Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2009 10:37 - Марш, Марш напред !
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 819 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2009 10:39


Дисциплина си трябва, ДИСЦИПЛИНА!
Какви са ми ти тия приказки - Ще гласувам, няма да гласувам ?!??
Я марш към урните!
В строй, с маршова крачка и песен!
За кого ще гласувате ли?
А бе, на вас не ви ли се каза - Без приказки в строя!?!!
Ясно е за кого - за ГЕРБ естествено!
Хей ти, да ти същият вляво, не нарушавай строя!
Какво е това куцане, а?
А-а-а, стар си бил, с подагра-а-а... - А бе, кой те пита боли ли те, не те ли боли? Я набий здраво крак, че кат дойда да ти шибна един зад врата, ще разбереш набърже кой е тука Командира!
 Хей, вие там! Какво си шушукате в края на строя? А бе, аз казах ли ви или не, че тук опозиция няма да има! Три дена непоряд!
 Ха-ма-ха, лентяи с лентяи, демокрация им се приискала!
Кои са тия, че за демокрация ще ми говорят?
Строева, строева подготовка си трябва!
От люлката до гроба, че инак как ще се научат на дисциплина, а?
Тарикати с тарикати - нямало да ми гласуват за мене на изборите ли?
Ама то, след месец -два ще се дойде Бойковден и ще ги видя тогава - на плаца и маршировка до откат!
И песен ще ми пеят - Градил Бойко килия, и вкарал в нея Ония.
Кои са ония ли?
А бе, казах ли ви аз - без приказки в строя?
Още три дена непоряд! Да не почна и карцер да раздавам!
Ще задавате въпроси, когато аз ви разреша!
От тия въпроси, които ще получите записани на листче.
И да не прегъвате листчето, ей!
Да го пазите като очите си!
Че идат избори, а след изборите ида Аз !
Нямало да ми маршируват ли?


Бойко иска военно обучение за народа - Actualno.com



Тагове:   маршировка,


Гласувай:
0



1. slavuncho - Така трябва! Материалът трябва да е структуриран!
02.06.2009 11:29
При Един имаше "винтчета", сега ще има "тухлички"...
цитирай
2. анонимен - Демокрацията е за отговорните о...
02.06.2009 14:50
Демокрацията е за отговорните общества, а такива като нашето - любител на хаоса, анархията и клинченето е необходим един авторитарен камшик.
И го казвам с огромно съжаление и тъга..

п.с. иронията ти кефи

цитирай
3. valsodar - Все ми се иска да не съм прав
02.06.2009 17:54
Вече си мечтая да греша, да не виждам нещата в переспектива, да си живея волно и свободно, необременен от мисли за бъдещето, като една образцова средно-електорална единица.

Намирам си стари неща, за които съм си мислел, че съм твърде черноглед докато съм ги писал преди време, а днес ми звучат направо оптимистично.

Дали има лек за това?
Как да затъпея до там, че да спра да мисля?
Затормозяващо е и не ти дава да спиш спокойно бъдещето, което е на хоризонта.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7434395
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив