Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 17:44 - Самоизключване, рестарта предстои.
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2009 17:45


А , не - не се издържа !
Днес сякаш е ден за ударно писане на глупости, блога отбеляза пик в публикуването им.
Отивам тая вечер и си взимам нова книга за четене.
Дори, ако трябва да се насиля и да си взема нещо, което не ми харесва кой знае колко.
Ако не се грабна да се пораздвижа на тренировка, но нещо не се чувствам в особенна кондиция за това.
 Ще видим - след час, час и половина ще е ясно.
Някак си, не мога да понеса промяната от спокойното и безметежно ежедневие на селцето на брега към Дунава, към лудналата, мръсна и вечно забързана София.
 Ни ми се работи, ни ми се почива вече.
Ще ми се да си дръпна сам шалтера, да се самоизключа от системата и така... поне един век, дорде се променят малко нещата.
Имам три месеца отпуска за взимане, а все не намирам време за нея - то човек и да почива и за това желание се иска.
 А да заменям едното отегчение с друго - ми тъпичко ми се вижда.
Куцото пиле ще ми куца из къщата поне още месец - два , инак да сме се запилели по чукарите, като грейне слънце, но... в близко бъдеще надежда за това няма.
 Само Котьо ме гледа разбиращо, но обожанието в погледа му се чете само дорде не му отворя входната врата и не хукне по стълбите да брои апартаментите с домашни любимци.
 И защо взе да и прави кеф на гадината да мячи пред вратите с кучета зад тях и да ги докарва до истеричен припадък, ей голяма злоба се извъди моя !
 И после ни лук ял - ни лук мирисал ми се прави на ударен и ми се подмазва, а кучето на комшиите получило апоплектичен припадък от злоба.
 Стопля се... хората ще почнат да си отварят врати на тераси и прозорци, а през тях ще долита злокобният му грак.
 Реве като магаре !
Разгони се по Коледа и още го тресе, серенада след серенада изнася - иде ми да му сложа намордник вече.
 Хем сърце не ти дава да го не пуснеш на въздух, ама чуеш ли го веднъж как грачи и се смразяваш направо - воя на баскервилското куче в котешкият му вариант.
 Дано някой със слабо сърце не го чуе, че замина си бадева човечеца.

Нищо не ми се прави, просто ми се ще да се замоизключа от цялата система , да забравя за света, той също за мен на свой ред и ... да се рея под формата на разпилени електрони, които поне те не са чак толкоз отегчени.




Гласувай:
0



1. gothic - Де да можеше, Радо....
23.03.2009 18:00
Де да можеше, Радо....
цитирай
2. krotalka - Я си вземи книжка да четеш
23.03.2009 18:20
Аз така направих днес, като видях, че всеки 5 или 6 постинг е за снощното гласуване. Що не вземеш да го кастрираш котьо?
цитирай
3. gothic - как така бе, Кроти! какво кастри...
23.03.2009 18:53
как така бе, Кроти! какво кастриране?
цитирай
4. valsodar - Намерих си книжка
23.03.2009 19:07
Някакъв миш-маш Конспирация , Трилър, малко мистика, нацисти, екшън ... а бе плява та дрънка, ама ми се чете нещо за разтоварване, така че бива някак си...
Кат седнем да си ги пишем - по-добри ще си ги четем такива


А инак на Котьо маслинките му супер-мамут ги не режа ! Такъв съм си го взел - МЪЖ !
Педераси в къщата си няма да търпя ! :))
цитирай
5. dinka - valsodar не, че искам да се меся по котешките въроси, но...
23.03.2009 22:00
На Петко маслинките му ги резнахме, което не го прави педераст. Посъветвай се с ветеринари. Ако котката не може да върши нуждите си и да ползва супер-мамут маслинките по предназначение, това може да му доведе доста неприятности и да ограби семейния бюджет рязко и неочаквано.

Имам достатъчно примери на приятели, които измъчиха животинките си по този начин и им изрязаха половината вътрешности за да ги оставят живи... Никога не е късно да помислиш още колко време искаш Котьо да е с теб.

Малкия следващия месец го чака лека оперативна намеса. Мога да ти кажа и къде работят много внимателно и с голяма любов.
цитирай
6. gothic - dinka,
24.03.2009 10:15
долу ръцете от топките мъжки! то кво ли ни остана :)))
цитирай
7. valsodar - Върти се една идея, гледайки мъките ...
24.03.2009 11:06
Върти се една идея, гледайки мъките любовни на Мишока - идея за малък бизнес в условия на криза.
Публичен дом за котки.

То доста народ е с проблем като моя, колко му е - събират се бездомни котки, обезпаразитяват се и се пускат срещу заплащане на зажаднели котараци.

Ще се става котешки сводник - няма как - Дивото зове ! :)))
цитирай
8. gothic - Успех, Радо! Идеята е блестяща. . . ...
24.03.2009 11:36
Успех, Радо! Идеята е блестяща...Впрочем, някъде гледах снимки на секскукли за кучета, но твоята идея е много по-напредничава :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7438953
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив