Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2008 22:32 - Нейде встрани
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2231 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 19.10.2008 12:55



Котьо се влюби.
Напълно неочаквано. 
Без предизвестие. 
Изненадващо.
 В Снежанка. 
От съседния апартамент.
 А Снежанка е красавица, белоснежна, пухкава, гледаща тъжно през прозореца. Тъгуваща за своя рицар.
Е , не на бял кон , все пак котките не могат да яздят.
Красавица дебеланка.
Седяща на перваза на прозореца, на една ръка от моята тераса.
Там, където я съзря и Котьо.
Нали си е залюхан, то на кой ли да мяза все пак - видя я с няколко месечно закъснение.
А тя, цяло лято се припичаше на терасата, показваща я пухкаво бутче, я стройна извивка на гърба, въртяща се на място, нетърпеливо приглаждаща козинката си с език, за да е единствената - Белоснежка. Със сини очи.
 Ако сред котешкото царство имаше поет, то той с възторг и патос би описал тяхната първа среща.
Ако имаше продуцент, би заснел венесуелски сериал изпълнен с драми и неочаквани обрати.
Ако имаше меценат, би записал любовния сонет, който Котьо и изпя. С глас извиращ от сърцето, изпълнен с желание,  надежда и радост.
Гледащ я с болка и трепет в очите, смутено пристъпващ от крак на крак, наежил пухкава опашка, за да е желан в нейните очи.
 А тя, тя  продължи да си гледа нейде встрани.
 Към следващият рицар в живота й.
Котьо се завърна със сълзи в очите.
Не бях виждал коте да плаче.
Имат ли котките сърца ?





Тагове:   Нейде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Великолепно е !
18.10.2008 23:17
Браво ! Разпаднах се на атоми .Поздравления !
цитирай
2. evchet0 - Страхотно е - развесели ме:)))
18.10.2008 23:27
Страхотно е - развесели ме:)))
цитирай
3. tini4 - Котешките сърца, кака... :)))
19.10.2008 00:23
Някои хора могат да се поучат от тях!
В тях има преданост, любов и ...инстинкти! Целувам го!!!
Милия, той :)))
цитирай
4. gothic - Могат. . . преди години и аз имах к...
19.10.2008 10:07
Могат...преди години и аз имах котарак, видях и аз подобно нещо. И сега на прозореца на офиса ми идва една двойка - котарак и половинката му. Едни и същи, винаги заедно...Е просто няма такава нежност!
цитирай
5. reffina - Аз пък се разплаках и сега ме е малко ...
19.10.2008 10:25
Аз пък се разплаках и сега ме е малко срам...
цитирай
6. gothic - В сълзите няма нищо срамно :)))))
19.10.2008 10:29
В сълзите няма нищо срамно :)))))
цитирай
7. valsodar - Утешаваме се :)
19.10.2008 12:50
Аз му говоря за изменчивата порода на жените като цяло, а той ме гледа невярващо в очите и се сгушва в мен.
И заспиваме заедно, той свит на топка, положил глава върху рамото ми и сънуваме заедно.
Аз сънувам че съм той, той сънува че е аз, омешват се световете ни - котешкия и човешкия.
И сутрин на събуждане, аз се чудя защо не мога да се протегна като него, а той души чашата с горещо кафе и се мръщи на непознатия аромат :)

Ще ставам явно сватанак с комшийката, щерката й е красавица като Снежанка.
Как ли да я убедя в нуждата й от няколко новородени котенца ?!?
цитирай
8. gothic - То това с комшийките не идва ли малко ...
19.10.2008 17:02
То това с комшийките не идва ли малко опасно?
цитирай
9. bestregards - котките имат сърца!
19.10.2008 20:37
моят Писан много ме обича.
:-)
цитирай
10. krassko - Прав е Котьо
20.10.2008 12:20
да не обръща внимание на комшийката. Днес му гледам снимката на челно място в новините. На кастинг е за Белия дом.Ако се класира, там какви мацки има. Я виж, ако може и ти нещо покрай него :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7439369
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив