се измяташ като фурнаджиска лопата и да триеш всичко в опит да си заметеш следите, когато не ти отърва развоя на полемиката :

Ех, как искам лоша да бъда
и надменно да запушвам усти
да раздавам нелепи присъди
и да хваля в самозабрава с лъжи...

Ех, как искам на своето "изкуство"
искуствено дишане пак да направя
и със отбрани и верни ласкатели
разплуто и смешно да се лигавя...

Ех, как искам но едва ли ?
Нали съм от друга порода
мога помиярът да погаля
дето ми лае на двора ...

И самата аз да бъда проклета
че нали съм си помиярка
"изискани "ми лепват етикета
без чувство на гузност и мярка...

И защо? Защото съм друга ...
и изричам прости но свои слова
без да търся признание и заслуга
но не мога да остана с вина...

Затова сега от тук си отивам
не ми понася вашия свят
лошотията си нейде ще диря
във родния провинциален град...

За вас оставам пиедесталите
и изтръпналите ви мъртви слова
по-добре искрено алата балата
отколкото превзетост и суета ... )



цитирай
14. valsodar - Понеже свършиха знаците - към горното
14.04.2010 13:00
Второ, няпляска ми няколко безсмислени бележки през лични ( не бой се - няма да те цитирам) където се опита да ме вкараш в един напълно безсмилен за мене конфликт.

Запомни от мен поне, че не може да се сравняват две произведения само по случайно съвпадащи си използвани думи в тях! Това издава чист елементаризъм и неспособност да се усети мелодията на Словото.
цитирай
15. valsodar - Наистина трябва да си ми благодарна
14.04.2010 13:40
Поне защото съм един от малкото, който е имал куража да ти каже истината в очите.

Поне аз винаги съм бил благодарен на такива хора.
цитирай
16. panazea - Валсо,
14.04.2010 13:47
Напред към промените!
:))
цитирай
17. valsodar - те промените никога не спират
14.04.2010 13:55
Друг е въпросът дали са осъзнати за нас, дали и ние работим в правилната посока над себе си и до колко сме готови да ги приемем като неизменна и постоянна част от живота си.

Демек - Господ дава всекиму по толкоз, колкото е способен той да понесе. :)
цитирай
18. kass - valsodar
14.04.2010 14:27
" Вярно ще се окаже казаното, че дори и интелигентни хора да се съберат заедно, те принизяват себе си до поведението и мисленето на най-примитивният сред тях, наместо заедно да отбележат качествен скок напред в развитието си."

Нямаше да се включа с коментар, но за жалост прочетох коментарите под поста и не устисках. Само след няколко коментара под публикацията си, ти доказа твърдението в поста си. За да може един смятащ се за интелигентен човек да повлияе на другите, той трябва първо да може да общува с тях, да ги разбира и да е снизходителен от позицията на по-знаещ. Директното и грубо изразяване на мнение, според мен (поне аз така правя) е приемливо само между хора, които имат еднаква способност да общуват помежду си с такъв маниер и да се разберат. В противен случай никой нищо не печели, остават само наранени чувства...
Извини ме, че се намесвам, но все пак това е пряко по темата.
цитирай
19. lado - "А променяме ли нещо в дейс...
14.04.2010 15:04
"А променяме ли нещо в действителност?"
Единствено себе си...при положение ,че има потенциал.
цитирай
20. valsodar - Да, принципно си напълно правА.
14.04.2010 15:21
Принципно - напълно.

Но, знаеш ли какво започнах да забелязвам с течение на времето?
С всяка една крачка, която правим назад пред глупостта, в името на разбирателството, на толерантността към другия, към правото му на грешки, Тя тая същата нагла, безцеремонна и амбицирала се глупост прави крачка напред и ни завзема стъпка по стъпка цялото жизнено пространство.

За да се огледаме един ден в почуда и да се запитаме - Кога изпростя до там света? А тя простотията е настъпвала неуморно и неспирно именно поради желанието ни да не се конфронтираме пряко с нея, да не би да нараним нечии нежни чувства, да не разбием поредните илюзии или не дай си Боже, някой да каже за нас, че сме Лоши.

Ако това ще е цената, която трябва да платя - Да, аз ще съм Лошият!
Този, който потъпква чувствата ви, този който попарва амбициите и точно този, който ще ви срита в гъза, когато сте клеклнали насред пейзажа в опитите си да родите нещо Искренно и Лично.

Нямам нищо против това, някои да се Осират до ушите в посредствеността си.
Не и до момента, в който не почнат с директните си груби нападки към мене, заради това, че не съм ги аплодирал, редом с останалите дежурни тутурутки.

:)))
цитирай
21. gothic - " Вярно ще се окаже казаното, ...
14.04.2010 15:38
kass написа:
" Вярно ще се окаже казаното, че дори и интелигентни хора да се съберат заедно, те принизяват себе си до поведението и мисленето на най-примитивният сред тях, наместо заедно да отбележат качествен скок напред в развитието си."

Нямаше да се включа с коментар, но за жалост прочетох коментарите под поста и не устисках. Само след няколко коментара под публикацията си, ти доказа твърдението в поста си. За да може един смятащ се за интелигентен човек да повлияе на другите, той трябва първо да може да общува с тях, да ги разбира и да е снизходителен от позицията на по-знаещ. Директното и грубо изразяване на мнение, според мен (поне аз така правя) е приемливо само между хора, които имат еднаква способност да общуват помежду си с такъв маниер и да се разберат. В противен случай никой нищо не печели, остават само наранени чувства...
Извини ме, че се намесвам, но все пак това е пряко по темата.




Първата част от коментара ти ми припомни нещо. През войната, когато са формирани конвои от кораби, скоростта на конвоя е била равна на скоростта на най-бавния параход. С оглед на безопасността, в конвоите са включвани основно нови и сравнително бързоходни кораби. Старите корита е трябвало да пресичат сами, без охрана океана и рядко стигали докъдето трябва. Не знам защо, но често сравнявам този факт с отношенията между индивидите. И си правя едни доста недобри изводи....
цитирай
22. divna8 - Нека не нарушаваме собствените си принципи / написани в постинга като размисли/ !
14.04.2010 15:41
" Личностна изява, чрез която можем да променим себе си, читателите си и индиректно времето, в което живеем.
А променяме ли нещо в действителност?"
----------------------------------------------------------------------------------
В дома си всеки може да пише и се изразява по-свой си начин :)
Дори и да си противоречи :):):)
Ще променим нещо в действителност, ако самите ние - като автори на постингите си - покажем класа над "тълпата"...
Мъдър ден ти желая !
цитирай
23. valsodar - Класи?
14.04.2010 15:48
Да, можем да покажем класи всякакви, но мен лично никога не ме е блазнела класата на сноба, лицемерничещ в името на собственият комфорт.

Има си моменти, в които се мълчи, има си и моменти, в които нещата се наричат с истинските им имена.

Така че, за себе си много добре съзнавам какво предизвиквам с думите си - къде полагам основи и къде горя мостове зад себе си. По една проста причина, наясно съм със себе си, за посоката в която съм поел.

А дали денят е станал по-мъдър от вчерашният?
Може би, човек може да се учи от всичко, дори и от неприятните неща.
цитирай
24. sezoni - Радослав ,
14.04.2010 16:21
промяната е въпрос на личен избор .Никой никого не може да промени , защото за да има промяна трябва да има желание за това .Интелектуалците са много малка част от обществото и това е причината тълпата в повечето случаи да не осъзнава глупоста .
цитирай
25. kass - valsodar, gothic
14.04.2010 17:00
Признавам, че ме хвърлихте в дълбок размисъл. Разбира се, че си прав Валсодар за това на кой до колко да позволиш да те напада или търси сметка за твоите действия. Нямах предвид интелигентните да изостават, заради душевния комфорт на другите, а личния пример. За да се стреми някой да повиши нивото си и да положи усилия за това, той трябва да вижда някаква привлекателност у тези, които го превъзхождат. Иначе все ще ти се налага да правиш крачка назад към грубостта за да могат да те разберат.
цитирай
26. анонимен - Аз ,например,
14.04.2010 17:06
нищо не желая да променям,нито себе си,нито другите.Кеф ми е да си пиша разни неща и да чета кой какво е написал.Ако си искам,мога и отношение да проявявам и всичко това ми се струва супер.
цитирай
27. анонимен - Мили дечица, кога ще пораснете?
14.04.2010 17:29
За всички има място в блога.
Не се сърдете, не се цупете!
цитирай
28. анонимен - мисля, че ползана е повече от вредата,
14.04.2010 17:34
защото, който умее, "купува", който търси - намира, който иска да научи - научава.
И не се знае от коя трънка ще изскочи заек. ;)))
Вече съм си набелязал автори и знам, че винаги ще открия при тях нещо, което не знам.
цитирай
29. valsodar - Алби, не се сърди на другите, за моето отношение към тебе!
14.04.2010 17:48
За разлика от теб, те изразяват отношение по темата, наместо да се опитват да ме вкарат в поредната интрига на сайта.
Смятам че с теб успяхме да си изясним отношенията, къде на лични, къде като спам по темата, не се опитвай да вкарваш и другите в киреча - безсмислено е!
цитирай
30. valsodar - О, Аня - благодаря за минусчето!...
14.04.2010 18:16
О, Аня - благодаря за минусчето!

Всеки път като видя минусче на мой постинг и знам вече, че си минала през блога ми. Не бой се, няма да плачкам по него. За съжаление дават само по веднъж да се гласува, така че ще се наложи да изчакаш следващият ми постинг за поредната ти доза морално удовлетворение! :))
цитирай
31. rustam - еееее
14.04.2010 18:20
Поне една практическа полза от иначе интересната дискусия наистина гледам е постигната.
Албенка най-сетне разбра каква лицемерка е касс!
цитирай
32. valsodar - Алби, мисля че с теб се изяснихме ...
14.04.2010 18:22
Алби, мисля че с теб се изяснихме добре, така че няма какво да дъвчим един и същ въпрос по няколко пъти като малоумни.

За запушване на устите на критикарите, ами някой да е успял да запуши досега моята, а? При условие, че на блога ми, му са се случвали неща за които ти е бедна фантазията да си ги представиш - какво от това?

Каквото съм искал да кажа, винаги съм намирал начин да го кажа.
Независимо от последствията и въпреки на тях.

И... няма смисъл отново да изпадаш в ролята на нацупеното другарче - никой не съм спирал да репликира в блога ми с изключение на Меир и Тлнет ( за последният в точно определен период и по конкретен повод). Не си нито на нивото на едният ( моли се да не стигаш до неговото ), нито на характерчето на другия ( той какво си извика си го получи насреща от мене).
цитирай
33. valsodar - Рустаме, нали знаеш, че да анали...
14.04.2010 18:24
Рустаме, нали знаеш, че да анализираш поведението и профила на потребителите в сайта е все едно да разбъркаш лайно с пръчка - винаги излиза по нещо интересно!
цитирай
34. анонимен - не знам аз за интелекта на тъплата, ...
14.04.2010 18:29
не знам аз за интелекта на тъплата, но си представете...
тълпа от интелекти ;-)
цитирай
35. gothic - allbi
14.04.2010 18:32
allbi написа:
Кас и Готик и сие...
нали ми казвахте браво, а ?
точно вие !!!
и как подявалите да се промени човек
като му лепвате етикет и го изплювате на първата дума ...

МОЛЯ, СПЕЦИАЛНО ЛЮБЕЗНАТА КАС ДА МИ ОТГОВОРИ !!!




Съжалявам, че Радо ме е изпреварил. Не знам защо се вързваш на коментара ми по темата му. Видях че си ги мерите, но това мен ни най-малко не ме касае. А когато има за какво, всеки е получавал от мен БРАВО. По моите собствени критерии разбира се.
цитирай
36. phoenix2000 - Блога е
14.04.2010 18:38
масов флирт, на хора на средна възраст, самотно седящи пред изчислителна машина.

Има и други де, по рядко - секс маниаци, анархисти, фашисти, други -исти.

Това което ме дразни най много е да се копират новините и да се пействат тука. Хорааааааа аз мога и сам да си отвора днес.бг

Тук съм да си пофлиртувам с вас не да чета новините, нали така одаре. Това си е модерния вариан на седенкията у село, само че в интерактивно-мултинацинална форма по TCP/IP

Исках да кажа нали така Радо
цитирай
37. анонимен - Грозно!Жалко, че е на първа!:(
14.04.2010 19:11
Като замисъл отличен, като изпълнение слаб и разтягане не локуми за чест и приятелство...
цитирай
38. valsodar - Всеки е нормално да си търси различни неща в нета
14.04.2010 19:11
Според потребностите си.
И при всеки е нормално оценката към полученото да е различна - според нивото на удовлетвореност от качеството му.

Тези, които искат по-малко получават повече, а тези които искат повече - съответно по-малко, за да може в крайна сметка общият сбор на удовлетвореност да достигне 100% :)
цитирай
39. phoenix2000 - Пазете се хора
14.04.2010 19:21
да не станете блогзависими, че не е открито лечение още.

Айде чао
цитирай
40. kass - allbi, rustam
14.04.2010 20:16
Аз мислех, че сипя пепел по главата на домакина, а излиза че друг се е засегнал. Някъде да съм упоменала имена с които да посоча, че няко е интелигентен или не??? Единственото, което съм направила е, малко по деликатно (защото съм такава) е да обясня на домакина, че грубостта не е признак на интелигентност (според мен разбира се) и ако претендира да е такъв трябва да се съобразява с това, в противен случай отстъпва, а май постинга беше именно за това защо така се получава. Аз нямам право да му казвам как да се държи, с кого да е мил и с кого груб, затова съм изразила принципно позицията си. Ако някой се засяга от това, то значи каквото и да му обесня няма да ме разбере...
цитирай
41. анонимен - високомерно..."тълпата":-))
14.04.2010 21:25
абе, байно, ти що щеш при "тълпата'?!това е "пазар", като всичко друго! избираш и четеш... що ти трябва да четеш всичко?! а другото е право на всеки! ако е добър, ще го четат, за всеки влак си има пътници... кой си пък ти, че да съдиш останалите и да даваш оценки?!:-))
цитирай
42. valsodar - Личи си балканският синдром
14.04.2010 21:36
Аз не съм го чел това, ама да кажа - реплика 51 прекрасно го илюстрира!
Не е чел постинга горкият, ама да си каже мнението все пак! :))
цитирай
43. анонимен - Не е истина! :-D
14.04.2010 22:22
Пишейки тези невероятни щуротии - погледнете Аватара на Домакина, бе!!! Наострените уши на Котьо...ше ви свалят на земята - те изразяват безграничното му удивление от поведението ви!!!

Не мога да повярвам, че Хората - мои приятели, на които основно...все още тоа Цирк с име Блог.бг се крепи - са се Фанали гуша за гуша и се държат...Неприлично, бе!!!...

Кво делите, бе?!? София и Пловдив ли, А??? Праите ми се на Кой е По-По-Най?!?
Ма прочетете си писанията...и се засрамете, бе!!!
Скоро никой не беше срал в блога, да предизвика Фурор - затва ли??? И се захапахте - вие, моите Приятели?!?...Не вярвам на Ушите си, бе!!!

На сички Вас - Жълт картон: И на Радо, и на Бени, и на Ивето...Пацо е комшия и се разминава с черпене в...ена къща - той знае! :-D
Наказвам ви Всички с изтегляне, внимателно гледане и Пълен разбор на "Листопад" - ше ви препитвам лично и ше задавам неудобни въпроси! :-Р

Утре...ако не вида Помирителни постове или коментари - нема да питам никого от Вас!!! Отивам...и Вдигам ДДС-то! :-D

Не се Шегувам, бе! :-D
цитирай
44. valsodar - Батинка, Албенчето нямаше да си го ...
14.04.2010 23:03
Батинка, Албенчето нямаше да си го отнесе в блога ми, ако не бе решила да ме включва в интригите си.
Опита се да ме вкара в играта, не се съгласих с мнението й и.... да ти обяснявам ли повече или и сам ще се сетиш?

Каквото съм искал да кажа по темата съм го казал основно при писането на постинга си, без да ме е еня кой ще го прочете и още по-малко дали ще ме разбере.

Не ме интересува чак толкоз, кой кого люби и мрази в сайта, всеки си има право на собствена преценка и отношение към околните му нему, това бе и основната причина да не взимам никакво отношение в дежурната патаклама на сайта. Но виж, да се опитват да ми манипулират преценката с обиди и нападки през лични - е те тая просто няма да я бъде! :))
цитирай
45. анонимен - Откога, байно и ти стана мерило за интелект?
14.04.2010 23:19
Преди не беше ли с друга позиция? Нещо те загърбиха и приятелите ти.
цитирай
46. valsodar - Към кого все пак е репликата?
14.04.2010 23:22
Не че ми пука, но питам за да не отговоря наместо друг?

Ако е към мене, би ли уточнил/а, каква точно е била преди позицията ми и ако може, нека да е придружена с конкретният цитат?
цитирай
47. kass - Бате,
14.04.2010 23:36
никой никого не е хванал за гушата, не съм написала и една дума за Алби, къде какво видя тя в коментарите ми дори не мога и да предполагам. Просто си изказах мнението и то е насочено изцяло към автора на поста, който очевидно добре ме е разбрал. Представа си нямам те какви отношения имат помежду си, нито ме интересува. Позицията ми е абсолютно принципна и ако не беше основана на тяхното спречкване, вероятно никой нямаше да е обиден сега. Не знам дали пише поезия или не Алби, но има дарбата да говори в рими, за мен това е дарба, защото аз не мога да разкажа как съм си купила марули, какво са давали по телевизията и всичко, което ми е на душата и сърцето в рими. Бих казала, че Алби би могла да пише детски книжки за най-малките пре спокойно и въобще да се реализира много успешно с умението си и аз съм й го казвала. Сега обаче излизам лицемерка, защото съм казала на Валсодар, че особено в нета принизяването често се наблюдава във влизането на тона на грубостта.

П.С. Забравих да питам, отпада ли наказанието за мен :):):)...
цитирай
48. анонимен - Радо!
14.04.2010 23:55
Трудно ми е да бъда сериозен...Ше пробвам! :)
Нали не мислиш, че се явявам некъв Адвокат на Дявола, или който и да е?! :-D
Имам свойството да чета...ного бързо! Ма и мисълта ми се движи паралелно! :)
Точно в реда на мисли на поста...се възмутих, искрено! Кой кой е в блога, кво пише - не е много трудно да схване човек с достатъчна степен на интелигентност! Па като е тук и от Достатъчно време - не е нужно да кисне по цял ден! Тва е като "Дързост и красота" - пропускаш 123 епизода...в 124-я сичко ти е ясно за 5 секунди!
Не иде реч за любов и омраза в блога, друго не е наред! Постът е абсолютно правдив и точен, самите коментари го доказват...
Иде реч за това, което срива тоя сайт! Чета доста неща, много от тях са на Инвестор.БГ АД! :) Да речем - новините на Днес.бг - виж коментарите след дадена новина! Платени ЧервеноТиквениковчета, бълващи помия!!! В тва се превръща и Блог.бг - секви Неандерталци, под вънкашност Чужда и под име Ново - превзели Най-популярни, Най-коментирани...
В същото време, хора, пишещи тук отдавна - всеки в своята област, счел за удачно да пише там - глъхнат в Трета глуха, много от тях с некви забрани, щот не са угодни Богу Модераторю! :-Р
А на тях се крепи тва блог пространство, те са прочетени ххххх пъти, от тва идват приходите на саЙтчето!!! И тиа хора...делят нещо! Едни, щот смятат Вечно, че некой не ги оценява като Творци, други - щот ги обливат Топли вълни, трети - щот Котьо им е изпил любимото 3 в 1(шегувам се, бе!)...или...е*а ли му майката!...
Демек: Хляб и зрелища! Поспряха малко изцепките и лайната на Самонареклите се Троли, са вие дайте храна и повод...щот беше станало безинтересно и монотонно! :)
За нищо не казвам, че не си прав - опитах се да внеса малко Щуровини просто! Наистина ми е неприятно, когато се счепкат стойностни за мен хора...
Всеки обаче е прав...за себе си!

Почеши Котьо зад ушенцата от мен - здрави да сме, другото ше се оправи! :)))

Просто ми се ще да не е така, ше се оправим - тва е от кризата! :-D
цитирай
49. анонимен - kass
14.04.2010 23:59
А, Иве - отпада, бе! Ма за сметка на тва - ше гледаш "Стъклен дом" и ше ми го разказваш! :-Р

Лека Ви нощ - бъдете Здрави! :)))
цитирай
50. valsodar - Така е - прав си
15.04.2010 00:16
Не случайно говоря за илюзията Общество.
Интернет има тази сила, за която не е мечтал и най-големият гений в епохата на Просвещението.

Сила огромна, а отива само за парата на свирката.
цитирай
51. анонимен - Животът е такъв, какъвто е...
15.04.2010 07:46
И не е по силите дори на такъв гений на мисълта като теб да го промени ...
цитирай
52. valsodar - Така ли мислиш наистина?
15.04.2010 08:46
Защото, ако наистина е така, то си роб не само телом, но и духом!
цитирай
53. gothic - И не е по силите дори на такъв гений на ...
15.04.2010 10:04
анонимен написа:
И не е по силите дори на такъв гений на мисълта като теб да го промени ...



А това повод ли е поне да не се опита? Аплодисменти за включването на Батето, бай дъ уей. А къщата си е на место, нали? даже смятам да призова и Радо ;)
цитирай
54. анонимен - Коментар по темата.
15.04.2010 10:29
Нищо не променяте, освен че психясвате все повече и повече, губите тук емоционална и интелектуална енергия, която ако беше насочена в реалността, щеше да постигне чудеса.
Не мисля, че тук е интелигенцията на нацията. Хората, които имат интелект и правилна преценка за света, не висят в нета в напразни опити да кажат този път нещо наистина оригинално и не казано до този момент, а си тежат на мястото в истинския живот.
Валсодар, аз съм любопитство. Закрих блога преди месец и нещо и нямам намерение да го откривам отново. Видях те вчера на първа и понеже си ми отколешна слабост, проявих интерес към дискусията.
Не е моя работа, но прави неприятно впечатление отношението ти към алби.
цитирай
55. valsodar - Права си - не е твоя работа, моето отношение към други :)
15.04.2010 11:05
Я по-добре кажи, какво точно разбираш под "Хората, които имат интелект и правилна преценка за света, не висят в нета в напразни опити да кажат този път нещо наистина оригинално и не казано до този момент, а си тежат на мястото в истинския живот." - излиза, че доста сериозни хора публикуващи в сайта са хора, които не си тежат на мястото - да не ги изреждам поименно, но ако се наложи веднага мога да ти дам няколко имена наложили се с опит, компетенция и тежест в преценката си.
цитирай
56. анонимен - Сигурно има и такива хора тук.
15.04.2010 11:33
Да напишеш пост по тема, в която си напълно компетентен е едно, а да пишеш ден през ден само защото имаш блог, в който зорлям трябва да пишеш, е съвсем друго. Та, с ръка на сърцето, в повечето случаи се касае за втория случай, който води до психясване и зацикляне.
Мое мнение, с което никого не ангажирам.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434160
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив