Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2008 20:20 - Мерни единици :)
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2016 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 10.07.2008 20:24


Моето Чудо пак ме хвърли в оркестъра днес.
И да ви запитам - вие знаете ли си обиколката на кръста , колко точно е ?
Защото за моята и хабер си нямам - знам само че е .... 4 педи, ама т"ва кой номер по европейски стандарт в магазин на 2500 км оттук колко е - не знам !
 Щъка си наш"та из Барселона, обикаля си разните му там магазинчета и ми бе лесно до вчера на въпросите й - Харесах си... да си го взема ли ? - да й отговарям на автопилот - Взимай го, нали си отишла пари да харчиш ?
 Бе лесно до днес.
Изгърбил съм се от работа, цифрите танцуват пред очите ми вече от преумора и не знам на кой свят се намирам, и точно в този момент ми звъни личната Дулсинея дел Тобоса, с въпроса - Колко ти е талията ?
 А сега де ?
 А сети се , ако можеш ?!
Щото, моята талия не е константна величина - на година й се е случвало да играе с повече от 20 килограма в една или в друга посока.
 Имам си панталони в гардероба, с които мога да правя прилична клоунада - събират ме мене поне с още един , за предпочитане отпред, че отзад е неприлично !
 
 Направо се изцъклих.
Взех да си меря талията с педи, ама човек неволно глътва въздух и се докарах с размери на анорексична манекенка болна от булимия. 
 Няма да я бъде така.
 Сетих се.
Свалих си колана и от отбелязаната дупка на закопчаване, почнах да меря до катарамата.
 Резултата излезе сравнително интересен, до следващото й обаждане - Харесала съм ти един панталон, широк е колкото два листа А4 - ще ти стане ли ?
 Е тук , вече паднах пред тая нова мерна единица ?
 Бегом обратно в офиса, да измеря колко е широк едни лист А4 в изправен формат - 21 см - от мен да го знаете ! 
 Налагай листи по колана, че да видим до къде му стигат ?
 Добре поне , че не започвах да се опасвам с листи и да ги забождам с кламери по мене, че току виж ме извели санитари !
 Оказа се , че съм близко до двата листа, ама трябва и да се добавят три пръста към тях.
 Твои или мои ? - бе следващия въпрос, при това с основание.
 Уточнихме дебелината на пръстите, кои поред да са на ръката, след което се оказа, че имало все пак някаква номерация на въпросния панталон, която все пак реших да сравня с тази на панталона , който бях обул.
 Е, не съм се събличал в офиса, щото вече в него , май само стриптийз не сме правили.

Та сега си имам за домашно да изуча европейската, американската и китайската стандартизация за размери на облекла, че току виж утре и хрумне да ме пита за друго, което няма как да измеря !
 Пък за панталона се примирих.
 Кво толкоз или ще отслабвам още , или ще добавя дупка на колана .
 И на двете вече съм им свикнал.

Мамка му и прасе, що всеки път напирате да правите  подаръци бре, жени такива ?!
Харчете парите и ни оставете на спокойствие !


Тагове:   Мерни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. idaaa - Хах, европейската номерация е н...
10.07.2008 20:31
Хах, европейската номерация е нашата минус 6, т.е. ако носиш 46 размер по европейска трабва да си 40 (поне за Германия е така). Виж американската и английската - там е сложна работа.
цитирай
2. zezo - Хе хе
10.07.2008 20:45
Това с листа ми хареса. Аз съм с висше маш. инженер и средно шивашко, та съм работил и с различните формати, и с шивашкия сантиметър, но досега не ми се е налагало да ги комбинирам така. Поздравления за изобретателността. Остава да кажеш крайния резултат :)
цитирай
3. laurencia - :)
10.07.2008 21:59
Ама ти сериозно ли се връща чак в офиса да мериш ширината на формат А4 ?! Що не се сети да питаш, все някой щеше да знае... :)
цитирай
4. valsodar - Аха :)
10.07.2008 22:24
Инак роуминга си върви
цитирай
5. gothic - Валсодаре, все влизаш в някакви ...
10.07.2008 23:35
Валсодаре, все влизаш в някакви приключения, човече! Как успяваш толкоз често?
цитирай
6. valsodar - Тежка карма
10.07.2008 23:38
Предния живот съм бил бохем безделник, а сега само без празник :)
цитирай
7. gothic - То това с безпразниченето май е м...
11.07.2008 00:05
То това с безпразниченето май е масова болест, ама на кой ли му пука ;)
цитирай
8. lelya - Е, кажи една блага дума за любимата, ...
11.07.2008 13:40
Е, кажи една блага дума за любимата, че мисли за теб и не забравяй после да се похвалиш как ти стои новата придобивка.
цитирай
9. udarensamolet - хаха, ама като харчем пари за нас - що ...
11.07.2008 14:16
хаха, ама като харчем пари за нас - що само за нас :))
иначе има решение на големия ти проблем - аз като купувах гащи на 1/2-та, първо обух неговите, че после ходих новите да ги меря у съблекалнята :)))
цитирай
10. valsodar - Хитруша си ти !
11.07.2008 14:48
И станаха ли му ? :)))
цитирай
11. valsodar - Само да рапортувам :)
14.07.2008 13:01
Всичко мерено по телефона ми стои перфектно ! :)))
цитирай
12. verde - Човече, много ме забавляваш! Имало ...
22.07.2008 15:51
Човече, много ме забавляваш! Имало е защо да мериш по всякакви там начини, варианти и причудливи способи. Да си го носиш със здраве и браво на жена ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7437938
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив