Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2009 11:58 - Разни хора...разни интереси
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3686 Коментари: 25 Гласове:
0



 Понеже ми изтриха коментар, а когато коментарът ми е изцяло по зададената от автора тема, не е спам и не изразява цинично и вулгарно отношение към авторът на темата или към негови гости в нея, то съвсем спокойно и с чиста съвест мога да заявя, че за мен подобни автори са хора много прости и ограничени, с болно его, което не им позволява да се вслушат в мнението на другите и да вземат от него полезното за тях.

 И в интерес на истината, аз винаги съм се радвал на несъгласните с мен.
Радвам се по простата причина, че имам възможността да погледна на нещата през още една гледна точка - през тяхната.
 Да проверя отново правилността на аргументите си и ако не виждам нещо правилно, да не търся проблема в отстоянието до него, а в зрението си.
 Човек се развива по този начин.
 Поглеждайки през очите на другите обогатява мирогледът си и точно по тази причина, аз съм просто влюбен в конструктивният спор.
 Спор, провокиращ ме да науча нови неща, да навляза в сфери, до дкоро не представляващи интерес за мен, да се докосна до разнообразието от възможни гледни точки и от тях да извлека най-доброто за себе си.
 Това, което би ми позволило да гледам по-обективно на света около мен, оставяйки зад себе си пристрастия, догми и заучени по папагалски азбучни истини.

 Защото, истина ли е това, което си приел на готово, по даденост и по презумпция на болшинството, ако не си я проумял?
 И аз съм богат.
Много богат.
Защото живея вече  не само в моят свят, а и във вашите, лични светове.
С тези, с които обичам да споря и да обменям идеи.
За да има причина, поради която да продължавам пътят си напред.
А тя е - Знанието за нещата, преминаващо в мъдрост, когато е осъзнато и изживяно.
Знание, което ми е крайно необходимо, за да поставям правилно целите си в живота, да разбирам случващото се и да мога да го променя в нужният момент.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Обаче...
12.06.2009 12:17
освен хора като теб, има и такива, които се боят от чуждото мнение като от огън. Особено, ако е в разрез с тяхното...
цитирай
2. valsodar - Могат да се страхуват единствено бедните духом
12.06.2009 12:21
Тези, които се страхуват да не изгубят малкото знание което имат, считащи го за окончателно и последно.

А знанието е безгранично - въпрос на поносимост е, кой колко може да приеме от него.

цитирай
3. sowhat - хех, аз като знам колко честно съм в контра с теб
12.06.2009 12:34
току що се почувствах като обогатител :))

аз дори бих постнала коментара си за разлика от теб :) и написала психопрофил на особата
цитирай
4. valsodar - Ми да, то ако няма с кой да споря и да дискутирам
12.06.2009 12:48
За какво ли ми е да си влизам тук?
За единият монолог в стил Кукрински?

Мерси :)))
цитирай
5. анонимен - Хей Радославе!!!
12.06.2009 12:49
Ти освен да седищ нон-стоп пред компютъра и да спориш с този и онзи или да говориш зад гърба му нямаш ли друга работа?
Онзи бил такъв, друг пък крадец, трети неграмотен, а ти- идеален.
Извинявай но по всичко личи че си айтцайдър на нашето общество, никой не те брои за нищо в живота и за това се мислиш за велик- тук в нета.
Погледни през прозореца бе човек, животът не е само интернет!!!
цитирай
6. valsodar - 5. Точно в този момент смятам да обядвам
12.06.2009 12:54
По простичката причина, че животът не е само интернет.
А трябва и да се яде!

През прозореца ще си гледам сетне, че сега ме гони глад!

Какво да се прави - първични рефлекси за оцеляване!
За вторичните сетне ще търсим време! :)))
цитирай
7. lubopitstvo - Валсодар
12.06.2009 12:57
не съди толкова строго хората. Никой не е съвършен и няма само черно и бяло. Всички грешим.
И във връзка с поста ти за хората, дето заемат противоположни поцизии-не ги съди и тях строго.
Аз имам две противоположни позиции за клео, но това не ме прави НЕличност.
Просто се опитвам да разбера и нея, и тези, които я критикуват.
Жал ми е за нея-това прави ли ме неличност!?
Колкото до спора-аз тук направо го намразих. Никога няма да променя твоята позиция, тогава защо ми е изобщо да споря с теб?!
Единственото, което ще постигна е да разбера, че съм по-глупава от теб. Е, ок, по-глупава съм-човек винаги е по-глупав от някои хора и по-умен от други.
цитирай
8. lado - "айтцайдър на нашето обще...
12.06.2009 13:03
"айтцайдър на нашето общество" - чакам разяснение
цитирай
9. анонимен - Имах предвид
12.06.2009 13:05
аутцайдер уважаеми lado.
цитирай
10. lado - "аутцайдер"? - пробвай ...
12.06.2009 13:08
"аутцайдер"? - пробвай пак
цитирай
11. lado - абе, образовайте се, хора, изпи...
12.06.2009 13:13
абе ,образовайте се ,хора ,изпитайте поне веднъж някакви съмнения ,когато употребявате непознати за вас думи или чуждици - ясно ми за какво става дума ,ама и на другите също трябва да стане - в това е смисъла на шаблоните .Така се мултиплицира ефекта на пеперудата
цитирай
12. lado - outsider
12.06.2009 13:15
foreigner: someone who is excluded from or is not a member of a group
цитирай
13. lado - анадънмо?
12.06.2009 13:18
анадънмо?
цитирай
14. valsodar - lubopitstvo
12.06.2009 13:33
Не е глупак този, който съзнава, че не знае.
А този, който мисли, че няма какво повече да научи.

ПП За Клео - за мен тя е психично-болен човек, чиито отклонения от нормалното поведение, бяха поощрявани от групичка хора, жадни за сеир и зрелища.
цитирай
15. valsodar - lado , остави го да се порадва на 5-те си минутки слава човека.
12.06.2009 13:37
Аз, за какво мислиш, че предпочетох да се наям, наместо да му отговарям.

Сега той спечели двойно:
1.во Половин час мое мълчание, през което той се е чувствал добре
2-ра Поне още два часа мое благоразположение към всичкият дивеч що се гъбарка с мен, поради обяда ми с произлизащи от него - текущи храносмилателни процеси, предразполагащи към ленност на мисълта и притъпеност на сетивата :)))

( Е гат'ти сложно-съставното изречение стана! И аз не му разбирам вече на автора! )
цитирай
16. lado - "ПП За Клео - за мен тя е псих...
12.06.2009 13:56
"ПП За Клео - за мен тя е психично-болен човек, чиито отклонения от нормалното поведение, бяха поощрявани от групичка хора, жадни за сеир и зрелища." - жалко ,жалко,наистина недостойно,така пускаха в мюзик айдъл едни хорица - да им гледат сеира ,и никой не възропта ,затова пък пускаха sms и т.нар. опосуми грухтяха глупости - Оруел навсякъде,сеир непрекъснато...чалга форевър..
цитирай
17. valsodar - чалга форевър..
12.06.2009 14:02
Това е положението в сайта - дебилизация тотална!
цитирай
18. 777 - По повод Радослав и истината като позиция в кредото му.
12.06.2009 14:25
Не ти ли се е струвало понякога, че винаги си прав? ) На хората им е трудно да преглътнат факта, че нямаш колебания, защото повечето от тях трептят в ефемеридни гравитиращи кръгове около собствената си несигурност.

По повод Оруел на lado „Всички са равни, но някои са по-равни от другите." Основен хорски принцип когато иде реч за стадото, пардон за ятото. ;) Така и аутсайдерите (да покажем все пак етимологията) казват за другите, че са аутсайдери, знаейки, че „Най-бързият начин да спреш войната е да я загубиш.“

По повод прелюбопитната реплика по-горе "Аз имам две противоположни позиции за клео, но това не ме прави НЕличност." на това му викат неравновесие, но все пак "Количествените натрупвания водят до качествени изменения"
цитирай
19. valsodar - Досадно е винаги да си прав.
12.06.2009 14:29
И това усешане поражда съмнения в адекватността на възприемащите те :)))
Ако никой, никога не ти противоречи за нищо, това означава, че или другите са неми или ти си глух.

А за противоположните позиции... - ми по добре с две противоположни позиции (малко в стил Джекил и Хайд) отколкото с две противоположни поведения, както е присъщо на някои небезизвестни блогъра тук :)))
цитирай
20. valsodar - 19. :)))
12.06.2009 14:30
Занимавал съм се известно време с физиогномика и портрета отговаря на ... поведенческите й реакции - да, това е тя! :)))
цитирай
21. анонимен - верно е май клео
12.06.2009 14:33
сега е влезла в ролята на трето лице и пише нов блог със стари глупости "със съгласието на автора"
това съгласие обаче некак неподплатено и нечистоплътна звучи пак ((
цитирай
22. анонимен - ам тя ногу грозна
12.06.2009 14:35
дет викат `ем грозна, ем нахална`
цитирай
23. valsodar - Вътрешният дисбаланс
12.06.2009 14:37
си води и до външна грозота.

Няма да ви анализирам снимката с приомите на физиогномиката, само ще кажа, че устата издава един крайно егоистичен характер, а сенките под очите - чернодробни проблеми.
цитирай
24. анонимен - Защо не си стои в професията на цифричките
12.06.2009 14:39
А се ръга при буквичките?
zvezdopad
цитирай
25. valsodar - Кой, каквото си няма
12.06.2009 14:47
Кой акъл си няма,
тук се прави на умник.
Който себе си не уважава,
гледа чрез класация да е велик.
Всеки гони туй, което няма
само себе си не ще да е.
И така се ражда...
вечна мелодрама,
параноя вихри се из блога,
здраво го тресе ! :)))
Почнах вече да се чудя,
сал ли съм сред луди
или навярно,
само аз съм полудял ?
Толкоз много, много луди ?
Как ли сайта в себе си е сбрал?
Диагнози тука слагат се на воля,
кой с какво ли веч не е шръклял?
Бог отгоре, как ли ни се чуди -
гледайки ни на какъв сме хал?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434543
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив