Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2009 13:53 - Дори и за миг !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1043 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 И какво ??!
Няколко дена слънце, излети сред природата, срещи с интересни хора, а в блатото почти нищо ново.
 Е, ако изключим поредната буря в чаша с вода с опита да се осмее нечий блог или поредното велико-драматично напускане на блог пространството, неща дотолкова скучни и банални, че даже не си заслужават и отбелязването им на глас.

 И се чудя, а бе наистина се чудя мамка му и грипясало прасе, за тия хора слънце навън не грее ли, приятели нямат ли си , с които да пият по една студена биричка на шарена сянка, толкоз ли са залюхани наистина, че не виждат, че пролетта вече е дошла и е време да кажат сбогом на монитора, да отворят входната врата и да се изнесат на свински тръс навън ??!

 Айде, моето присъствие днес в блога е разбираемо, поредният ми работен ден на сред празници, та дорде чакам работата да си продължи, зависвам за малко тука, колкото да убия няколко протяжни и излишни минути.

 А бре хора, погледнете за малко през прозореца бре !

Не виждате ли какво чудно слънчице грее навън ?
Не чувате ли песните на птиците, приканващи ви да се разходите под пъстрата сянка на дърветата ?
 Да вдъхнете аромата на цъфналият люляк и поне за малко да забравите за амбициите си да сте най-великите, най-четените, най-скандалните в един сайт непретендиращ да е По-по-най сред виртуалните общества .

Чудя ви се, много ви се чудя на акъла, като гледам как се взимате прекомерно на сериозно , как страдате излишно за абсолютни глупости и от ден на ден забравяте все повече какво е да се живее.

 Да се живее истински !
Наслаждавайки се на мимолетните красиви моменти, с които ни дарява живота.
И да му се порадвате от сърце.
Без скрупули , без очакване за признание и награда.
Просто да поживеете малко.
Дори и за миг !



Гласувай:
0



1. mnogotup - Да.
04.05.2009 15:03
Напълно споделям мнението ти, и аз съм на работа днес..;)
цитирай
2. allbi - ха ха
04.05.2009 18:43
и аз все съм на работа :)
даже и нощем присъствам...
и покрай това станах личност мани, мани...
копирана, иронизирана....
и атакувана от разни ми ти там "приятелки"...
пусто като не ме кефи бирата...
пък може да не съм за пред хора ;)
абе всичко е на майтап тука...
голем майтап...

обаче онова сравнение с котарака ти ще си
го помня, да знаеш...;)
цитирай
3. hara73 - и аз като таб
04.05.2009 19:57
съм на работа. Как да го видя, това слънце за което ми говориш, като и то едно срамежливо и мързеливо. Ще се порадваме на блатото и това е нещо :-)))
цитирай
4. betid13 - :)
05.05.2009 02:26
Добре си го казал!!!!
има хорица, който са се хванали за този начин на общуване като удавници за сламка... Ако всички ЖИВЕЕМ ИСТИНСКИ, а тук споделяме красивите преживяни моменти с останалите ,ще позволим поне частично и друг да изживее това, което и ние или просто ще го изведем от сивото ежедневие с нещо бодро...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7437799
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив