Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2009 17:53 - Нов дизайн ?!
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 841 Коментари: 3 Гласове:
0



А сега де ?
Отварям на стъкмистика и насреща ми картинки като за стрелбище ??!

Ами, ха мерси тогава на предпочелите блога ми като средство за трепане на скуката - видях ви ся кои сте и в близките 100 постинга ще ви благодарим поименно !

 Да видим тогава, колко рязко ще ви спадне броя ! :)

Ей, тия ма убиха днес с тоя нов дизайн !


ПП, А да, Промоция !
За всеки нов глас - по един нов постинг !
Гледам, че и това е на мода май.

А ако се позагубя за кратко - в стиховете съм, купонът е добър и има какво да се чете.

Това , което аз съм си харесал от всичко написано до тук е на адрес valsodar.stihovebg.com


Тагове:   хумор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Да
13.05.2009 23:28
Сега вече стана прекалено интересно тук:))))
Тези модератори измислиха успешн атактика:)
цитирай
2. bimbo163 - А че е стрелбище стрелбище е, ама ...
14.05.2009 04:03
А че е стрелбище стрелбище е , ама страхливите които до сега си харесваха тово-онова сега ще трият ли?
цитирай
3. анонимен - Ирена
14.05.2009 20:01
В това топло време много хора днес са го ударили на разсъждения:))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7437722
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив