Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2010 19:10 - Срещи от третият вид
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 952 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 09.04.2010 19:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Двадесет процента от човечеството вярвали в извънземни.
Демек, близо милиард души вярват в мен!

Да, аз съм извънземен и си дойде времето, след такъв сериозен рейтинг на обществено доверие да си го призная.
Ще попитате, ама как чак сега стигна до тоя извод, а не по-рано, че да ти обърнат внимание хора подобаващи на положението ти и да те обгрижат на съответните за целта места?!

Е, ето го и отговорът ми на този предвидим въпрос.

Цял живот място не мога да си намеря на тази земя.
Един си намери вила, друг пари и  кола, трети  жена с кариера - все неща достижими и мечтани за една огромна част от вярващото в мен и подобните ми човечество, а всичките те никога не са ме блазнели особенно.
 Да, добре е да ги имаш под ръка, кога ти се наложи работа да си имаш с тях, но и без тях животът все си продължава и си те влече в една друга посока, нямаша нищо общо с нормалните земни неща.

 Нормалните хора, вечер си седнат, налеят си по една ракийка и си пуснат "Биг Брадър" или "Листопад", а аз си зяпам като теле в звездите и ги чувствам далеч по до себе си, от колкото идолите на новият век.
 
 Земните, нямат навика да си задават въпроси неспирно и да търсят отговорите им. А аз от как се помня все съм си в диалог в себе си, че понякога и със себе си се карам в спора, коя от истините ще е по-правдива и по-вярна.
 Няма такива неща при нормалните земляни - там каквото им се каже, това се приема за вярно! Както му се предопредели на човек съдбата, това ще си и кара, без да се противи, без да се чувства дискомфортно като странник в странна страна, чужд сред свои и свой, сред считаните за чужди.

 Нормално ли е земен жител да може да говори с цветята, с облаците, с дърветата, птиците и животните, а те по своят си начин да му отговарят?
 Не е нормално, нали? И аз така си мисля!

 Мога ли да се чувствам за един напълно земен човек, след като случващото се на тая Земя все си ме дразни с простотията си? Ами, не мога естествено!

 Как да се приема за равен сред земните, кога те неспирно повтарят една и съща грешка, наречена модел на прехода, на века, на епохата , а мен тоя модел ме води единствено или до меланхолия или до смях, според това как гледам на чуждите грешки - като на свои или като на чужди. И още, и още и ... много са още нещата, които ми пречат да се чувствам като един от вас...

 И честно казано, олекна ми, като си признах всичко без бой и разните му методи на принуда от Зона 53 де си признаха другите преди мене.
 Олекна си ми, па дано ме чуят и ония от горе, че да вземат най-сетне да си ме приберат при себе си, че си ми писна вече от простотията хорска що е превзела напълно света и определя кое е земно и кое извънземно из него!

 ;)


Тагове:   срещи,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. raders - споко
09.04.2010 19:34
Не се притеснявай, не си сам. Тук има едни юначаги, дето пътуват често до Андромеда, до Плеядите, а Луната и Марс за нищо ги нямат. Разбира се, контактуват с извънземни, разговарят с Господа-Бога като стари сватове и си пият ракията по телепатия заедно. Така че щом си извънземен, няма начин да не те навестят; има и готини мацки - не се кахъри...
цитирай
2. galina1 - Ехооо...
09.04.2010 19:45
Аз категорично съм решила да се преселвам на Марс, но се надявам да видя скоро извънземните. Майтапя се разбира се, но в интерес на истината вече е разпродаден доколкото ми е известно. Хората си купуват земя от сега. И наистина не се притеснявай. Снощи като се прибирах у нас гледам по пътя някои хора си свиркат с уста, но свиреха различни мелодии. Изобщо не се запитах нищо, само ми стана интересно, че го правят. А една жена си тананикаше песента "Красив роман е любовта". Абе да се смее ли, да плаче ли човек???
цитирай
3. bven - ама защо да те приберат -
09.04.2010 19:46
те идват по много и им е интересно всичко това, което тебе те отегчава, защото те знаят , че идва краят на тази игра и в най-интересното ще се разбере кой кой е - тогава няма "Ама аз не знаех /не чух/ не видях". Всеки ще знае какъв е бил, какво е правил и защо го е правил. Или както казват някои - кесаревото - кесарю. Ше има много интересни неща.........
цитирай
4. lado - Неблогърите ни гледат с подозрение ...
09.04.2010 21:11
Неблогърите ни гледат с подозрение и лек уплах.
Не го мултиплицирай!
цитирай
5. анонимен - Що бе?
10.04.2010 13:39
Що бе,гледай си Листопад!Голем филм казвам ти!И ши научиш мноо хубави неща!Полезни дето има една дума!А пък брадърите са върха!И пак са полезни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7435417
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив