Постинг
31.01.2012 09:06 -
Ще се промени ли обликът на blog.bg след АКТА?
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10712 Коментари: 38 Гласове:
Последна промяна: 31.01.2012 17:18
Прочетен: 10712 Коментари: 38 Гласове:
31
Последна промяна: 31.01.2012 17:18
Какво ще се случи тук?
1. Няма да има нито един клип от Ютуб или друг сайт за видеосподеляне в постингите.
2. Няма да има нито една картинка на амурче, сладурче или нещо розовичко и захаросано свалено от Интернет.
3. Ще спрат RSS емисиите пълнещи сайта с копи-пейст постинги на електронни новинарски медии.
4. Ще спре всяка една дейност на тези блогъри, които нямат собствена авторска мисъл, а разчитат за популярността си на чужди статии и труд.
В крайна сметка започвам да се питам, а дали това наистина ще е толкова лошо, че да протестирам срещу него?
1. Няма да има нито един клип от Ютуб или друг сайт за видеосподеляне в постингите.
2. Няма да има нито една картинка на амурче, сладурче или нещо розовичко и захаросано свалено от Интернет.
3. Ще спрат RSS емисиите пълнещи сайта с копи-пейст постинги на електронни новинарски медии.
4. Ще спре всяка една дейност на тези блогъри, които нямат собствена авторска мисъл, а разчитат за популярността си на чужди статии и труд.
В крайна сметка започвам да се питам, а дали това наистина ще е толкова лошо, че да протестирам срещу него?
Следващ постинг
Предишен постинг
От АСТА са пратили декрет да те баннат по айпи доживот!
цитирай Мда-а-а, само че преди мен в списъка са поне още стотина "блогъри" тук, в чийто блогове няма нито един авторски материал.
Така че, не бери грижа за мен - аз мога да се справя с воденето на един блог без за това да разчитам на чужд труд. Имам достатъчно собствени идеи и знания, за да крада чуждите. И не изпадам в амок, ако някой някъде ме е цитирал.
Жална им майка на модераторите, ако страната ни ратифицира споразумението и промени законите си - от наблюдатели ще станат съучастници! :)
цитирайТака че, не бери грижа за мен - аз мога да се справя с воденето на един блог без за това да разчитам на чужд труд. Имам достатъчно собствени идеи и знания, за да крада чуждите. И не изпадам в амок, ако някой някъде ме е цитирал.
Жална им майка на модераторите, ако страната ни ратифицира споразумението и промени законите си - от наблюдатели ще станат съучастници! :)
Много съм креативен.
цитирайНе се и съмнявам в това! :)
Но, нека да бъдем реалисти.
Знанието е сила и като такава е важно да се внимава, в чии ръце точно ще попадне то! Това е основният мотив, за пълна цензура над Интернет.
Влизаме във времето на информационното разделение между хората, което ще гарантира класовото статукво.
цитирайНо, нека да бъдем реалисти.
Знанието е сила и като такава е важно да се внимава, в чии ръце точно ще попадне то! Това е основният мотив, за пълна цензура над Интернет.
Влизаме във времето на информационното разделение между хората, което ще гарантира класовото статукво.
човек да сподели какво му е харесало.А ако никой не преписваше Паисий ?
Е ,аз пък не съм гений,но реших да споделя това
http://syrmaepon.blog.bg/drugi/2012/01/31/tova-se-sluchva-dnes.892965
цитирайЕ ,аз пък не съм гений,но реших да споделя това
http://syrmaepon.blog.bg/drugi/2012/01/31/tova-se-sluchva-dnes.892965
да не може да се сподели нищичко. Много хора ще продължават да споделят съвсем безвъзмездно свои творения. Много сайтове ще продължават да пускат безплатни за потребителите клипове, филми, предавания - просто самите сайтове ще плащат авторско право, а как те самите ще се издържат - си е тяхна работа - от реклами, от трафик и т.н. Възможно е интернетът за всички потребители да стане по-скъп - ние и сега го плащаме, но когато трябва да покрием разходите за авторско право на доставчиците - ще ни дойде по-голяма сметка - но и това не е сигурно...
Иначе наистина е неприятно, когато едно и също нещо се копира и копира, и копира - но и в човешкия мозък е така - създават се необозрим брой връзки. така и в Мрежата. Лошо няма!
Поздрави!:)
цитирайИначе наистина е неприятно, когато едно и също нещо се копира и копира, и копира - но и в човешкия мозък е така - създават се необозрим брой връзки. така и в Мрежата. Лошо няма!
Поздрави!:)
Едва ли който и да е сайт, ще има финансовият ресурс да откупи скъпоструващите авторски права, държани от музикални и филмови компании, за да пуска произведенията им безплатно. Целта е не знанието, изкуството и идеите да станат достъпни до всички, а точно обратното - колкото пари имаш, толкова информация ще можеш да получиш за тях.
А какво се получава в момента?
Всеки един може безплатно да прочете книга, да чуе песен или симф.пиеса, да види филм, който да го разтърси и промени - опасно е това! Опасно, защото така светът може да се промени към нещо различно от това, което е сега.
Тенденцията която трябва да се установи е следната:
Богатите да имат:
- право на по-добро образование, което да ги поставя в по-добра позиция спрямо останалите
- достъп до качествена информация - за бедните ще остава единствено медийната помия за зомбиране на масите.
- право на по-добро здраве ( вкл. и безсмъртие ако се разреши клонирането за резерени органи )
Вървим към епохата на идиокрацията, в която една много малка част от хората ще има статут на богове, а по-голямата част от човечеството на роби. При това роби, които ще са напълно доволни от робският си живот, защото няма да знаят какво са изгубили, докато предците им са си чешели езиците пред монитора, безпристрастно наблюдавали, как ги лишават и от последните им права.
цитирайА какво се получава в момента?
Всеки един може безплатно да прочете книга, да чуе песен или симф.пиеса, да види филм, който да го разтърси и промени - опасно е това! Опасно, защото така светът може да се промени към нещо различно от това, което е сега.
Тенденцията която трябва да се установи е следната:
Богатите да имат:
- право на по-добро образование, което да ги поставя в по-добра позиция спрямо останалите
- достъп до качествена информация - за бедните ще остава единствено медийната помия за зомбиране на масите.
- право на по-добро здраве ( вкл. и безсмъртие ако се разреши клонирането за резерени органи )
Вървим към епохата на идиокрацията, в която една много малка част от хората ще има статут на богове, а по-голямата част от човечеството на роби. При това роби, които ще са напълно доволни от робският си живот, защото няма да знаят какво са изгубили, докато предците им са си чешели езиците пред монитора, безпристрастно наблюдавали, как ги лишават и от последните им права.
8.
evrazol -
Влизаме във времето на информационното разделение между хората, което ще гарантира класовото статукво
31.01.2012 11:55
31.01.2012 11:55
На това изречение малцина ще обърнат внимание. Ама карай!
От друга страна подобна инициатива стана причина да се измислят торентите. Така че сега трябва да очакваме още по-сериозен технологичен бум. Нали помниш времето, когато куките дебнеха на пазара за пиратски касети:))) E, вече не дебнат. А пиратството, мисля винаги е съществувало.
Чудя се дали някой се е сетил да патентова кирилицата. Ха-ах. Абсурдите са нашите ускорители! Напред! Всеки българин със собствен шрифт...
цитирайОт друга страна подобна инициатива стана причина да се измислят торентите. Така че сега трябва да очакваме още по-сериозен технологичен бум. Нали помниш времето, когато куките дебнеха на пазара за пиратски касети:))) E, вече не дебнат. А пиратството, мисля винаги е съществувало.
Чудя се дали някой се е сетил да патентова кирилицата. Ха-ах. Абсурдите са нашите ускорители! Напред! Всеки българин със собствен шрифт...
То, кирилицата и да я патентоват, вече я измести чатерицата на неграмотното поколение, което я приложи навсякъде в ежедневието си.
Поискай от десет души да ти кажат азбуката и ще чуеш поне десет нейни грешни варианта - какво да говорим повече?
Тенденциите определено са мрачни и трябва да сме готови за най-лошото от тях, ако искаме да не сме в позицията на наведени и изненадани отзад!
Не вярвам в страната ни да се получат протести срещу готвеното ни безобразие, от рода на тези в Полша - там хората са излезли от нивото на скотското си оцеляване и имат по-високи потребности за лична свобода от нас.
Тук хората повече ги интересува, кой политик как ще го тури на останалите, без да се усещат, че всъщност им го слагат на тях.
Единственото, което донякъде може да тушира леко нещата е, малкото останало време, с което разполагаме за свободен интернет, да се изполва максимално ефективно. Кой, как - сам да си реши!След време няма да можем да го правим.
Погледни, дори и в този сайт е бъкано с доносници, които са готови и без да им се плаща за това да те злепоставят, да поискат цензура срещу теб, бан и изтриване на блога ти.
А какво ще се случи, когато това стане платена държавна професия?
Едва ли има друг народ, в който населението му да изпитва върховно задоволство от факта, че гори къщата на съседа? И докато се ядем едни други с дребните си крамоли подсилвайки разединението си на наши и ваши, на червени, сини и пембени, тарикатите зад кулисите такъв номер ще ни извъртят, че турското робство ще ни се види като Златен век.
цитирайПоискай от десет души да ти кажат азбуката и ще чуеш поне десет нейни грешни варианта - какво да говорим повече?
Тенденциите определено са мрачни и трябва да сме готови за най-лошото от тях, ако искаме да не сме в позицията на наведени и изненадани отзад!
Не вярвам в страната ни да се получат протести срещу готвеното ни безобразие, от рода на тези в Полша - там хората са излезли от нивото на скотското си оцеляване и имат по-високи потребности за лична свобода от нас.
Тук хората повече ги интересува, кой политик как ще го тури на останалите, без да се усещат, че всъщност им го слагат на тях.
Единственото, което донякъде може да тушира леко нещата е, малкото останало време, с което разполагаме за свободен интернет, да се изполва максимално ефективно. Кой, как - сам да си реши!След време няма да можем да го правим.
Погледни, дори и в този сайт е бъкано с доносници, които са готови и без да им се плаща за това да те злепоставят, да поискат цензура срещу теб, бан и изтриване на блога ти.
А какво ще се случи, когато това стане платена държавна професия?
Едва ли има друг народ, в който населението му да изпитва върховно задоволство от факта, че гори къщата на съседа? И докато се ядем едни други с дребните си крамоли подсилвайки разединението си на наши и ваши, на червени, сини и пембени, тарикатите зад кулисите такъв номер ще ни извъртят, че турското робство ще ни се види като Златен век.
10.
magicktarot -
Радо, и аз мисля абсолютно по същия начин като тебе и в главата ми са само черни и-
31.01.2012 12:29
31.01.2012 12:29
апокалиптични прогнози. Но има и друг момент. Вече в няколко блога повтарям едно и също - досега по някаква причина са дали на цивилизованата част от Земята една 20-30 годишна "творческа отпуска" - т.е. имали сме възможност да разполагаме с огромна информация. И сега тази информация ще ни бъде отнета. Нооо, надявам се, колкото и фантасмагорично да звучи, че тази отпуска може и да е било просто "суха тренировка" за нашето свързване с "Вселенския Информационен център" - дали ще се нарече той Акашови записи, дали по друг начин - няма значение...
Не забравяй, че огромна част от света е неграмотна и не е виждала компютър, също така. Огромна!
Ние, които сме ползвали т.нар. от мен "творчески отпуск", сме един вид елит спрямо тези милиарди неграмотни хора. За жалост.
цитирайНе забравяй, че огромна част от света е неграмотна и не е виждала компютър, също така. Огромна!
Ние, които сме ползвали т.нар. от мен "творчески отпуск", сме един вид елит спрямо тези милиарди неграмотни хора. За жалост.
То, добре ако сме акумулирали нещо, което после да можем да отдадем под формата на статии или литературни творби, но мислиш ли, че ако това което правиш в Интернет бъде счетено за обществено опасно, няма да наложат пълна цензура над теб?
Ще станем досущ като лудите, които си говорят сами, а стените им отговарят.
За сметка на простаците и тъпанарите, които ще бъдат въздигнати в новите идоли на нашият век, защото целта не е хората да станат по-умни и по-добри, а по-лесно управляеми, като първото определено противоречи на целите на второто.
Хората най-лесно се манипулират чрез техните предрасъдъци и невежество, пороци които достъпът до световната банка от знания, можеше да притъпи.
Точно по тази причина, достъпът до нея ще бъде силно ограничен.
цитирайЩе станем досущ като лудите, които си говорят сами, а стените им отговарят.
За сметка на простаците и тъпанарите, които ще бъдат въздигнати в новите идоли на нашият век, защото целта не е хората да станат по-умни и по-добри, а по-лесно управляеми, като първото определено противоречи на целите на второто.
Хората най-лесно се манипулират чрез техните предрасъдъци и невежество, пороци които достъпът до световната банка от знания, можеше да притъпи.
Точно по тази причина, достъпът до нея ще бъде силно ограничен.
12.
ketcakuatl -
АБЕ
31.01.2012 12:53
31.01.2012 12:53
Дали, ако си престъпник, и нашето МВР ти изпрати имена, пръстови отпечатъци и прочие на интерпол, можеш ги осъди за 'авторско' право? Ще има и такива казуси, ще видите. Монетата винаги има две страни. А, иначе, прогнозирам партизанска война срещу ограниченията. Хакерите измислят и вирусите, и антивирусните програми после. Империята ще отвърне на удара - убеден съм!
цитирай
13.
magicktarot -
Не е възможно вече да се спре информацията - казват, че към края на
31.01.2012 12:58
31.01.2012 12:58
2012 година информацията ще се удвоява на всяка секунда. Знаеш я тази постановка - не помня на кой учен беше. От писаната история - първоначално информацията се е удвоила от времето на Платон до раждането на Иисус, след това се скъсява този период - удвоява се от Иисус до Средновековието (Кръстоносните походи), после още повече се скъсява - от Средновековие до Ренесанса, след това още повече - до 16 век, после до 19, после в 20 век на няколко пъти се удвоява инфото на все по-къси интервали. Сега се удвоява вече на дни, скоро ще започне на часове - та докато стигнем до секунди!
Никой идиот не може да спре този процес, колкото и да се пъне...
Пак повтарям - помисли обаче колко хора по света имат достъп до информация и колко въобще са грамотни? Изключително малък процент!
Така че и без това повечето хора са лишени от инфо и са лесно манипулируеми и лесно подлежат на уплаха - съответно лесно могат да бъдат накарани да унищожат който им бъде посочен като заплаха за тях. За тази цел никой няма сметка да отнема достъпа до информация на една шепа хора - каквито се явяваме ние...
цитирайНикой идиот не може да спре този процес, колкото и да се пъне...
Пак повтарям - помисли обаче колко хора по света имат достъп до информация и колко въобще са грамотни? Изключително малък процент!
Така че и без това повечето хора са лишени от инфо и са лесно манипулируеми и лесно подлежат на уплаха - съответно лесно могат да бъдат накарани да унищожат който им бъде посочен като заплаха за тях. За тази цел никой няма сметка да отнема достъпа до информация на една шепа хора - каквито се явяваме ние...
Достатъчно е да се спрат сайтове от рода на Гугъл или Укипедия, с чиято помощ може да попълваш празнотите си от знания, останалото всеобщата деградация сама ще го свърши.
След по-малко от 20 години химнът ни ще е песен на Азис, на мястото на Ботев в училищата ще е снимката на Слави Трифонов, а в народното ни събрание ще влизат единствено непоправими рецидивисти.
Идиокрация.
цитирайСлед по-малко от 20 години химнът ни ще е песен на Азис, на мястото на Ботев в училищата ще е снимката на Слави Трифонов, а в народното ни събрание ще влизат единствено непоправими рецидивисти.
Идиокрация.
15.
magicktarot -
Радо, според мен това с преекспонирането на тази Акта е ченгеджийска работа -
31.01.2012 13:25
31.01.2012 13:25
пускат фитилите на народа - не само у нас, навсякъде - за да не виждаме зулумите на управляващите. И докато ние се бунтуваме срещу това, че няма да можем да сваляме безплатно сапунки или чалга-клипове (защото основно повечето хора точно това свалят от Нета - а не Теорията за Относителността, Квантовата теория или Ръководство - Как да овладеем силата на атома), та докато се бунтуваме за виртуални тъпотии - властниците продължават да си разпределят земята - единствения ресурс, който е в ограничени количества.
Мигар преди да можем да сваляме файлове от Интернет човечеството не се е развивало? Нима не е имало библиотеки? Всичко, което е постигнала цивилизацията до този момент НЕ СЕ ДЪЛЖИ НА ИНТЕРНЕТ - нито на свалянето на филмчета, игри, пошли клипчета и т.н. - а и те, забележи - водят до затъпяване...
цитирайМигар преди да можем да сваляме файлове от Интернет човечеството не се е развивало? Нима не е имало библиотеки? Всичко, което е постигнала цивилизацията до този момент НЕ СЕ ДЪЛЖИ НА ИНТЕРНЕТ - нито на свалянето на филмчета, игри, пошли клипчета и т.н. - а и те, забележи - водят до затъпяване...
Трудно ще свалиш информация от сайт, пред който провайдърите са сложили преграда. Ще си цъкаш само на страничка, която няма да ти се отваря, а на нейно място ще ти излиза съобщение, че ако искаш достъп до нея, следва да попълниш определена анкетна форма - кой си и защо го искаш.
Попадал съм на подобни бариери и там незаключените мрежи не ти вършат никаква работа, защото просто капаните са вътре в тях.
цитирайПопадал съм на подобни бариери и там незаключените мрежи не ти вършат никаква работа, защото просто капаните са вътре в тях.
valsodar написа:
Хората най-лесно се манипулират чрез техните предрасъдъци и невежество, пороци които достъпът до световната банка от знания, можеше да притъпи.
Точно по тази причина, достъпът до нея ще бъде силно ограничен.
Точно по тази причина, достъпът до нея ще бъде силно ограничен.
Очаква ни информационен шериат, с мюфтия-председател на държавата и ходжи ала Явор Колев и Цветанов...
Маги, това което се подготвя днес, ще удари най-силно по тези след нас, които ще гледат на нас самите като на странни изкопаеми, с неразбираем мироглед и изцяло непригодна ценностна система.
Освен с проблеми в национален мащаб, ние сме изправени и пред такива в глобален. Нищо не пречи да сме будни и да си държим очите отворени, за да не казваме после - "Извините нас, мы не знали!" (култова реплика от "Ние Шпионите" изречена в момента, а който по невнимание се изстрелва ядрена ракета )
цитирайОсвен с проблеми в национален мащаб, ние сме изправени и пред такива в глобален. Нищо не пречи да сме будни и да си държим очите отворени, за да не казваме после - "Извините нас, мы не знали!" (култова реплика от "Ние Шпионите" изречена в момента, а който по невнимание се изстрелва ядрена ракета )
Нещата не опират единствено до споделянето на файлове, а до това, че ще се наложи пълен контрол над сърфиращите в Интернет. Доставчиците ще трябва да те рапортуват всеки един път, когато си посетил забранен сайт.
За пет кутии цигари задействаха 20 командоса, а за пет филма или книги, колко - цяла дивизия ли?
Достатъчно е просто, както в Китай или в Северна Корея да се наложи забрана върху определени сайтове и социални мрежи и иди после ми говори отново за свобода на словото и свобода на информираността! :)
Чака ни епоха на мрак и невежество, последен гърч на една умираща цивилизация изживяваща последните си дни.
цитирайЗа пет кутии цигари задействаха 20 командоса, а за пет филма или книги, колко - цяла дивизия ли?
Достатъчно е просто, както в Китай или в Северна Корея да се наложи забрана върху определени сайтове и социални мрежи и иди после ми говори отново за свобода на словото и свобода на информираността! :)
Чака ни епоха на мрак и невежество, последен гърч на една умираща цивилизация изживяваща последните си дни.
Ако един закон не се спазва от 99% от хората, как останалия 1% ще го наложи?
цитирайно мисля, че прекалено мрачни ги рисуваме.
А и не си прав за следващите поколения... Сегашните деца са много "по-хакери" от нас - и най-вероятно няма да може да им се опре някаква мижава междудържавна цензурираща политика... :)
цитирайА и не си прав за следващите поколения... Сегашните деца са много "по-хакери" от нас - и най-вероятно няма да може да им се опре някаква мижава междудържавна цензурираща политика... :)
Абе пиши го blog.bg бегал и направо закрит. Админите остава да въведат глупавата идея за блокирване и кьорав потребител няма да остане в този сайт. Иначе като цяло искат да ни накарат да кажем АСТА ла Виста на нета като цяло!
цитирайНа принципа "Разделяй и владей".
Още повече, че самите компании със засегнати интереси ще си водят делата.
Примерно, аз съм представител на Сони Пикчърс Ентъртейнмънт и съм нает, да следя за опазването на авторските й права в Интернет. Предлагам щедра комисионна от спечелените дела на провайдърите и те не само, че ще ми рапортуват за всяко едно пиратско копие, но ще си счупят и краката от мерак за съдействие. Същото ще го правят и отделни хора, които с огромна охота ще издават тези, за които знаят, че имат пиратски копия на филми, музика, софтуер и други носители на авторски права
До този момент, действащият у нас закон за Авторското право, не преследваше потребителите, които не извличат търговска печалба от споделянето на файлове. В най-скоро време именно този закон ще бъде променен, за да се криминализира изцяло свободното споделянето на защитени носители на авторски права ?
цитирайОще повече, че самите компании със засегнати интереси ще си водят делата.
Примерно, аз съм представител на Сони Пикчърс Ентъртейнмънт и съм нает, да следя за опазването на авторските й права в Интернет. Предлагам щедра комисионна от спечелените дела на провайдърите и те не само, че ще ми рапортуват за всяко едно пиратско копие, но ще си счупят и краката от мерак за съдействие. Същото ще го правят и отделни хора, които с огромна охота ще издават тези, за които знаят, че имат пиратски копия на филми, музика, софтуер и други носители на авторски права
До този момент, действащият у нас закон за Авторското право, не преследваше потребителите, които не извличат търговска печалба от споделянето на файлове. В най-скоро време именно този закон ще бъде променен, за да се криминализира изцяло свободното споделянето на защитени носители на авторски права ?
но най-малкото ще бъдат съдени, като ги хванат.
Защото ще се криминализира споделянето на файлове в Интернет.
цитирайЗащото ще се криминализира споделянето на файлове в Интернет.
magicktarot написа:
но мисля, че прекалено мрачни ги рисуваме.
А и не си прав за следващите поколения... Сегашните деца са много "по-хакери" от нас - и най-вероятно няма да може да им се опре някаква мижава междудържавна цензурираща политика... :)
А и не си прав за следващите поколения... Сегашните деца са много "по-хакери" от нас - и най-вероятно няма да може да им се опре някаква мижава междудържавна цензурираща политика... :)
http://sulla.blog.bg/zabavlenie/2012/01/31/shte-si-objalvate-li-akta.893076
В него, авторът му е успял много добре да изрази това, което аз не успях до тук в намеренията си.
цитирайВ него, авторът му е успял много добре да изрази това, което аз не успях до тук в намеренията си.
Хаха! Ако премахнат копи пейста, нашата "Първа" и "Най-" много ще се променят.
Аз съм твърдо"ЗА".
Да можеха да забранят и Цефула.....:):)
цитирайАз съм твърдо"ЗА".
Да можеха да забранят и Цефула.....:):)
27.
ran -
АСТА атакува основите на цивилизацията ни,
31.01.2012 14:38
31.01.2012 14:38
такава каквато я познаваме. Законовата база, която ни държи в общност на съжителстващи си и съдействащи си, е под въпрос когато отпадне презумпцията за невинност. Приватизирането на съдебния процес пък поставя под въпрос въобще легитимността на държавата като трета, сравнително безпристрастна страна в правилника престъпление/наказание.
Когато няма правила, обществото се разпада - за българите това стана за 20 години. Колко време ще трябва за човечеството - някои може би ще го видят.
цитирайКогато няма правила, обществото се разпада - за българите това стана за 20 години. Колко време ще трябва за човечеството - някои може би ще го видят.
В коментарите дотук най-силно ми направи впечатление изказването за новия ,,информационен шериат" (тоест това е прелюдия към прословутия ,,нов световен ред" на ,,богоизбраните");а също така и че огромната маса от хора ще станат още по-невежи и ще могат да бъдат лесно насъсквани срещу последните ,,мохикани" от свободомислещи хора(това вече се е правило в най-големи размери - узаконена държавна политика - през мрачното и тъмно Средновековие). С една дума сегашната ситуация ми прилича на носещия се с пълна скорост напред ,,Титаник"(стремящите се към свободно развитие хора), и идващият насреща айсберг(новият световен ред); или казано още по-накратко с култовата фраза - ,,Късно е вече,чадо - резето щракна!!!"
цитирайЕмзеперикс, пълна тяга и активирай уарелеса!
цитирайНо за Ютубата не си.
цитирайСтрува ми се - малко си се преекспонирал.
Де да бяха толкоз прости нещата и блог.бг да беше кахъра!
цитирайДе да бяха толкоз прости нещата и блог.бг да беше кахъра!
32.
valsodar -
Спокойно, него ще го изучават в училищата на мястото на Йовков и Пелин.
31.01.2012 16:47
31.01.2012 16:47
Деградация :)
цитирайjoysii написа:
Хаха! Ако премахнат копи пейста, нашата "Първа" и "Най-" много ще се промени.
Аз съм твърдо"ЗА".
Да можеха да забранят и Цефула.....:):)
Аз съм твърдо"ЗА".
Да можеха да забранят и Цефула.....:):)
Преекспонирането не е случайно, а изцяло с конкретна цел - засилване на контраста за да изпъкне общата картина.
За много от нещата, които дискутираме сега и дума няма да се отрони в медиите, ще ни успокоят мъдрите ни управители, как всичко се прави в наш интерес и няма от какво да се страхуваме. Както ще го правят всеки един път, когато отнемат част от нашата свобода, до момента в който няма да се страхуват от нас и ще се разпореждат с нас, както с роби.
А до робството, крачката е само една и тя е именно в отказа да се възпротивиш на събитие като това. В примирението, в апатията, в очакването друг да свърши това, което е отредено на нас.
Стъпка по стъпка, движим се изцяло в тази посока.
Достатъчно е да си спомним само:
- как приехме мутрите, като част от ежедневието си.
- как допуснахме политическите хамелеони винаги да са във властта
- как дадохме на Мафията безропотно да заграби държавата ни, ресурсите ни, бъдещето ни.
- как приехме да властва правото на Силният изоставяйки силата на Правото.
- и още... и още хиляди дребни неща, с които се примиряваме, съгласяваме и апатично приемаме да са част от нашият живот.
С чувството за обреченост.
цитирайЗа много от нещата, които дискутираме сега и дума няма да се отрони в медиите, ще ни успокоят мъдрите ни управители, как всичко се прави в наш интерес и няма от какво да се страхуваме. Както ще го правят всеки един път, когато отнемат част от нашата свобода, до момента в който няма да се страхуват от нас и ще се разпореждат с нас, както с роби.
А до робството, крачката е само една и тя е именно в отказа да се възпротивиш на събитие като това. В примирението, в апатията, в очакването друг да свърши това, което е отредено на нас.
Стъпка по стъпка, движим се изцяло в тази посока.
Достатъчно е да си спомним само:
- как приехме мутрите, като част от ежедневието си.
- как допуснахме политическите хамелеони винаги да са във властта
- как дадохме на Мафията безропотно да заграби държавата ни, ресурсите ни, бъдещето ни.
- как приехме да властва правото на Силният изоставяйки силата на Правото.
- и още... и още хиляди дребни неща, с които се примиряваме, съгласяваме и апатично приемаме да са част от нашият живот.
С чувството за обреченост.
men написа:
Струва ми се - малко си се преекспонирал.
Де да бяха толкоз прости нещата и блог.бг да беше кахъра!
Де да бяха толкоз прости нещата и блог.бг да беше кахъра!
От една страна, аз съм твърдо ЗА тоталния контрол над човечеството, защото хората красноречиво показаха какво предизвикват върху себе си и света, когато им дадат свобода - хаос, кризи и пълен интелектуален упадък. А и защото станахме твърде много - 7 милиарда пъплещи по майката Земя двуноги твари, по-голямата част от които изобщо нямат представа какво да правят със себе си и са обречени на пълна липса на перспектива. Съгласен съм с magicktarot за "творческата отпуска" - досегашното състояние на нещата беше нещо като генерална репетиция, като проверка докъде могат да стигнат човеците, използвайки безконтролно Интернет. Ами... май доникъде.
Така че, що се отнася до КОНТРОЛА и ОТНЕМАНЕТО НА СВОБОДАТА, съм съгласен.
От друга страна, обаче, всичко ми се струва пресилено, съмнително и някак... защитаващо "определени корпоративни интереси" - някой някъде решил, че адски го ощетяват откъм авторски права и ХОП!!! - АСТА или к’вото е там. И ,естествено, всичко това идва от братските САЩ, които явно си нямат никаква друга работа, че да мисля подобни дивотии. Чудно ми е защо чак сега се сетиха, че някой ги ограбва интелектуално - Интернет не е от вчера. Толкова години вече съществува Мрежата, пиратството, хакерите, кражбите на самоличности, ботове, спамове и какво ли още не - защо изобщо беше допуснато!? Прилича ми малко на онзи лаф - сетила се Мара да се побара.
Тъй че - хич, ама хич не е толкова просто.
цитирайТака че, що се отнася до КОНТРОЛА и ОТНЕМАНЕТО НА СВОБОДАТА, съм съгласен.
От друга страна, обаче, всичко ми се струва пресилено, съмнително и някак... защитаващо "определени корпоративни интереси" - някой някъде решил, че адски го ощетяват откъм авторски права и ХОП!!! - АСТА или к’вото е там. И ,естествено, всичко това идва от братските САЩ, които явно си нямат никаква друга работа, че да мисля подобни дивотии. Чудно ми е защо чак сега се сетиха, че някой ги ограбва интелектуално - Интернет не е от вчера. Толкова години вече съществува Мрежата, пиратството, хакерите, кражбите на самоличности, ботове, спамове и какво ли още не - защо изобщо беше допуснато!? Прилича ми малко на онзи лаф - сетила се Мара да се побара.
Тъй че - хич, ама хич не е толкова просто.
Ако в това точно е проблема, той се решава много лесно. С натискането само на едно копче. Червено.
цитирай28.03.2009 19:20 - Интернет е богатство и не трябва да ...
Интернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката!
Това иска Паси да ни сложи рамка
Постинг: паси ни прати да пасем
Автор на постинга: sowhat
28.03.2009 20:16 - @82
това го казах по повод,за или против анонимноста,но то важи и за желанието на Паси да ограничи информацията.Интернет е страшно неудобен,защото хората се чустват освободени и започват да не се страхуват!Властта иска да има контрол над комуникациите и да не можеш да мътиш главите на хората,защото като не знаеш,по лесно ще бъдеш манипулиран.И затова се появават такива блогери,които ни провокират и искат,по този начин от нас да тръгне желанието за ограничение на свободата!
Постинг: паси ни прати да пасем
Автор на постинга: sowhat
цитирайИнтернет е богатство и не трябва да посягаме на тази свободна зона,за комуникация!Ако искаш си сложи и камера и микрофон,ако искаш бъди със своето име,прякор или под чуждо име или анонимен,това е твоята свобода и никой не бива да посяга на нея!В твоя блог прави каквото си искаш,но не посягай на свободата!Никога не съм си позволил да изтрия и един коментар,независимо колко грозни,обидни или лъжливи,да са те!Който чете ще може да отсее истината от лъжата и фалша,ако се страхуваш,просто не участваш или отиваш там където има ограничения и влизаш в рамката!
Това иска Паси да ни сложи рамка
Постинг: паси ни прати да пасем
Автор на постинга: sowhat
28.03.2009 20:16 - @82
това го казах по повод,за или против анонимноста,но то важи и за желанието на Паси да ограничи информацията.Интернет е страшно неудобен,защото хората се чустват освободени и започват да не се страхуват!Властта иска да има контрол над комуникациите и да не можеш да мътиш главите на хората,защото като не знаеш,по лесно ще бъдеш манипулиран.И затова се появават такива блогери,които ни провокират и искат,по този начин от нас да тръгне желанието за ограничение на свободата!
Постинг: паси ни прати да пасем
Автор на постинга: sowhat
37.
анонимен -
Моето менние е:
31.01.2012 18:00
31.01.2012 18:00
общите човешки права срещу личните човешки права. Изберете сами!
цитирайВ случая не се защитават правата на авторите на творбите, а на тези, които са ги откупили - те печелят в случая, а не конкретните писатели, сценаристи, актьори, музиканти. Проблемът не е в това - с всеки един закупен диск ( празен ) ние плащаме и за авторски права, които се отчисляват от продажната му цена.
Проблемът е в това, че покрай една кауза, се налага цензура и диктатура.
Най-големите страдания човечеството е понесло именно от тези, които са се обявявали за негови спасители.
Торквемада, Хитлер, Сталин, Ленин, Мао - личностите се изместиха от корпорациите, не по-малко жестоки и безскрупулни от тях.
А в конкретният казус, с приемането на АКТИ се защитават най-вече интересите на американските музикални и филмови компании, както и на производителите на генно-модифицирани храни.
цитирайПроблемът е в това, че покрай една кауза, се налага цензура и диктатура.
Най-големите страдания човечеството е понесло именно от тези, които са се обявявали за негови спасители.
Торквемада, Хитлер, Сталин, Ленин, Мао - личностите се изместиха от корпорациите, не по-малко жестоки и безскрупулни от тях.
А в конкретният казус, с приемането на АКТИ се защитават най-вече интересите на американските музикални и филмови компании, както и на производителите на генно-модифицирани храни.
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 27883
Блогрол
1. най-доброто до тук
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът
2. Овчи хроники
3. Техническо прекъсване
4. Воаяж
5. Пирин
6. Любовен демон
7. Разговори с Мефистотел
8. Адвокат на Дявола
9. Лечителят
10. Весела
11. Звезден прах
12. Horror story
13. Генетичен пират
14. Аз Пенсионерът