Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2009 10:28 - Съпоставка
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 781 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 20.05.2009 10:29


 Дизайнa на сайтът им е добър.
В много отношения, далеч по-добър от дизайна на настоящият сайт.
Може да получаваш максимум по един глас от потребител за теб като автор и максимум по един глас, за конкретен постинг.
 Модераторите им са максимално обективни.
Спирали са ми неща само по две причини.
Първата бе за пунктуални грешки, изискване посочено ясно и конкретно в правилата на сайта им.
 Но, ти пускат хората системно съобщение, в което ясно се вижда , кой ти е проверявал постинга и защо точно е отказана публикацията му.
 В следствие на това се и сдобих с този линк
http://forums.unibg.org/index.php?showtopic=10987, който ми е от определена полза.
 Единственото, което ме подразни, бе спирането на
Техническо прекъсване , което не знам по какви причини решиха , че не съвпада с политиката на сайта и се окачествява , като политическа пропаганда ( ако някой открие къде точно е тя в постинга, нека да ме светне ! ).
 Сайта е прегледен, имаш си конкретна текуща статистика по часове, дни, месеци и години, с конкретни адреси и имена на потребители, които са те чели, което ти дава добра представа за читателската ти група и нейните предпочитания.
 Доброто е, че мога след време да си издам и нещо като PDF книжка с подбраните от мен произведения, така че... поне мога да си систематизирам изписаните неща по тематика и стил, за да не ги губя в нета.
 Поне тези от тях , които си считам за стойностни.
Да, на фона на всичко изписано от мен, надали са повече от 5%, но в крайна сметка този блог е преди всичко мястото за гледната ми точка, а на пиедестал за писателските ми умения.

 Цедката им е ситна, от към гледна точка на публикации, но поне там не чета извратении на психопати, както се лансират масово тук.

 Така че, усещам се как от ден на ден ми е все по-приятно там и все по-рядко имам желание да пиша нещо, кое си ми е по душа тук.
 По простата причина, че атмосферата там е далеч по-дружелюбна към потребителя и по-малко натоварваща, от към простащини, на които сме свидетели всеки ден тук.

Тоя блог си остава.
 Какъв ще е по-нататъшният му вид, времето и настроението ми ще си покажат.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Относно поста "Техническо прекъсване"
20.05.2009 11:38
Пропуснал си да споменеш Костов , така че може да се приеме като политическа пропаганда в смисъл ,че всички имат кусури (меко казано) , а "сините" като неспоменати - нямат . Вероятно така са погледнали на нещата ...
Аз лично мисля ,че поста е забавен и има за цел да иронизира българския политически манталитет , но както ти е известно такива иронизирания се приемат твърде тежко и обидно от целокупния български народ . Не забравяй ,че в България всички разбираме от футбол и политика ( и от всичко , въобще) :-))
Поздрави!
цитирай
2. valsodar - E, то Костов го споменава кой ли не ?! :)))
20.05.2009 12:11
А и ще трябва костенурка да вкарам в персонажа...
Не е лоша идеята, ако реша да го преработвам разказа :)
цитирай
3. abadonka - В нета има..
21.05.2009 13:34
..и приятни местенца. И аз си влизам в едно форумче, където всички сме приятели,много ни е уютничко заедно, а ако дойде някоя гад бързичко я поставят на място. Няма да го рекламирам тук, имам линка на блогрола си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7436769
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив