Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2008 15:47 - Какво искали мъжете - писна ми !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2739 Коментари: 18 Гласове:
0



Ей хора, спрете да гадаете и да предполагате какво искат мъжете !
Няма да познаете !

А бе писна ми бе, писна ми ! :)))
Според едни съм искал готини мацки, според други бърза кола , а според повечето "изследвания" единствено секс,секс и пак секс !

А бе не сте прави, да си ви кажа.
Не сте прави.
Грешите много при това.
Нищо от изброеното не искам,

В момента искам само едно простичко нещо.
Както си вали навън, да се тръшна вкъщи на леглото, котьо да ми замърка до врата и да се наспя кротичко и напоително.
Поне насън няма да ми се налага да попадам на извънредните прозрения за това, какво искали мъжете и какво жените !

Поредния на който не му пуснали гювеч и не му се отворил парашута седнал да анализира другия пол, колко прост и първосигнален бил ?!!

А бе, кат си имате сърбежи - вземете и си ги начешете, ама що все космоса ви пречи, не разбрах ?! :)))


Тагове:   Какво,   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cindy - Браво! :)
09.06.2008 15:51
Обективно мъжко мнение. И после като се събудиш - какво, връщаш се в началото на списъка :)
Шегувам се - айде, приятни ти сънища! :))))
цитирай
2. galina1 - Уауууу,....
09.06.2008 15:56
Аз се обаждам тук заради едни думички, а те са: "Поредния на който не му пуснали гювеч и не му се отворил парашута седнал да анализира другия пол, колко прост и първосигнален бил ?!!" Не си ли в грешка относно това което казваш??? Голяма глобализация те е обхванала. Едва ли бих анализирала по този начин, но ти така си решаваш. И няма за какво да се ядосваш, камо ли да ти писва. А ти като имаш нерви, вземи си ги успокой и не говори толкова глобално. Бива ли от един пост да си навличаш негатив. Спи си като ти се спи с котето и нек ати мърка. Макар нещо да не е наред. Такъв ми е извода от това което си писал. }}}
цитирай
3. valsodar - :)
09.06.2008 15:58
A какво са всичките така наречени "анализи" на единия или на другия пол, ако не опит за уравниловка ?
Айде, да сме в някое списание от рода на Космополитен или Менс Хеалт - разбирам, те се препитават от глупостите които пишат и най-сериозното им четиво е единствено хороскопа :)
цитирай
4. valsodar - Да, но има разлика между писане и Copy-Paste
09.06.2008 16:04
Нали ??! :)
цитирай
5. valsodar - навярно
09.06.2008 16:17
:)
цитирай
6. krotalka - Кво не ти харесва?
09.06.2008 16:26
Нека си пишат, като не се отнася за теб, или поне така си мислиш, просто го отминаваш и това е!
цитирай
7. valsodar - Аз им давам свободата да пишат
09.06.2008 16:35
а те на свой ред ми предоставят свободата да не съм съгласен с написаното от тях ! :))
Както е вярна и обратната зависимост - не искам всички да са съгласни с мен и да са на моя акъл, след като ми изчетат писаниците :)))

И както не очаквам всеки влязъл да припява Осанна, така и възнамерявам аз да не го правя, когато не съм съгласен с нещо от това което съм прочел :)))
цитирай
8. krotalka - Да не са те разсърдили,
09.06.2008 17:12
като са ти изтрили коментар?
цитирай
9. valsodar - С това не може никой да ме ядоса :)
09.06.2008 17:18
А и самото триене на коментар , говори много повече отколкото реплика по него :)))

Не бе кроталке, просто ми е писнало всичко да се слага под един знаменател.
Мъжете били такива, жените онакива и толкоз :)
Това е една от големите глупости в тоя живот с която не мога и не искам да се съглася ! :)
цитирай
10. анонимен - :)
09.06.2008 17:43
Променено:))
цитирай
11. valsodar - Много по-добре е така
09.06.2008 17:44
Просто подобен правопис от рода на ползвания, му нарушаваше ритмиката, сега е далеч по-мелодично и добро :)
цитирай
12. krotalka - E с това и аз отдавна се боря!
09.06.2008 17:51
Ама те си знаят тяхната - "Като ми пееш Пенке ле, кой ли ми те слуша"
Мъдроста идва с годините...
цитирай
13. valsodar - Надали
09.06.2008 17:55
По-скоро идва с изживяното :)

Ако бе с годините, не бих срещал умни млади хора и старци тъпанари :D
цитирай
14. анонимен - Леле, има кои да ме контролира:)...
09.06.2008 17:59
Леле,има кои да ме контролира:)Радвам се:)И се усмихвам,а това е на добре:)
цитирай
15. valsodar - Дай Боже повечко като тебе bojank
09.06.2008 18:00
Добрите неща трябва да се поощряват :)
цитирай
16. iliada - Хареса ми момче!
09.06.2008 18:15
Аз също харесвам да пракарам един дъждовен ,точно както го караш ти, Жани да се гушне до мен мъркайки !!!
Харесва ми начина ти на мислене !
Поздравления!
цитирай
17. missblue - Мъжете искат...
09.06.2008 21:03
Мъжете искат, това което им се прави. Жените, също :)))
цитирай
18. valsodar - RE: iliada , missblue
10.06.2008 09:46
Шаблонните неща , които ни зачисляват по списък разните му там "проучвания" , ги желаем много по-нарядко, отколкото дребничките, незначителни неща, които ни правят щастливи.
И това, че понякога искаме съвсем малко от живота, не ни прави по-малко жени или мъже, напротив представя ни в естествената ни светлина :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7436650
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив