Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2009 00:00 - Настоящият блог се затрива !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1660 Коментари: 13 Гласове:
0



По причини всякакви и най-разнообразни.
image
Но понеже ме четохте толкова дълго време, защо пък да не ги изброя ?

Причина първа - Скука !
Скучно е тук.
Малкото летви за прескачане, все са ниски и е доста дразнещо да чуваш по-цял ден възторжените писъци на лапетиите прескочили сянката си и видяли се в избрани или в горещи.
 Когато е имало кой да бяга пред мене, съм го догонвал и съм скачал на висоти непонятни за тях.

Причина втора - Глупаците.
Станаха безчет като хлебарките, колкото повече ги трепе човек, толкова по-се множат.
Какъв е смисълът, човек по цял ден да чисти осраното от тях в блога си ?
Не е ли по-лесно да им тегли една майна и да ги остави сами на себе си.

Причина трета - Атмосферата.
Честно казано преди година духът тук бе друг, а сега навсякъде е Искренно и Климактерично.
 Не съм предменструално настроена личност, както и ми е рано за мено-паузата, че да мога да се впиша в наложеният стандарт за блогване тук.
 Наместо да псувам, не е ли по-добре да си помълча.

Основна причина - липса на Стимул.
Няма за какво, човек сам себе си да приучава как да живее в блатото редом с жабите, когато може да живее в планината  редом с птиците.
 Нека жабите квакат на воля, няма да им мътя тинята с въпросите си.

И няколко по-маловажни причини.

Хомофобия - не мога да приема педерастията, като модел за подражание, както  и да уважавам хора, които ги влече в начина им на поведение.

А да, последната от тях - споразумението с новият ми работодател, с който блогът ми влиза в конфликт на интереси.
 Не върви тук да го псувам, за хората които е назначил, а аз да съм им нещо като бъдещ шеф.

 Както и да е. 
Забавлявайте се.
До където можете.
Все пак блоговете са създадени основно с тази си цел

image

Апропо, известно време може и да чета, но акаунта най-вероятно ще го преотстъпя на един познат ентусиаст, който за разлика от мене си мисли, че има защо човек да пише тук.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Това напиано
01.04.2009 00:09
на Първи април как да го приемем ? :) или :(
цитирай
2. allbi - ха ха ха
01.04.2009 00:24
и аз така :)))
цитирай
3. lubopitstvo - Само недей действа прибързано.
01.04.2009 09:04
Само недей действа прибързано.
цитирай
4. djgator - valsodar
01.04.2009 09:21
Много хубаво, браво :( май всички ще се махнем ..
цитирай
5. golichka - Е
01.04.2009 10:45
хубава работа!?

жалко ,не пак а отново !
цитирай
6. valsodar - Спокойно де, не съм умрял.
01.04.2009 11:24
Блога си е блог, аз съм си аз.
Света не започва и не свършва с blog.bg :)))
цитирай
7. анонимен - крайно време е да се разкараш П...
01.04.2009 12:01
крайно време е да се разкараш
Поздрави за решенето
цитирай
8. анонимен - meir
01.04.2009 12:03
Магарето облякло лъвска кожа и ходило да плаши другите животни. Видяло лисицата, че сe опитало да уплаши и нея, а тя, като го била чула по-напред да реве, казала му: „Оплашваше и мене, ако не бях те чула, като ревеше.“



Които мислят себе си, че са нещо, според безумието си- езикът им ги издава. :)))
цитирай
9. hara73 - Не дей бе човече ...
01.04.2009 15:06
та ниие твойте фенове ...кво ша праим без теб :-(((
цитирай
10. valsodar - Е как какво ?
01.04.2009 16:24
Ще се забавлявате.
Я колко убави неща има извън това , което показва монитора ! :)))
цитирай
11. анонимен - i az
01.04.2009 18:54
kato anonimnia po-gore da ti kaja: kraino vreme beshe da se razkarash :)
a tva s preostapvaneto na accountite...goliama moda be ;)
цитирай
12. drblondy - Котарацо,
02.04.2009 22:49
и ти ли?
цитирай
13. valsodar - Когато си тръгна Блонди, това няма да е с фанфарен звън
03.04.2009 10:44
Просто ще спра да пиша тук.
Света не е започнал с мен, няма да свърши и без мен :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434362
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив