Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2008 09:01 - Не ставайте смешни !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2035 Коментари: 26 Гласове:
0

Последна промяна: 16.12.2008 09:03


 То бива, бива манипулативна намеса, ама ей, ало , модераторският екип - Не ставайте смешни !
 Излагате се , като кифладжии :)))

Прочетен днес: 0

Последни 20 регистрирани посетителя 09:02 - fenris
09:02 - floe
08:59 - slavuncho
08:55 - gothic
07:53 - slavuncho
02:40 - tini4 


 Ако работите с някаква нова математика, според която 6 е равно на 0 , ами да взема да ви предложа за нобелова награда ?!
 Не отчитам последната анонимна реплика на Меир, не отчитам и факта, че направихте всичко възможно за да не позволите брояч на посещенията към блога ми , който да води една независима и обективна статистика на посещенията в блога ми.
 В крайна сметка, не сте вие причината да пиша тук, и няма вие да сте причината , да спра да пиша тук.

Просто един съвет - Не падайте, чак толкова ниско в поведението си, че изглеждате жалко !




Гласувай:
0



1. floe - Не го приемай лично
16.12.2008 09:05
Не само твоят брояч не си върши работата. Всички "избрани" са коментирани, но не са "прочетени" според статистиката. Техническа грешка, явно.
цитирай
2. cornflower - При мен има същия проблем
16.12.2008 09:07
Тъкмо си мислех за вчерашния ти постинг - възхищавам ти се!!!
цитирай
3. eien - Някаква грешка ще да е
16.12.2008 09:08
и при мен има разминавка, но не се впрягам..
Спокойно.
цитирай
4. valsodar - Нагледах се на подобни "технически" грешки
16.12.2008 09:08
Няма такова нещо като техническа грешка, а си е изцяло манипулативна намеса на ниво администрация и модериране на сайта.

За пример, виж как отчита статистиката на сайта - ще си паднеш от смях , какво означава думата статистика за екипа на блог.бг.

Шуро-баджанащина в балкански вариант, ама.. излагат най-вече себе си с действията си :)))
цитирай
5. princesss - Не е лично. Проблема е при всички.
16.12.2008 09:08
Не е лично.
Проблема е при всички.
цитирай
6. valsodar - Вчера нямаше сайт за известн време
16.12.2008 09:09
После се появи новия вариант, в новият му дизайн - далеч по-гъвкав, но... изтрая точно 5 минути.

Защо ли ?
цитирай
7. valsodar - Принцесо моя :)))
16.12.2008 09:11
нещата си ги следя от м.Август насам, откак започнаха пуническите войни
И определено за тези няколко месеца се нагледах на куп "технически" грешки, наливащи вода в корпоративната мелница на инвестор.бг за провокиране на напрежение между потребителите, с цел сайта да е по-скандален и зрелищен, а оттам и с повече посещения, които да се отчетат пред рекламодателите.

Проста математика, нищо повече.

Опитай се да си сложиш брояч на посещенията към блога си и те чака една много интересна изненада :))
цитирай
8. krotalka - Всички сме на тоя хал!
16.12.2008 09:12
Освен това, при мен моят blog.bg не се зарежда...
Да се надяваме, че ще го оправят днес...
цитирай
9. valsodar - Е, надеждата умира последна
16.12.2008 09:13
Подобни манипулативни намеси, накараха Славунчо да измести блога си на друго място и вчера си ме пита човека, що диря още тук :)))
цитирай
10. анонимен - хахаха
16.12.2008 09:19
какви конспирации, какви манипулации. Нормален ли си?
Всяка вторя статия ти е на главната. Ако имаха нещо срещу теб модераторите, повярвай ми нямаше да имаш такава възможност.
Прявят някакви технически промени на сайта, толкова ли е сложно да го проумеете.
хаха никой не прави конспирация срещу теб.
аман от заблудени хора.И Васлодар, моля те не почвай пак да плачкаш, че тлнет ти прецаква блогчето.
цитирай
11. valsodar - А дреме ми за тоя блог !
16.12.2008 09:25
Тлнет, ами какво ти пречи на тебе да почнеш да пишеш неща, които да са интересни за повече хора ?
След като Зилка излезе на първа, колко му е да излезеш и ти ?!
Смятам че си далеч пред него, като потенциал.

Апропо- не си заслужава - "Избрани" е такъв Миш-Маш, че влизането там определено не е повод за гордост :)))
цитирай
12. анонимен - Преди 2 години,
16.12.2008 09:28
добрият стар тлнет го пускаха на първа.Вече нямам такива претенции. Въпроса е, че всички скачат срещу модераторите за това, че има технически проблеми със сайта, а не например за безумният им начин на модериране :D
цитирай
13. valsodar - То че е безумен - безумен си е :)
16.12.2008 09:35
За това някога да сме спорили ? :)
цитирай
14. анонимен - Не страдайте valsodar,
16.12.2008 10:08
блога ще се удурдиса. Дайте му малко време за възстановяване от вчерашната клизма :-)
цитирай
15. valsodar - То на тоя кенеф, му свикнахме с аромата.
16.12.2008 10:16
Само дето понякога става нетърпимо, когато екипа реши да поразбърка с пръчка.
цитирай
16. анонимен - meir
16.12.2008 10:25
valsodar - То на тоя кенеф, му свикнахме с аромата.
--------------------------------------------------------------------------------


Не бойте се драги ми валсодар.Вие сте над тези "неща".Вие винаги изплувате над помията.

venceremos :)
цитирай
17. nueno - По принцип модераторите тук не са ...
16.12.2008 13:47
По принцип модераторите тук не са най-адекватните същества, но ако ще и посещенията ти да са -10 000, какво точно те засяга това? Ти заради бройката посещения ли пишеш?

Ето, аз сега ще се постарая, влизайки и излизайки от блога ти в продължение на 10 минути, да ти върна тази бройка, от която техническите проблеми в сайта несправедливо са лишили само и единствено теб.
цитирай
18. hara73 - това е ,какво да кажем за това ,
16.12.2008 14:00
че вчера вечерта имаше няколко поста ,които не бяха прочетени нито веднъж,но някои бяха коментирани по няколко пъти и си личеше че са прочетени ????
цитирай
19. valsodar - Хара, проблемът не е от днес.
16.12.2008 14:10
И тръгва изцяло от каквато и да е била прозрачност върху работата на сайта като виртуална медия.
Защото той си е точно това - свежда всяка една гледна точка изразена в него до вниманието на заинтересованите да я прочетат.

При това, подбора на читателя е манипулативно насочван, но това са неща, които безкрайно много сме ги дискутирали и вече ми е втръснало да се повтарям.

Хубаво, има някакъв технически проблем.
Но всеки един уважаващ себе си администратор би уведомил аудиторията си за наличието на проблема, както и за предприетите стъпки по отсраняването му.
Нали ?!
А тук цари едно нелепо мълчание, относно това
- кои членуват в така нареченият модераторски екип
- по какви критерии са подбрани за такива
- какви са критериите, според които се отсъжда кое да се "препоръча" и кое не
- какви са критериите , по които се отчита статистиката, която ни се натрапва от челна страница

На последния въпрос се опитах да си отговоря сам пред месеци, качвайки си брояч на блога, който в друг сайт да отчита посещенията в него, за да сравня отчитаното като посещения в блога и това , което отчита втори независим източник.
Резултатите бяха меко казано интересни, резултати, които ме накараха да си задам и по-горните въпроси.

Не очаквам да получа смислен отговор на тях, защото с течение на времето се убедих, че нещата са безкрайно лесни за манипулиране, а хората твърде склонни да се поддават на подобен род манипулативни внушения :))
цитирай
20. nueno - Аз пък очаквам да получа смислен ...
16.12.2008 14:24
Аз пък очаквам да получа смислен отговор на въпроса дали пишеш, за да постигнеш някаква бройка посещения. Защото ако е така, уърдпрес.ком.. но там я няма тази система на кръстосани референтни връзки, каквато има тук. Там я няма и страницата днес.бг, която дава връзки към интересните теми в блога (откъде си мислиш че идват всичките тези анонимни посещения) и блога ти ще бъде не-толкова-четен.

Аз си имам блог на двете места и понеже никъде никой никога не ми е обещавал нещо, нито с нещо ми е задължен, не протестирам когато хубавите ми теми никога не попадат в "Избрани" или никой не ги чете. Тук съм защото искам да пиша и ако на някой наистина му трябва да прочете нещо от написаното от мен, ще си намери начин да го види.

Твоите теми често са на главните страници, дори когато не са били толкова силни или впечатляващи. Не забелязах в тези случаи да пускаш тема от типа на "ех, да му се невиди, що ме сложихте в избрани". Сега вдигаме блога на главата си и принасяме модераторите в жертва заради една нуличка? Или - добре - заради няколко хиляди нулички. Какво значение имат изобщо? Мислех че в блоговете най-важното нещо е съдържанието. Явно съм бил прав, но само отчасти - явно важно е съдържанието на колонката "прочетен" и "брой гласували".

И впрочем - твоите внушения също са манипулативни. Цитираш неясни източници и даваш примерни на базата на непотвърдена и непроверена информация. Кой обикновено вика най-силно "дръжте крадеца"?

Точно така.
цитирай
21. valsodar - nueno , ако си чел блога ми внимателно
16.12.2008 14:35
nueno , ако си чел блога ми внимателно, няма как да не си забелязал, че е имало далче по-стойностни неща в него, никога не попадали в "избрани".
Но това, не ме е отказало да изразявам гледната си точка, така че в отговор на въпросът ти - не попадането в "избрани" е стимула , който имам за да допълвам блога си.

За това , защо толкова често мои теми са на челна страница - причините са основно две :
- Първата е, че няма ясен критерий по който темите попадат там. Влез в по-стари мои теми и ще видиш решенията , които съм предложил по въпроса, нямам намерение да се повтарям за енти път. Писна ми, честно казано.
- Втората причина е, че плявата понякога е толкова голяма, че каквато и глупост да изпише човек, тя седи като бисер на фона на всеобщото... ( айде, ще се въздържа от епитети тоя път ! )

Последният ти въпрос няма да го коментирам , защото много ми напомня на параноичните въпроси на вики11 :)))
цитирай
22. nueno - Не смятах че ще доживея да видя на...
16.12.2008 16:26
Не смятах че ще доживея да видя написано подобно сравнение. След като очевидно не умееш да водиш спор, почваш с лични нападки. Хубава тактика.

Да обвиняваш без да имаш достоверна информация не е особено по-различно от това, което прави така набедения от теб екип на блог.бг. Схващаш ли къде е приликата или да ти го нарисувам?

Аз мога да кажа, че съм си инсталирал скрипт, който засича IP-тата на посетителите и след това се оказва, че най-честия ми посетител е с IP-то на президента на републиката или на министъра на правосъдието. След което ще кажа че "имам достоверна информация" и "многократно съм цитирал цифри", мога дори да звуча много убедително и сериозно, заемайки поза на "обидения експерт, на когото глупаците не вярват"

... а в крайна сметка всичко е просто един балон, надуван бог знае защо. Продължаваш ли да не разбираш какво искам да ти кажа?

Твоето "внушение" се базира на манипулативна информация. Тази информация е манипулативна по своя смисъл, защото ти си я получил сам, цитираш я много мъгляво, споменаваш я като някаква вселенска даденост и достоверност. Обаче тя е само ТВОЯ информация. Защо си мислиш че понеже ТИ правиш твърдение, то това твърдение задължително е обективно?

И какво ще направиш ако сега тук се появи админа на сайта и в прав текст каже, че системата отчита всичко реално? Едната реалност срещу другата? Кой кого и как и с какво манипулира?

Затова и според мен с този пост и с коментарите по него се изложи. Моят чисто приятелски и наистина лишен от неприязън и злоба съвет е да се концентрираш повече върху качеството на писането си, отколкото върху останалите неща - и да не се вземаш ЧАК толкова насериозно.

Аз също имам проблеми с модераторите защото в един мой пост ми триха три пъти едни картинки (вероятно защото съдържат рекламен текст). Въобще не са ми приятни, уверявам те, но знам че си вършат работата както могат и както им се нарежда - и манипулативен или не - сайтът не е твой, нито е мой - така че в общи линии собственикът му ще продължи да си се разпорежда с него както си иска. Ако имаш проблем с това - лентова честота широка, блогове всякакви.
цитирай
23. valsodar - Аз винаги съм посочвал конкретни примери за бъгове
16.12.2008 16:37
просто нито си чел това което съм писал преди това по въпроса, нито ти се дава зор, но виж - да даваш оценка ?
Евала батка, няма да споря с тебе - ти и админа сте добрите червени шапчици, а аз съм лошият вълк !

Писнало ми е, от хора дето не са си размърдали нито една гънка на мозъка по даден проблем да ми дават оценка на мненията - но нито ще си първия нито ще си последния, така че - няма смисъл да си губим времето взаимно.

Има неща които тук не ми харесват и след като блога ми е място за моята гледна точка, не виждам защо в личния си блог, да не изразявам личното си мнение по въпроса.

Дреме ми на ремъка на шмайзера, дали моето мнение ще се хареса на теб или на админа на сайта :)))


Нека, нека админа на сайта да дойде и да заяви че системата му отчита вярно, ама и нека след това да си подаде оставката, когато му докажа с конкретни примери, че това не е така !

Вярваш ли, че това ще стане ?!

Ох, уморихте ме от смях днес !

Нито Админа ще поеме някога отговорност за действията си, нито модераторският му екип ще разкрие самоличността си, за да не лъсне шуро-баджанашката схема на модериране на сайта :)))
цитирай
24. nueno - Личното ти мнение е предубедено и ...
16.12.2008 16:42
Личното ти мнение е предубедено и едностранчиво и това ми е проблема с него. Не е проблема в това какво аз вярвам, а в това да видиш по-далеч от носа си - прощавай - по-далеч от блога си.

Няма да ти отговарям на останалите глупости. Поредният човек, който не умее да спори и не умее да вниква в аргументите. Разочароваш.
цитирай
25. valsodar - Добре - да приключим до тук !
16.12.2008 16:51
Явно и двамата сме на коренно различни позиции и няма как да се разберем.
цитирай
26. анонимен - meir
16.12.2008 23:21
Моят чисто приятелски и наистина лишен от неприязън и злоба съвет е да се концентрираш повече върху качеството на писането си, отколкото върху останалите неща - и да не се вземаш ЧАК толкова насериозно.....

Няма да ти отговарям на останалите глупости. Поредният човек, който не умее да спори и не умее да вниква в аргументите. Разочароваш.

------------------------------------------------------------------------------
Кажи му го- nueno.На мен нямаше да повярва.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7458356
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив