Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2008 21:06 - Жоро ще ви го докара пред блока
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2209 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2008 21:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
А бе знаех си ,че има нещо гнило покрай тия SMS гласувания, че има нещо нагласено, ама най-сетне тази вечер изтървана реплика на водещата на Денсинг Старс го потвърди - Гласувайте и ще спечелите чисто нов спортен автомобил с две врати, а пък Жоро ще ви го докара пред блока !
 Наверно още отсега знаят номера на блока и на чия врата да позвънят с ключовете ??!
 А гласувалите от село ?
Тия дето не живеят в блокове, на тях какво - блок ли ще построят , за да има къде Жорето да им закара лелеяния таралясник в целия му блясък и гланц ?
 Не е важно дали ще спечелиш, важното е да гласуваш !
 Принципа е почти олимпийски, какво тук значат лев и двайсет по няколко пъти ?
То наивниците в тази държава няма да свършат, ама аз като разправях, че е време да си направим една  SMS държава само от МТел ми благодариха за идеята хората.
 Е, за процента не се разбрахме, ама поне от благодарност ме поканиха на ядене на корем, на една от летните им сбирки с гост Ути.
 Както сега се гледа на корем, то едни шкембенца се въртят в пируети, то едни налети бедра и талии разлюшват пайети и всяко едно подрусване тяхно сякаш ти вика - Гласувай, гласувай, гласувай сега !
 А пък, той наш Жоро ще ти докара колата, ако не тая от рекламата то все някоя ще ти докара, я паяка колко вдига всеки час в София, все някоя ще намерим и за тебе !
 Аз засега ще изчакам - кола не ми трябва.
Трябва ми нещо от рода на БТР или поне танк Т-34, да науча малко ругачите на пътя,  как се прави дясно изпреварване в ляв завой.
 Че много зачестиха нещо напоследъка и все бързат ли бързат, я за Пирогов, я за Орландовци.
 А аз , нали съм си будала възпитан, все ги пускам, че знае ли човек, то покрай имотите навярно са поскъпнали и гробните места, че бързат ли бързат хората да ги заемат преди да са свършили.
 А аз, за пореден път няма да гласувам.
Нито с SMS за поредния карнавал на посредствеността, нито в тъмната стаичка, за поредния бандит, който има мерак да ме управлява, няма - отказал съм се отдавна да давам гласа си безвъзмездно.
 Пускам го на воля само под душа в банята, а на другия ден разтревожени комшийки ми носят храна за гладното кученце, дето виело от глад , изтерзано, на пресекулки, преминаващо на моменти в хрип и кашлица.
 Да съм го нахранил, че по цяла нощ все Баскервилското куче сънували.

 



Гласувай:
0



1. zezo - Днес водихме разговор с колеги т...
03.11.2008 21:46
Днес водихме разговор с колеги точно за тези SMS игри и аз недоумявах как може след като се знае, че всичко е загуба на пари все още се намират хора, които се връзват. Колегата, който си призна, че пуска SMS-и понякога ми каза: "Знам, но просто реших да пробвам. 1-2 лева няма да ме сбъркат"
Отговорих му, че все още не го разбирам и така стигнахме до задънена улица.
цитирай
2. valsodar - А бе, веднъж и аз се пробвах
03.11.2008 21:49
ама после си го платих с лихвите - на всеки половин час получавах SMS , който да ми напомни каква УНИКАЛНА възможност пропускам, от това, че съм спрял да отговарям на викторината "Олигофрен на годината "
Една седмица ми ги пращаха нон-стоп, добре, че свърши играта ! :)))
цитирай
3. zezo - О, да. Аз без да съм се пробвал бях ...
03.11.2008 21:58
О, да. Аз без да съм се пробвал бях подложен на спам инвазия по времето на прословутите 100 Фолксваген Поло на Мтел. Всеки ден ми пращаха съобщения да ме уведомят кой бил спечели Поло и как и аз мога да съм следващия. И така докато не ги раздадоха всичките 100.
Майка ми пък се подложи на друг вид спам - този на "Рийдърс Дайджест" по пощата. Направи грешката да им отговори веднъж и като се почна едно пълнене на кутията ни с брошури, строго поверителни лични писма и невероятни предложения като CD с коледна музика за 70 лева например. Сега ги събираме да си палим печката през зимата, но хартията е калпава. Много е гланцирана и май няма да стане :)
цитирай
4. valsodar - Е точно там изгорях :)))
03.11.2008 22:09
Там вървеше играта - един SMS една кола - станах като арабски шейх, сега ме мразят комшиите, че съм заел цялата улица зад блока със спечелените фолксвагенчета :)
цитирай
5. zezo - Ама на шейховете това им е рестото от ...
03.11.2008 22:14
Ама на шейховете това им е рестото от мерцедесите. Нали го знаеш оня шейх, който си купил мерцедес, платил с едно куфарче с пари и казал "Рестото ми го върнете във фолксвагени" :)
цитирай
6. sinay - Да, всичко е нагласено...
03.11.2008 23:27
Жалко, че има идиоти, които гласуват с надеждата ще спечелят нещо...
За подобно нещо писах и аз:
http://sinay.blog.bg/viewpost.php?id=141505
цитирай
7. nakom - тия игрите са как да е
04.11.2008 06:37
Даже при тях има някаква логика да спечелиш - аз съм печелил някакви глупости, ама дребни.Шапка и терлици ли беше - не помня, така и не ходих да ги взема.Така че шанс има, макар че е турбо-имагинерен.Няма начин 50 коли примерно, да отидат само в чужди хора- все ще се даде някоя и за лице, на някой късметлия.
Много по-забавни са тъпите смс-игри, просто ме къртят.Седят си на цепките разни дисижън-мейкърки, и раждат едни игри, та не е истина.ТИ си рицар, удари,нападни,отбий, контраатакувай, бИчи смс-и в несвяст тъп малоумнико, пълни ни джобовете.Е това само болни мозъци могат да го играят, и само болни мозъци могат да го измислят.Или биг брадър - гласувай за тая щото тя била такъв човек (казва майка и от екрана), била много добър човек, преборила се с живота, имала куче, поздравявала съседите.Гласувай за нея, да излезе не тя а другия.
Единственото същество което е спряло развитието си е човекът
цитирай
8. анонимен - Генериране на вот
04.11.2008 13:15
А за генеригане на вот чували ли сте?
Ще се опитам да го обясня: и така стоите си вие пред телевизора, зареяни в екрана пред вас и слушате настойчивия глас на Блондито в екрана, умоляващо някой да се обади на 'номера , изписан долу вдясно'... ОК. Звънвате. Посреща ви тел секретар, уведомяващ ви,че линиите са заети. Чакате. Но защо? Има и опция 'В' - SMS. Ако сте 10--ти, те ще ви звъннат. Пращате един, два, пет... Десет. Двадесет! Петдесет! НИЩО! Междувременно предаването вече е приключило- някой е взел печалбата /как самотой си знае/, а вие сте стотина лева назад.... Познато ли ви е?
Или как генерират вота в Big brother? Забелязали ли сте 'колко е оспорвана борбата при гласуването'? Колко често вота е 49/51 %... И как хора, които никой не иска в къщата остават там, а си отиват други? И кой печели на края?????
Дами и господа, не знам за вас, но аз в такива фарсове,съшити с бели конци отдавна съм престанал да участвам с гласът си. Това бе моя избор. Вие направете вашия.

the Porsche
цитирай
9. gothic - Тя и жената се върза на щуротията за А ...
04.11.2008 14:24
Тя и жената се върза на щуротията за А класите и по-предния уикенд телефона й не спря да пиука. На няколко пъти щеше да лети от третия етаж....
цитирай
10. valsodar - Кой ?
04.11.2008 14:32
Надявам се телефона ?! :)))
цитирай
11. gothic - Точно него! Жена ми е шопкинче и н...
04.11.2008 14:56
Точно него! Жена ми е шопкинче и нямаше да има голяма полза :))))))
цитирай
12. valsodar - Щеше да се върне ?!
04.11.2008 15:04
Знам, идва си време, когато вече нямаме права на рекламации :)))
цитирай
13. gothic - Нямаше и да усети даже. . . а за после ...
04.11.2008 15:13
Нямаше и да усети даже...а за после не ми се мисли :))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7436399
Постинги: 1739
Коментари: 18276
Гласове: 27883
Архив