Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2008 10:25 - За ползата от световния тероризъм !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5476 Коментари: 40 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Що за тема, що за глупости ?
Да, съгласен съм.
Но въпреки всичко...
... световния тероризъм се оказа една много удобна заплаха за западната "демокрация" изгубила изконните си врагове, нуждаеща се трескаво от нови за да запази целостта си и да продължи в налагането на ценностната си система.
 Ценностна ситема , която не почива на идеите на хуманистите, а на контрола върху обществото, на схващането, че една малка елитарна група, трябва да управлява масите.
 Познато от някъде, но откъде ли ? :)
 Може ли да наложиш контрол и подчинение на милиони, ако те нямат страхове, чрез които да ги манипулираш ?
 И какво по-удобно за целта от облика на световния тероризъм ?
 Перфектният враг !
 Без лице, без националност, без политическа принадлежност.
 Всеки един, по всяко едно време може да бъде припознат с него.
 И съответно наказан, без да се повдигат неудобни въпроси за човешки права, демокрация, свобода на словото и подобни отживелици.
 Кой печели ?
 Обикновенно отговорите на този въпрос са много интересни и хвърлят неочаквана светлина, върху проблема " Има или няма световен Тероризъм ? "
 Дотук печелят :
1. САЩ чрез 
- Военно-промишления им комплекс - обновяване на оръжейния арсенал
- Износ на демокрация чрез сила
- Укрепване на позицията им на Спасител на Демокрацията
2. ЕС 
- страховете сплотяват този крехък съюз от разпад.
3. Русия
- възможност за разрешаване на вътрешните им проблеми в кавказкия регион без да им досаждат на тема човешки права и женевски конвенции
4. Китай
- борба със сепаратистите, особенно силни в северозападен Китай
5. Франция, Англия, Испания и Германия 
- възможност за засилване на полицейщината, без съпротива от страна на обществото.

Всички печелят.
Тогава , трябва ли да се учудваме че имаме насреща създаден образа на перфектния враг ?
Същия образ , който даде повод за 
- пълно следене на нашия личен живот от люлката до гроба
- отмяна на правата за неприкосновенност на личната кореспонденция
- безконтролно подслушване на комуникациите, чрез системата "Ешалон"* и сродните й.
- безнаказано задържане при изфабрикувани обвнинения
- възможност , всеки един неудобен на властта да изчезне, като се набеди за терорист
- безотчетност и безконтролност на службите борещи се с тероризма
- отмиране на демокрацията и постепенната й подмяна с тирания, прикрита зад маската на обществена безопасност.

Знам, че много няма да се съгласят с мен, може да съм краен .

Но запитайте се само едно !

Ако искате да се борите с даден проблем, с кое ще се борите всъщност - с неговите последици или с причините за възникването му ?

Защото , ако някой досега бе пожелал да прекрати  съществуванието на  така наречения "световен" тероризъм, би направил всичко възможно да премахне условията , които го създават.
 А те са ясни кои са, дори и на мен.
 Да не говоря, че са още по-ясни  на тези, които се водят като анализатори .

 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - За ползата от непроходимата глупост...
24.06.2008 10:56
Трябва наистина да си колкото неспасяем, толкова и самонадеян глупак, за да навържеш САЩ, ЕС, Англия, Франция, Германия, Испания, Русия и Китай в едно цяло, извличащо полза от причините и последиците на тероризма...
Ограмотеният глупак е стопроцентов словесен терорист!
цитирай
2. patilan - Ясни ???
24.06.2008 10:59
Едва ли има и 1000 човека в БГто на който да му е ясно какво и защо ?

Сигурен съм, че и ти ще изкараш някаква теория за световен заговор и други такива, но все пак да претендираш че имаш изчепателен отговор на този наболял ( но не и за БГ) проблем е леко изхвърляне!
цитирай
3. lyudmilstefanov - Мисля, че наистина си малко краен
24.06.2008 11:09
От друга страна, обаче, и аз смятам за очевидно, че управляващите с имперски амбиции и най-вече тези на САЩ, имат полза от световния тероризъм като благовиден предтекст да се налагат със сила по целия свят.
Ето накратко моята идеология: при един по-опростен анализ аз виждам света разделен между силите на злото и силите на доброто. Злите лидери са такива като Хитлер, Бен Ладен, Джордж Буш, Чингиз Хан и други подобни, чиито основен мотив е да мачкат останалите чрез насилие.
Сега ми хрумна, че подобен тип лидери са и водачите на фашизоидните агитки по стадионите, дето не отиват да гледат мач, а да се бият. В един документален филм със скрита камера показваха как шефовете на двете агитки /условно да ги наречем Бин Ладен и Буш/ се договарят къде ще става таркала...
От страната на доброто е огромната част от човечеството, независимо дали са германци, българи, араби или американци. Обикновения нормален човек иска да живее спокойно с приятели, семеиство, деца, да съгради нещо - колкото може, да се порадва на това-онова... както казва героя на Хемингуей в "Сбогом на оръжията". "Искам само три неща: да ям, да пия и да спя с Кетрин"
Тоест - истинското противопоставяне не е между нациите, а между тези нарцистични, фашизоидни и некрофилски натури и огромното море на нормалното човечество...
Темата ми е много болна и спирам до тук, за да не напиша коментар по-дълъг от постинга.
цитирай
4. kalbotobg - ...
24.06.2008 11:10
Съгласен съм , че съществуването на тероризма е факт с които се злоупотребява с цел печалба или повишаване на контрола. Съвсем неотдавна в парламента отмениха закон интернет доставчиците да ни следят и даните да се съхраняват и предават на органите при поискване. С подобна информация лесно би могло да се злоупотреби. Тероризма е труно да бъде унищожен поради факта, че самите терористи са трудно различими сред обществото част от което са. (http://www.mediatimesreview.com/april03/Tsvetan_Todorov.php) На тази връзка има документ които казва нещо по въпроса . Връзката намерих в блога на господина teodordetchev които беше написал постинг за автора на документа.
цитирай
5. valsodar - Кой реално взриви СТЦ на 11-ти Септември ?
24.06.2008 11:31
Уахабитите.
Защо тогава САЩ атакуваха Афганистан наместо Саудитска Арабия ?

Интересен въпрос :))) До момента няма отговор.

Кой създаде Осама Бен Ладен ?
ЦРУ по време на Студената война.

Де тогава Киро на кирия ?

Кой спомогна най-много Аятолах Хомейни да дойде на власт ?
САЩ чрез подкрепата си за Шах Реза Пахлави.
цитирай
6. анонимен - Грую
24.06.2008 12:21
Valsodar, забравяш, че по-голямата част от потребителите (читателите на блогове) са роби. Не в класическия смисъл, просто са с по 3 кредита, гледат "шолто на Слави", и изобщо са много далече от тези глобални проблеми. Не смеят да погледнат истината, да помислят малко. Вярват на всичко, което им изсипват от квадратната тоалетна. Затварят очи като мишки, и чакат...чакат края.

п.п. много ме радва блогчето, и Мишо Градинаров също :)
цитирай
7. valsodar - Знам , че темата е неудобна по няколко причини
24.06.2008 12:21
Една от тях е, че трябва да изоставим готовите отговори , които ни се предлагат на тепсия и трябва малко да помислим над отговорите на въпроса - Кой има полза от това ?!

А кои са причините за тероризма ли ?
Ами не е сложно да се отговори - ако избият роднините ми, е напълно разбираемо в гнева си да искам да избия всички виновни за това.

Искам ясно да се разбере - не оправдавам убийството под каквато и да е форма !

Защо не се работи в посока, каква е почвата на която се ражда тероризма, от чии среди и при какви условия се набират камикадзетата ?
Защо в миролюбивия ислям се появиха войнствени човеконенавистни секти, проповядващи война със Запада и неговите ценности ?

Не е ли виновен за това самия Запад и начина по който се опита на наложи ценностната си система - с пълно незачитане на правото на самоопредление, народопсихология, ценностна система , история и манталитет в страните изповядващи Исляма ??!

И кому е нужно това противопоставяне на Изтока срещу Запада, ако не на военно-промишления комплекс и индиректно на политиците получаващи си хонорарите от него ?

Живеем във времето, когато войните не се водят по идеологически съображения.
Това вече е отживелица с разпадането на Съветския Блок и сателитите му.

Не, сега вече сме във времето на войни за ресурси
за петрол, газ, храни и т.н.
И тези войни трябва да имат "благороден" претекст зад който да се прикрият монополистичните интереси на поръчителите им.

На помощ идват демагозите и силовите ведомства.
И всичко се прикрива зад благородната фраза "борба със световния тероризъм" !

А прави ли се нещо, за подобряване на положението на тези от чиито среди се набират терористите ?

Ще тръгне ли един доволен от живота човек, човек със семейство и бъдеще пред него на самоубийствена мисия ?

Помислете и върху това !

Защото е много по-лесно първо да се стреля и после сред труповете да се брои кой е приятел и кой враг.

Много по-трудно е да се опиташ да разбереш, защо врагът ти е твой враг и кое го кара да бъде такъв !
Разбереш ли го, крачката до мира е само една.

А нужен ли е изобщо мир и кой ще загуби от него е следващия ми въпрос ?
цитирай
8. hipototamus - Под водата
24.06.2008 13:11
http://www.youtube.com/watch?v=02Xyrlmnsk8
цитирай
9. kalbotobg - 100 % не
24.06.2008 13:13
Фанатика действа по програма. Фанатика не води преговори, ако го откриеш преди да си е довършил мисията срещу себе си ще имаш разочарован фанатик. Специално за ислямистите сме си ги докарали на главата още от кръстоносните походи. Тогава са ги наричали обаче хашишини. Тероризмът съществува защото е възможен.Иначе манипулирането на фактите си е дошло още преди хората да проговорят. Съгласен съм за Американската политика, но да гледаш на терорист като хулиган на стероиди ...
Освен това терористите са не само ислямисти.Наскоро се говореше по медиите за японец излязал на улицата и изклал докато го бастисат сума ти народ с един нож в ръка.
цитирай
10. valsodar - kalbotobg, кое създава фанатиците ?
24.06.2008 13:26
Интересен е въпроса, какви са факторите формиращи от един човек фанатик ?
Силовото решение само множи броят им, дава им възможност да се реализират като мъченици на вярата си и да привлекат нови в редиците си.

Да , съгласен съм, че ако някой е с насочено оръжие срещу теб и е решил да стреля, ще го спреш с куршум, а не с приказки за световния мир и космическата любов.

Въпросът ми е, защо не се търси премахването на предпоставките за възникване на тероризма, а се атакува физически крайния му продукт ??!

Да не би случайно да вземе да се окаже, че най-голямата подкрепа на терора оказват случайно точно тези крупни "инвеститори" тези наливащи пари в американската икономика ? :)
Има интересни факти в тая насока ... :)

Хем не искаме да видим всички факти, хем да сме се борили със световния тероризъм - ами не става така и точно по-тази причина приемам възванията за борба със световния тероризъм за чист популизъм и демагогия. :)

Не може да обявиш тибетските монаси за борци за независимост, а всички палестинци за терористи.
И под табелката терорист да сложиш баските, кюрдите, тамилите и т.н. и т.н. все малцинства търсещи признаване на правото им на самоопределение.

Световната "Демокрация" призна правото на една банда от наркотърговци и мафиоти да си направи държава на територията на Сърбия, а се държи като ощипана Ганка по отношение на останалите малцинства, които са подтискани с оръжие и терор.

Не може да има двоен стандарт, не можем да работим с две различни ценностни системи едновременно - Или-Или!

Сега да ви питам - Христо Ботев , терорист ли е или не е ?!

От гледна точка на Отоманската Империя той е терорист отвсякъде, от наша гледна точка си е борец за свободата на поробения му народ !
цитирай
11. venercheto - о, съгласна съм с почти всичко в с...
24.06.2008 13:38
о, съгласна съм с почти всичко в статията. :) само отговорите ме плашат, колко са екстремни, и от двете страни. и, естествено, анонимни.
цитирай
12. valsodar - Може и малко да са преекспонирани нещата,
24.06.2008 13:46
но ако е така е може би заради факта, че е трудно да сме безразлични.

Нещата не са приятни, но това не ги прави по - малко реални.
Можем да си затворим очите, да си зарием главата в пясъка и да чакаме накой да дойде да ни "оправи" изотзад - в тази си стойка сме перфектните граждани на света.

Може да изберем и по-болезнения вариант - да започнем да се учим да виждаме ставащото около нас и да се опитваме да го проумеем като причини и последствия, ако искаме да го променим.
Така със сигурност , ще си навлечем гнева на тези предпочели първия вариант и на "оправящите" положението.
Ще ни се каже " А бе , точно ти ли ги разбираш тия работи ! Има си хора за тая работа, не се ври дето не ти е мястото и т.н. - все в тоя дух.

Мислещия човек е по-опасен и от терорист !
Терориста може да го спреш с куршум, но изказаните мисли са заразни :)))
цитирай
13. lelya - Това, с което съм съгласна е, че п...
24.06.2008 13:46
Това, с което съм съгласна е, че противопоставянето между Изтока и Запада се дължи единствено и само на интереси свързани с петрол. От друга страна в стремежа си да не импровизирам произволно ще си позволя смелостта да кажа, че никой практически не познава истински и задълбочено културата на изтока. В тази връзка смятам, че не единствено запада носи отговорността за този конфликт. Изтока категорично не стои кротко като жертвен агнец и само, когато го настъпят праща терористи. Това не е така. Арабите са странни същества. Аз няма да слагам етикети, но ще кажа какво съм видяла преди и какво виждам сега. Живях 2 г. в Либия. По онова време (1982г.-1983г.) ето какъв беше манталитета на местното население. За престой от 2г. с майка ми сме излизали 2 пъти с обществен транспорт в Триполи. Такова опипване и щипане се запечатва вечно в съзнанието на момиче влизащо в пубелтета. Опипват те, когато се разминаваш по улицата, в магазина, в автобуса, таксиметровия щофьор пускаше на майка ми ръка пред очите ми. Това поведение няма нищо общо с религия и държавно управление. Това си е някакво варварство. Този народ смята, че е господар на света. Пак по-онова време нещата в Либия стояха така - пътищата се правиха от германци, жилищата се правиха от италианци, хлябът се печеше от турци, водата и нефта се добиваха от българи и руснаци, здравеопазването се извършваше от ....всички, които се сетиш. Местното население, разбирай мъжете работеха военни, т. е. нищо. Стоят пред къщите си и пият чай. Жените разбираемо не работят, те раждат деца. Казвайки това ще помоля да не ме опровергават с примери за достойни такива хора, защото такива има и аз познавам, но тук не иде реч за добрите изключения. Не зависимо от очевидния финансов просперитет на населението по онова време и факта, че огромна част от младите завършват обучение в чужбина тези хора продължаваха да ядат с ръце и да имат не дотам добри хигиенни навици. Та основно е това, че поради наличието на този ценен ресурс петрола тези народи не считат за необходимо да се приобщават към останалия свят, а напротив останалия свят се налага да работи за неговия просперитет. Разбира се запада не разбира фанатизирането на тези хора. Простият пример за фанатизъм- ако си в болница и там хора умират и се нуждаят от спешна помощ, но в същото време имама запее от джамията, то лекарите първо ще си коленичат да си свършат молитвата и след това ще се погрижат за болните. Разказах това, защото ми се струва, че всичко е твърде сложно и не може да се разглежда едностранчиво. Мисля, че в крайна сметка няма невинни в това противопоставяне.
Виждам бъдещето единствено и само в търсенето на алтернативни източници на енергия.
цитирай
14. valsodar - lelya , сещам се за един разговор с виетнамец
24.06.2008 13:50
Навремето, един приятел е питал виетнамец работещ в Кремиковци - А бе, не ви ли е гнус да ги ядете тия кучета бре ?
На което , знаеш ли какво му отговорили ?
- Приятело, ти какво би направил, ако се разхождаш в Ханой и видиш безстопанствено прасе на пътя ?! :)))

Разликата в културите ни е огромна и е сериозна преграда в опитите ни да се разберем едни други.

Благодаря за приемера, който си дала, но искам само да уточним едно - знаеш ли как се гледа в арабския свят на самотна жена, която не е забрадена и е несъпроводена от мъж ?
цитирай
15. lelya - Да ще уточним. По същото време в с...
24.06.2008 14:03
Да ще уточним. По същото време в същата държава местните момичета не носиха така наречена "фарашия". Това е бял чаршаф от главата до петите. Това нещо се носи само ако съпругът го изисква. Дори много омъжени местни жени не се покриват. Това, за което разказах е отношение към чуденки. Сериозен проблем може да има жена, която не е покрита в Иран, но там държавното управление е друго. Естествено е да зачиташ традициите на местното население, но когато влезеш в магазин, харесаш си нещо, посочваш то и казваш, че искаш да си го купиш и отсреща ти се усмихват и отговарят -нямаме? Ти настояваш възпитано и го сочиш, но пак ти се смеят в очите и дават същия отговор? Пак казвам, че те може би не са лоши, но са неразбираеми, поради това, че често поведението им е необяснимо.
цитирай
16. valsodar - Това си е бедуинският им манталитет :)
24.06.2008 14:13
Конкретно за Либия, те подкрепям - там на чужденците се гледа , като на втора ръка хора, за белите роби от България бе достатъчно красноречив примера с медицинските ни сестри, който можеше да бъде предотвратен с Адекватна външна политика, а не сервилничене пред Кадафи.

А и непознаването на обичаите на една страна не е извинение за чужденеца , с вълци по вълчи ще виеш - неприятно, но факт.
Разбирам те, съгласен съм че имаш право за отношението си към тях, отдавна съм отхвърлил мисълта, че ударят ли те по едната буза трябва да подложиш и другата.

Но, въпросът който не ми дава мира е , кога наместо да ковем оръжия ще се научим да съграждаме мостове на които да се срещнем ?

Колкото и да сме различни си има все по нещо в което да си приличаме.
Защо не стъпим на основата на приликите, а все се търсят разликите ?
цитирай
17. kalbotobg - Гледах ...
24.06.2008 14:56
Гледах документален фюлм. Шейховете може да са богати но има и много бедни хора.Единственият начин тези хора да изучат децата си е да ги пратят да им бъде дадено религиозно образование. Исляма сам по себе си не те прави терорист, хората които те обучават и уважаваш понякога ти промиват мозъка с години.
Когато обучението свърши ти си безрезервно предан на това което ти е дадено за религия. Дори вярваш, че ако умреш по определен начин те чака нещо по-добро от това което можеш да си представиш. Това струва пари и в повечето случаи се плаща с петрол. Но след толкова години, не би било уместно да се разчита на това, най вероятно доста от парите идват от вложения в акции, ценни книжа ... Колкото до това което споменава lelya ... Битието определя съзнанието. Относно " това си е бедуинския манталитет" в очите на европееца такова отношение подлежи на съдебни санкции.
На въпросът за коването на оръжия отговора е на куково лято. На втората част на въпроса отговорът вероятно ще е, когато нашите жени тръгнат с фереджета или когато другата страна пристигне поне в двайсти век.
цитирай
18. lelya - Лично аз не виждам скоро мостове ...
24.06.2008 15:01
Лично аз не виждам скоро мостове между изтока и запада. Смятам, че ние като българи действително сме много толерантен народ и бихме могли да бъдем носители на идеята за сближаване на тези две антагонистични позиции, само, че световната история се пише другаде. Хубавото е, че все пак се намираме в старата Европа, което е може би най-разумно подреденото място за живеене.
Колкото до световния тероризъм и по специално за ислямския не мисля, че това скоро ще приключи. Все пак добрата новина е, че се сменя обитателя на Белият дом. А може би ще помогне и малка, умерена доза феминизъм, малко повече жени трябва да участват в световната политика.
цитирай
19. valsodar - lelya , има резон в това което казваш
24.06.2008 15:04
Но искрено се надявам жените в световната политика да не са военолюбиви като Маргарет Тачър или Кондолиса Райс ! :)))
цитирай
20. mitternacht - ..
24.06.2008 15:39
E, той автора го каза.Трябва да се премахнат причините за тоя "тероризъм".Най-малкото, Америка да спре да ходи на екскурзии където и хрумне.

Пък после защитаващите собствената си страна били терористи.Хъ-Хъ-Хъ.
цитирай
21. slavuncho - Мисля, че написаното в постинга е вярно.
24.06.2008 16:11
И аз преди време писах постингче по този въпрос.
Все пак, само леееко е повдигната завесата.
Истината е много по-страшна.
цитирай
22. valsodar - http://slavuncho.blog.bg/viewpost.php?id=184268
24.06.2008 16:14
Е, както казват грузинците: “Да пием за здравето на нашите врагове и те никога да не свършват”.
:)))
цитирай
23. slavuncho - Може!
24.06.2008 16:49
На тая жега по една биричка...
Ха наздраве! :)))
цитирай
24. valsodar - Да са живи и здрави страховете ни,
24.06.2008 16:52
че покрай тях се сплотяваме ! :)))
цитирай
25. finbel - Малко смях другари и другарки
24.06.2008 17:09
www.escape.log.bg -доста смешни клипове
цитирай
26. finbel - радославе
24.06.2008 17:10
радо, абе обикновенно ги чета нещата ти ама днес много топло бе братче, чак климатика се задъхва, а някой спомена за биричка
цитирай
27. valsodar - Да вадя ли касата от хладилника ?
24.06.2008 17:29
Че се събрахме вече :)
цитирай
28. keyholder - Zeitgeist
24.06.2008 18:19
Бих ти препоръчал един филм, който се казва Zeitgeist, ако вече не си го гледал. Съжалявам, ако вече е станало въпрос за него, но и на мен ми е много горещо, за да чета всички коментари. Поздрави!
цитирай
29. gothic - Ей това накрая е хубава приказка. А ...
24.06.2008 18:28
Ей това накрая е хубава приказка. А иначе разликите между различните култури са ясни. А и знаем как бялата раса е налагала своите ценности през вековете. Ако в края на 17-ти и началото на 18-ти век ги имаше съвременните медии, нали ви е ясно какви щяха да изглеждат маорите от Нова Зеландия в очите на европейците. Защото те единствени от полинезийците са оказали ожесточена съпротива на европейските "ценности". Има и още нещо. Спомнете си само как е започнала Испано-Американската война в края на 19-ти век. Американците ги умеят тия работи ;)
цитирай
30. usandthem - защо любителите на
24.06.2008 18:57
конспиративни теории за "необходимия враг" не използват най-силният аргумент-ето този тук. http://youtube.com/watch?v=JYv4UMrAYEo&feature=related
цитирай
31. valsodar - А дали си си задавал въпроса защо започна войната в Чечня ?
24.06.2008 19:14
Отговорът е простичък - заради контрола върху каспийския нефт :)))

А инак, на същите тези терористи, оръжието им го продадоха продажните руски генерали - за да има с кого да си воюват и да се отклони вниманието от по-важните проблеми.

Ако не бе войната в Чечня с терористите на Дудаев, щеше ли Русия да има нужда от здрава ръка и да дойде Путин на власт ? :)))

А инак филмчета в ютуба бол и на отрязани глави тоже ! Гледките са грозни, наистина. Никой не може да оправдае зверствата, но нито едно зверство не е оправдание за следващите !
цитирай
32. suge - най- много
24.06.2008 19:16
ми хареса определението "перфектния враг".Но мисля,че никой от нас не би искал да го разпознае. Не ни е удобно.А и ще ни стане безинтересно.
цитирай
33. valsodar - Хараланов,
24.06.2008 19:20
само глупак не би се замислил, защо не се премахне причината, а се работи по борба с последиците !
цитирай
34. gothic - Щото ако се премахне причината, ще ...
24.06.2008 20:41
Щото ако се премахне причината, ще отпадне и проблема, а не това е целта на "великите" сили....
цитирай
35. spasunger - #1 (анонимния)
24.06.2008 21:02
Трябва да разъждаваш доста елементарно, за да не усетиш връзката между изброените от теб страни и общите неща, които ги свързват...
цитирай
36. анонимен - ако си нямаш враг- намери си
24.06.2008 22:11
Абе хора, никога за нас простосмъртните няма да стане ясно КОЕ; КАК; ЗАЩО и т.н...
Ние можем да "бистрим" политиката, да си създаваме "наши" теории на конспирацията, но... никога, повтарям НИКОГА няма да разберем истината. Sorry за което... Сигурно щеше да е интересно...
цитирай
37. valsodar - 39. анонимен
25.06.2008 08:44
Цялата истина, почти никога не се научава.
С течение на времето просто се добавят все повече парчета, към това което знаем или подозираме, но и то е достатъчно за да придобием картината, че нещата не са съвсем такива, каквито ни се внушават чрез масмедиите :)
цитирай
38. kostadin - Re:За всички интересуващи се!
25.06.2008 15:26
В природата няма забранени начини за борба!
По слабият във военно отношение е склонен към диверсия или тероризъм.
Лошото става ,когато по силния си прави автодиверсии!
цитирай
39. kotarakavi4o - още към 39.
25.06.2008 23:11
В същност знаеш моето мнение по този въпрос, но за съжаление влязох анонимно като 39.
Дълбоко се съмнявам ,обаче,че в основата на всичко е петрола... Отдавна има измислени алтернативни горива... Просто петрола е удобното извинение.
цитирай
40. анонимен - xanax
31.08.2011 22:06
I rattling lucky to find this web site on bing, just what I was searching for : D too saved to fav.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7437247
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив