Постинг
23.02.2010 17:17 -
В подкрепа на анонимните
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3730 Коментари: 17 Гласове:
Последна промяна: 23.02.2010 17:24
Прочетен: 3730 Коментари: 17 Гласове:
14
Последна промяна: 23.02.2010 17:24
На калпав блогър, анонимните коментари му пречат! - ако мога, така ще перефразирам, новата блог вълна, обвиняваща анонимно коментиралите във всички смъртни грехове накуп.
Добре де, а вие които скачате срещу анонимните, да не би да сте световно известни?
Кои сте вие, о Есмералди наранени, на които анонимните все им пречат да се изявят като творци невидяни?!
С какво ви пречат, чак толкоз пък те?
С това, че нараняват честолюбието ви?
Ами, посвийте си малко егото и няма да има по какво да ви настъпват другите с коментарите си!
С оспорването на несравнимият ви талант и гениалност?
По-добре се научете на първо време да пишете грамотно, после започнете да пишете по потребност и призвание и едва след стотният опит се запитайте - Имам ли аз поне капка талант?! В случай, че не изпитате и вие желание да си прочетете нещата повторно, как може да го искате от другите? И да им се сърдите, че не ви аплодират открито, а ви корят за бездарието?
Блогът е една сцена - запомнете това!
И ако изразяващият се на сцената е посредствен, тъп и бездарен, е съвсем логично да бъде освиркван от публиката си.
А сред публиката влиза и тази, която не стои само на първите редове в залата, дежурно аплодирща, ахкаща и охкаща сервилно, пред всичко видяно.
Сред публиката има и лумпени, има и критици, има и ваши приятели.
Единствено от вас ще зависи, как ще неутрализирате лумпените, как ще се поучите от градивната критика на тези в сянка и до колко ще откриете приятелите и съмишлениците си сред всички тях.
Защото... няма лоша публика!
Има единствено бездарни и посредствени актьори.
Такива, на които все публиката им е виновна!
Добре де, а вие които скачате срещу анонимните, да не би да сте световно известни?
Кои сте вие, о Есмералди наранени, на които анонимните все им пречат да се изявят като творци невидяни?!
С какво ви пречат, чак толкоз пък те?
С това, че нараняват честолюбието ви?
Ами, посвийте си малко егото и няма да има по какво да ви настъпват другите с коментарите си!
С оспорването на несравнимият ви талант и гениалност?
По-добре се научете на първо време да пишете грамотно, после започнете да пишете по потребност и призвание и едва след стотният опит се запитайте - Имам ли аз поне капка талант?! В случай, че не изпитате и вие желание да си прочетете нещата повторно, как може да го искате от другите? И да им се сърдите, че не ви аплодират открито, а ви корят за бездарието?
Блогът е една сцена - запомнете това!
И ако изразяващият се на сцената е посредствен, тъп и бездарен, е съвсем логично да бъде освиркван от публиката си.
А сред публиката влиза и тази, която не стои само на първите редове в залата, дежурно аплодирща, ахкаща и охкаща сервилно, пред всичко видяно.
Сред публиката има и лумпени, има и критици, има и ваши приятели.
Единствено от вас ще зависи, как ще неутрализирате лумпените, как ще се поучите от градивната критика на тези в сянка и до колко ще откриете приятелите и съмишлениците си сред всички тях.
Защото... няма лоша публика!
Има единствено бездарни и посредствени актьори.
Такива, на които все публиката им е виновна!
Следващ постинг
Предишен постинг
интересна гледна точка Валсодар.... макар и да не мога да подкрепя всичко което си написал дословно, има и истина
цитирайагресивните анонимни са хора,които в действителност имат регистрации и вероятно-някакво лично отношение.Останалите са просто четящи. Според мен всички мнения под нещо написано от нас, ни отразяват и имат стойност.
цитирайПодличко е да си анонимен!И не става дума за наранено честолюбие!Тъкмо напротив.Поради необяснимо за мен желание да си се скриеш и от дупката си да се произнасяш важно,важно...Това е наранено честолюбие!
цитирайХараланов, ти преди да се регистрираш, какъв беше?
Същият както и аз, нали? - АНОНИМЕН!
Да се слага всичко под една черта.. ми смешно е!
Още повече, че ние също сме анонимни, но анонимни прикрили се зад регистрираната си анонимност.
А в същият този момент, технологиите позволяват да се види за всеки адрес, кой реален човек стои. Така че, факта, че не умееш да видиш човека за думите му, не е проблем на репликиралият, а на почувствалият се засегнат.
Ако не им даваш трески по които да се захващат по тебе, ще има ли нещо с което биха те уязвили реппликите на другите?
Самият факт, че си се почувствал уязвен означава само едно - имаш слаби страни по които да работиш.
цитирайСъщият както и аз, нали? - АНОНИМЕН!
Да се слага всичко под една черта.. ми смешно е!
Още повече, че ние също сме анонимни, но анонимни прикрили се зад регистрираната си анонимност.
А в същият този момент, технологиите позволяват да се види за всеки адрес, кой реален човек стои. Така че, факта, че не умееш да видиш човека за думите му, не е проблем на репликиралият, а на почувствалият се засегнат.
Ако не им даваш трески по които да се захващат по тебе, ще има ли нещо с което биха те уязвили реппликите на другите?
Самият факт, че си се почувствал уязвен означава само едно - имаш слаби страни по които да работиш.
И преди да се регистрирам НИКОГА не съм бил в ролята на воайор.Да чета и ехидно да коментирам.Не ми приписвай неща,които не съм правил!А иначе,който иска,може и без да е анонимен,да ме залива със словесна помия,колкото си иска!Така е по-честно!
цитирайДобре де, когато за пръв път влезе в сайта какъв беше? Анонимен, нали?
Е, тогава след като и ние самите сме минали през този етап, с какво морално право можем да слагаме всички анонимно коментитали под общият знаменател на Лошите, а ние автоматично да се причисляваме към Добрите?
Не е ли малко сбъркана логиката и етиката на едно такова простовато обобщение?
Аз в началото съм си репликирал като анонимен. Да, подписвал съм се с псевдонима си под репликите, псевдоним който с времето си достойно е заместил името и фамилята ми по една много проста причина - винаги съм бил готов да застана зад репликите си, както вярвам и ти.
Е, кое ни прави по-различни от тях?
Това, че имаме само един блог в повече ли?
Не мисля!
Това, което единствено е способно да ни открои на фона на всеобщата посредственост е единствено желанието ни да сме по-добри в това което правим на фона от вчерашният ни ден.
А за словесната помия.. не можеш я избегна.
Не и докато си сред хора. А хора има всякакви.
Такива от които искаш да се учиш и такива от които си алергичен.
цитирайЕ, тогава след като и ние самите сме минали през този етап, с какво морално право можем да слагаме всички анонимно коментитали под общият знаменател на Лошите, а ние автоматично да се причисляваме към Добрите?
Не е ли малко сбъркана логиката и етиката на едно такова простовато обобщение?
Аз в началото съм си репликирал като анонимен. Да, подписвал съм се с псевдонима си под репликите, псевдоним който с времето си достойно е заместил името и фамилята ми по една много проста причина - винаги съм бил готов да застана зад репликите си, както вярвам и ти.
Е, кое ни прави по-различни от тях?
Това, че имаме само един блог в повече ли?
Не мисля!
Това, което единствено е способно да ни открои на фона на всеобщата посредственост е единствено желанието ни да сме по-добри в това което правим на фона от вчерашният ни ден.
А за словесната помия.. не можеш я избегна.
Не и докато си сред хора. А хора има всякакви.
Такива от които искаш да се учиш и такива от които си алергичен.
Всеки автор има опция, предоставена от блог.бг, за да се справи с негативни и обидни критикари... останалото, което се разиграва тук е... преиграване!
Във Вселената има непредубедени Закони: това, за което най-много говорим, най-много се появява в живота ни... Вижте новините, филмите, разговорите на чашка кафе - всичко се върти около насилие, смърт, кражби, разруха... Странно ли е, че ги имаме вече толкова изобилно в живота си?!...
Имаше някога едно предаване "Как ще ги стигнем американците"... Е, сега те ще догонват нас...
Мъдреците на всяка една Епоха са наблягали върху един основен Принцип : чистотата на Словото. Поговорката " Седем пъти мери, веднъж режи." е създадена най-вече заради СЛОВОТО - защото излезе ли веднъж от устата, не можем да я върнем. А можем да нараним жестоко човекът с нея...
Истината е, че - предполагам от предпазливост - повечето от регистрираните тук зад никовете си не са дали никаква информация за себе си, или са дали измислена... Това е също анонимност!!! Така че ... не си спомням, за какво беше спора всъщност ?!
цитирайВъв Вселената има непредубедени Закони: това, за което най-много говорим, най-много се появява в живота ни... Вижте новините, филмите, разговорите на чашка кафе - всичко се върти около насилие, смърт, кражби, разруха... Странно ли е, че ги имаме вече толкова изобилно в живота си?!...
Имаше някога едно предаване "Как ще ги стигнем американците"... Е, сега те ще догонват нас...
Мъдреците на всяка една Епоха са наблягали върху един основен Принцип : чистотата на Словото. Поговорката " Седем пъти мери, веднъж режи." е създадена най-вече заради СЛОВОТО - защото излезе ли веднъж от устата, не можем да я върнем. А можем да нараним жестоко човекът с нея...
Истината е, че - предполагам от предпазливост - повечето от регистрираните тук зад никовете си не са дали никаква информация за себе си, или са дали измислена... Това е също анонимност!!! Така че ... не си спомням, за какво беше спора всъщност ?!
Не съм бил никога анонимен!Влязох в сайта,регистрирах се и тогава коментирах!Какво по естествено от това...?И през ум не ми минава,че съм ,,от добрите,,!Нищо не обобщавам!Наскоро в блог бг имаше подписка за това,една малка уличка в София да носи името на Илия Минев.Доста хора се подписаха,давайки и трите си имена и ЕГН-тата.Можеш да го видиш в блога на Григор Симов.Това означава,че всичките те са излязли изцяло от своята анонимност и не са видяли смисъла да се крият зад измислени никнейми!Да си анонимен е хем да си страхлив,хем и да си подъл!
цитирайНе съм съгласен с обобщенията, които правиш.
По една проста причина, сред анонимно коментиралите в блога ми има немалко стойностни хора, една част от които за радост познавам, а с други ми се иска да се запозная.
Хора, за които нито бих рекъл, че са страхливи, а още по-малко пък подли.
А и както е коментирала Дивна, като не ви харесват да ви коментират анонимни в блоговете, защо сте отворили коментарите и за тях?
Който го е страх от мечки, да не ходи в гората!
Аз лично си ценя всеки един коментар, най-малко заради обратната връзка която ми дава и възможноста да погледна и от друга гледна точка на написаното от мен.
Благодарение на тях не само, че си подобрих стила на писане, но и доста по-сериозно започнах да се отнасям към това, по какъв начин изразявам мислите и идеите си, спрямо отзвука който предизвикват след себе си.
Така че, да се оправдаваме с анонимните ... не е нито сериозно, нито похвално.
Така си мисля аз.
По тази и причина е този постинг - за нашите ни кусури отговорноста си е изцяло наша, а не чужда :)))
цитирайПо една проста причина, сред анонимно коментиралите в блога ми има немалко стойностни хора, една част от които за радост познавам, а с други ми се иска да се запозная.
Хора, за които нито бих рекъл, че са страхливи, а още по-малко пък подли.
А и както е коментирала Дивна, като не ви харесват да ви коментират анонимни в блоговете, защо сте отворили коментарите и за тях?
Който го е страх от мечки, да не ходи в гората!
Аз лично си ценя всеки един коментар, най-малко заради обратната връзка която ми дава и възможноста да погледна и от друга гледна точка на написаното от мен.
Благодарение на тях не само, че си подобрих стила на писане, но и доста по-сериозно започнах да се отнасям към това, по какъв начин изразявам мислите и идеите си, спрямо отзвука който предизвикват след себе си.
Така че, да се оправдаваме с анонимните ... не е нито сериозно, нито похвално.
Така си мисля аз.
По тази и причина е този постинг - за нашите ни кусури отговорноста си е изцяло наша, а не чужда :)))
на кого му е толкова крехко самолюбието, че да не може да се справи с анонимната критика. За да отминеш обидите с усмивка, се изискват матюритет и здрава самооценка, които очевидно липсват на вечнотриещите и оплакващи се автори.
Може би наивно съм вярвала когато се регистрирах в края на май, че целта на блогстването е да събереш разнородни мнения и да уловиш различни настроения (далеч не всеки, който ще ти пише е дружелюбен и съгласен, и това е редно да бъде така). Оказва се обаче, че тук се помпи Его и се събират аплодисменти, другото се смита под килима поради неспособността да се приеме факта, че някой не е във възторг от светлите списващи личности.
цитирайМоже би наивно съм вярвала когато се регистрирах в края на май, че целта на блогстването е да събереш разнородни мнения и да уловиш различни настроения (далеч не всеки, който ще ти пише е дружелюбен и съгласен, и това е редно да бъде така). Оказва се обаче, че тук се помпи Его и се събират аплодисменти, другото се смита под килима поради неспособността да се приеме факта, че някой не е във възторг от светлите списващи личности.
11.
анонимен -
Много е изтъркано....
23.02.2010 20:50
23.02.2010 20:50
...и неубедително
цитирайЕто, точно поради такива обосновани критични забележки от блогъри решили да използват възможноста чрез "реплика" в блога ми свят да ги види, предпочитам наместо тях да ми коментират анонимни, които имат какво да кажат! :))
цитирай
13.
анонимен -
ами от тези
24.02.2010 23:22
24.02.2010 23:22
които имат какво да кажат, не се боя и както виждате, съм ги оставила да се вихрят. Иначе...съжалявам за загубата на времето...си тук
цитирай
14.
анонимен -
В спора се ражда истината, а поня...
25.02.2010 12:11
25.02.2010 12:11
В спора се ражда истината, а понякога тя е многолика. На мен ми е интересно да чета дебатите по тази тема, защото съм си "вечен" анонимен и така ми е добре. Никой не обиждам и не искам да го правя, защото всеки има право на изява. Който не ми харесва, просто не го чета, другите не го четат.....и така той отпада от блога.
Всичко е на естествен подбор, търсенето определя предлагането.
цитирайВсичко е на естествен подбор, търсенето определя предлагането.
15.
анонимен -
Между другото, котенцето ти е го...
25.02.2010 12:18
25.02.2010 12:18
Между другото, котенцето ти е голяма симпатяга. Скоро чух, че обикне ли те черна котка, трябва да се грижиш за нея, защото това ти бил късмета.
цитирайСимпатяга, ама как грачи само...
От де го извади тоз глас, на корабна свирка го докарва вече, страх ме е да го пускам по мръкнало на терасата, че се смразяват от ужас минувачите.
Инак си е безподобен лигльо, изключително интелигентен и умен, а бе с две думи - тарикат безподобен.
Даже и профил му спретнах във Спамбук - Мишо Котараков :)
цитирайОт де го извади тоз глас, на корабна свирка го докарва вече, страх ме е да го пускам по мръкнало на терасата, че се смразяват от ужас минувачите.
Инак си е безподобен лигльо, изключително интелигентен и умен, а бе с две думи - тарикат безподобен.
Даже и профил му спретнах във Спамбук - Мишо Котараков :)
анонимен написа:
- абсолютно съм съгласен с това, и точно поради тази причина нерядко провокирам спорове в някои от темите си, само и само за да чуя различна от моята гледна точка.В спора се ражда истината, а понякога тя е многолика.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27883
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът