Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2008 13:20 - Чужда собственост
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2108 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2008 13:24


 Днес се оказа , че съм чужда собственост.
При това , със съответните запазени права от страна на собственика ми ??!
Е, аз на това му викам приложение на закона за авторските права - след като си автор, медиите имат права върху теб ! 
 Не, не мога да се ядосвам !
Как да се ядосам, като се заливам от смях ?
Е, малко накриво, на моменти през сълзи, но смехът си е смях - доказана терапия с оздравителен ефект. И върху болно его и върху ниско самочувствие с еднакъв положителен ефект.
 Смея се и се замислям.
Ми да, прави са хората да си ме обявят за тяхна собственост !
Тръгнало хайванчето безпризорно из нета и нали си е будала, не пише за хонорар, а за собствено удоволствие.
 Че то, де го дават така ?!
Ти като си будала и хонорар не щеш, след като си толкоз възвишен да си над парите, ние не сме.
Ша те дръпнем за малко в обора, ще завъртим тука едни пари, а ти иди после пак си скитай на воля, до следващото стригане.
 Не, не искам да се оплаквам !
 Изплаках преди време, за една нелегална моя публикация във Фрогнюза, а тя съдбата нали си няма работа и все подслушва, взе че я свърши като кучето на нивата.
 И сега съм малко гузен, че я предизвиках.
 Затова и няма да се оплаквам тоя път, че току виж друга медия го е отнесла, а медиите са ми мили - все пак толкова пъти са ме разведрявали и развеселявали в скучноватия работен ден, че все пак поне това им дължа.
 Дори и с цената да стана тяхна собственост.
 Така де, кой ми е виновен , че се скитам безпризорен ?!
 То в нормалните държави, такова чудо нема.
 Там, към всяко едно безпризорно говедо като мене си има прикрепен и по един мениджър.
Ама, нали сме си скръндзи у нас и залитаме по такива илюзии и химери, като свобода на словото, то все словото ще ни е по-свидно.
 Няма как, някои си умират будали.

Усмихнати.     J
 

Идеалната фигура - бизнес за милиарди Авторски права (c) 2005 на ""Политика Днес"" ЕООД. Всички права запазени. Репродукцията на целите или части от текста или изображенията без изрично писмено разрешение от ""Политика Днес"" ЕООД е забранена.

СТРАНА БГ - България - оазис на спокойствието ?
Как стачкува фермер?


Тагове:   собственост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - затова
10.10.2008 13:32
И за да не се чувстваш прекаран ако искаш може да направиш следното: Пиши по-малко, пиши по-стойностно, казвай само това, което е достатъчно за да се изясни идеята ти. А пък ако държиш да не те крадат, пиши само там където ще вземеш пари за това.
цитирай
2. gothic - Е, а честит ти сайбия!!! Да почер...
10.10.2008 13:42
Е, а честит ти сайбия!!! Да почерпиш!!!
цитирай
3. valsodar - flyco -
10.10.2008 13:51
Нямам амбиции за депутатско кресло, бюро в редакция или място на почетния пиедестал в алеята на славата.
Писането ми дава най-вече отмора и удоволствието свободно да изразяваш мислите си.

Започна ли да пиша с едничката цел да съм харесван, да се плаща за това което творя, то какъв ще му е смисълът за мен ??!

Едно нещо да прави човек в живота си, ама да го прави изцяло за личен кеф !
Е, за мой късмет, това което пиша е сред тях - имам желание - пиша, няма желание - не пиша.
И никой все още не може да ме накара насила да реша, кога, как и какво ще напиша ! :)))

Стойностните неща нека да ги пишат сериозните хора, аз имам нужда да се разтоваря от многобройните мисли надпреварващи се една с друга в главата ми - понякога са много досадни в настойчивостта си :)))
цитирай
4. valsodar - Готик, ама и сайбията е серт !
10.10.2008 13:53
Я виж само, колко строго гледа изпод вежди с неговото си "Репродукцията на целите или части от текста или изображенията без изрично писмено разрешение от ''Политика Днес'' ЕООД е забранена."

Сега се чудя, дали настоящия пост е техен, мой или на трета страна , все още не взела страна в спора ?!

Колеги от ДАНС - какво мислите, гледам че сте ми изтрили регистратора за посещения вече за трети пореден път ? :)))
цитирай
5. flyco - Re: 3.
10.10.2008 14:15
оки
цитирай
6. gothic - Строг, ама справедлив :))))))
10.10.2008 14:24
Строг, ама справедлив :))))))
цитирай
7. анонимен - Не пиши тук
10.10.2008 15:20
Помниш ли, че ти бях казвала, че ми е по-приятно да влизам в другия ти блог.
Освен всичко друго като простотия тук, и това там нямаше да ти се случи.

Някъде тук отдолу на скришничко пишеше, че всички материали тук са собственост на .бг.

Още един повод да не пишеш тук, ама не знам, защо упорстваш.

Таня Джекова
цитирай
8. valsodar - То сякаш там съм застрахован ?!
10.10.2008 15:46
Днес се краде отвсякъде, поголовно.
И след като кражбите в крупни размери остават ненаказани, кой ли го е еня за това, че някой сайт, някоя медия е копирала нещо от блога ми , без даже и да ме извести, ей така от кумова срама :)

Досега само един човек е имал доблестта да ме пита преди да откопира в собствения си информационен сайт, при това напълно коректно и професионално :)))

Нямам нищо против да се копира, но след като се слага възможност за реплики по темите ми, то нека ме известяват за да мога да репликирам навреме по позицията си, а не като след дъжд качулка да научавав от търсачките де съм и де не съм :)))

А за другия блог ще оставя да е съвсем друга тематиката, засега съм още в размисъл как да ги разделя нещата там и тук.
цитирай
9. viki11 - Точно в този случай важи твърден...
10.10.2008 17:28
Точно в този случай важи твърдението, АКО ИМАШ ПРОБЛЕМ, ТИ СИ ВИНОВЕН.
Верно е, ако нямаш претенции над правата, други могат да имат. Но само , ако им позволиш. Верно, трудоемко е, но ако искаш да има ред, подреди го. Не се оставяй съдбата да ти върши твоята работа. Няма. Тя си има своя.
Иначе просто ще стимулираш престъпниците, а се очаква да имаш и чувство за отговорност.
цитирай
10. анонимен - Е,
10.10.2008 17:34
аз също съм копирала твоя статия при мен с изричното посочване, откъде съм я взела - съответно линк към твя блог.

Което, нодявам се, не считаш за присвояване.
цитирай
11. valsodar - Не, мен друго ме издразни
10.10.2008 17:59
Развесели ме факта, че хем ме копират , хем и слагат предупреждение, че текста е тяхна собственост :)))
А бе... к'во да ги правиш ?! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7437029
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив