Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2009 17:35 - Бива, нали?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2080 Коментари: 21 Гласове:
12



- Имаш ли б(л)ог?
- Да, имам.
- И за какво пишеш основно в него?
- Ами основно за глупости.

И е вярно.
Като се позамисля, какво най-често ме е провокирало да пиша в блога си, това са били основно глупостите на деня.
А на мен, не ми се занимава много с глупости, та по тази и причина не ми се пише много-много.
По-скоро пишейки получавам тая отмора на ума, която само четенето на добра и увлекателна книга може да ми даде.
По простата причина, че никога започвайки даден текст, не знам от къде ще мина и до къде ще стигна в мисълта си.

Понякога ми хрумват интересни финали, направо впечатляващи, но те са до толкова хубави и впечатляващи, че не ми дават да ги загрозя с предисторията им.
 И предистория просто си няма, а финал без предистория, не е нито разказ, нито постинг, нито драсканица за убиване на времето - просто е едно Нищо.
 За мен.
 За други може да е и Нещо, но не се виждам в светлината на окаян прошляк, разказващ притчи в пущиняка пред зяпналите го с възторг и почит последователи.

 Но... виж как се завъртат нещата - опитвайки се да обясня защо пиша за глупости, самият аз почнах да си пиша глупости.
 Моите си глупости, ненагледните ми, родени в момент, когато умът ми си почива пълноценно.
 И ако аз съм пълен глупак за да ги родя, то що ли за чудо ще е този, прочел ги с интерес до тук?
 Да вземем да си направим и клуб на немислещите ли?
 Входът за нови членове за лятото ще е каса с изстудена бира, а за зимата ... дамаджанка с руйно вино.
 Бива, нали?




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - ...
03.08.2009 17:47
'айде да ме цаниш за касиер, а?
цитирай
2. valsodar - Че и пари ли ще събираме бре?
03.08.2009 17:54
Ако ще събираме - може! :)
цитирай
3. pilcho - аа, нееее -
03.08.2009 17:57
на мен пари не ми трябват... ама беше споменал нещо за членски внос, пък ако аз не се наредя първа с чаша, няма кой...
цитирай
4. valsodar - Аха
03.08.2009 18:01
Е, тогава предлагам да поразширим малко първоначалната концепция ?! :)))
цитирай
5. pilcho - ...
03.08.2009 18:04
Не възразявам. Стига да бъда касиер и за членски внос да се приема и домашна ракийка, гласувам "ЗА" - независимо от концепцията :D

И все пак, какви са проектонововъведенията?
цитирай
6. sowhat - о аз таковата
03.08.2009 20:07
мое ли да се запиша без вход като въздържател моля. ще донеса една цистерна вода , примерно :))
цитирай
7. pilcho - Хмф...
03.08.2009 20:19
ти ще донесеш туршийката, sowhat ;)
цитирай
8. sowhat - пилец туршии не правя
03.08.2009 20:24
ама сега почнах да пека сладко от малини. приема ли се ? :)
цитирай
9. pilcho - Знам аз...
03.08.2009 21:04
е заради такива като теб, зиме седим без туршии! А сладкото от малини като мезе за виното ли да го пишем или за бирата? :)))))))
Вземи барем да наловиш малко пъстърва...
цитирай
10. katan - :))) Хареса ми!
03.08.2009 21:47
"И ако аз съм пълен глупак за да ги родя, то що ли за чудо ще е този, прочел ги с интерес до тук?"
:)))
Уважавам чувството за самоирония,то ни отличава от .../ти го написал/.
цитирай
11. mamas - sowhat - пилец туршии не правя
03.08.2009 21:50
Ох, и аз всяка година се каня
да се доверя на бакалията,
но все не устоявам на навика
и...пак си налагам трушията!

Бабината трушия
Морков, чушка и домат -
ех, че вкусен зарзават!

С цветно зеле и гулия
става приказна трушия!

Често мойта баба драга
на трапезата я слага.

Всеки хапва и подпитва,
за рецептата разпитва.

Ала баба се скатава,
тайната си не издава.

Сладко хрупкам си и аз,
но се каня в този час
важна тайна да разкрия -
как се прави таз трушия!
цитирай
12. schoolofpeace - ..........
03.08.2009 23:16
..........
цитирай
13. slavuncho - Май Айнщайн бе казал: "Вселената и човешката
04.08.2009 02:52
глупост са безкрайни, но за Вселената не е много сигурно...".
Тъй че, не ни остава нищо друго освен да дерзаем :)))
Що се отнася до питиета мисля, че хубавата ракия е подходяща за всеки час от денонощието и всеки сезон на годината! С добра компания, разбира се :)
цитирай
14. valsodar - Приема се !
04.08.2009 08:58
sowhat написа:
ама сега почнах да пека сладко от малини. приема ли се ? :)

- От Плана с помощта на котака понабрах диви малини и ягоди, от "ХИТ" - черни боровинки и с фикса на Йоткер стана едно сладко... страхотия.
Така че, ако позамръкнем, нали някой на ранина ще трябва палачинки да направи, а палачинки без хубаво сладко, ми просто не вървят! :)
цитирай
15. valsodar - чл. 1 - Не се приемат пълни въздържатели
04.08.2009 08:59
pilcho написа:
Не възразявам. Стига да бъда касиер и за членски внос да се приема и домашна ракийка, гласувам "ЗА" - независимо от концепцията :D

И все пак, какви са проектонововъведенията?


- Човек който никога не е близвал блага ракийка, как ще разбира от благ моабет?
Пълното въздържание от удоволствията на живота, доказва едниствено неумения за изживяването му! :)
цитирай
16. valsodar - Катан :)
04.08.2009 09:01
katan написа:
"И ако аз съм пълен глупак за да ги родя, то що ли за чудо ще е този, прочел ги с интерес до тук?"
:)))
Уважавам чувството за самоирония,то ни отличава от .../ти го написал/.


- Чувството за хумор е като жирокомпаса - и при най-невероятните лупинги, в които може да ни вкара живота успява да ни подскаже, че совите не са това което са и че всичко е временно и преодолимо :)

цитирай
17. valsodar - Славунчо :)
04.08.2009 09:03
slavuncho написа:
глупост са безкрайни, но за Вселената не е много сигурно...".
Тъй че, не ни остава нищо друго освен да дерзаем :)))
Що се отнася до питиета мисля, че хубавата ракия е подходяща за всеки час от денонощието и всеки сезон на годината! С добра компания, разбира се :)

- На Айнщайн и снимка ще му закачим, онази с изплезената му физиономия - плезещ се на цялата вселенска глупост, довела до сътворяването на човека :)
цитирай
18. анонимен - Обикновено, 'глупостите' са онези ...
04.08.2009 14:26
Обикновено, 'глупостите' са онези малки камъчета, които все ни убиват в 'обувките'. Всички 'глупости' са важни, и особено онези, за които си се борил много повече от обикновенното..
Глупости, които радват, глупости, които изнервят...животът ни е низ от странни 'глупости' :)
цитирай
19. sowhat - относно ракията
04.08.2009 22:54
що бре радо ,са ще ми кажеш, че моабета ми е вкиснат ли :)))))))))))))))
цитирай
20. valsodar - Да бе да - ша смея ли?
04.08.2009 23:08
А съм ти стъпал на криво, а пак си яхнала метлата?!

Парен - каша духа.

Трай ся и .. а едно наздраве от мене по късна доба за доброто гости! :)
цитирай
21. gothic - Идеята е добра....
04.08.2009 23:36
особено за домашната ракийка ;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7435805
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив