Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2009 00:36 - X-Men Origins Wolverine
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 829 Коментари: 1 Гласове:
0



Аз ли съм изпростял или вече нищо не може да ми направи впечатление, докато си гледам поредният свален филм от нета ?

 Въпрос, който ми се завъртя за първи път в главата, когато в една от началните сцени на 3-тото продължение на X-Men  Origins Wolverine ( Върколак ) ми се набиха на очи въжетата , на които си виси актьора.

 Хм, поредният филмов бъг и дорде се чудя как ли са го изтървали на екран, хоп следващият - почната и недовършена компютърна анимация в следващата сцена.

 А сега де, или филма е пилотен , или това са някои нови режисьорски похвати за които и идея си нямам още, или грешката е в моя телевизор.

 Е, както обикновенно, третото предположение се оказа и вярното.

image

Както и да е - филма определено си заслужава да се види и в двата си варианта.

В недовършеният си, за да може зрителят му да придобие идея за огромният труд, който е необходим, филм от този род да види бял свят.

 И в завършеният му вид, на който ще се радваме след 1-ви Май, за да се види цялостен - изживяване което си заслужава да се преживее пред голям екран, защото определено този път , авторите му са надскочили себе си.image

 На една идея по-далеч от комиксите и на една идея по-близко до зрителите си.

С човечноста, с хамлетовският въпрос измъчващ ни когато сме на кръстопът и с вечните ни опити и неуспехи, да обуздаем звяра  в себе си.

 

 Този, който също така и няма нищо против да изгледа едно пиратско копие, защото не вижда рационалното в това да се ходи на кино, щом киното може да дойде при теб.

 Е, този път няма да ми е трудно, да го преодолея и да се насладя на филма отново.

Много малко филми по комикси досега са си заслужавали гледането за мен, но този определено е сред малкото от тях :)

натиснете тук за повече информация...






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. talasyma - Valsodar,
11.04.2009 00:58
ако си го свалял от замундата това е работната версия още преди монтажа и анимациите.В коментарите под филма го пише.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7438913
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив