Постинг
16.09.2011 16:05 -
Да си кажем Довиждане, вече е време!
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8870 Коментари: 80 Гласове:
Последна промяна: 16.09.2011 16:06
Прочетен: 8870 Коментари: 80 Гласове:
27
Последна промяна: 16.09.2011 16:06
Получих следното съобщение от blog.bg
Отказ от предоставяне на услуга (ново) В съгласие с Универсалните общи условия на Инвестор.бг съгласно точка 1.16 и съгласно точка 10.1 Ви уведомяваме, че ще Ви бъде спряно предоставянето на достъп до Blog.bg. В рамките на 48 часа можете да запазите съдържанието на вашите блогове или да ни изпратите адресите на блоговете които желаете да запазите и съответно ние да свалим съдържанието и да го изпратим на желан от Вас email!
С уважение,
Блог.бг Така че в тоя случай, кой каквото е искал да каже, вече го е казал, който е искал да коментира е коментирал, до два-три дена този блог ще бъде изтрит от безпомощната администрация на сайта, в знак на отчаяние и безпомощност пред истините казани в него.
Не мога да кажа, че кой знае колко ще ме заболи ( ако това са очаквали - грешат ! ).
Сайта отдавна не е това, което бе.
Не е това, за което бих страдал и би ми липсвало в живота.
Бих страдал за приятел, но не и за сайт управляван от малоумници с елементарна култура.
Така че, какво толкоз - ми да трият тогава!
:)
Отказ от предоставяне на услуга (ново) В съгласие с Универсалните общи условия на Инвестор.бг съгласно точка 1.16 и съгласно точка 10.1 Ви уведомяваме, че ще Ви бъде спряно предоставянето на достъп до Blog.bg. В рамките на 48 часа можете да запазите съдържанието на вашите блогове или да ни изпратите адресите на блоговете които желаете да запазите и съответно ние да свалим съдържанието и да го изпратим на желан от Вас email!
С уважение,
Блог.бг Така че в тоя случай, кой каквото е искал да каже, вече го е казал, който е искал да коментира е коментирал, до два-три дена този блог ще бъде изтрит от безпомощната администрация на сайта, в знак на отчаяние и безпомощност пред истините казани в него.
Не мога да кажа, че кой знае колко ще ме заболи ( ако това са очаквали - грешат ! ).
Сайта отдавна не е това, което бе.
Не е това, за което бих страдал и би ми липсвало в живота.
Бих страдал за приятел, но не и за сайт управляван от малоумници с елементарна култура.
Така че, какво толкоз - ми да трият тогава!
:)
1.
ran -
да-ам!
16.09.2011 16:11
16.09.2011 16:11
Довиждане! :)
цитирайНяма да си подновявам регистрацията тук.
Пиша го, за да се знае.
Защото няма да се учудя, ако на следващият ден модераторите направят клонинг на блога, за да се изгъбаркат с досегашните му читатели.
А на тях мога да кажа само едно - Благодаря, за обратната връзка, която така точно ми предоставяхте!
:)
цитирайПиша го, за да се знае.
Защото няма да се учудя, ако на следващият ден модераторите направят клонинг на блога, за да се изгъбаркат с досегашните му читатели.
А на тях мога да кажа само едно - Благодаря, за обратната връзка, която така точно ми предоставяхте!
:)
не е ли твоят официален блог, защо трябва да го заличаваш?!...
цитирайЗащо трябва да те заличават ?
цитирай
5.
анонимен -
лиса
16.09.2011 17:58
16.09.2011 17:58
чао
и аз се изнесох отдавна
цитирайи аз се изнесох отдавна
6.
анонимен -
Ето един блог, който много се хар...
16.09.2011 19:05
16.09.2011 19:05
Ето един блог, който много се харесва на модераторите и не го трият:
http://evreite.blog.bg/
В блог.бг има фашистки, нацистки, антисемитски блогове. Тук трябва да почисти полицията.
цитирайhttp://evreite.blog.bg/
В блог.бг има фашистки, нацистки, антисемитски блогове. Тук трябва да почисти полицията.
7.
анонимен -
Валсо, просто се извини и толкова. ...
16.09.2011 19:31
16.09.2011 19:31
Валсо, просто се извини и толкова. На чужда територия сме и трябва да се съобразяваме. Ти си ми един от най-любимите блогери и съм ти го казвал много пъти. В блог.бг не всичко е идеално, но се направиха и доста подобрения. Остана да се изчисти въпроса с надутите прочити и известията за налаганите наказания, като това става публично. Моля те като приятел (не политически), да постигнеш споразумение с ръководството. Мисля, че много хора мислят като мен.
Ако от сайта се отстранят някои от най-колоритните блогери, ще стане доста скучно. Днес дори видях на Първа постинг от една чужда снимка. Къде остана творчеството, дискусията, споровете. За тона съм съгласен, че трябва да влезе в рамките на приличието. Това ще е новост в българските сайтове.
От мое име също моля ръководството да не предприема такива крайни мерки към един ветеран на блог.бг!!!
цитирайАко от сайта се отстранят някои от най-колоритните блогери, ще стане доста скучно. Днес дори видях на Първа постинг от една чужда снимка. Къде остана творчеството, дискусията, споровете. За тона съм съгласен, че трябва да влезе в рамките на приличието. Това ще е новост в българските сайтове.
От мое име също моля ръководството да не предприема такива крайни мерки към един ветеран на блог.бг!!!
8.
анонимен -
Всъщност, какви са нарушенията по ...
16.09.2011 19:33
16.09.2011 19:33
Всъщност, какви са нарушенията по тия точки, че не ми се рови?
цитирай
9.
анонимен -
Неграмотно написаните условия: ...
16.09.2011 19:44
16.09.2011 19:44
Неграмотно написаните условия:
1.16. Когато се регистрирате, за да ползвате услугите на конкретен сайт, Вие се регистрирате, като частно лице, потребител на сайтовете на Инвестор. Достъпа до зоните на сайтовете изискващи регистрация се осъществява чрез потребителското ви име и парола генерирани по време на регистрационния процес, за съответния сайт.
1.17. Регистрирайки се за конкретен сайт от сайтовете на групата на „Инвестор.БГ“ АД Вие си създавате индивидуален потребителски профил чрез, които получавате достъп до зоните изискващи регистрация за конкретния сайт . 
Във вашия профил, Вие се задължавате да предоставяте пълна, вярна, истинска и точна информация.
10. Прекратяване.
10.1. Ако поради някаква причина вярваме, че не се съобразявате с условията за ползване и изискванията поставяни от тях, можем да прекратим достъпа до регистрационите зони на някои или на всички от сайтовете на Инвестор незабавно и без предварително да Ви уведомяваме за това.
10.2. Прекратяване на регистрацията.
Ако искаме да прекратим регистрация Ви в някои от сайтовете на Инвестор, ще го направим, като ви изпратим уведомителен имейл за прекратяване на регистрацията ви. Вашия регистрационнен имейл, потребителско име и парола ще станат невалидни незабавно. Генерираното от Вас съдържание ще бъде запазаено за разумен срок от време като ще Ви бъде дадена възможност да си го изтеглите.
цитирай1.16. Когато се регистрирате, за да ползвате услугите на конкретен сайт, Вие се регистрирате, като частно лице, потребител на сайтовете на Инвестор. Достъпа до зоните на сайтовете изискващи регистрация се осъществява чрез потребителското ви име и парола генерирани по време на регистрационния процес, за съответния сайт.
1.17. Регистрирайки се за конкретен сайт от сайтовете на групата на „Инвестор.БГ“ АД Вие си създавате индивидуален потребителски профил чрез, които получавате достъп до зоните изискващи регистрация за конкретния сайт . 
Във вашия профил, Вие се задължавате да предоставяте пълна, вярна, истинска и точна информация.
10. Прекратяване.
10.1. Ако поради някаква причина вярваме, че не се съобразявате с условията за ползване и изискванията поставяни от тях, можем да прекратим достъпа до регистрационите зони на някои или на всички от сайтовете на Инвестор незабавно и без предварително да Ви уведомяваме за това.
10.2. Прекратяване на регистрацията.
Ако искаме да прекратим регистрация Ви в някои от сайтовете на Инвестор, ще го направим, като ви изпратим уведомителен имейл за прекратяване на регистрацията ви. Вашия регистрационнен имейл, потребителско име и парола ще станат невалидни незабавно. Генерираното от Вас съдържание ще бъде запазаено за разумен срок от време като ще Ви бъде дадена възможност да си го изтеглите.
Не виждам за какво, не виждам и на кого да се извинявам.
Един блог определено не е цената, заради която бих престъпил принципите си.
А един от тях винаги е бил - истината.
цитирайЕдин блог определено не е цената, заради която бих престъпил принципите си.
А един от тях винаги е бил - истината.
11.
анонимен -
Валсо и аз съм горд и чапат човек, но и ...
16.09.2011 21:15
16.09.2011 21:15
Валсо и аз съм горд и чапат човек, но и ти малко прекаляваш. Споразумейте се! Казвам ти го като истински приятел. Перченето е глупаво нещо. Пък и ние сме наясно с твоите достойнства и няма нужда да се доказваш като принципен човек.
цитирайе най-разумно да преместиш съдържанието на единия блог в другия - за да съхраниш това, което си е твое, да съхраниш труда си, авторските си текстове... Човек трябва да цени труда си и труда на другите...
цитирайискат да трият? Защо точно него, а не , примерно, другия, ако имаш такъв?
В същото време прав е ан.6 - тук е пълно с откровенно нацистки и расистки блогове, които никой не отразява.
цитирайВ същото време прав е ан.6 - тук е пълно с откровенно нацистки и расистки блогове, които никой не отразява.
Искат този, защото пиша в този, а не другият, в който не съм влизал повече от година - този им боде очите :)
(последна публикация там - 04.01.2010 15:43 )
цитирай(последна публикация там - 04.01.2010 15:43 )
15.
анонимен -
Ами ако е така, прехвърли си нещата, ...
16.09.2011 22:14
16.09.2011 22:14
Ами ако е така, прехвърли си нещата, по-готините оттатък, особено тия последните туристичиските са много готини. И кой е другия блог, че не се сещам?
цитирайНищо никъде няма да прехвърлям - няма да правя евала на келеши и на номерцата им. Като искат да го трият тоя блог, ами да си го трият. Нито ще им се извинявам без да съм виновен, нито ще им се моля на тия боклуци.
цитирайToва е втората ми регистрация, преди да я направя съм писал постинг в този блог, по какви точно причини я правя. За разлика от мнозина в сайта никога не съм я крил и не съм отричал, че е моя.
Да трият и нея ако искат.
Не са единствената блог-платформа, може да са най-полицейската от всички, но не и най-добрата за публикуване :)
цитирайДа трият и нея ако искат.
Не са единствената блог-платформа, може да са най-полицейската от всички, но не и най-добрата за публикуване :)
18.
анонимен -
А и в крайна сметка, какво чак тол...
16.09.2011 22:23
16.09.2011 22:23
А и в крайна сметка, какво чак толкоз, дали ще пиша тук, дали ще коментирам?
Не съм умрял, знанията и таланта си ги нося със себе си ( доколкото ги има и доколкото те ще се развият във времето занапред ).
Не е чак толкова трудно човек да ме открие в нета, просто си пуска търсачката и ще му излязат хиляди резултати.
цитирайНе съм умрял, знанията и таланта си ги нося със себе си ( доколкото ги има и доколкото те ще се развият във времето занапред ).
Не е чак толкова трудно човек да ме открие в нета, просто си пуска търсачката и ще му излязат хиляди резултати.
но да се изтрие valsodar би било скандално за блогбегето. Нямам идея какво точно се е случило, ама трябва да има по-разумно и спокойно решение. Блог.бг няма да е същия без този блог с всичките ти щуровини и хрумки!:))
Постингите са само част от чара на блога - коментарите са онова, което прави това пространство безценно. Убият ли тях - убиват част от всеки от нас!
Що не вземете да се успокоите и поговорите кротко, м?
цитирайПостингите са само част от чара на блога - коментарите са онова, което прави това пространство безценно. Убият ли тях - убиват част от всеки от нас!
Що не вземете да се успокоите и поговорите кротко, м?
Стига бе :(
цитирайхайде сега. Не виждам смисъл да ти трият блога. Мисля, че когато има повече от един блог на едно лице, то самото трябва да си деактивира другите и да си ползва основния. Или пък - те да деактивират второстепенните, а да оставят основния.
Този тук е твоя главен блог. Така че всичко ми изглежда безсмислено.
цитирайТози тук е твоя главен блог. Така че всичко ми изглежда безсмислено.
Ваня смисъл си има.
Вярно, на пръв поглед логика няма.
Бановете ми за последният месец са все по анонимни доноси, от блог.бг категорично отказаха да назоват причината за тях ( в смисъл да посочат конкретното ми нарушение, с което да се аргументират за наложеното наказание ), но това в една полицейска държава никога не е било от значение. В една полицейска държава е много важно, да бъде наложена пълна власт над медиите и над свободата на мненията и идеите изказвани чрез тях.
По тази и причина, нееднократно ми е налаган бан над блога, с цел ограничаване на читателската му аудитория, което за мен е разбираемо и логично в подтекста на горното.
Сега с изтриването на блога ми, проблемът ще си го решат веднъж завинаги, дори и леко да се поизложат на фона на мотото на сайта, което са дали.
Ще постигнат и още една цел - ще сплашат останалите като мен.
Наместо цензура, ще има автоцензура, която е още по-коварна, защото те кара да мълчиш от страх. А именно страхливи блогъри им трябват тук.
Страхливи и несъздаващи никакви проблеми с това, което искат да споделят.
А ако са и прости - още по-добре!
:)
Логика има.
Защо да няма?
Помисли - какво се случва в скоро време?
Кой е собственик на сайта?
Как той се вписва в събититята, които ще се случат?
Какво всъщност е властта над един подобен публичен сайт, ако не идеалната възможност да манипулираш общественото мнение в посока, за която ти заплатят? При това добре.
А когато се намесят големите пари, всяка една свобода на словото е вече излишна и ненужна.
цитирайВярно, на пръв поглед логика няма.
Бановете ми за последният месец са все по анонимни доноси, от блог.бг категорично отказаха да назоват причината за тях ( в смисъл да посочат конкретното ми нарушение, с което да се аргументират за наложеното наказание ), но това в една полицейска държава никога не е било от значение. В една полицейска държава е много важно, да бъде наложена пълна власт над медиите и над свободата на мненията и идеите изказвани чрез тях.
По тази и причина, нееднократно ми е налаган бан над блога, с цел ограничаване на читателската му аудитория, което за мен е разбираемо и логично в подтекста на горното.
Сега с изтриването на блога ми, проблемът ще си го решат веднъж завинаги, дори и леко да се поизложат на фона на мотото на сайта, което са дали.
Ще постигнат и още една цел - ще сплашат останалите като мен.
Наместо цензура, ще има автоцензура, която е още по-коварна, защото те кара да мълчиш от страх. А именно страхливи блогъри им трябват тук.
Страхливи и несъздаващи никакви проблеми с това, което искат да споделят.
А ако са и прости - още по-добре!
:)
Логика има.
Защо да няма?
Помисли - какво се случва в скоро време?
Кой е собственик на сайта?
Как той се вписва в събититята, които ще се случат?
Какво всъщност е властта над един подобен публичен сайт, ако не идеалната възможност да манипулираш общественото мнение в посока, за която ти заплатят? При това добре.
А когато се намесят големите пари, всяка една свобода на словото е вече излишна и ненужна.
Тъжно.
цитирайЗащо да е тъжно?
За мен е комично.
цитирайЗа мен е комично.
Не зная какво се е случило и защо е всичко това... но винаги съм смятала, че да се изтриват блогове е тъпо (а ако се прави от админите... още повече!)
Напоследък ми се струва, че от Investor.bg се опитват да "завладеят" цялото БГ нет пространство.... ще го прочистват, за да контролират общественото мнение ли, що ли?!...
И все пак нета не е само този сайт и останалите сайтове на Investor.bg ;) :)
ПП. Радо, след като хората ти предлагат вариант "В рамките на 48 часа можете да запазите съдържанието на вашите блогове или да ни изпратите адресите на блоговете които желаете да запазите и съответно ние да свалим съдържанието и да го изпратим на желан от Вас email!".... защо не поискаш да ти изпратят цялото съдържание на този ти блог с всички коментари на мейла?... Аз бих го направила, ако съм на твое място ;) :)
цитирайНапоследък ми се струва, че от Investor.bg се опитват да "завладеят" цялото БГ нет пространство.... ще го прочистват, за да контролират общественото мнение ли, що ли?!...
И все пак нета не е само този сайт и останалите сайтове на Investor.bg ;) :)
ПП. Радо, след като хората ти предлагат вариант "В рамките на 48 часа можете да запазите съдържанието на вашите блогове или да ни изпратите адресите на блоговете които желаете да запазите и съответно ние да свалим съдържанието и да го изпратим на желан от Вас email!".... защо не поискаш да ти изпратят цялото съдържание на този ти блог с всички коментари на мейла?... Аз бих го направила, ако съм на твое място ;) :)
Под "запазване" на съдържанието се разбира нещо съвсем различно в подтекста на казаното, а именно - да си копираш постингите, които са в сферата на авторските ти права, за да ги имаш на архив.
Не става въпрос за запазване на блога, нееднозначно по-горе в съобщението си до мен са заявили, че в неделя следобед, той ще бъде изтрит ( без разрешен ми достъп до него ).
Има си програмки за сваляне на сайтове, вкарваш си адреса на блога, тя сама си знае какво да прави оттам насетне.
Нямам намерение да се моля на който и да е било ( още повече пък на анонимен неизвестен за мен човек ) да не се трие този блог. След като не искат повече да имам регистрация в сайта им - ами да са живи и здрави тогава и дано да доживеят да видят плодовете на труда си, че да и ги опитат даже!
:)
цитирайНе става въпрос за запазване на блога, нееднозначно по-горе в съобщението си до мен са заявили, че в неделя следобед, той ще бъде изтрит ( без разрешен ми достъп до него ).
Има си програмки за сваляне на сайтове, вкарваш си адреса на блога, тя сама си знае какво да прави оттам насетне.
Нямам намерение да се моля на който и да е било ( още повече пък на анонимен неизвестен за мен човек ) да не се трие този блог. След като не искат повече да имам регистрация в сайта им - ами да са живи и здрави тогава и дано да доживеят да видят плодовете на труда си, че да и ги опитат даже!
:)
Здравейте на всички,
На този етап няма да трием този блог, но ще следим изкъсо всякакви опити за злоупотреби! След няколко седмици ще направим редица промени които ще дадат на авторите възможност да представят авторските си текстове пред още по голяма публика и именно по тази причина искаме да въведем известен ред.
Фактите обаче говорят, че за последните два месеца сме получили от други потребители основно за няколко човека, по тази причина сме им наложили бан.
Също така, мога да гарантирам на всички вас, че единствената причина да налагаме санкции върху определени блогър и личното им поведение спрямо други участници и най-вече обидни постинги и коментари!
Постингите които се изтриват са с откровено рекламно съдържание, както и такива насочени срещу личността на други хора!
За съжаление, както сме споменавали и преди, няма как да проследим хилядите постинги които всекидневно минават през системата на blog.bg и по тази причина реагираме основно на сигнали подадени от потребителите!
Blog.bg е един от проектите чиято основна цел е да дава възможност на всеки да сподели своето мнение! Не сме налагали санкции за постинги съдържащи политически коментари, без значени дали са насочени към опозицията или управляващите, няма и да го правим за в бъдеще!
По отношение на регистрираните блогове - два или три блога са ОК, пет и повече - НЕ. Най-често причината за регистрация на повече от 2 или 3 блога е злоупотреба и за това можем да покажем достатъчно данни!
Също така сме сигурни, че някой от промените в Blog.bg няма да се харесат на част от потребителите но това е единственият начин платформата на Blog.bg да се променя и да става по добра!
И още нещо, винаги сме отговаряли на въпросите на потребителите. В последните месеци се опитваме да сме още по открити по отношение на това което правим и което предстои. Също така винаги сме отговаряли на изпратените към нас email съобщения!
Надяваме се, че сме дали отговор на голяма част от вашите въпроси!
С уважение,
Blog.bg
цитирайНа този етап няма да трием този блог, но ще следим изкъсо всякакви опити за злоупотреби! След няколко седмици ще направим редица промени които ще дадат на авторите възможност да представят авторските си текстове пред още по голяма публика и именно по тази причина искаме да въведем известен ред.
Фактите обаче говорят, че за последните два месеца сме получили от други потребители основно за няколко човека, по тази причина сме им наложили бан.
Също така, мога да гарантирам на всички вас, че единствената причина да налагаме санкции върху определени блогър и личното им поведение спрямо други участници и най-вече обидни постинги и коментари!
Постингите които се изтриват са с откровено рекламно съдържание, както и такива насочени срещу личността на други хора!
За съжаление, както сме споменавали и преди, няма как да проследим хилядите постинги които всекидневно минават през системата на blog.bg и по тази причина реагираме основно на сигнали подадени от потребителите!
Blog.bg е един от проектите чиято основна цел е да дава възможност на всеки да сподели своето мнение! Не сме налагали санкции за постинги съдържащи политически коментари, без значени дали са насочени към опозицията или управляващите, няма и да го правим за в бъдеще!
По отношение на регистрираните блогове - два или три блога са ОК, пет и повече - НЕ. Най-често причината за регистрация на повече от 2 или 3 блога е злоупотреба и за това можем да покажем достатъчно данни!
Също така сме сигурни, че някой от промените в Blog.bg няма да се харесат на част от потребителите но това е единственият начин платформата на Blog.bg да се променя и да става по добра!
И още нещо, винаги сме отговаряли на въпросите на потребителите. В последните месеци се опитваме да сме още по открити по отношение на това което правим и което предстои. Също така винаги сме отговаряли на изпратените към нас email съобщения!
Надяваме се, че сме дали отговор на голяма част от вашите въпроси!
С уважение,
Blog.bg
Комичното в цялата история е, че с бившият финансов консултант на Инвестор.бг - Данчо Недев, сме се били неведнъж в залата по карате. Но, това никога не ми е давало право да искам от него съдействие или помощ в борбата ми срещу модераторският произвол.
Някой ден ще се видим пак на по бира и ще си поговорим, но вече като за отдавна отминали събития в живота ни :)))
цитирайНякой ден ще се видим пак на по бира и ще си поговорим, но вече като за отдавна отминали събития в живота ни :)))
Първо, получавам съобщение, че блогът ми в рамките на 48 часа ще бъде изтрит, а после реплика, че това няма да се случи?
Първо получавам съобщение, че ще ми бъде изтрит втория блог, а после реплика, че в това, блогър да има два-три блога няма нищо страшно.
Получавам бан, а после се оказва, че за него няма реална причина, ако под такава разбирате отказът си да я назовете - добре.
Сега за последно - Ще ме триете или няма да ме триете?
В сила ли е последното ви съобщение до мен или не е в сила?
Какво по-точно ви накара да си промените мнението?
Аз или нарушавам правилата и трябва да бъда изтрит, или не ги нарушавам и следва да получа ако не извинение, поне обяснения за поведението ви към мен, което меко казано е странно непоследователно?
Най-вече по причината, че нито веднъж не сте ми отговорили на въпросите ми към вас, защо точно сте ми наложили бан над блога.
Съгласете се с мен, че да наказваш някой, без той да знае за причината за наказанието му е меко казано безсмислено и безрезултатно.
Ако смятате и занапред да работите на принципа на безпочвените обвинения, то ви съветвам да се поучите от опита на Лаврентий Берия, който е безспорен първенец в областта на манипулираните поръчкови процеси.
цитирайПърво получавам съобщение, че ще ми бъде изтрит втория блог, а после реплика, че в това, блогър да има два-три блога няма нищо страшно.
Получавам бан, а после се оказва, че за него няма реална причина, ако под такава разбирате отказът си да я назовете - добре.
Сега за последно - Ще ме триете или няма да ме триете?
В сила ли е последното ви съобщение до мен или не е в сила?
Какво по-точно ви накара да си промените мнението?
Аз или нарушавам правилата и трябва да бъда изтрит, или не ги нарушавам и следва да получа ако не извинение, поне обяснения за поведението ви към мен, което меко казано е странно непоследователно?
Най-вече по причината, че нито веднъж не сте ми отговорили на въпросите ми към вас, защо точно сте ми наложили бан над блога.
Съгласете се с мен, че да наказваш някой, без той да знае за причината за наказанието му е меко казано безсмислено и безрезултатно.
Ако смятате и занапред да работите на принципа на безпочвените обвинения, то ви съветвам да се поучите от опита на Лаврентий Берия, който е безспорен първенец в областта на манипулираните поръчкови процеси.
30.
nikita6864 -
жалсодаре,
17.09.2011 09:40
17.09.2011 09:40
комичното е, че в момента умираш от радост, че няма да ти трият блога :)))
цитирайЕдва ли?
По-скоро е комичен завоят на 180 градуса сред модераторите.
Защо така се случи драга ми Никитке?
Ти си вътре, знаеш - отговори!
:)
цитирайПо-скоро е комичен завоят на 180 градуса сред модераторите.
Защо така се случи драга ми Никитке?
Ти си вътре, знаеш - отговори!
:)
32.
nikita6864 -
жалсо,
17.09.2011 09:45
17.09.2011 09:45
не позоволявай на замъгленото ти в момента (от щастие) съзнание, да ти изиграе лоша шега :)
цитирай Никитке, нещо да не би да си пила преди лягане или на събуждане, че така странно нерабираеми ти звучат репликите?
Аз поне, преди да седна да пиша тук, гледам да съм пил едно кафе, да съм се събудил добре и да съм в кондиция на мисълта си, но при теб като гледам, май още тоя процес не е протекъл до край?
Изясни се драга, ти си модераторка, знаеш какво точно се случва в сайта.
Ти ли ми писа, скъпо мое коте последните две съобщения?
цитирайАз поне, преди да седна да пиша тук, гледам да съм пил едно кафе, да съм се събудил добре и да съм в кондиция на мисълта си, но при теб като гледам, май още тоя процес не е протекъл до край?
Изясни се драга, ти си модераторка, знаеш какво точно се случва в сайта.
Ти ли ми писа, скъпо мое коте последните две съобщения?
34.
nikita6864 -
.
17.09.2011 10:05
17.09.2011 10:05
valsodar написа:
Аз поне, преди да седна да пиша тук, гледам да съм пил едно кафе, да съм се събудил добре и да съм в кондиция на мисълта си
ако съдя по кондицията на мисълта ти, бих казала, че сутрин за отскок пиеш поне по една чаша чист лимонов сок, жалсодаре.
последно- може ли да имаме по повече от един блог или да?
цитирайБлагодари се на този си блог и на котарака си, че отново тe взимам в "любими блогове". Въпреки, че ти не заслужаваш този котарак, така както блогът не заслужава Valsador. Толкова с поетичните закачки на една "птица кукувица".
Сега по същество, защото, както знаеш, имам ли да кажа нещо - право и директно си го казвам. Не действам по правилата на играта, нито по онова "мiь от групой не деляемся". Та - два въпроса:
1. Защо ще бъде изпратен в небитието основния ти и актуалния ти блог - този, а не онзи, който е "допълващ"? Каква е аргументацията на екипа на сайта по този въпрос?
2. Крайно време е, когато някой пише доноси в този блог до управата му, срещу друг - първо да се обърне директно към онзи, за когото е предназначен доноса! Затова ти реагирах остро по повод твой постинг за "кукувиците". Очаквах, да изкажеш несъгласието си, да ми го кажеш в очите, а не зад гърба ми.
3. Имам 3 блога. Ако и косъм падне от някои от тях - от поезията, от приказките, и от артблога ми - това ще е прецедент, който няма да подмина с лека ръка. Това значи, да бъдат заличени от мрежата, където вече са качени с препратка в литературни сайтове (И С БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА ЗА БЛОГ.БГ.) със стотици хиляди читатели. Моят приятел и уважаван колега, Славимир Генчев също има два блога.
4. Имам конкретно предложение към колегите от екипа на Блог.бг. Принципно съм съгласна, редно би било всеки от нас да има по един блог. Чак на един от последните ми постинги научих, как да "променям категорията" на отделен постинг. Та, конкретното ми предложение е - да се запазят предишните блогове, като се отнеме правото да функционират. Да се "замразят", но да не гласуваме с тях и да не ги ползваме. Говорих с компютърен специалист - ВЪЗМОЖНО Е!
5. Не си отивай! Няма с кого да споря. А в спора се раждала истината, казват.
цитирайСега по същество, защото, както знаеш, имам ли да кажа нещо - право и директно си го казвам. Не действам по правилата на играта, нито по онова "мiь от групой не деляемся". Та - два въпроса:
1. Защо ще бъде изпратен в небитието основния ти и актуалния ти блог - този, а не онзи, който е "допълващ"? Каква е аргументацията на екипа на сайта по този въпрос?
2. Крайно време е, когато някой пише доноси в този блог до управата му, срещу друг - първо да се обърне директно към онзи, за когото е предназначен доноса! Затова ти реагирах остро по повод твой постинг за "кукувиците". Очаквах, да изкажеш несъгласието си, да ми го кажеш в очите, а не зад гърба ми.
3. Имам 3 блога. Ако и косъм падне от някои от тях - от поезията, от приказките, и от артблога ми - това ще е прецедент, който няма да подмина с лека ръка. Това значи, да бъдат заличени от мрежата, където вече са качени с препратка в литературни сайтове (И С БЕЗПЛАТНА РЕКЛАМА ЗА БЛОГ.БГ.) със стотици хиляди читатели. Моят приятел и уважаван колега, Славимир Генчев също има два блога.
4. Имам конкретно предложение към колегите от екипа на Блог.бг. Принципно съм съгласна, редно би било всеки от нас да има по един блог. Чак на един от последните ми постинги научих, как да "променям категорията" на отделен постинг. Та, конкретното ми предложение е - да се запазят предишните блогове, като се отнеме правото да функционират. Да се "замразят", но да не гласуваме с тях и да не ги ползваме. Говорих с компютърен специалист - ВЪЗМОЖНО Е!
5. Не си отивай! Няма с кого да споря. А в спора се раждала истината, казват.
хората с позиция (не конкретизирам каква), които я отстояват и седят зад нея са перманентно с бан или заплашени от изтриване. А това:
http://pepas.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/09/16/zashto-bylgariia-niama-da-se-opravi-skoro.820628
седи гордо на първа. По този начин нещата не се случват по верен начин, убеден съм в това....
цитирайhttp://pepas.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/09/16/zashto-bylgariia-niama-da-se-opravi-skoro.820628
седи гордо на първа. По този начин нещата не се случват по верен начин, убеден съм в това....
38.
анонимен -
Аз поне, преди да седна да пиша тук, ...
17.09.2011 13:01
17.09.2011 13:01
nikita6864 написа:
ако съдя по кондицията на мисълта ти, бих казала, че сутрин за отскок пиеш поне по една чаша чист лимонов сок, жалсодаре.
valsodar написа:
Аз поне, преди да седна да пиша тук, гледам да съм пил едно кафе, да съм се събудил добре и да съм в кондиция на мисълта си
ако съдя по кондицията на мисълта ти, бих казала, че сутрин за отскок пиеш поне по една чаша чист лимонов сок, жалсодаре.
хехехе, едва ли пие, лимонов сок, май по скоро пие по една водна чаша ракия и то от тая гадната, домашната, дето са я ползвали и още я ползват и за масажи, селяните.
а ти никитке, понякога ме радваш, не е често, но се случва.
39.
анонимен -
Има едни злобни и мръсни твари, които пишат доноси за теб, мен и още няколко.
17.09.2011 13:24
17.09.2011 13:24
Ето един от тях, който току-що се е изходил.
Готик е прав по-горе за позицията и мижитурките без достойнство.
А ако ти си отидеш доброволно, и Рустам, и другите, значи сайтът да остане в лапите на тия
червеи, които само ровят и доносничат.
13:13 - Пупи скоро, много скоро, ще видим ...
от: анонимен За постинг: Разведох се по взаимно съгласие
Пупи скоро, много скоро, ще видим колко прочита, ще имаш, виж последните постинги на валсодар. Приятелю, няма да има вече кетбалу, баронеса40 и тн. няма да имаш прочити от твоите хиляди никове, няма да имаш по 30 коментара в блога ти, писани само от теб, в общи линии, няма да може вече да си говориш сам:)))
това, ще е полезно за теб и размътения ти мозък:))
ако имаш повече от един ник си аут, хахаха, съвсем скоро това, ще се случи, а трябваше много по рано да го направят това от инвестор, когато влезне в сила тази поправка, за такива като теб, ще настане ад:))))
тогава, ще видим кой може да пише поезия и кой не и не само поезия...:)))
пп. и не изпадай в депресия:)
Аз им казвам - Да го духат, кажи им го и ти!!
цитирайГотик е прав по-горе за позицията и мижитурките без достойнство.
А ако ти си отидеш доброволно, и Рустам, и другите, значи сайтът да остане в лапите на тия
червеи, които само ровят и доносничат.
13:13 - Пупи скоро, много скоро, ще видим ...
от: анонимен За постинг: Разведох се по взаимно съгласие
Пупи скоро, много скоро, ще видим колко прочита, ще имаш, виж последните постинги на валсодар. Приятелю, няма да има вече кетбалу, баронеса40 и тн. няма да имаш прочити от твоите хиляди никове, няма да имаш по 30 коментара в блога ти, писани само от теб, в общи линии, няма да може вече да си говориш сам:)))
това, ще е полезно за теб и размътения ти мозък:))
ако имаш повече от един ник си аут, хахаха, съвсем скоро това, ще се случи, а трябваше много по рано да го направят това от инвестор, когато влезне в сила тази поправка, за такива като теб, ще настане ад:))))
тогава, ще видим кой може да пише поезия и кой не и не само поезия...:)))
пп. и не изпадай в депресия:)
Аз им казвам - Да го духат, кажи им го и ти!!
И Слава БОГУ !
Не че съм съгласна с теб , но не бих те изтрила .
цитирайНе че съм съгласна с теб , но не бих те изтрила .
41.
анонимен -
И аз съм с бан за 1 м., макар в блога ми да няма нито един обидеен постинг.
17.09.2011 13:38
17.09.2011 13:38
Няколко пъти писах на блога и ми отговаряха коректно, по моя молба изтриха 3 постинга и цял блог, директно насочени срещу мен, тъй че не ги упреквам в нищо.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
цитирайТова, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
42.
анонимен -
Няколко пъти писах на блога и ми о...
17.09.2011 13:46
17.09.2011 13:46
poligor написа:
Няколко пъти писах на блога и ми отговаряха коректно, по моя молба изтриха 3 постинга и цял блог, директно насочени срещу мен, тъй че не ги упреквам в нищо.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Аз пък полигоре, не искам да имаш и един, тебе трябва да те заличат, да ти спрат нета, да ти забранят да имаш компютър и да се докосваш до такъв:)
43.
анонимен -
Eто един от червеите, за които споменах, и им посочих точно какво да правят:)))
17.09.2011 13:55
17.09.2011 13:55
анонимен написа:
Аз пък полигоре, не искам да имаш и един, тебе трябва да те заличат, да ти спрат нета, да ти забранят да имаш компютър и да се докосваш до такъв:)
poligor написа:
Няколко пъти писах на блога и ми отговаряха коректно, по моя молба изтриха 3 постинга и цял блог, директно насочени срещу мен, тъй че не ги упреквам в нищо.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Аз пък полигоре, не искам да имаш и един, тебе трябва да те заличат, да ти спрат нета, да ти забранят да имаш компютър и да се докосваш до такъв:)
Няма да стане. Без такива като мен и само с тъпи реклами и клиипчета сайтът ще стане на Откровения, където само се облизват идиотите. Аз предлагам червеите да се преместят там всичките.
Начело с ..., айде да не посочвам имена, ама то се знае кои имам предвид, и подлогите им.
44.
анонимен -
Здравейте на всички
На този ...
17.09.2011 14:04
17.09.2011 14:04
Здравейте на всички
На този етап няма да трием този блог но ще следим изкъсо всякакви опити за злоупотреби! След няколко седмици ще направим редица промени които ще дадат на авторите възможност да представят авторските си текстове пред още по голяма публика и именно по тази причем известен ред.
Фактите обаче говорят че за последните два месеца сме получили от други потребители основно за няколко човека, по тази причина сме им наложили бан
Също така, мога да гарантирам на всички вас, че единствената причина да налагаме санкции върху определени блогър и личното им поведение спрямо други участници и най-вече обидни постинги и коментари
Постингите които се изтриват са с откровено рекламно съдържание, както и такива насочени срещу личността
Blog.bg е един от проектите чиято основна цел е да дава възможност на всеки сподели своето мнение!
По отношение на регистрираните блогове - два или три блога са ОК, пет и повече - НЕ. Най-често причината за регистрация на повече от 2 или 3 блога е злоупотреба и за това можем да покажем достатъчно данни
Също така сме сигурни, че някой от промените в Blog.bg няма да се харесат на част от потребителите но това е единственият начин платформата на Blog.bg да се променя и да става по добра
И още нещо, винаги сме отговаряли на въпросите на потребителите. В последните месеци се опитваме да сме още по открити по отношение на това което правим и което предстои. Също така винаги сме отговаряли на изпратените към нас съобщения
Надяваме се, че сме дали отговор на голяма част от вашите въпрос
Полигор това, ще го убие, да има само 3 профила....помислете за бедния човек, може да изпадне в тежка депресия, смилете се над него, позволете му да има 30, поне 30 профила, направете му компромис, ние останалите потребители, сме съгласни на такъв компромис, към полигор.
Няма да му е интересно на човека, да си говори само с трите му позволени профила:)
Само, ще му задълбочите психическите проблеми, които има, с тази ваша мярка:)
цитирайНа този етап няма да трием този блог но ще следим изкъсо всякакви опити за злоупотреби! След няколко седмици ще направим редица промени които ще дадат на авторите възможност да представят авторските си текстове пред още по голяма публика и именно по тази причем известен ред.
Фактите обаче говорят че за последните два месеца сме получили от други потребители основно за няколко човека, по тази причина сме им наложили бан
Също така, мога да гарантирам на всички вас, че единствената причина да налагаме санкции върху определени блогър и личното им поведение спрямо други участници и най-вече обидни постинги и коментари
Постингите които се изтриват са с откровено рекламно съдържание, както и такива насочени срещу личността
Blog.bg е един от проектите чиято основна цел е да дава възможност на всеки сподели своето мнение!
По отношение на регистрираните блогове - два или три блога са ОК, пет и повече - НЕ. Най-често причината за регистрация на повече от 2 или 3 блога е злоупотреба и за това можем да покажем достатъчно данни
Също така сме сигурни, че някой от промените в Blog.bg няма да се харесат на част от потребителите но това е единственият начин платформата на Blog.bg да се променя и да става по добра
И още нещо, винаги сме отговаряли на въпросите на потребителите. В последните месеци се опитваме да сме още по открити по отношение на това което правим и което предстои. Също така винаги сме отговаряли на изпратените към нас съобщения
Надяваме се, че сме дали отговор на голяма част от вашите въпрос
Полигор това, ще го убие, да има само 3 профила....помислете за бедния човек, може да изпадне в тежка депресия, смилете се над него, позволете му да има 30, поне 30 профила, направете му компромис, ние останалите потребители, сме съгласни на такъв компромис, към полигор.
Няма да му е интересно на човека, да си говори само с трите му позволени профила:)
Само, ще му задълбочите психическите проблеми, които има, с тази ваша мярка:)
45.
анонимен -
Това е да си велик, където и да се обадя, ме следват тълпи от фенове:))
17.09.2011 14:10
17.09.2011 14:10
аз съм най-доволен да има само по 3 ника.
Тогава потребители като К., К., Й. и Л. няма да има кого да набеждават, че съм аз, няма да има чии ай пита да следят и това ще ги доведе до остра криза и задълбочаване на съществуващите им екзистенциални проблеми да ме търсят и откриват навсякъде.
Да на промените!
цитирайТогава потребители като К., К., Й. и Л. няма да има кого да набеждават, че съм аз, няма да има чии ай пита да следят и това ще ги доведе до остра криза и задълбочаване на съществуващите им екзистенциални проблеми да ме търсят и откриват навсякъде.
Да на промените!
46.
анонимен -
Няколко пъти писах на блога и ми о...
17.09.2011 14:15
17.09.2011 14:15
poligor написа:
Няма да стане. Без такива като мен и само с тъпи реклами и клиипчета сайтът ще стане на Откровения, където само се облизват идиотите. Аз предлагам червеите да се преместят там всичките.
Начело с ..., айде да не посочвам имена, ама то се знае кои имам предвид, и подлогите им.
анонимен написа:
Аз пък полигоре, не искам да имаш и един, тебе трябва да те заличат, да ти спрат нета, да ти забранят да имаш компютър и да се докосваш до такъв:)
poligor написа:
Няколко пъти писах на блога и ми отговаряха коректно, по моя молба изтриха 3 постинга и цял блог, директно насочени срещу мен, тъй че не ги упреквам в нищо.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Това, което по-горе пишат от Блог.бг за три блога на потребител, е съвсем нормално и правилно и категорично го подкрепям.
Но да оставят право само на един блог е нередно - аз примерно искам да имам 3.
Аз пък полигоре, не искам да имаш и един, тебе трябва да те заличат, да ти спрат нета, да ти забранят да имаш компютър и да се докосваш до такъв:)
Няма да стане. Без такива като мен и само с тъпи реклами и клиипчета сайтът ще стане на Откровения, където само се облизват идиотите. Аз предлагам червеите да се преместят там всичките.
Начело с ..., айде да не посочвам имена, ама то се знае кои имам предвид, и подлогите им.
А не е ли по добре, ти да се преместиш, а? Защото си дотегнал на всички с безбройните ти профили. Смешко голям си, не спираш да обиждаш, дори и в момента го правиш, пак ти казвам, по добре се махни ти и без това тук те четат само твоите клонинги, знаеш го прекалено добре, толкова добре, колкото добре знаеш, че не можеш да пишеш поезия:)) Ако всички се махнат, както казваш ти, ще останеш сам тук, сам със стотиците ти профили, затова по добре се разкарай ти, хайде, направи ни услуга и си обирай крушите:)
47.
анонимен -
аз съм най-доволен да има само по 3 ...
17.09.2011 14:23
17.09.2011 14:23
poligor написа:
аз съм най-доволен да има само по 3 ника.
Тогава потребители като К., К., Й. и Л. няма да има кого да набеждават, че съм аз, няма да има чии ай пита да следят и това ще ги доведе до остра криза и задълбочаване на съществуващите им екзистенциални проблеми да ме търсят и откриват навсякъде.
Да на промените!
Тогава потребители като К., К., Й. и Л. няма да има кого да набеждават, че съм аз, няма да има чии ай пита да следят и това ще ги доведе до остра криза и задълбочаване на съществуващите им екзистенциални проблеми да ме търсят и откриват навсякъде.
Да на промените!
през монитора усещам напрежението, което те е обзело, заради промените:))
колкото и да пишеш, че си за тях, ти се иска да не се случат, защото тогава, на прочитите ти, ще има само една голяма нула, най много единичка която, ще е от теб:))
48.
анонимен -
Некакъв анонимен си говори с мен,
17.09.2011 14:29
17.09.2011 14:29
по липса на мозък за друго.
Полигор и с бан е по-четен и коментиран от останалите въшки без бан - влезте в блога му и сравнете.
Умират от завист некои тъпани, а пък полигор умира от кеф да ги вбесява.
Наложиха бан на оня, дето го псуваше,тъй че е много доволен.
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
Защото не е мижитурка без мозък, а ловец на анонимни идиоти.
цитирайПолигор и с бан е по-четен и коментиран от останалите въшки без бан - влезте в блога му и сравнете.
Умират от завист некои тъпани, а пък полигор умира от кеф да ги вбесява.
Наложиха бан на оня, дето го псуваше,тъй че е много доволен.
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
Защото не е мижитурка без мозък, а ловец на анонимни идиоти.
49.
nikita6864 -
теб специално
17.09.2011 14:43
17.09.2011 14:43
poligor написа:
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
ще те четат и в учебниците - по медицинска психология.
Но лично на мен около седем пъти са ми слагали бан, но като им скръцна с зъби каква е причината и че нямат право го махат. Играем си на котка и мишка.
Значи искат да пишат нова история на сайта и да правят промени, еми тогава по добре да затрият целият сайт. Незнам кой е новият модератор но е страхливко и мишкува. Май едно време е прибирал папките с доноси в ДС, и сега на всеки донос отговаря. Циркаджийска работа.
Блог.бг да вземе отношение с казуса наречен Сашо Донев или Тутанкамон. Да покаже всичките му регистрации, да му забранят достъпа в сайта.
Когато Донев заплашваше не с бой, а с УБИЙСТВО Радослав мълчаха, а сега уж вършат дейност.
Това не е демокрация другари или маршали - това е диктатура.
цитирайЗначи искат да пишат нова история на сайта и да правят промени, еми тогава по добре да затрият целият сайт. Незнам кой е новият модератор но е страхливко и мишкува. Май едно време е прибирал папките с доноси в ДС, и сега на всеки донос отговаря. Циркаджийска работа.
Блог.бг да вземе отношение с казуса наречен Сашо Донев или Тутанкамон. Да покаже всичките му регистрации, да му забранят достъпа в сайта.
Когато Донев заплашваше не с бой, а с УБИЙСТВО Радослав мълчаха, а сега уж вършат дейност.
Това не е демокрация другари или маршали - това е диктатура.
51.
анонимен -
Възможно е - защото в блога ми има постинги и има какво да четат,
17.09.2011 15:01
17.09.2011 15:01
nikita6864 написа:
ще те четат и в учебниците - по медицинска психология.
poligor написа:
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
А него ще го четат винаги - ако ще и само един ник да разрешат.
ще те четат и в учебниците - по медицинска психология.
а твоя е празен като тиквата на анонимните джавкащи псета, по мен и още няколко бясно мразени от тях.
52.
froid -
Постинги: 1375 ?
17.09.2011 15:13
17.09.2011 15:13
И искат да ги изтрият? Безочие!
Аз не помня колко профила имам, може би 3-4, но съм правил нова регистрация след всеки бан. Ей така, на пук. От една година вися с един бан по ИП. И какво? Продължавам да си пиша, щом искам. Дори не съм уведомяван и защо ми е бил наложен бан. Не съм им писал, унизително е да моля. Не могат да ограничат регистрациите, технически е невъзможно. За тях е изгодно, повече потребители, по-голям престиж.
цитирайАз не помня колко профила имам, може би 3-4, но съм правил нова регистрация след всеки бан. Ей така, на пук. От една година вися с един бан по ИП. И какво? Продължавам да си пиша, щом искам. Дори не съм уведомяван и защо ми е бил наложен бан. Не съм им писал, унизително е да моля. Не могат да ограничат регистрациите, технически е невъзможно. За тях е изгодно, повече потребители, по-голям престиж.
pantaleev написа:
Когато Донев заплашваше не с бой, а с УБИЙСТВО Радослав мълчаха, а сега уж вършат дейност.
Това не е демокрация другари или маршали - това е диктатура.
Когато Донев заплашваше не с бой, а с УБИЙСТВО Радослав мълчаха, а сега уж вършат дейност.
Това не е демокрация другари или маршали - това е диктатура.
Когато Донев пръска плюнки и заплахи по мой адрес - това е свобода на словото.
Когато аз му кажа, че е смешен и психически неуравновесен, за да пише подобни глупости - това вече е нарушение на правилата, заради които се полага БАН.
Схващаш ли разликата?
Същото важи и за Пискова - тя може да призовава за изтриване на блога ми и да манипулира дискусии в които аз съм взел участие, за да ме изкара безволеви идиот, докато аз нямам правото да й кажа, че детските й глезотии не са били в никакъв случай форма на съпротива срещу тоталитаризма, така както тя пожела да ги изкара - за това също се полага БАН.
С две думи БАН се полага за абсолютно всички невъзхваляващи тримата глупаци в сайта, позволили си да изразят и най-лекото критично отношение към тях като към "творци" и като личности.
БАН ще получиш също така, ако се усъмниш в нечия теза тук, независимо колко абсурдно тя ти звучи - нормално е авторът й да възприеме несъгласието ти с него, като обида към геният му, а тук за обиди се полага БАН, нали?
БАН, БАН, БАН... в крайна сметка сайта все е прееб@н.
Понеже стана на въпрос за кукувичарският манталитет за публикуване тук, да уточня отново какво съм имал в предвид, надявам се поне сега да звуча малко по-ясно.
Ако един човек иска да помогне на някой друг, той търси начин как да му помогне.
С малко ли ще е, с много ли ще - това няма значение - важно е желанието, важно е действието след него.
Когато един човек няма намерение да помогне, а иска да изглежда така сякаш помага, тогава той почва да призовава другите на помощ - Дайте да дадем... Дайте да видим... Дайте да направим нещо. Съответно към него се присъединяват себеподобните му и настава една всеобща какафония, която странно защо някои оприличават на благотворителна масова проява. А тя определено не е такава, защото едва ли е добродетел това, да акцентираш гръмогласно над добродетелността си.
Който наистина иска да помогне гледа да го направи тихо и без много шум. Защото, в крайна сметка не е важен шумът който се вдига, а помощта която е дадена безвъзмездно и безкористно.
Има ли шум - има и корист.
По тази и причина, никога не съм считал за уместно да се включвам в медийно рекламирани кампании за подкрепа на... ( попълни сама).
Предпочитам, когато мога да направя едно малко, дори незабележимо добро, но то да е без излишен шум, без биене в гърдите и без очаквания за обществена похвала.
Винаги съм предпочитал да помагам ако ще и рядко, но да го правя от сърце на този, който се нуждае от помощта ми, отколкото да бъда воден под знамената на нечия Обществена идея и с фанфари в строя на Помагачите.
цитирайАко един човек иска да помогне на някой друг, той търси начин как да му помогне.
С малко ли ще е, с много ли ще - това няма значение - важно е желанието, важно е действието след него.
Когато един човек няма намерение да помогне, а иска да изглежда така сякаш помага, тогава той почва да призовава другите на помощ - Дайте да дадем... Дайте да видим... Дайте да направим нещо. Съответно към него се присъединяват себеподобните му и настава една всеобща какафония, която странно защо някои оприличават на благотворителна масова проява. А тя определено не е такава, защото едва ли е добродетел това, да акцентираш гръмогласно над добродетелността си.
Който наистина иска да помогне гледа да го направи тихо и без много шум. Защото, в крайна сметка не е важен шумът който се вдига, а помощта която е дадена безвъзмездно и безкористно.
Има ли шум - има и корист.
По тази и причина, никога не съм считал за уместно да се включвам в медийно рекламирани кампании за подкрепа на... ( попълни сама).
Предпочитам, когато мога да направя едно малко, дори незабележимо добро, но то да е без излишен шум, без биене в гърдите и без очаквания за обществена похвала.
Винаги съм предпочитал да помагам ако ще и рядко, но да го правя от сърце на този, който се нуждае от помощта ми, отколкото да бъда воден под знамената на нечия Обществена идея и с фанфари в строя на Помагачите.
Но, когато някой се издирва и се пусне по социалните мрежи, мислих и продължавам да мисля, че шансовете му нарастват. Затова го и направихме. Знаеш ли, кога, са започнали масирана акция по издирването на детето? Аз знам. Безвъзвратно късно. След шума, който се вдигна. Такъв "шум до Бога" трябва да се вдига веднага от всички и всеки път, когато недай си боже се случи подобно нещо и цялото общество да реагира като един, да ИЗИСКВА. Да, утопично е, но ще продължим и се надявам да подобрят макар и малко социалния статус на самотните майки, както и да внесат промени в закона за защита на детето. Това е. Мен цялата тази история почти ме разболя, но ще я продължа и ако се провалим, първа ще ти кажа - прав беше. Но, може пък и да успеем.
А кукувичият момент всеки човек го има. Малко или много. Важно е да не е в повече.
цитирайА кукувичият момент всеки човек го има. Малко или много. Важно е да не е в повече.
Направо се отчаях докато стигна до заветния коментар 27 :))
цитирайТолкова струва домейн с хостинг, даже предлагат и лесна WordPress инсталация.
На мен като не ми харесва едно място, като ми правят забележки и т.н. се махам и отивам на друго. А в къщи мога да си правя каквото си искам, никой не ми пречи!
Това не ми харесва, онова не ми харесва, ами направи си твой блог - 36 лв. струва там каквото искаш пиши, никой няма да те "модерира" и т.н.
Приятелите ти пак ще те четат ако си толкова интересен. Но май нищо друго освен да правите интриги не ви забавлява, или поне една част от тук присъстващите в спора!
Направо си мисля, че за повечето е важно да са най-четени, без значение каква глупост са написали!
цитирайНа мен като не ми харесва едно място, като ми правят забележки и т.н. се махам и отивам на друго. А в къщи мога да си правя каквото си искам, никой не ми пречи!
Това не ми харесва, онова не ми харесва, ами направи си твой блог - 36 лв. струва там каквото искаш пиши, никой няма да те "модерира" и т.н.
Приятелите ти пак ще те четат ако си толкова интересен. Но май нищо друго освен да правите интриги не ви забавлява, или поне една част от тук присъстващите в спора!
Направо си мисля, че за повечето е важно да са най-четени, без значение каква глупост са написали!
Влез в блога на Лидис и прочети каква е разликата между това, какво се прави у нас и какво трябва да се прави!
С две думи - тук се вдига шум до Бога някой да предприеме издирване, а на други места по света - доброволци се включват незабавно в спасителни и издирвателни операции без изобщо да се вдигне шум.
Схвана ли сега, цялото безсмислие на шумът който се вдига тук и защо той не ми е по вкуса?
цитирайС две думи - тук се вдига шум до Бога някой да предприеме издирване, а на други места по света - доброволци се включват незабавно в спасителни и издирвателни операции без изобщо да се вдигне шум.
Схвана ли сега, цялото безсмислие на шумът който се вдига тук и защо той не ми е по вкуса?
malchaniaotnadejda7 написа:
Но, когато някой се издирва и се пусне по социалните мрежи, мислих и продължавам да мисля, че шансовете му нарастват. Затова го и направихме. Знаеш ли, кога, са започнали масирана акция по издирването на детето? Аз знам. Безвъзвратно късно. След шума, който се вдигна. Такъв "шум до Бога" трябва да се вдига веднага от всички и всеки път, когато недай си боже се случи подобно нещо и цялото общество да реагира като един, да ИЗИСКВА. Да, утопично е, но ще продължим и се надявам да подобрят макар и малко социалния статус на самотните майки, както и да внесат промени в закона за защита на детето. Това е. Мен цялата тази история почти ме разболя, но ще я продължа и ако се провалим, първа ще ти кажа - прав беше. Но, може пък и да успеем.
А кукувичият момент всеки човек го има. Малко или много. Важно е да не е в повече.
А кукувичият момент всеки човек го има. Малко или много. Важно е да не е в повече.
Искаш да похвалиш този сайт или да демонстрираш високият си стандарт на живот, който ти позволява да отделиш 36лв за собствен домейн?
За какво ми е собствен домейн?
При това и платен???
Да си направя собствен сайт?
В момента нямам нужда от сайт.
Което не ми пречи, когато видя че някой се държи като глупак, да му кажа че е глупак. Трябва ли да имаш собствен сайт за 36лв, за да си свободен да го направиш? Или не?
Нещо... хич ти я няма мисълта, признай си просто, че си минал за да се разпишеш и ти в калабалъка, да те видят колко си умен и оригинален - ще те разбера :)
цитирайЗа какво ми е собствен домейн?
При това и платен???
Да си направя собствен сайт?
В момента нямам нужда от сайт.
Което не ми пречи, когато видя че някой се държи като глупак, да му кажа че е глупак. Трябва ли да имаш собствен сайт за 36лв, за да си свободен да го направиш? Или не?
Нещо... хич ти я няма мисълта, признай си просто, че си минал за да се разпишеш и ти в калабалъка, да те видят колко си умен и оригинален - ще те разбера :)
nosense написа:
Толкова струва домейн с хостинг, даже предлагат и лесна WordPress инсталация.
На мен като не ми харесва едно място, като ми правят забележки и т.н. се махам и отивам на друго. А в къщи мога да си правя каквото си искам, никой не ми пречи!
Това не ми харесва, онова не ми харесва, ами направи си твой блог - 36 лв. струва там каквото искаш пиши, никой няма да те "модерира" и т.н.
Приятелите ти пак ще те четат ако си толкова интересен. Но май нищо друго освен да правите интриги не ви забавлява, или поне една част от тук присъстващите в спора!
Направо си мисля, че за повечето е важно да са най-четени, без значение каква глупост са написали!
На мен като не ми харесва едно място, като ми правят забележки и т.н. се махам и отивам на друго. А в къщи мога да си правя каквото си искам, никой не ми пречи!
Това не ми харесва, онова не ми харесва, ами направи си твой блог - 36 лв. струва там каквото искаш пиши, никой няма да те "модерира" и т.н.
Приятелите ти пак ще те четат ако си толкова интересен. Но май нищо друго освен да правите интриги не ви забавлява, или поне една част от тук присъстващите в спора!
Направо си мисля, че за повечето е важно да са най-четени, без значение каква глупост са написали!
60.
анонимен -
От доста време се каня да осъдя някой ...
17.09.2011 18:28
17.09.2011 18:28
От доста време се каня да осъдя някой като мърльовците от инвестор, който се изживява като цензор. Конституцията е повече от ясна - свобода на словото. Никое веселяшко сайтче - като това тук - не може да играе роля на полиция, прокуратура или съд, за да затрива мнението ми или да ми отказва право на публикации с някакви измислени "правила" - това е дискриминация. Така че скоро някой ще го отнесе, само да видя кой ще е - дали тези нискочели или другите, от vbox7.
цитирай
61.
nikita6864 -
ми да,
17.09.2011 18:30
17.09.2011 18:30
за кво му е на Радо собствен домейн "(при това платен???)", като може да си плюе на воля и безплатно в блогбегето?!
цитирайРадо, все се сещам за нещо по никое време/като съм без комп/, а после забравям. Не знам защо и от кого имаш направен клонинг от доста време. Още с регистрацията влезна при мен и пусна хвалещ ме коментар, който аз дълго държах непуснат, защото думите в него можех да ги кажа аз, но не и ти. После не помня - изтрих ли го, той ли го изтри или го пуснах, наистина нямам никакъв спомен. Твърде добре познавам изказа ти, за да цвърча без мисъл пред педовете от коментара.Веднага погледнах блога. Празен и с първи мой прочит. Оттогава този ник влиза при мен, само за да ми сложи един минус. На мен минуса изобщо не ми е проблем, но кой знае къде още влиза и защо. Мъча се да се сетя как бе изписан, имаше само две букви раазменени и ако не бе коментара нямаше да обърна внимание. Мисля, че бе васлодар. Да, сигурна съм, така беше! - vaslodar
цитирайМного коментар, много нещо. Поради времепиещи причини ще чета по-късно, но смятам, че няма да те изтрият поне по две причини:
1. Ти си от Откровениците, които са с Истината напред и си ценен сам по себе си като Уникат.
Да трият подобни хора е проява на слабост, неразумие и вид интелектуален спад.
2. Безмислено е поради отворения вход и изход на системата, което обезмисля триенето като идея априори.
Да пием по едно вино из ретро-сокаците на София, хайде! :)))
цитирай1. Ти си от Откровениците, които са с Истината напред и си ценен сам по себе си като Уникат.
Да трият подобни хора е проява на слабост, неразумие и вид интелектуален спад.
2. Безмислено е поради отворения вход и изход на системата, което обезмисля триенето като идея априори.
Да пием по едно вино из ретро-сокаците на София, хайде! :)))
nikita6864 написа:
за кво му е на Радо собствен домейн "(при това платен???)", като може да си плюе на воля и безплатно в блогбегето?!
Казвал съм ти преди, че изпростяваш - да го повтарям ли и сега?
Оценям опита ти, като член на модераторският екип да омаловажиш случилото се, да неглижираш проблема и да го принизиш до твоето си ниво.
Оценям го, но не мога да те уважавам точно за него.
Уважавам те за други неща, но не и за това, ако трябва да съм честен към теб.
wonder написа:
Да пием по едно вино из ретро-сокаците, хайде! :)))
Да пием по едно вино из ретро-сокаците, хайде! :)))
От приказка на приказка - дойдохме си на приказката.
Има една малка спретната дружинка (Пламен, Роската и още двама-трима ) де не се е сбирала от доста време и ако дочуе призивът ти, веднага ще подскочи в бойна готовност :)))
bizcocho написа:
Радо, все се сещам за нещо по никое време/като съм без комп/, а после забравям. Не знам защо и от кого имаш направен клонинг от доста време. - vaslodar
Имам си някакво предположение кой точно е зад това, но нали знаеш, че точно подобни клонинги тук никога няма да изтрият?
Интригата, Интригата трябва да върви!
Инак - зазля сайта отвсякъде, ако се наложи блогърите първо да мислят, че после и да пишат - страшна работа е това, води до нови мозъчни гънки, а това е един много болезнен и неприятен за изживяване процес :)
67.
анонимен -
Съчуствия,
17.09.2011 23:42
17.09.2011 23:42
Такова гадно издевателство от страна на модератори не бях виждал - ще те трием, няма да те трием... Много им им е мъчно като поставяш директно въпросите за помпиерството, стефчовото бездарие или ограничеността на радиоводещите.
цитирайnikita6864 наистина ли е м(ар)одератор?
Иначе има добър музикален вкус! ;)))
цитирайИначе има добър музикален вкус! ;)))
това се знае много отдавна.
Още от времето, в което бе фенка на тлнет и го защитаваше пред мен :)
цитирайОще от времето, в което бе фенка на тлнет и го защитаваше пред мен :)
70.
nikita6864 -
мина ли ти
18.09.2011 21:41
18.09.2011 21:41
еуфорията, жалсо? :)
цитирайНикитке, я кажи дорогая какво все си те сърби, че все идваш да си го почешеш при мен?
:)
цитирай:)
72.
анонимен -
Ау,
18.09.2011 22:36
18.09.2011 22:36
тези много страшни :-D
цитирайМай ще се наложи, всички симпатяги да си тръгнем оттук накуп и да се преместим в сайт, където простотията не си вири толкова носа.
Ще се поровя в интернет.:):):)
Поздрави ,Валсо.
Стой тук, още малко.
После всички тукашни ще го издухат.
цитирайЩе се поровя в интернет.:):):)
Поздрави ,Валсо.
Стой тук, още малко.
После всички тукашни ще го издухат.
Чух, че вече в bgmama.com плашели децата си наместо с Торбалан със злите модератори от blog.bg.
Ставали много зли по време на цикъл, а пък ако им закъснее - направо фурии.
цитирайСтавали много зли по време на цикъл, а пък ако им закъснее - направо фурии.
75.
valsodar -
Простотията нараства експоненциално след всяка една крачка отстъпена пред нея.
18.09.2011 23:10
18.09.2011 23:10
joysii написа:
Май ще се наложи, всички симпатяги да си тръгнем оттук накуп и да се преместим в сайт, където простотията не си вири толкова носа.
Но пък, от друга страна е интересен за наблюдение сайт, в който лъжците са обявени за месии, профаните за откриватели, а графоманите за писатели.
Може би, blog.bg ще стане задължителен за изучаване сред студентите по медицина, в което няма нищо лошо, ако така те отрано ще могат да опознаят бъдещите им пациенти с цялата им клинична картина.
Взе, че ме уплаши да знаеш! Много страшно било... Ми то тука има хора с по хиляда регистрации, що не почнат от тях???
цитирай
77.
анонимен -
Васлодаре,
19.09.2011 14:53
19.09.2011 14:53
пак ли паранойката?
цитирайДа бе, пак е Параноята.
Човек регистрира ли се тук - става или параноик или шизофреник.
Засега се радвам на първото.
Изпитвам неистов страх да не ми изтрият блога и всеки един ден се моля в десетки лични съобщения до модераторите да не го правят.
Страх, страх голям е това да не ти изтрият блога, нали?
:))
цитирайЧовек регистрира ли се тук - става или параноик или шизофреник.
Засега се радвам на първото.
Изпитвам неистов страх да не ми изтрият блога и всеки един ден се моля в десетки лични съобщения до модераторите да не го правят.
Страх, страх голям е това да не ти изтрият блога, нали?
:))
79.
nikita6864 -
жалсо,
19.09.2011 17:17
19.09.2011 17:17
даваш го мъжкар сега, ама ти се разтрепериха мартинките като се заханиха да ти спрат достъпа до сайта.
цитирайvalsodar написа:
От приказка на приказка - дойдохме си на приказката.
Има една малка спретната дружинка (Пламен, Роската и още двама-трима ) де не се е сбирала от доста време и ако дочуе призивът ти, веднага ще подскочи в бойна готовност :)))
wonder написа:
Да пием по едно вино из ретро-сокаците, хайде! :)))
Да пием по едно вино из ретро-сокаците, хайде! :)))
От приказка на приказка - дойдохме си на приказката.
Има една малка спретната дружинка (Пламен, Роската и още двама-трима ) де не се е сбирала от доста време и ако дочуе призивът ти, веднага ще подскочи в бойна готовност :)))
Ама веднага след празниците! Че смятаме да наобиколим Созопол - мястото на гражданското ми бракосъчетание. Чудно ли е, че от тогава не съм стъпвал в градеца? ;)
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27883
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът