Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2008 23:58 - Ей тъй, между другото :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 747 Коментари: 1 Гласове:
0



 Днес няма да пиша.


Едно ми е отнесено, таман тръгне да се върти някаква идея в главата и вземе че зачезне.
Оставям ги да ферментират, да видим кога ще втасат.
Виновен е котака, спи гадината и не трепва и музата ми си е полегнала до него и тя хърка.
И как няма да спи, като се потроши днес от бягане из Плана.
image

Лежи и хърка тариката му неден сега, само приритва леко насън, пак гони пеперудите из полето и проверява с нос ягодите дали са узрели.Той си лежи , а аз се чудя по никое време  да пиша ли или да ни пиша ?!
Определено той е - по-умният от двама ни.  
Снимката отдолу, е това което той сънува в момента
image

Ще го последвам , за да разбера какво става с Техническото прекъсване в Ада А,  Дали Бог е Българин ? и кой е Продавачът на надежди

А ето го и любимото ми място за излети с котака
image



Тагове:   между,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - :-)
23.06.2008 09:07
красота!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7438508
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив